Pereiti prie turinio

isdesign

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    505
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  2. Patinka
    isdesign sureagavo į IdejosVerslui 2015-ieji… Jaunieji talentai, saugokitės!   
    Aš taip laukiu Jūsų, 2015-ieji… Dirbdamas (na, su pertraukomis) apie 17 metų, aš žinojau, kad tokie metai ateis. Skamba sarkastiškai? Ne, nelaikau savęs kažkokiu pranašu, ekstrasensu ar panašiu į juos žmogumi. Tiesiog, su Laiku keliauja ir visa Žmonija. Visa mūsų sistema, visuomenė, supratimas, požiūris ir taip toliau. Šiandien, po didžiųjų metų švenčių, nusprendžiau dar kartą parašyti apie darbo rinką. Ir, mano akimis, besikeičianti demografinė statistika verčia darbdavius jaustis beviltiškai. Pasistengsiu paaiškinti, kodėl…
     
    Augant kartoms, talentų proporcingai mažėja
     
    Nedarbingumo rodikliai krenta. Ir toliau kris. Kodėl? Taip vadinama „kūdikių bumo karta“ (gimę nuo 1946 iki 1964, kai po Antrojo Pasaulinio karo buvo masiškai „gaminami“ vaikai) jau keliauja į pensiją. Sekanti karta (vadinama „X karta“, kurią sudaro gimę 1964-1984 metais) – neturi tiek žmonių, kurie galėtų užpildyti į pensiją einančių darbo vietas. Tačiau ir čia dar ne viskas: turime nedėkingus emigracijos iš šalies duomenis, pastoviai mažėjantį šalies gyventojų skaičių ir panašiai. Taigi – „X karta“ ne tik neužpildo atsirandančių darbo vietų, tačiau ir išvyksta į užsienį ir panašiai. Ir sekanti karta – „Tūkstantmečio vaikai“ (gimę nuo 1984 iki 2004 imtinai) nėra turintys pakankamai patirties, kad užpildytų darbo rinkos poreikius. Negaliu pateikti konkrečios statistikos, nes Lietuvos Statistikos Departamentas labai skurdžiai pateikia informaciją, tačiau gavau duomenis už pusę to termino: nuo 1994 iki 2004 metų, Lietuvoje gimė 388,504 asmenys. Iš jų – tik 122,637 asmenys turėjo sulaukti 18-os metų šiais metais. Skaičiai yra ne visiškai tikslūs, kadangi reikėtų raustis giliau, mirčių ir emigracijos statistikoje, tačiau bendras paveikslas yra kaip ir aiškus – darbo vietų tampa vis daugiau, o gyventojų ir galinčių jas užimti – mažiau. Ir, šioje vietoje, darbdaviai pradeda tai suprasti.

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/gimstamumas-94-04.png


    Gimstamumas Lietuvoje 1994-2004 metais


     
    Kaip pavyzdį, noriu paminėti programuotojus. Mano manymu – jų nedarbingumo procentas yra apie 0. Tie, kurie nedirba toje srityje – arba neturi žinių, arba neieško darbo. Nes jo visada yra. Šioje vietoje, verslas susiduria su tokia tendencija, kad jie… neturi iš ko rinktis. Ir jeigu IT sferoje nedarbas būtų panašus į šalies vidurkį (pasak LDB svetainės: 8,8 procento) – darbdaviai turėtų iš ko rinktis. Deja…
     
     
    Dirbantieji jau gauna kozirius į rankas. Dabar samdančiųjų įmonių galvos skausmas – kaip pritraukti talentus į įmonę, ką jiems pasiūlyti, kad darbo vieta būtų užimta ir darbuotojas kurtų pridėtinę vertę?
     
    Norite pasamdyti geriausius? Jūsų įmonė turi tapti dar geidžiamesnė!
     
    Internetas, o ypač – socialiniai tinklai, labai sujaukė patį darbuotojų atrankos procesą. Personalo atrankos įmonės itin aktyviai naudojasi Facebook’u, LinkedIn’u ir kitais socialiniais kanalais, kad tik pritraukti galimų kandidatų.
     

    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2014/12/darbo-skelbimas.jpeg


    Darbo skelbimas, pastebėtas LinkedIn socialiniame tinkle


     
    Kai pasauliui smūgį sudavė paskutinė krizė (atrodo, kad Lietuvoje mes iš tų krizių niekada ir niekaip neišlipame) – ieškantieji darbo buvo priversti imtis visų įmanomų priemonių, kad būtų pastebėti. Buvo kuriami išskirtiniai gyvenimo aprašymai, kruopščiai pildomi profiliai tame pačiame LinkedIn’e ir panašiai. Visa tai buvo daroma tam, kad potencialius darbuotojus pastebėtų potencialūs darbdaviai. Tačiau šiandien – situacija yra visiškai kitokia.
     
    Būtent dabar – darbdaviai turi „nertis iš kailio“, kad būtų pastebėti būtent jie, o ne konkurentai, ieškantys tokio pačio specialisto. Dabar, darbdaviai kreipiasi į „kietas“ personalo atrankos įmones, kurios sugeba sukurti įdomius skelbimus, kurios turi dideles potencialių darbuotojų duomenų bazes ir panašiai. Dabar – vyksta „darbdavių brendinimas„, jų pateikimas kaip geidžiamo prekės ženklo. Esu apie tai rašęs kiek anksčiau (straipsnį apie tai galite paskaityti čia).
     
