Vat, įsidėk šitą gabalą ir viskas gausis tvarkingai. Išmečiau ciklą, nes nebuvo reikalingas, kai realiai pozicijos tik dvi, tai jas rankutėmis nurodai. Gali sunkėt palaikymas kai didės meniu, bet prieš tai buvęs kodas dar baisesnis būtų buvęs :D
int main ()
{
bool _starButton = true;
while (Level == 0 && !stopgame)
{
system("cls");
for (int y = 0; y < 8; y ++)
{
cout << PMenu[y] << endl;
}
//if else if turi buti, kad vienu metu tu nepaspausi visu mygtuku. Bus tik vienas is ju
if (GetAsyncKeyState(VK_UP) != 0)
{
PMenu[3][4] = ' ';
PMenu[2][4] = '+';
_starButton = true;
}
else if (GetAsyncKeyState(VK_DOWN) != 0)
{
PMenu[3][4] = '+';
PMenu[2][4] = ' ';
_starButton = false;
}
else if (GetAsyncKeyState(VK_RETURN) != 0)
{
_starButton ? Level=1 : stopgame = true;//krutas if-else uzrasymas
}
Sleep(Gamespeed1);
}
while(stopgame == false && Level == 1 && Hp != 0) //Level 1 gamespeed 100