Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7.258
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    97
  • Atsiliepimai

    100%

Stanley Pranešimai

  1. Sudarai su tuo darbuotoju sutartį, nesvarbu kokią, paslaugų, tarpininkavimo, bendradarbiavimo, į sutartį įsirašai punktą, kad jis negali atlikinėti paslaugų tam pačiam klientui, imti iš jo užmokestį ir pan. 
    Realybėje patys klientai visada stengiasi pervilioti darbuotojus tiesiogiai, kad sumokėtų mažiau. Tai turi duot darbuotojui suprast, kad jeigu jis nepasimaus ant tų vilionių - dirbsit kartu ilgai ir laimingai. O jeigu sugalvos tave išdurt, tai susigadins reputaciją ir jo nebesamdysi nei tu nei kiti, nes bus žinomas kaip nepatikimas. 

  2. prieš 2 valandas, OriginACC parašė:

    Na liepos pradžioje kaip rašiau, gal dar oras nebus dar  stipriai karštas, ir tai šiaurės Italija.

    Na ir patys galvojom, kad vasaros viduryje pasirinkimas mažas 🙂 niekada niekur nebuvom tokiu laiku.

    Šiaurės Italija tai vistiek Europos pietūs, vėsiau bus nebent Alpėse, bet ne prie jūros po saule. 

  3. Liepos mėnesį į Italiją? 😄 Ten ir +40 būna. Jei nenori karščių, tai atvirkščiai kuo šiauriau reikia važiuot, mes šiemet nuo karščių bėgsim į Norgę, aišku ne prie jūros gulėt, nors prieš 10 meto maudžiausi Arkties vandenyne 🙂 Teko 3 kartus važiuoti Italijoje palei Ligurijos jūros pakrante, vieną kartą žiemą per naujus, tai oras buvo šiltas, būčiau turėjęs rankšluostį būčiau išsimaudęs, tikrai patiko. O vasarą tai tragedija, žmonių milijonai, pavargsi kol rasi priėjimą iki jūros, o kai rasi, tai važiuosi 10km kol rasi kur pastatyt mašiną. Gal kažkam ir patinka toks "poilsis", bet mums norėjosi bėgt kuo greičiau iš to šurmulio. Kitoj pusėj nebuvęs, bet abejoju ar ten bus kitaip, ypač kai tas Lido di Jesolo randasi prie pat vieno turistiškiausio miesto pasaulyje, manau liepos mėnesį ten kojos į smėlį neįkiši. 
    Arba galima skristi kur nors arčiau pusiaujo, pvz Kanarų salos (Tenerifės nerekomenduoju), ten jau nėra taip karšta kaip pietų Europoj. 

  4. Nissan Skyline R32 GTST 
    Toyota Supra A70 su 1JZ-GTE 
    Jeigu vairas dešinėj nepatinka, tai Mitsubishi Evo, Toyota Celica GT4. 
    Jeigu reikia šiuolaikiško ekonomiško auto tinkamo kasdienai ir neprieš FWD, tai Honda Civic 9-10gen TypeR, Seat Leon Cupra, iš bėdos Golf GTI. 
    Jeigu valdomumas nesvarbu, svarbu kuo daugiau galios ir bournout'us daryt, tai Charger, Camaro, Mustang kuo galingesnes versijas. 

  5. 2023-07-11 19:15, andriuzsz parašė:

    Sveiki. Turiu tokia problema, netiketai uzsinori miego, tiesiog kazkas uzeina ir kunas atsipalaiduoja, o atsisedus iskart atsijungiu. Po miego visvien norisi mieguoti. Su naktiniu miegu viskas gerai. Energetiniai, kava nepadeda, fizine veikla padeda, bet poto visvien atsijungiu, arba tiesiog galva nebeveikia kaip reikia. Patarkit kaip kovuoti su meguistumu?

    Pirmiausia pradėčiau nuo šito. Atsisakyk jų visiškai, pirmą laiką gal net bus sunkiau, bet kai organizmas normalizuosis turėtų būt geriau. Net jei išgėręs kavos gali užmigt - miegas nepereina į gilesnes fazes, ko pasekoje neišsimiegi ir kitą dieną būsi mieguistas. 
    Jei nepadės, tada jau pas daktarus. 