    Ir jeigu galvojate, kad stalo teniso stalas Jūsų biure pritrauks Jums talentus – labai klystate.
     
    Talentai, saugokitės!
     
    Kai kalbama apie darbo vietos „marketingą“ – visi žinome, kad kai kurios įmonės mėgsta „nešvarius žaidimus“. Esu jau rašęs apie tai, kaip darbo pokalbiai tampa nemokamomis konsultacijomis, tačiau „žaidimai“ su potencialiais darbuotojais neapsiriboja čia. Panašūs žaidimai yra žaidžiami ir su personalo atrankos įmonėmis. Taip pat – potencialiems darbuotojams duodami pažadai, kurių nesilaikoma. Kai kurie verslai naudojasi užsienyje patikrintomis įmonės pateikimo strategijomis, nors pradėjęs dirbti tokioje įmonėje, naujokas greitai supranta, kad tai buvo tik melagingo įvaizdžio dalis.
     
    Dabar ir darbo ieškantys turi būti atsargūs. Jeigu darbo aprašymas skamba per gerai, greičiausiai – kažkas yra labai negerai. Atlikite savo namų darbus – pasidomėkite įmone, kurioje žadate dirbti. Tam tikrai yra labai daug būdų.
     
     
     
    Labai nekantriai laukiu 2015-ųjų. Labai noriu pamatyti, ką pademonstruos įmonės, norinčios įdarbinti išskirtinius žmones. Ką parodys verslas, norintis augti. Kas bus žadama, kas bus daroma, kas bus parodoma ir… kas bus už tai mokama. Kas specializuojasi „branding’e“ – laukite tokių įmonių užsakymų. Kas atliekate personalo atrankas – laukite naujų klientų. Kas ieškote darbo – kelkite savo kainą. Pasiruoškite, 2015-ieji jau visiškai už kampo ir jie bus nuostabūs!
     
    Gerų Jums Naujųjų Metų.
  3. Patinka
    isdesign sureagavo į Aistis14 Būkite sveiki! Priimkit į kompaniją!   
    Būkite sveiki. Esu senelis, turintis būrį vaikų ir vaikaičių. Esu ir inžinierius, ir verslininkas, ir mokytojas, ir mokinys. Mokinuosi brangiau parduoti savo valandas, kad mažiau jų reiktų parduoti ir kartu, ko pramokęs, pamokinu kitus.
    Bendradarbiaujame, mokomės, buriame komandą, kuri būtų verta vis didesnių pergalių.
    Gyvenimas gražus, džiaugsmų pilnas, pastebėkime juos, gyvenkime džiaugsmu, mylėkime! :D
  4. Patinka
    isdesign sureagavo į finansai Keletas mano laisvalaikio darbų   
    Sveiki, seniai besilankiau šiame forume. Nesu dizaineris, tačiau keleta kartu esu bandęs kurti dizainus savo reikmėm. Noriu pasidalinti savo bandymu sukurti administravimo panelę vienam iš savo projektų. Kadangi neaišku ar bepavyks įgyvendinti šį projektą, tai bent savo pradėtu dizainu pasidalinsiu. Laukiu nuomonių, ar labai blogai viskas atrodo :)
     

     

  5. Patinka
    isdesign sureagavo į Salvija14 Įvertinkite Fotomanipuliacijas   
    Mano darbų svetainė internete /https://www.facebook.com/SalvijosArt




  6. Patinka
    isdesign sureagavo į Znutas Mano darbai (3ds max)   
    Nežinau ar tikrai čia pataikiau, bet niekur kitur vietos neradau :)
     
    360 baldo apsukimas
     
    esu ir daugiauką padaręs - bet daugiausia interjerai, baldai ir pan... Kartas nuo karto įkelsiu naujausius darbus




  7. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  8. Patinka
    isdesign sureagavo į Taduliauskas Darbas Internetu naujokui.   
    Mano patarimas, nori pinigų, dirbk. 40lt per mėnesį, siūlau eit aplink bažnyčia kiekvieną dieną, tikriausiai daugiau sukaupsi ir sveikatos sutaupysi. Kiekvienas žmogus turi gyvenimą, per jį turi daug šansų išdirbti kokį nors talentą, surask kas tau patinka labiausiai, ir 40lt per mėnesį, atiduosi žmonėms kurie dar nesurado savojo ..
  9. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo justutiz Logotipu ivertinimas   
    Na tai kad man asmeniskai is tu patektu logo nieko nesako apie imone, beto cia tik teorija, koks turi buti logotipas. Nes kiek matau ivairiu moniu logotipus dauguma sulauza bent viena is taiskykliu, cia gal problema kad uzsakovas praso dizainerio to ka jis nori, ir neleidzia paciam dizaineriu atsiskleisti.
  10. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  11. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  12. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo justutiz Logotipu ivertinimas   
    Na tai kad man asmeniskai is tu patektu logo nieko nesako apie imone, beto cia tik teorija, koks turi buti logotipas. Nes kiek matau ivairiu moniu logotipus dauguma sulauza bent viena is taiskykliu, cia gal problema kad uzsakovas praso dizainerio to ka jis nori, ir neleidzia paciam dizaineriu atsiskleisti.
  13. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  14. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  15. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  16. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  17. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  18. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  19. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  20. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
  21. Patinka
    isdesign gavo reakciją nuo mantas666 Logotipu ivertinimas   
    .
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...