Pereiti prie turinio

neprisimenu

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    6.068
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    40
  • Atsiliepimai

    100%

Visas neprisimenu turinys

  1. Na sioj temoj pripazinau kad klydau del 50/50, jeigu nematei. Bet kazkada pats pabrukes uodega dingai is temos nepripazines apie savo sapaliones apie butinaja ginti :D taip kad kam kam, bet tau jau tylet...
  2. Labai abejoju ar jie mato, ar esi baustas.
  3. Turbut ta studentiska Zoom kortele turi, jos limitas per diena 500lt isemimui. O atsiskaitymam turetu but didesnis. skirtumas tas, kad banke uz isgryninima mokesi pinigus. o bankomate dauguma atveju nemokamai. dnb visa electronas 3 tukst limita per diena turi, tad cia kad "nebeliks banknotu" ne tame esme, manau telpa ten ganetinai daug ir papildo kiekviena ryta.
  4. Saunuolis, pagooglinai ir suzinojai kad BMW deze visgi priekyje.. ;) gyvenimas mano puikus, nesuprantu kur tu pagieza mata. :) ar zodzio reiksmes pagieza nezinai ? :D cia tik tu kazkodel forume prie mano postu pastoviai kabiniesi. man rodos tu cia pagieza ant manes laikai, nes biski pastrojinau darbus atlikt kurios pasizadejes buvai :D nepyk, visgi civilizuotai viska dariau, nors adminsitracija buvo leidusi panaikint teigiama atsiliepima ir uzdet kita. :)
  5. Kalbejom apie BMW, pats teikei faktus apie konkretu modeli (e39). O dabar is oro jau kiti modeliai atsiranda :D tavo teiginys toj pacioj pastraipoj, kur apie e39 ir kalbi.. galinius ratus kardanas suka, mergele tu mergele... deze prieki kartu su varikliu stovi, o kardanas per dugna eina i gala. tavo megejiskas sportas tuo ir pasibaigia, jeigu nezinai kaip deze atrodo.
  6. Neiskraipyk faktu, as minejau 65/35, ne 80/20. O kur deze, tai tu suzinojai, nes sakei kad deze atsveria varikli. cia buvo kalbant apie svorio santyki prieky ir gale.
  7. Ilipai tai ilipai, bet bent jau suzinojai kur masinoj pavaru deze randas... :) na ka galiu pridurt, visgi BMW inzinieriai tikrai protingai padare, netikejau kad gali sitaip svori paskirstyt. Zinoma jeigu sitie skaiciai atitinka realybe, nes gatvese vaizdas kitoks (ar bmw vairuotojai tiesiog neturi pinigu ant padangu?). Zinot kaip buna su deklaruojamom sanaudom. :) Gaila, bet nepavyksta savo masinai rasti tokiu skaiciu, visur tuscia grafa palikta. keista :) butu idomu tokio auto crash test'a palygint su kitom.
  8. Jeigu planuoji draskytis, driftint, tai manau tau didzioji dalis shipu iseis lauk is padangu. Man ganetinai normaliai vazinejant keletas iskrito. Is esmes, ziurek kad padanga nebutu senesne negu 4-5 metai, guma turi buti minksta, tada bus geresnis sukibimas. Nors yra padangu tiek minksto, tiek kieto misinio. Kazkurios geriau ant ledo, o kitos ant sniego. Tad cia kazko idealaus nerasi, tad geriau pirk nesena padanga, su pakankamai "mesos". Su tais paciai shipais atsargiai, ant slapio asfalto stabdymo kelias ilgesnis negu su paprastom padangom. Nezinau, kiek verta toliau cia gincitis, bet var
  9. Niekas nesako, kad 80/20. BMW neturejau. Tiesiog kai ratus keiti, akivaizdu, kad dankratu priekis zymiai sunkiau keliasi negu galas. Tai sunku isivaizduoti, ka BMW ideda i gala, kad galas +/- atsvertu 6 ar daugiau cilindru varikli, pavaru deze. Tad visai realus skaiciai butu 65/35, gal siek tiek maziau i prieki. Pats rasai, kad pavaru deze irgi sveria, tai jomajo, kur pagal tave pavaru deze: prieky ar gale, kad ji atsveria varikli? Toks jausmas, kad nezinai kur masinoj pavaru deze randasi. Gali duot saltini, kuriam nurodyti tavo "51.2/48.8 (f/r)"? Kas yra "diferencialas"? jeigu lanzironai
  10. Ka cia parasiai? Visose masinose priekis sunkesnis, kadangi variklis priekyje (nekalbant apie visokius excliusyvus kur gale variklis). Tai kaip gali buti svoris 50/50? Priekis zemiau uz gala stovi, nes priekis yra sunkesnis. Paprastas faktas: kodel dazniausiai tenka lyginti nuo linkimu tik priekinius ratus, o ne galinius? nes... PRIEKIS SUNKESNIS, ir per duobe gauna didesni smugi. Tad elementaru, kad pravazumas siek tiek geresnis yra vaziuojant su priekiniais varomais. Cia net skaiciavimu daryt nereikia, uztenka ziema paziuret kas dazniausiai pusny sedi ir viskas aisku. Taip, naujos masinos
