Pereiti prie turinio

SlayD

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    56
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

SlayD Pranešimai

  1. Tarkim turim:

     

    <form id=formX method=post>

    <input type=text name=numeriukas/>

    </form>

     

    <script>

    var run = false;

    $(document).on('submit', 'form#formX', function(e)

    {

    e.preventDefault();

    var skaicius= $('input[name=numeriukas]').val();

    if(!skaicius.length || !skaicius.length < 6 || run) return;

    $.ajax({

    type: 'POST',

    url: 'ajax/login',

    data: {'checkMe': '', 'number': skaicius},

    success: function(msg)

    {

    $('input[name=numeriukas]').focus();

    },

    complete: function(){run = false;}

    });

    run = true;

    });

    </script>

     

    Toks mini sprendimas naudojant jQuery. Php dalį praleisiu :)

  2. Atradau, pabandžiau pažaisti, kaip jau buvo minėję, būtų smagu pradėti nuo kažkokio trial, kur išsamiai rodytų ką daryti ir suvoktum kaip kas, nes man asmeniškai ir kitiems mano draugaums, kurie netaip dažnai žaidžia, isijungi ir turi "dafigą" mygtukų ir kitokių dalykų ir nesupranti ką su jais veikt, ar koks tikslas. Jei būtų koks priverstinis apmokymas su galimybę kažką reliai išmeginti būtų dar geriau! :) Šiaip atrodo neblogai pati grafika :)

    Buvo priverstinis apmokymas, bet asmeniškai man tokie "apmokymai" nepatinka. Čia taip pat dvi nuomonės yra šiuo klausimu. Vieni mėgsta priverstinius apmokymus, kiti ne. Tai pasilikau prie varianto palikti šone mygtuką su apmokymais. Pačioje pradžioje tik užsiregistravus reikia praeiti „priverstinį“ supažindinimą su žaidimo meniu. Ten nurodoma kur rasti daugiau apmokymo užduočių. Atliekant tas užduotis yra rodomos rodyklės kur ką spausti. Manau reikia tą pačią apmokymų ikoną kažkaip išskirti kad atkreiptų žaidėjų dėmesį. :)

  3. Reikėtų bent minimalaus gido pradedant žaidimą, nes dabar visiškai neaišku ką ten reikia daryti ir koks viso to tikslas.

     

    Yra šioks toks gidas. Pačioje pradžioje žaidėjams yra rodomos tokios rodyklės su paaiškinimais, kas kur yra. Pati pirmoji rodyklė net nurodo kur rasti daugiau apmokymų. Kitas dalykas yra toks didelis žalias klaustukas dešinėje pusėje. Kaip jų nepastebėti nežinau, nes jos yra priverstinai rodomos.:)

  4. Taigi vasara buvo ilga ir nedarbinga. Bet grįžtam su trenksmu. Keičiam pavadinimą į labiau tinkamą tarptautinei bendruomenei: FallenTitans.com. Taip pat buvo perdarytas visas žaidimo varikliukas ir pristatytas naujas dizainas. Naujo dizaino pristatymas kaip ir buvo tikėtasi sukėlė įvairių nuomonių iš senbuvių pusės. Tai aišku yra savaime suprantama, nes jiems reikės prisitaikyti prie naujo žaidimo valdymo. Naujiems žaidėjams bėdų neturėtų iškilti, nes yra apmokymai.

    Sekantis tikslas - GooglePlay.

     

    Keletas vaizdų prieš ir po:

    post-82495-0-48403500-1541499943_thumb.png

    post-82495-0-50788600-1541499958_thumb.png

    post-82495-0-89825800-1541499967_thumb.png

    post-82495-0-10886500-1541499977_thumb.png

    post-82495-0-76447400-1541499983_thumb.png

    post-82495-0-34675200-1541499988_thumb.png

    post-82495-0-54509500-1541499997_thumb.png

    post-82495-0-26138600-1541500003_thumb.png

  5. Žaidimas buvo gerokai pakoreguotas. Tiek grafika tiek pačiu veikimu. Pagaliau realizavau Žemėlapį su NPC. Žaidžiančiųjų atsiliepimai kol kas teigiami. Pačio žemėlapio kodą radau internete ir pritaikiau pagal savo poreikius :)

