Pereiti prie turinio

Coderis

Nariai
  • Pranešimai

    236
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    72.7%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Coderis sureagavo į Onasaz Drop shipping   
    Jeigu susitarsi su pirminiu pardavėju tai jis teleportuos prekę, ir pirkėjas prekę gaus iš kart po apmokėjimo.
  2. Patinka
    Coderis sureagavo į Rinpoche VMI akiratyje skelbimų portalai   
    "Per nustatytą terminą neįvykdžiusiems įpareigojimų, siūloma riboti svetainės prieigą."
     
    Jie tik tiek ir sugeba.
     
    Tegul VMI linkomanija pabando atjungti, paziuresim kaip seksis. Pilna veiklu kur vartomi milijonai, bet ten prieiti, reikia turet koses galvoj, kurios riomeryje niekas neikrete. Geriau pasirinkti taikinius kurie 50 euru i menesi uzdirba ant hostingo apmokejimo.
  3. Patinka
    Coderis sureagavo į Mikaz www.rageliai.lt   
    Marozams ir kaimieciams gal ir asocijuojasi su telefonais toks pavadinimas, bet normaliems zmonems tikrai ne.
  4. Patinka
    Coderis sureagavo į chakalasz Basketball Halftime Live Bets   
    Daugiau statymu si men nebus, buvo tikrai smagus menesiukas, pasiektas 25% yieldas, laimeti 9 is eiles pickai, statymu nedaug, bet jie kokybiski. Noreciau kita menesi prideti eurolygos ir ispanu acb, bet kitoj dbr laiko juostoj randuos, tad nepatogu stebet Europos kashe, tai ta padarysiu Kova, vasari bus tik NBA :)
  5. Patinka
    Coderis sureagavo į becikas Kebabų versliukas   
    eina sau kaip uzsinorejau kebabu
  6. Patinka
  7. Patinka
    Coderis sureagavo į IdejosVerslui Marketingas – tai ne reklama   
    Kiekvienam verslui reikalingas marketingas. Ir dauguma verslo savininkų supranta auksinę taisyklę: „jeigu nėra marketingo – nėra ir verslo“. Tačiau ne kiekvienas vadovas supranta, ką iš tikrųjų reiškia žodis „marketingas„, kaip formuojama marketingo strategija, kuri vėliau padeda verslui įsibėgėti ir augti.
     
    Pradėkime nuo to, kad marketingas – tai nėra reklama. Taip, gerai paruošta reklaminė strategija dažnai yra sėkmingos marketingo kampanijos dalis, tačiau reklama ir marketingas nėra vienas ir tas pats. Marketingas – tai procesas, kurio metu sukuriamas susidomėjimas produktu (preke, paslauga, įvykiu, tikslu ar žmogumi). Pagrindinė marketingo užduotis yra supažindinti potencialių klientų grupę (kalbu apie tikslinę grupę) su produktu ir paskatinti (o kartais – netgi įtikinti) juos įsigyti tai, ką Jūsų marketingo kampanija bando jiems parduoti.
    Kalbant plačiąja prasme – marketingas yra pasakojimas. Įtikinamai pasakodami savo (ar savo kliento, jeigu esate marketingo strategijos kompanija) ar produkto istoriją, Jūs turite įtraukti tos istorijos klausytojus į patį pasakojimą ir paskatinti juos norėti tapti pasakojimo dalimi. Tinkamai parinkdami ir pateikdami pasakojimo dalis, Jūs galite „suartėti“ su vis daugiau žmonių, kurie ras tame pasakojime kažką artimo sau, savo gyvenimui ir savo problemoms.
     
    Nors reklama gali būti svarbia pasakojimo dalimi – dažniausiai, verslininkai pasitiki reklama per daug ir tai, deja, veda jų verslą į pragaištį. Norint, kad marketingas būtų sėkmingas – Jums reikia sukurti savo produktui tokį „pozityvą“, su kuriuo nori asocijuotis tikslinės grupės ir tapti potencialiais pirkėjais. Tam, kad pasiekti tokį rezultatą, yra tikrai nemažai būdų, tačiau tikrai neegzistuoja vieno recepto visiems, tad juo, deja, negaliu pasidalinti. Galiu, žinoma, išvardinti kelis marketingo metodus, kuriuos galima (ir reikia) naudoti, jeigu tik Jūsų verslo tipui tai yra tinkama:
     


