Pereiti prie turinio

neprisimenu

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.844
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    30
  • Atsiliepimai

    100%

neprisimenu paskutinį kartą laimėjo Sausio 6

neprisimenu patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie neprisimenu

  • Rangas
    Forumo širdis

Kontaktai

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Buvęs
    megamix

Paskutiniai lankytojai

5.546 profilio peržiūros
  1. Kiek pamenu, jei viskas suvesta į iAPS, tai deklaravimo vedlys pateikus deklaraciją parodo bendrą mokėtiną sumą PSD, VSD ir GPM, tačiau PSD ir VSD sumos neatvaizduoja jau atliktų PSD ir VSD mokėjimų, jeigu jie buvo atliekami metų eigoje. Pvz. kas mėnesį mokėtas fiksuotos PSD įmokos ir teikti SAV pranešimai ir sumokėtos einamosios VSD įmokos. Šiaip man visad pateikus deklaraciją ir sumokėjimo terminui einant į pabaigą, visad paskambina iš Sodros ir pasako kiek reikia primokėti.
  2. į iAPS reikia apskaitą vest ir nieko skaičiuot, deklaruot nereiks. automatiškai perkelia į deklaraciją, realiai belieka pateikti. išvis nelabai suprantu, kas ten sudėtingo.
  3. Neverta, nes neišspręsi savo problemų su tuo placebu.
  4. Garantiją galima suteikti tik naujam daiktui ir būti įsitikinus, kad didelė tikimybė, jog tą garantinį terminą jis atlaikys. Visos įmonės siūlančios garantiją dėvėtam daiktui yra tik marketingo triukas. Paskaičius sutartį dažnu atveju suprastum, kad garantiniais gedimais yra laikoma tik labai maža dalis gedimų. Taip siekiama pritraukti bailų pirkėją. Šlamštą ne šlamštą, bet į variklio vidų neįlysi. Tos įmonės kur prekiauja tais automobiliais, geriausiu atveju būna padarę testinį važiavimą ir diagnostiniu būdu klaidas nuskaitę. Na gal dar važiuoklę kokią papurtę, jei turi savo servisą, kel
  5. 4k km pravažiuota. čia atstumo prasme iki Prancūzijos ir atgal. Honestly, ne kiekvienas 2010 metų automobilis tokią kelionę suvažinėtų be problemų. Per metus tokiu tempu važiuojant, beveik 50k km būtų nuvažiuota. jei per mėnesį būtum nuvažiavęs 15k, tokia tema būtų irgi sukurta? kur ta riba, kai nustojama kaltint pardavėją dėl kiekvieno nutikusio gedimo?
  6. Įtariu, kad jeigu nauja įmonė, neturėjus auto, todėl tokia kaina. Matyt nauja įmonė stažą savo pradeda lygiai taip pat kaip fizinis asmuo, ką tik išsilaikius teises be stažo, kaina didelė.
  7. ten tas modelis, tik be visų tu priedų matyt
  8. Vokiškam Coparte nėra. USA neperku, komentuot negaliu.
  9. Na tada turbūt kam pirkt BMW, kai galima pirkt Dacia 😄
  10. Nepalaikęs dyson'o rankoje nesuprasi. Aš irgi taip galvojau. 😄 neveltui jį giria, daiktas vertas kiekvieno euro. čia tas pats kaip iphone ir koks nors nukruštas kinietiškas androidas. čia ta prasme lyginant dysoną su phillipsu už 50 eur
  11. Pvz. Coparte neįmanoma pasidomėti prieš, nes VIN numeriai yra slepiami. VIN numerį sužinai jau kai invoice atsiunčia. Aukcionai ir yra toks dalykas, kad perki nuotraukas.:)
  12. Jei dokumentai kelti nebuvo ir tiesiog free registration, tai jiems nelabai yra būdų įrodyt kad ten tikrai jis darė statymą.
  13. Tai šimtą eurų ir išieškos. Jeigu galėjo atlikti statymą, greičiausiai tapatybė yra patvirtinta ir nuo tos sumos niekur nepabėgsi. Pvz. į Copart'ą sukeliama ID, proof of address, įmonės dokumentas. Sąlygos yra sąlygos, jų reikia laikytis.
  14. Daugeliu atveju tiesa. Mašinos dar suprantama, maža auditorija, kainos nepasiekia ir neatiduoda. Bet dabar ten galima ir įdomesnius valstybinius numerius nusipirkt (numerių aukcionai). Kainos šimtais, tūkstančiais, bet daug tų pačių numerių sukasi vėl ir vėl. Atrodo kažkoks kosmonautų susirinkimas. Pvz. už numerį BMVXXX (x- random skaičiai) pastato virš 1500 eur, ir vistiek neatiduoda. Priminsiu, kad už tokią sumą buvo galima nusipirkti vardinį nr.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...