     

    Naujas prisijungimo langas

    post-82495-0-06009200-1521415515_thumb.jpg

     

    Žemėlapio ekrano vaizdas

    post-82495-0-11342300-1521415580_thumb.png

     

    Apie žemėlapį. Žaidėjai gali keliauti per planetas. Kiekvienoje planetoje yra pasiekiamas žemėlapis. Tame žemėlapyje rodomi priešai(monstrai/NPC). Žaidėjas gali juos pulti ar apvogti. Šis žemėlapis išsprendė priešų trūkumą.

  6. Patiko tai, kad užsiregistravus aprodyta kas ką daro ekrane, nes be to mini tutorialo būtų sunkiau orientuotis.

     

    Kaip suprantu, ten atakuojant kažką, rodoma kovos eiga, bet būtų įdomiau jei kas kažkiek sekundžių įvyktų kažkoks veiksmas, nes dabar atakavau berots Adminą ir man išmetė 15 eilučių tekstą su kovos eiga. Skaityti tokį tekstą ilgą nėra noro, bet jei pamažu po eilutę pridėtum, būtų įdomiau ir skaityti ir žaisti.

     

    Ačiū! Kaip tik šiandien atnaujinau tutorial. Kovos eiga apmokymuose yra tik "dėl vaizdo" visiems tokia pati. Manau mažai ką domina kaip vyksta kovos eiga. Dabartinėje kovos sistemoje, po kovos išmeta didelį pop up`ą su užrašais Tu nugalėjai, Tu pralaimėjai arba Lygiosios. Manau daugeliui žaidėjų to užtenka.:)

  7. Sakai bus ateityje, bet jų reikia būtent dabar. Ateityje jei žaidimas bus sėkmingas žmonių ir taip bus, o vat būtent dabar žmonių trūksta, gauni misiją apvogti 12 žaidėjų ir užpulti 12 žaidėjų, o pulti ar vogti išvis leidžia tik 2 žmones nes visi kiti su apsaugomis. Tai nei misijų įvykdysi, nei išvis kažką veiksi. Paaiskinimų irgi mažai, pvz parašyta nusipirk tą, o kas tas yra ir kur ieškoti neaišku, kam reikalingas greitis irgi niekur nerašo, kas tas gyvybių atsistatymas irgi niekur normaliai nepaaiškina, renkantis rasę irgi nesupranti ką iš tikro tas gyvybių atsistatymo greitis duoda. Kovose irgi info trūksta, nes nelabai suprantu pralošiau nes jis tiesiog dėl to kad jo gynyba buvo stipresnė nei mano puolimas, ar tam turi įtakos gyvybių kiekis, gyvybių atsistatymo greitis nesuprasi.

     

    Taip žinau reiktų D.U.K. skilties. Pirmas dvi savaites tikrai skirsiu dabartinio žaidimo tobulinimui/balansavimui. Nes reikia ir žaidėjo sąsają „padailinti“, kad nebūtų baisus ir kai kuriuos bug`us pataisyti(dauguma jau sugaudyti) ir pridėti kelias gan svarbias funkcijas.

     

    Tai aš kaip suprantu tas imunitetas atsitato. Po to kai tavę kažkas užpuola tu gauni imunitetą ir netrumpą

     

    Imunitetas po užpuolimo yra duodamas valandai. Po valandos galima vėl pulti tą patį žaidėją ir vėl daryti dienos užduotis. Energija atsistato kas 20minučių po vieną vienetą, tai per valandą užpulti 2/3žaidėjus manau yra normalus skaičius. Kaip minėjau anksčiau reikia D.U.K skilties ir tai pagelbėtų žaidėjams kuriant kažkokias žaidimo strategijas.

     

    Labai ačiū už pastabas.