     
    veikianti ir funkcionali svetainė, kurioje esanti informacija parodys Jūsų lankytojams, jog esate savo srities specialistai;
    sėkmingas ir aktyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose, kurių pagalba galite pasiekti ne tik esamus, tačiau ir būsimus klientus;
    dalyvavimas Jūsų verslo srities parodose ne tik svečio, tačiau ir dalyvio teisėmis, kad pateikti lankytojams (ir, žinoma, kitiems verslams) Jūsų produktą;
    tinkami pranešimai spaudai ir kitos viešųjų ryšių kampanijos.

    Marketingo būdų yra tikrai daug. Ir nors visi iš aukščiau išvardintų būdų yra efektyvūs (ir, kaip jau minėjau, rekomenduojami įgyvendinimui) – tai tikrai nereiškia, kad pateikti „visi“ marketingo būdai, tinkami Jūsų verslui. Visai gali būti, kad nepaminėjau, galbūt, vienintelio marketingo būdo, kuris tinka būtent Jūsų verslo specifikai ir yra efektyvesnis už viską, kas yra išvardinta aukščiau. Tačiau net tokiu atveju – aš galiu tik pasveikinti Jus, nes tai reiškia, jog Jūs jau žinote, kas yra efektyvu Jūsų verslui ir šis straipsnis Jums nėra naudingas. O gal…?
     
    Čia reikėtų nepamiršti, kad versle nėra B2B (business to business – verslas verslui). Yra tik H2H (human to human – žmogus žmogui), nes bet kokį verslą (bent jau kol kas) vis tiek valdo žmonės. Ir žmonės yra linkę pasitikėti tik kitais žmonėmis. Jeigu Jūs esate matomas, žinomas savo asmenybės, charizmos, gerų darbų (ir taip toliau) dėka – žmonės bus labiau linkę turėti su Jumis reikalų. Ypatingai tie, kurie save asocijuos su Jumis – „mes labai panašūs, nes mums patinka ta pati krepšinio komanda“, „man jis/ji patinka, nes aukoja vaikams“ ir panašiai. Žmonės yra linkę dirbti ir pasitikėti žmonėmis, kuriuos jie gerbia ir laiko autoritetais.
     
    Dar vienas efektyvus marketingo būdas – pažinčių tinklo plėtra. Lietuvoje, kažkaip, pastebiu, jog tai nėra labai populiarus būdas plėsti savo įtaką, tapti žinomesniu ir turėti kuo platesnį pažinčių ratą. Asmeniškai aš – LinkedIn tinkle turiu daugiau kaip 600 kontaktų (ir bet kuris iš jų savo intelektu lenkia 1,000 Šalčiūtės fanų Facebook’e), į kuriuos galiu kreiptis pagalbos ar patarimo toje srityje. O kodėl negaliu? Kas mane stabdo? Kas nutiks, jeigu man atsisakys padėti? Asmeniškai man – visiškai nieko blogo. Apie tai, manau, kaip tik labiau turėtų susimąstyti tas, kas atsisako padėti.
     
    Nereikia eiti į „verslo pusryčius“ tam, kad ten padalinti ir pasirankioti vizitinių kortelių. Reikia kaip tik megzti kontaktus, aiškintis žmonių problemas ir ieškoti tų problemų sprendimų. Dažniausiai – žmonės pavargsta ieškoti problemų sprendimų kitiems, o patys nesupranta, kad tai ir yra varomasis verslo variklis – kai Jūsų verslas sprendžia kažkieno problemas. Labai efektyvus marketingo įrankis. Kuo daugiau užmegzite kontaktų ir padėsite žmonėms – tuo labiau būsite žinomas, kaip savo srities ekspertas ir „tas, kuris veikia, o ne kalba“. Automatiškai – žinomu tapsite ne tik Jūs, tačiau ir Jūsų verslas, prekės, paslaugos ir taip toliau. Pakils paklausa, o Jūs galėsite padidinti pasiūlą. Juk tai ir yra efektyvus marketingas!
     