    2023-07-14 11:35, MattFreeman parašė:

    jmI62yB.png

    Žiūrint ką GPT turi omeny "not addictive". Lomkių nebus kai jis pasibaigs, nebėgsi vidury nakties ieškot kaip cigarečių, bet jeigu metus kasdien prieš miegą jį gersi, tai po to neišgėrus kažin ar pavyks užmigt. 

  6. prieš 20 valandų, RokasSl parašė:

    siaip sakyciau perkant masina uz 5k + tikrai reikia samdyti tikrintoja, o uz 10k+ veztis i servisa kartu su tikrintoju.

    Nesutinku. Servisas pagrinde tik važiuoklę prakrato, tai kaip tik svarbiau pigiems auto, nes ten tokie defektai gali kainuoti ir pusę mašinos kainos, ypač jei dar dugnas supuvęs. Bet kai auto naujesnis, brangesnis, tai ten važiuoklė pats nereikšmingiausias dalykas. Na ras ten kokį klibantį šarnyrą už 50€, negi dėl to nepirksi mašinos? Šiaip pastebėjau pirkėjai per daug sureikšmina važiuoklę, nors tai pats paprasčiausias dalykas, daugeliui auto centus kainuoja ir bet koks servisas pakeist gali. Tuo tarpu tokių dalykų kaip pečiukas net netikrina, nors būna modelių kur pečiuką sutaisyt daugiau darbo nei variklį pakeist ir dar nei vienas servisas tuo nenori užsiimt. 

  7. prieš 18 valandų, neprisimenu parašė:

    Čia iš savo varpinės pasakoji, nes pats tokį darbą dirbi. Ir pirma pastraipa visiška netiesa. Inchcape motors man išrišo daužimą, nes buvo keista šakė, parodė kad akivaizdžiai nauja įdėta, plius traverso varžtai sukinėti. Daužimas buvo nestiprus, detalės pakeistos originaliom naujom, (kapotas, sparnas), geometrija be virinimo atstatyta, dažų storis originalus (tikrintojas nebūtų radęs, nes nebūtų turėjęs galimybės po mašina palįst). O apsaugas tikrai nuiminėja visad, ne vieną mano mašiną tikrino ir mačiau ką daro. Visus apibėgimus ar defektus, sukinėtus varžtus su pirštu parodo. Buvo numuštas automato tepalo filtras su laikikliu, įdėtas akivaizdžiai naujas, iškart pasakė, kad galėjo būti jog automatas be tepalo padirbo. Tikrintojas iš viršaus būtų net nepamatęs. Su dažų storio matuokliu apeit daug mokslo nereikia, tai nesuprantu "ką ten mokėt reikia". O tarp tikrintojų - tikrai yra debilų, kurie tikrai nemoka jais naudotis: patikrina, rodo storį 110 ant sparno (originalus dažų storis), jis tą pačia detalę kitoj vietoj tikrina 😄 nu tai ######, jei ant tos detalės originalus dažų storis, tai ant tos pačios detalės kitoj vietoj jis kitoks nebus. Va čia yra nemokėjimo naudotis pavyzdys.

    Ir taip, jie tą darbą dirba kasdien, nes auto patikros reikia laukt apie savaitę, o ne kelias. Čia tik tavo išmislas, kad atstovybės tik remontuoja auto, o tikrina tik tikrintojai. Absoliuti dauguma pirkėjų renkasi servisą, o ne tikrintoją. Bent jau Vilniuje. Sutikčiau gal tik dėl mažų miestų, gal vežasi tikrintoją, nes nėra atstovybių ar normalių servisų, kuriais galima pasitikėti (ne perekūpų draugų).