     

    N adėl to "imuniteto" čia gi laikina, baigsis tiem pirmiem 100 žaidėjų imunitetas, ir tie neaktyvūs žaidėjai bus puiki ferma naujokams dienos misijas daryti :D Botai nereikalingi nebent kažkokie tai tarplanetiniai plėšikai, kuriuos papildomai apiplėšinėti būtų galima :D

    Aš ir tą tutorialą perėjau ir baigiau žaist, džiaugiuosi prisidėjęs prie žaidimo vystymo

     

    Teisingas pastebėjimas. Baigsis žaidėjams imunitetas ir jau kitą savaitę nauji žaidėjai turės ne po 2-3 taikinius, o po 20-30.

  8. O tai kodėl botų nepridarai? Sunkiai įsivaizduoju kaip galima išjudint multiplayer'į kai nemetama daug lėšų reklamai. Juk čato tarp priešų nėra? Jei taip, niekas nesužinos :) win-win

     

    Bot`ai bus ateityje. Į reklamą dar nenoriu investuoti kol dabartinė versija nebus daug maž pilnai išbaigta. Tai yra kol nebus sugaudyti bug`ai ir neįgyvendinti keletas vartotojo sąsajos atnaujinimai. Šiuo metu reklama paprasta einu per Facebook grupes ir įkeliu nuorodą. Penkta diena, o jau beveik 100 registruotų vartotojų(manau pradžiai tiek užteks). Tai tiems kurie užsiregistruos kitą savaitę jau bus daugiau veiklos.

     

    Dabar populiarėja Dappsai (pvz.: Cryptokitties, EtherBots, Ethermon, Realms of Ether, etc), dauguma iš yra labai riboti ir suteikia menkas galimybes, tačiau žmonės juos žaidžia ir išleidžia nemažus pinigus, nes jie yra pionieriai Blockchain technologijos. Mano nuomone, jei perdarytum savo žaidimą ant Blockchaino, turėtum nemažą šansą sulaukti pasisekimo.

     

    Blockchain technologijomis nesidomėjau, bet ačiū už pasiūlymą.

  9. Pabandžiau, kažkokio tikslo kuris tave skatintų siekti aukštumų nėra, žaidėjų nedaug, tai jei reikia padaryti dienos misiją yra neįmanoma, nes reikia užpulti 12 žmonių, perspaudžiau visą lentelę, negalėjau nei vieno užpulti, nes visi turėjo tą imunitetą puolimo, arba buvo per didelis lygių skirtumas, tai vsio, kovoti negali, kažkokio kito didelio tisklo nėra, misijų vykdyti neina, tai ką veikti?

     

    Taip, žaidimas yra naujas. Žaidėjų mažai todėl ir sunku kai kurias Dienos užduotis padaryti.

     

    Tikslas manau yra vienas - būti stipriausiu.

     

    Jau esu numatęs kelis atnaujinimus, kurie pagyvins patį žaidimo procesą.

     

    Šiuo metu mano tikslas yra pritraukti žaidėjų. Kad ir tokių kurie užsiregistruoja praeina „Apmokymus“ ir tuo baigia. Nes ir tokie vartotojai padės žaidimui, nes bus ką pulti kitiems, kurie labiau susidomės.

  10. pakomentuosiu biški.

     

    Žaidimas ir jo principas toks kaip ir kitų, čia turbūt kažkoks žaidimo žanras yra, kad maždaug augini sklypa, statai namus, muši botus, kažkokios bonusinės veiklos ir t.t., ir, kas svarbiausia tokio žanro žaidime, viskas pagrįsta laiko limitais.

     

    Man tai primena kažkokį tai konvejerini būdą grėžti pinigus iš azartiškų, tobulybės siekiančių žmonių. Jei tai visdar generuoja pelną - labai puiku, bet jei tu siekei sukurti kažką naujo ir pakeisti žaidimų rinką, tai čia tiesiog dar vienas batonas, batonų lentynoje.

    Tokio tipo žaidimų begalė, atrodo kad yra koks tai šablonas ir visi jį naudoja kaip žaidimo karkasą

     

    Taip tai yra dar vienas batonas. Mačiau tokių žaidimų keletą ir pagalvojau kodėl man nepabandžius kažko panašaus padaryti. Dėl pelno nežinau. Vis dar esu optimistas kad ir koks bebūtų žaidimas jame atsiras vartotojų grupė, kuri juo susidomės.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...