    Joks (ir jokios) reklamos kiekis negali nugalėti, atstoti ar pasiekti tai, ką gali tvirtas ir tinkamas marketingas. Todėl, kai atsisėsite (patys, su savo marketingo komanda ar samdytais specialistais) marketingo strategijos sudarymui – nepamirškite, jog labai svarbus ne tik pats planas ir pasakojimas, tačiau ir tai, kas tą pasakojimą pasakoja.
     
    Gero Jums verslo!
     
    Straipsnis patalpintas iš Verslo.Guru portalo.
  8. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo Kamile facebook error   
    :D
    http://www.part.lt/img/c5b6f7a580e2d2127f73204ec3a30887310.png
  9. Patinka
    Coderis sureagavo į Rich Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    Verkiau,kad neturiu batų,kol pamačiau,žmogų be kojų.
    Persu ismintis
  10. Patinka
    Coderis sureagavo į Spalvotas Įsimintiniausios citatos (quotes)   
    "Nesvarbu, kad aš liūdnas, svarbu, kad aš gyvas" © Domas
  11. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo Bingelis Samsung Galaxy S4 interneto problemos   
    Įdomiai.. Nors ir su planu kažkas būtų negerai, bet vistiek iconas atsirastu mobiliųjų duomenų viršuje. Mėgink atstatyt gamyklinius parametrus ir vėl pajungt internetą.
  12. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo Bingelis Samsung Galaxy S4 interneto problemos   
    Mėgink nueit į settingsus. "mobilieji duomenys" palaikyk ant tos knopkės "įjungti mobiliuosius duomenis" ir nušoksi automatiškai. Pažiūrėk "Prieeigos taškų pavadinimai" gal ten kažkas ne taip pasirinkta. Arba gal tinklo rėžimas ne tas. Prachekink ten jei ten viskas gerai tai turi veikt..
  13. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo Deivis125133 14 būdų kaip motyvuoti save darbui. Dabar. Iš karto.   
    Būna dienų lyg tyčia. Bet visgi meilės niekada nebus per daug. Mes turim mylėti, kad būtų noras gyventi. Jeigu matome tik pilką masę ir lūdnus veidus tikrai nebūsim laimingi. Nuoširdūs žmonės aplink tikrai duos supratimą. Visada reikia tūrėti žmogų kuriuo gali pasitikėt, išsipasakot. Gal čia ir yra tas nenoras gyvent kai dvasinė pusė mirusi.
  14. Patinka
    Coderis sureagavo į wiruzzz Google Inbox - Naujasis Gmail   
    Išsiųsta! :)
  15. Patinka
    Coderis sureagavo į ergimantas Vyro stilius   
    Kadangi informacijos apie moterų madą ir stilių yra nors vežimu vežk, o vyrai yra pakankamai nuskriausti šiuo atžvilgiu (nors gal ir ne, jei jiems tai visai nerūpi), tai nusprendžiau sukurti svetainę, kurioje bent jau šiek tiek apie tai būtų galima pasiskaityti - www.vyrostilius.lt
     
    Iš esmės pateikiama basic infomacija apie įvairius vyriško stiliaus aspektus, stiliaus patarimai, prekinių ženklų apžvalga. Vyrams, jei bus noro tobulėti stiliaus, mados ir asmeninės aprangos srityje, manau tikrai pravers. Tikslinė auditorija 25+.
     
    Nauji įrašai būna bent kartą per savaitę 7dienį vakare.
  16. Patinka
    Coderis sureagavo į Pipirmete Labas   
    Sveiki,
     
    Esu Justina, smagu prisijungti prie naujo rato.
     
    Gyvenime mokausi, turiu keletą pajamas nešančių darbų ir užsiimu įvairiais nesiekiančiais pelno projektais, daugiau ar mažiau žinomais Lietuvoje ir už jos sienų :)
     
    Domiuosi technologijomis, verslu ir jo psichologija, fotografija, sportiniu pokeriu.
  17. Patinka
    Coderis sureagavo į drakkkas PHP masyvo "išskaldymas"   
    Reikia naudoti ciklą cikle naudojant foreach ciklus.
     

    foreach($item as $time => $values){ // einam per laiko masyvus foreach($time as $item => $val){ // einam laiko masyvu viduje per duomenis mysql_query('INSERT INTO `lentele` COLUMNS(`laikas`,`useris`,`vieta`) VALUES ($time, $item, $val )'); // rasom i mysql } }
     