  11. ten ta krekzde 328i, nenugainiota, priziureta, o pas ji pinigu islaikymui buvo. tad padangos tikrai plikos nebuvo, o ir i mokykla jau nuo 16m su masina vazinedavo, tad ir uz vairo visiskai zalias nebuvo. kaip tai nera reiksminga pravazume? priekis traukia, galas stumia. ikrenti i pusni, galas lengvas, neprispaudzia ratu prie zemes pakankamai ir buksuoji ant vietos. pas mane FWD ziema isvis nebuvau niekur "ikrites", o jei ir pagaudavau kokia pusni kieme, tai "issiubuoji" ir issoki. kazkuria ziema turejau sipines padangas, tai apie uzklimpima isvis uzmirses buvau. kitas vaizdas buna bemwus kie
  12. Nereikia nei blogu keliu. Mokyklos laikais klasiokas prie mokyklos sugebedavo uzklimpt su krekzde :D aisku prekybcentriu aiksteles valomos kaip priklauso, taciau uztaikysi kur nepavalyta ir uzklimpsi. na bet rwd ir fwd turi savo privalumus bei trukumus. tikrai nera mirtis ziema su rwd, nebe tie laikai kad nenuvalyti pagrindiniai keliai butu.
  13. Kas del iklimpimo, tai geros padangos nepades, reiks koki gera maisa bulviu i bagazine isimest, tada gal gal... :DD na arba siupeli ir druskos pora kg. jei sniegas atsikasi, jei ledas issitirpdysi :DD
  14. isijunk gyvenimo rezima, turetu laikyt :)
  15. Cia kurjeriu firmai reiktu skambint, nes matomai tavo siunta sedi vokietijoj, ir jie neranda tokio adreso... Ne i ta sali nukeliavo.
  16. Nuvaryk pas oficialu dealeri, gal kitka diagnozuos. Is praktikos galiu pasakyti, kad ECU laaaabai retai pareina. Dazniausiai tik po avariju, kai buna sudauzomas ar paskendes, sudeges. Kitas dalykas, bent jau Fordui, ECU programuojamas ir dealeris jeigu pats turi tinkama ECU (taip, irgi turi atitikti tam tikri skaiciai) pririsa ta ECU prie tavo turimu rakteliu. Tad mano patarimas nuvaryk i autorizuota servisa ir ziurek kame reples, gali but problema visai kitur.
  17. Planuoji tokia varke prasukt? Nepatarciau, nes vistiek po 10-15 metu galbut vistiek gausi geras pajamas, o delspinigiai uz sita "paskola" bus tokie dideli susirinke, kad gyvent nebenoresi.
  18. Palieki rankpinigius ir kita diena susitinki regitroj. Sitaip nesugalvotum ane? Cia butina su pardaveju vaziuot, kadangi kai masina is skirtingu saliu tai skirtingi dokumentai. Vokieciuose dokumentai susidaro is skirtingu dvieju popieriu, abieju reikia regisracijai Lietuvoje. O jeigu i Baltarusija/Rusija uztenka vieno. Tas pats su masinom is Belgijos. Tad nezinodamas gali taip issidurt ir ant ledo likt, tad perkant brangesne masina tik i regitra su pardaveju. Aisku jeigu ten perki lietuviska lauza, kuris 10 metu lietuvoj, tai pofik, pasirasai pirkima - pardavima, pardavejas kita diena isdekl
  19. Siaip isvis klausimas, jeigu pardavejas neturejo V5 nafik isvis jis ja perdare? Nu cia kvailu reikia but tada. Bet jeigu turi, kazin kodel nenori duot... Iseities nelieka, kaip tik paciam det skelbima, ir tiketis kad kas nupirks ant daliu ar dar kazko.
  20. Kita kart zinosi, kad geriau pirkt paciam ir kartu su pardaveju vaziuot i regitra. Buna atveju, kad masina isvis paieskoma, ir registruojant regitroj ja atima. Tad visad reikia su pardaveju vaziuot i regitra, o ne pildyt bereiksmius popierius, su kuriais galbut priregistruosi masina o galbut ir ne..
  21. Ant lapo didziausiom raidem parasyta UK, ir vistiek perka... Na durna ir baznycioj musa. Pardavejo kaltint negali, visgi nieko neapgavo, pirkdamas popierius matei. Jei garaza turi, paleisk ant daliu, manau susirinksi daugiau negu srotas siulo. Arba dedi pats skelbima, gal didziaja dali pinigu susigrazinsi. Aisku reik dometis kiek iseitu registracija Latvijoj, gal labiau apsimoketu.
  22. eilins bundzio postas, kuri viena kart perskaites chuj suprasi ka jis norejo pasakyt.
  23. tikri vyrai, visi kratosi atsakomybes, bet kai reik taurele islenkt ir sest uz vairo tai drasos atsiranda :D
  24. aha ir lieki baustas uz melagingus parodymus. ateityje tikrai tai bus i nauda :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...