    Būtent, pasakoju iš savo varpinės, nes šitą darbą dirbu ir su šituo susiduriu kasdien. Mano parduodamus auto yra tikrinę atstovybėse ir ne kartą su pirkėjais po mano patikros papildomai esam važiavę į atstovybę kur nerasdavo dalies trūkumų, kuriuos radau pats. Ir čia nenoriu pasigirt neva koks aš geras tikrintojas, tai tiesiog įrodymas, kad neapsimoka važiuoti į atstovybę tikrinti prieš pirkimą. Mano atveju nepamatė nei dažytų dalių, nei nulūžusių žibinto laikiklių, nei sulankstyto TV, jau nekalbant apie gilesnius požymius. Vienam servise daužtumo patikra buvo tik prožektorium aplinkui apėjo net durų neatidaręs :D Kad tau ten atstovybė išrišo dužimą - valio, bet tai yra išimtis, o ne taisyklė. Jei detalės buvo pakeistos to nepamatyti neįmanoma, net jei buvo dažyta pagal gamyklinį dažų storį (nekalbu apie apsišaukelius tikrintojus). Taip, keltuvas padeda pamatyti daugiau požymių, bet keltuvai egzistuoja netik atstovybėse. 
    Dar nepamiršk, kad patikra priklauso taip pat ir nuo mašinos amžiaus, sudėtingumo, kainos ir rinkos vertės. Kai perki darbinį arklį už 1k, tai ten užteks tik į artimiausią servisą nuvažiuot, kad už 10€ pasikeltų pažiūrėtų ar nesupuvęs, ar važiuoklė nesubyrėjus, stabdžiai stabdo, variklis nekala ir ok, svarbu iki tech pabaigos davažiuotų, koks skirtumas kas ten buvo daužta ir dažyta. Kai žiūri mašiną už 10k, bet už žemiausią rinkos kainą, tai ten jau svarbu, kad kėbulas nesuvirintas iš kelių, pagrindiniai agregatai be defektų ir tiek, važiuoklę ir kitus smulkius trūkumus už kainos skirtumą susitvarkysi. O kai žiūri mašiną už didelę rinkos kainą ir/arba 50-100k vertės, tai ten jau prasideda įbrėžimų ieškojimas, dėmės salone ir t.t. Dar ir nuo pirkėjų priklauso, vieni neperka jei buvo sparnas dažytas, kiti perka ir su virintu ketvirčiu ir jiems ok. 

  8. Nemoka atstovybės tikrinti auto ir niekada nemokėjo. Yra atstovybių kur patikra ir palei 300€ kainuoja.
    Jokių apsaugų nenuiminėja (tiesą sakant mes irgi nieko neardom, nes čia jau intervencija į mašiną). 
    Diagnostika gal ir dilerinė, bet baigiasi tik klaidų nuskaitymu, gyvų parametrų nežiūri, o jei ir žiūrėtų, tai studentas vistiek nieko ten nesuprastų. 
    Dažų storio matuokliais net nemoka naudotis, ką jau kalbėti apie kitų daužtumo požymių pastebėjimą. 
    Būtent, kad jie to nedaro kiekvieną dieną, tai nėra jų specifika, tokią paslaugą turi tik todėl, kad klientai prašo. 

    Esminis skirtumas tame, kad kai tikrintojui (sąžiningam) atsiųsi 5 skelbimus, tai jis iškart atmes blogus ir važiuos žiūrėti geriausio. Jei visi bus blogi, tai nežiūrės nei vieno. O į atstovybę patikrai turėsi nuvaryti visus 5, kad sužinoti, jog jie visi lavonai. 
    Tikrintojas nuoširdžiai patars kurį auto geriau pirkt, kuriuos defektus galima nebrangiai sutaisyt, o kur variklis garsiau dirba, nors akivaizdaus defekto šiam momentui nėra. Tuo tarpu atstovybė tik išduos defektų lapą ir spręsk pats. 
    Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 
    O kur dar kelių savaičių eilės atstovybėse, joks pardavėjas tiek nelauks. O jei mašiną perki kur nors Mažeikiuose, kas tau važiuos 100+km iki artimiausios atstovybės? 