    Mano kodas gali būti su klaidom, nes nežinau tikslios kodo situacijos (paprastas ar objektų masyvas), bet ant kelio manau užves.
  18. Patinka
    Coderis sureagavo į ozzWANTED pigus domenai   
    namecheap.com turi pigių domenų ir leidžia PayPal būdu įkrauti lėšas. Daug metų jau naudojuosi jais, nenuvylė! Jie dar promo kodų kartais turi internete, tai būna dar 50% papildomos nuolaidos su tais kodais ir pan.
  19. Patinka
    Coderis sureagavo į Sneijder Tobulėjimas programavime   
    Programuot pradėjau prieš kelis metus. Nusprendžiau mokytis Javos. Tiesą sakant, buvo gal net šimtai, nebe dešimtys, akimirkų, kada galvojau, jog pasiduosiu. Bet kažkaip labai norėjau ir vis perlipdavau tuos barjerus. Dabar jų beveik nebėra, didžiuojuos savim :D
  20. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo skraidukas Nešvarūs pinigai - atneša laimę?   
    Jeigu aš savo rankomis uždirbu pinigus kurių užtektų gyventi sveikai, vidutiniškai, be konfliktų ir be žmonių kurie į juos kesinasi. Taip aš būsiu laimingas.
     
    Bet jeigu mano rankos uždirba tokius pinigus, per kuriuos tu negali būti sveikas, gyveni prabangiai, aplinka kesinasi į tavo pinigus. Taip aš nebūsiu laimingas.
     
    Kodėl gyventi prabangiai nėra gerai? Turėti mašiną už 1 mln. Turėti namą už 10 mln. Turėti viską ką tu nori? Manau didelis dėmesys nėra priimtinas žmogui, visgi aplinka tampa pilkesnė, keitiesi ir pats, jautiesi galingesnis už paprastus žmonės.. Tiesiog nebejauti ribų.
     
    Kodėl dideli pinigai neatneša sveikatos? Nemanau ar būtų jums malonu savo versle praleisti valandų valandas vardan didelių pinigų, nėra poilsio, nėra laisvo laiko, o tai sveikatai - nepriimtina.
     
    Manau supratot ką norėjau pasakyti.
  21. Patinka
    Coderis sureagavo į maruxz Straipsnis: Kaip parašyti SEO straipsnį, jei esate visiškai beraštis?   
    Visada sakau žmonėms, klausiantiems, kaip man pavyksta rašyti, kad rašymas yra Dievo duota dovana. Negali išmokti rašyti, tiesiog sugebi tai arba ne. Gramatinės klaidos? Jos yra menkniekis, ypač, kai tekstas yra internete, kur bet kada galima pataisyti, duoti perskaityti draugams ir pažįstamiems. Stilius? Čia jau prasčiau, nes reikia labai daug skaityti ir domėtis literatūra, kad galėtum pritaikyti arba išdirbti savąjį stilių. Taip pat reikia daug rašyti.
     
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2012/06/tekstai-skaitytojui-seo-620x594.jpg
     
    Jei žmogus sugeba tai daryti – jis tą daro su malonumu. Jei nesugeba – ieško, kas tai gali padaryti už pinigus. Taip gimė mano verslas Rasytojas.lt, tačiau šį kartą ne apie tai.
     
    Interneto rinkodaros srityje SEO užima labai garbingą vietą. Verslininkai domisi galimybėmis, kaip daryti SEO patiems. Čia padeda įvairūs SEO kursai, seminarai, mokymai. SEO paslaugų teikėjai jau turbūt man grūmoja pirštuku „niu, niu, niu..." :) Tiek to, į jūsų daržą nelįsiu labai giliai – tik peršoksiu per tvorą, susirinksiu ko man reikia ir atgal... ;) Verslininkai bando daryti SEO patys savo jėgomis ir to niekas negali uždrausti. Tik po ilgų valandų darbo, nesėkmių ir nusivylimo yra nusprendžiama taupyti laiką ir samdytis profesionalus.
     
    Nepaisant visko, kažkas turės pakankamai kantrybės ir laiko. Šis straipsnis skirtas jiems.
     
    Sužinojote apie geriausią būdą kurti savo nuorodų tinklą (linkbuilding) – SEO straipsnių publikavimą? Puiku. Galite pradėti nedelsdami. Pirmas žingsnis – SEO straipsnio rašymas. STOP! Nemokate rašyti straipsnių, o juo labiau SEO? Nieko tokio – pamokysiu.
     
    SEO straipsnio specifika
     
    Pirmiausiai noriu pristatyti, kas tai yra tas SEO straipsnis. Tai gana neaukštos kokybės tekstas, kuriame yra pristatomas tam tikras verslas, paslauga, produktas ar objektas, susijęs su jūsų puslapio veikla. Straipsnio esmė nėra reklamuoti jūsų prekės ženklą ar įmonę, o tik patį produktą. Visas straipsnis turi tik vieną tikslą – kažkurioje vietoje ant atitinkamo raktinio žodžio uždėti "dofollow" nuorodą į jūsų puslapį.
     
    Esmė aiški? Susijusi tematika su jūsų verslu + netiesioginė reklama + [raktažodis] + nuoroda.
     
    Kokios apimties yra SEO straipsniai – mažiausiai 200 žodžių. Kuo ilgesni, tuo geriau, bet ar bus jie naudingi skaitytojui – didelis ir vis dar atviras klausimas.
     
    Kiek raktažodžių reikia tekste? Lygiai 4. Vienas jų turi būti straipsnio pavadinime, tada antras – straipsnio pradžioje, pageidautina pirmame paragrafe, trečias – straipsnio viduryje, o ketvirtas – link galo priklausomai nuo teksto ilgio. Girdėjote, kad 1% viso teksto? Taip, kažkada buvo ir 2,5%, ir 1% ir kiek tik nori, skambiai vadinama keyword density, tačiau dabar situacija pasikeitė, nes per daug raktinių žodžių yra negerai.
     
    Viskas, žaidimo taisyklės aiškios.
     
    SEO straipsnio rašymas
     
    Žinome raktažodį ir kiek kartų jį reikia paminėti, žinome straipsnio apimtį, reikia pradėti dirbti. Labai daug rašytojų pirmiausiai sugalvoja temą, o tada jau rašo apie tai, ką sugalvojo. Jūs padarykite kiek kitaip. Negalvokite straipsniui pavadinimo ir temos – tiesiog pabandykite parašyti pagal tam tikrą schemą.
     
    Schema yra tarsi nedidelis straipsnio planas, kuris leidžia parašyti patį tekstą nenukrypstant „į lankas". Štai tokios schemos pavyzdys:
     
    1 paragrafas. Pristatome verslo aplinką:

    Paminime istoriją, palyginame su dabartimi;
     
    Paminime aprašomą objektą;
     
    Objektą pristatome kaip naujovę arba ekskliuzyvą.
    2 paragrafas. Pristatome objektą:

    Pateikiame technines charakteristikas;
     
    Pristatome kainą;
     
    Pristatome galimybes ir perspektyvas.
    3 paragrafas. Apibūdiname objekto tikslinę auditoriją:

    Pristatome, kam objektas yra skirtas, paminime praeitį ir dabartį.
     
    Pristatome, kas dar objektu galėtų naudotis, bet to nedaro dėl tam tikrų priežasčių.
    4 paragrafas. Pateikiame objekto naudą tikslinei auditorijai:

    Pateikiame esminius 5 dalykus, kuo objektas yra naudingas;
     
    Pateikiame užuominą, iš kur gauti daugiau informacijos apie jį.
    5 paragrafas. Pateikiame informaciją, kokią gyvenimo problemą objektas išsprendžia ar gali išspręsti.
    6 paragrafas. Apibendriname:

    Primename kainos ir kokybės santykį;
     
    Užsimename apie reikalingumą ir naudą;
     
    Pateikiame informaciją, kur galima įsigyti/užsisakyti/pasinaudoti.
    Viskas, jūsų straipsnis baigtas!
     
    Na va, ir vėl prasideda... Sakote, „lengva pasakyti, sunku padaryti"? Gerai, pasižiūrėkime, kaip ši sistema veikia realiai. Išsirinkime verslo sritį, tarkime, statybinės medžiagos. Objektas – stogai. Raktinis žodis – stogai.
     