  9. PSD yra 6,98%, nesvarbu ar dirbantis ar I.V., tiesiog dirbantis kas mėnesį susimoka 6,98% nuo algos, o I.V. kas mėnesį moka po 6,98% ne nuo savo uždarbio, o nuo minimalios algos, kas šiemet yra 64,50€, po to susimoka likutį už visus metus (jei nori gali ir kas mėnesį mokėt visą sumą). Skirtumas tik tas, kad jei su I.V. uždirbsi mažiau nei MMA - niekas permokos negrąžins. 


    VMI pelno mokestis 5-15% yra ok, bet PSD ir VSD yra valstybinis reketas. PSD apmoka nebent jei reikės iškviesti greitąją. Visą kitą moki už savo pinigus. Jeigu reikia vizito pas specialistą, tai kol sulauksi nemokamo vizito poliklinikoje spėsi pasveikt pats. Kai paskutinį kartą reikėjo vizito - laukiau daugiau nei pusę metų. Todėl žmonės priversti mokėti pinigus privačioms klinikoms, kad patektų pas tą patį specialistą anksčiau.
    Kas ten prašneko apie išmokas vaikams akivaizdžiai neturi vaikų. Už tuos grašius net pampersų nenupirksi. O su I.V. išvis praktiškai neįmanoma gauti vaiko išmokos. 
    Apie pensijas nueikit pas močiutes paklausti kiek jos gauna. Neretai neužtenka net už komunalinius susimokėt. Tai kur nueina tas kosminis VSD mokestis? Užtat tris kartus tam pačiam stadionui statyt milijardų visada suras. 

  10. Paskaičius komentarus ten esmė ne kainoje, o paslaugų kokybėje ar net apgavystėse. Jau net ištisos fb grupės nukentėjusių yra. Pusę feisbuko jis jau užblokavęs, manau greit žmonės baigsis ir sėdės be darbo. Dar stumia ant kitų tikrintojų, kad visi blogi, o jis vienas geras. Nesu prieš konkurentus, bet tokių tai tikrai nereikia, nes gadina vardą ne tik sau, o ir visai paslaugai, žmonės po to išvis jokių tikrintojų nesamdys. 

  11. Nors amerikonai beveik visi benzinai, bet jų vistiek importuojama žymiai mažesnis % nei europiečių, tai jie ir sudaro dalį tų 30% benzinų. 
    Taip pat Lietuvoje nemažai finansiškai protingų žmonių kurie važiuoja dujomis, o amerikonai, ypač naujesni tam geriau tinka nei europiečiai su savo TFSI. Kai gali važiuot su dideliu V8 visureigiu pigiau nei dyzeliniu Golfu. 
    Kas spėjo prastumti savo seną dyzelį iki rimtų gedimų tas vėl pirks dyzelį ir sakys kokie jie ekonomiški, nes valgo 4,79895l/100km riedant nuo kalno užgesintu varikliu 😄 O kas spėjo pakeisti purkštukus už 2k€, smagratį už 800€, kuro siurblį už 500€, turbiną už 400€, DPF, EGR - tie perka paprastą kaip žigulį europinį japoną ar JAV importą ir į tą klaksintį dūmijantį košmarą nebenori sugrįžt 🙂

  12. Aš tai nesuprantu kam reikalingi tie mokėjimai grynais ir bereikalingas kvitų išrašinėjimas. Mokesčius mokėsi vienodai ar už grynus ar už pavedimą, užtat jei norėsi paimti paskolą - bankas skaičiuos pajamas tik gautas pavedimu, gryni nesiskaito. 

  13. Tai faktas, kad išimčių būna, būna ir vokiečių su 150k sudrožtų, būna ir amerikonų su 250k leidinių, bet kaip sakoma išimtis tik patvirtina taisyklę 🙂 Jeigu žiūrėti į daugumą, tai taip ir yra. Net nebūtina į vietą važiuot - gali atsiverst skelbimus ir palygint tuos pačius modelius iš EU ir USA. 