    1. Prieš dešimtis tūkstančių metų pirmieji žmonės pasistatė savo pirmąjį namą iš medžio. Kad nelytų lietus, jie šakomis uždengė pastatytas sienas. Vėliau ant šakų pradėjo drėbti molį, kuris saulėje sudžiūva ir padaro tvirtą dangą. Taip atsirado pirmieji STOGAI. Per tūkstančius metų statybos esmė nepasikeitė – ir dabar stogdengiai ant pastatytų sienų dengia stogus. Skiriasi tik statybinės medžiagos. Stogų danga gali būti pati įvairiausia. Tai čerpės, betoninės plokštės, keramikinės plokštės, skarda ir t.t. Technologijos tobulėja, todėl dabar naudojamos tik išskirtinės ir kokybiškos medžiagos. Nuo namo stogo kokybės priklauso namo energetinė klasė, efektyvumas ir funkcionalumas.
    2. Mūsų siūlomos stogų dangos yra aukščiausios kokybės .....iškos stogo dangos. Jų technologija gyvuoja nuo xxxx-jų metų. Per šiuos metus mokslininkai ir statybininkai ją ištobulino, todėl dabar galime džiaugtis įspūdingais rezultatais. Kaina priklauso nuo stogo ploto ir naudojamų technologijų. Pasikonsultuokite su mūsų vadybininku, ir jis pateiks tikslius paskaičiavimus. Sumontuoti STOGAI yra ilgaamžiški, jiems suteikiama 20 metų garantija.
    3. Mūsų įmonės siūlomi STOGAI yra skirti privačių gyvenamųjų namų savininkams, įvairioms įmonėms, turinčioms gamybines patalpas, sandėlius, ūkininkams ir visiems, kas nori turėti ilgaamžį ir patikimą stogą. Seniau ši technologija buvo prieinama tik užsienyje, o dabar ji atėjo ir į Lietuvą. Nors mūsų stogo danga Lietuvoje jau 20 metų, vis dar yra daugybė pastatų su asbestiniu šiferiu, kuriuos būtina renovuoti. Pagrindinė renovacija prasidėtų nuo stogo pakeitimo nekenksminga ir patikima technologija.
    4. Kuo naudingi mūsų stogai?

    Stogo medžiagos yra sertifikuotos Europos Sąjungoje. Puikus kainos ir kokybės santykis. Stogus montuoja tik patyrę profesionalai, todėl jiems suteikiama 20 metų garantija. Yra galimybė rinktis įvairių spalvų ir dydžių stogo medžiagas. Jei neturime sandėlyje, užsakome ir atvežame per 2 savaites.
    5. Su mūsų stogais jūsų pastatas atrodys estetiškiau, taip pat sutaupys energijos iki 25% (priklausomai nuo sienų konstrukcijų ir apšiltinimo). Mūsų stogai yra pritaikyti Lietuvos oro sąlygoms, todėl atsparūs drėgmei ir saulės spinduliams – nepraleidžia drėgmės ir karščio, todėl namo palėpėje bus galima įrengti atitinkamos paskirties patalpas.
    6. Mūsų stogų dangos pasižymi idealiu kainos ir kokybės santykiu, tačiau, kaip ir kiekvieną investiciją, taip ir šią turite gerai įvertinti. Tai jums padės mūsų kvalifikuoti vadybininkai. Mūsų stogus galite apžiūrėti Vilniuje, Šiaurės miestelyje, arba Ermitažo parduotuvėse. Rimtai pagalvokite apie savo namų ar pastatų renovaciją, pradėkite ją nuo stogo. Dabar tai pats geriausias metas.
     
    Viskas. Daugiau nei 350 žodžių. Idealus tekstas. Belieka tik sugalvoti antraštę. Ji galėtų būti
    Kokybiški STOGAI – visada populiaru
    STOGAI kiekvienam pastatui
    Nebrangūs ir kokybiški STOGAI ir stogų medžiagos.
     
    Svarbu, kad jame būtų minimas raktinis žodis.
     
    Viskas, perskaitote dar kartą kitą dieną, ir straipsnis paruoštas publikavimui. Kodėl kitą dieną? Todėl kad kitą dieną pamatysite tam tikrų dalykų, kurių nepaminėjote, arba kurie parašyti ne visiškai taip, kaip turėtų būti. Galite nusiųsti straipsnį peržiūrėti savo kolegai, draugui ar sutuoktiniui, kuris nebūtinai susijęs su jūsų verslu. Jiems geriau matyti, kas suprantama, o kas ne tekste.
     