    Tą patį galiu atsakyti ir @acidminde - nesakau, kad Lietuvoj 100% mašinų lavonai, o Vokietijoj 100% ledinės, ir ten ir ten būna visko. Bet kai važinėji po visą Lietuvą, apžiūri 10 variantų ir nieko gyvo nerandi, o Vokietijoj nuperki telefonu nežiūrėjęs ir parvažiuoja žymiai geresnė nei visos tos 10 kartu sudėjus, tai manau viską pasako. O kai Lietuvoj kažkas nori parduot iš tikro gyvą, nelietuviškos būklės mašiną, tai tikrai yra sunku, nes visi tavo konkurentai bus pigūs laužai, bet skelbimuose atrodys ir bus aprašyti taip pat idealiai kaip ir tavo, potencialiam pirkėjui visi atrodys vienodai, todėl tau neskambins, nes tavo brangesnis. Dar priklauso ir nuo to, kaip atrodo skelbimas, dauguma žmonių nemoka pardavinėti auto, būtų įdomu pamatyti tos Corollos skelbimą. 

  14. Kas ieškot visiškai nedažytų auto - kai jūsų auto įbrėžia aikštelėje, jūs jį iš karto išmetat į šrotą ir perkat kitą, ar kaip? 😄 Jūsų nuostabai net visiškai nauji auto salonuose būna su viena kita perdažyta detale, ką jau kalbėt apie naudotus. Nieko blogo dažytose detalėse nėra, jeigu nudažyta kokybiškai ir dažymo priežastis aiški. Kai dabar priviso feisbukinių tikrintojų ir kas antras servisas pradėjo vykdyti tokią paslaugą nors reali kompetencija baigiasi ties šarnyrų keitimu, tai jie sugeba tik su dažų matuokliu paviršutiniškai prabėgt, bet realių avarijos požymių nemato. 
    Aišku kai perekupas skelbime ir telefonu trina, kad nedažyta nei viena detalė, o atvažiavęs į vietą mašina dar dažais kvepia, tai apsisuki ir nueini, nes jeigu jau dėl tokių akivaizdžių dalykų meluoja, tai neaišku ką dar toj mašinoj pridirbęs. 

    Apie amerikonus atskira tema. Teoriškai juos Lietuvoje pirkti apsimoka, nes už tą pačią kainą gauni naujesnius metus ir gali lengvai pasižiūrėti istoriją kokios būklės buvo parvežtas. Tie patys amerikonai vežami į vakarus parduoti keliais tūkstančiais daugiau. Taip pat kas nori važinėt dujom - tarp amerikonų, net tarp europinių markių žymiai daugiau pasirinkimo paprastų variklių, kur lengvai dedasi įranga palyginus su europiečiais kur šiais laikais jau vien direct injection. 
    Bet iš praktikos kai važiuoji juos gyvai žiūrėt - tragedija. Tarpai kreivi, dažyta tarsi balionėliu, smulkios kėbulo dalys kaip visokios gumelės, moldingai ir pan. palikti apgadinti, po kapotu pažeistos dalys nekeistos, o suklijuotos, suvyniotos izoliacija ir pan. Ir čia nėra pavieniai atvejai - čia dauguma. Mašinos kaina 20k, o remonto kokybė kaip darbinio golfo už 1k. Po to skundžiasi, kad niekas neperka, naujų mašinų ieško ir pan., - pasižiūrėkit patys į savo meno kūrinį, ar pats tokį sau pirktum? 😄 Dar skleidžia mitus neva iš JAV visos ridos tikros, bet tik todėl, kad patys negali jų atsukt, nes aukcione aiškiai matosi paskutinė rida. Nors vis dar randu tokius, dažniausiai palieka tą patį skaičių, tik atsuka iš mi į km, po to bando atsimazint neva kažkas supainiojo 🙂 Kad pačioj Amerikoj ridas sukioja irgi visi stengiasi nutylėti. Kai pasižiūri realią būklę, tai amerikonas su 100k labiau sudrožtas nei vokietis su 300k. 
    P.S. Pats dabar turiu daily amerikoną. 

  15. prieš 3 valandas, Tuskis parašė:

    Rimtai taip žmonės reaguoja į skelbimo įdėjimo ar galiojimo laiką?

    Aš visiškai niekad nežiūrėdavau, tik atkreipiu dėmesį i tuos paryškintus ar pakeltus. 😁

    Taip, labai daug žmonių įsitikinę, kad jei mašinos nenupirko per 5min, reiškia kažkas ne taip 😄 Kai įdėjau savo auto į autopliusą, tai pirmas dienas daug kas skambino, per savaitę apžiūrėjo gal 5, nei vienas nieko blogo nerado, net gyrė kokia gera būklė, bet vistiek nepirko 😄 Po poros savaičių jau mažai kas skambino, antrą mėnesį išvis nulis susidomėjimo. Pasibaigus skelbimui palaukiau kokią savaitę ar dvi, įdėjau iš naujo su naujom foto, nupirko pirmas atvažiavęs. 
    Draugas pardavinėjo mašiną, kurios reali vertė 4-5k, už tiek ir įdėjo, pradžioj nelabai kas pirko, tada ėmė leisti kainą galiausiai po pusės metų jau už 2k atidavinėjo, nes žiemą buvo foto iš vasaros, tingėjo nuvažiuot pafotkint naujai. 

    prieš 2 valandas, babausis1 parašė:

    Nežinau kaip su Volvo, bet neduokdie BMW reiktų ieškot senesnio/pigesnio.

    Jau iš DE atvažiuoja gerai nujotos (nes tik tokios telpa į biudžeto rėmus), o dar po lietuvių rankų reik imt... 

    Sutinku, BMW sunkiausiai perkama mašina. Iš Vokietijos dar gali nupirkti kažką gyvo, bet su techniniais defektais, juos sutaisai ir turi gamyklinį BMW. Tuo tarpu Lietuvoje dauguma konstruktoriai - techninės dalys kiniškos, salonai ir komplektacija iš šroto, kėbulai iš špakliaus. Iš to BMW kur išėjo iš gamyklos likę tik apsilupę ženkliukai. Moki kaip už BMW, eksploatacija kainuoja kaip BMW, bet tikro BMW nei komforto nei valdomumo nejauti. 

    prieš 2 valandas, MartynasKu parašė:

    TA praėjo iš pirmo karto (nieko netvarkant nukėlus nuo tralo).

    Šiaip čia tau labai pasisekė, šiais laikais be kyšio sunku praeit TA iš pirmo karto ypač jei mašina senesnė, matyt jie turi kažkokį planą keik reikia mašinų nepraleist, todėl kabinėjasi prie visiškų nesąmonių, kaip pasijungę prie OBD randa klaidą, įtrūkimas ant bamperio moldingo ir pan. 

  16. Užsieny perkam, nes šitam metalo laužyne ieškot mašinos tas pats kas žmonos ieškot viešnamy 😄 

    O tais karvertikalais per daug pasitikit. Dažnai arba istorijos nėra arba prirašyta nesąmonių. Arba parašytas įvykis už 3000€ kur Vokietijoje buvo tik kosmetiniai padažymai, o lietuvis galvoja, kad čia jau sumaitota ir neperka. 

    Rinkos kaina irgi neviską pasako, neretai apžiūrėjus kelis variantus pigiausias (iš apžiūrėtų, ne iš skelbimų) būna geresnis už brangiausią. Jeigu parduoda įmonės tai ten kainos būna plius minus adekvačios, bet jei privatūs, tai būna visko. Neretai į mašinos kainą įskaičiuoti sentimentai arba visokie remontai ir einami aptarnavimai, kurie neįtakoja mašinos vertės. Arba nenori parduot, todėl parašė belekokią kainą. Būna ir atvirkščiai - foto mažai ir jos baisios, mašina purvina, tekste parašyta daug smulkių defektų, pirkėjų toks skelbimas nedomina, todėl parduoda ilgai, todėl krenta kaina. Atvažiuoji ir randi ledą už gerą kainą. 
    Šiaip didžiausia klaida, kurią daro pirkėjai tai renkasi skelbimus pagal jų galiojimo laiką, jei skelbimas prieš savaitę įdėtas tai net neskambina, nors nieko blogo nesimato. Nors už tokių skelbimų dažniausiai slepiasi geriausi variantai. Bet visi perka mašinas kaip karštus pyragėlius 😄 

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...