    Orientuokitės, kad straipsnio rašymas užima 1 valandą. Jei rašote ilgiau, padarykite pertrauką arba atidėkite kitai dienai. Taip jis bus kokybiškesnis.
     
    Vis dar sudėtinga? Galite pabandyti ir su taure vyno ar bokalu alaus. Paprastai tai padeda, bet ne dėl to, kad aplanko mūza, o dėl to, kad apsiraminate ir atsikratote tų baisių minčių „aš nesugebėsiu", „tai ne man", „oj, koks sunkus darbas!". Kai jų nebelieka, tiesiog imate ir parašote.
     
    Jei ir tai nepadeda, bijau, kad tada belieka tik kreiptis į tekstų rašytojus, kurie tuo užsiima profesionaliai, bet reiktų pasiruošti bendradarbiavimui, nes jie visiškai apie jūsų verslą nesupranta... Čia jau kita tema...
    Linkiu sėkmės rašant savo SEO straipsnius!
     
  22. Patinka
    Coderis sureagavo į paper Motyvacijos Dienorastis, bandysiu pasiekti 100$ i diena   
    Rezultatai :

     
    Rezultatai neispudingi, turejau asmeniniu problemu + interneto problemos (Budavo dienu kai per para turejau tik puse valandos interneto rysio). Buvau biski ismustas is pusiausvyros na bet dbr dauguma problemu issprestos ir as vel stojuos ant koju ;)
     
    Kaikuriomis dienomis EPC apgailetinas..
    Tuos 18vaizdeliu kur ikeliau, uzmaitinau wievs nuo 7k iki 10k.
    Send gal pavyks per scrapebox backlinku uzmaitint.
     
    Cia mano viso dirbimo grafikas:

     
    O cia jums biski motyvacijnos, geros savaites uzdarbis :D

  23. Patinka
    Coderis sureagavo į Kernius Vaikai, nevokit.   
    Ei, kas yra jūsų galvose, kai užsiregistruojate čia tikėdamiesi ką nors apgauti? Ar manote, kad iš tų apgailėtinų smulkių apgavysčių milijonus susikrausite ir visą gyvenimą taip pragyvensite?
     
    O kas bus, kai užaugsite ir po kelių metų norėsite susirasti normalų darbą? Kiekvienas galimas darbdavys pirmiausia įves tavo vardą į Google - ir vargu, ar ką nors dar po to iš jo išgirsi, - kaip neišgirs nei Marius, nei Simas, nei Irmantas.
     
    Ar suvokiate, kad apie jūsų esamą "darbo patirtį" informacija geriau prieinama nei jūsų Facebook anketos? Ir tai niekur nedings - nei po metų, nei po dviejų.
     
    Įsivaizduok, kad tau jau 30 ar 40, neradęs darbo susikūrei savo (legalų) verslą ir ieškai verslo partnerių. Jie taip pat įves tavo vardą į Google. Spėk, koks bus pirmas žodis, kurį jie pamatys šalia tavo vardo ir pavardės? "Vagis". Manai, kas nors dar gaiš nors minutę domėtis, kada tai buvo? Aš tikrai negaiščiau. Vagis yra vagis - tai etiketė visam gyvenimui.
     
    Tad nevokit, vaikai. Neverta.
     
    Geriau nusipirkit gerą knygą apie verslą, programavimą ar bet kokia kita praktiška tema - ir pradėkit mąstyti, kaip patiems kažką sukurti. Sukurti, o ne griauti.
  24. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo Vyne Darbas nuo pradžios iki pabaigos - nesustok kelyje   
    Teisingi patarimai! Ir jų reikia laikytis griežtai. Nors ir dirbi sau, bet nepamiršk, kad turi ir vadovautis SAU! :)
  25. Patinka
    Coderis gavo reakciją nuo Blackbeard Maratonas Milijonas per 2014   
    Kas tas milijonas. Paimkime ir įsidėkime į piniginę. Kuo svajonė arčiau tuo mažiau ji svajonė ;)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...