JonaiciuLukas
-
Pranešimai
401 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
JonaiciuLukas Pranešimai
-
-
Na revolut nėra skirta didelėm pinigų sumom laikyt, ar kaupt, ar pervedinėt tarp sąskaitų, tai yra tiesiog įtartina veikla.
Ten greičiau persimeti pinigų kiek tau reikia konkrečiam pavedimui arba kelionei ir viskas, jei jūs ten tūkstančius vartot, o popierių nepateikiat, tai jūsų problemos. Su Lietuviškais bankais būtų tas pats, tik sprendimas Lietuvių kalbą būtų daug greičiau priimtas.
Nesijauskit taip, kad jei jau kitoj šalį sąskaitą, tai pinigų niekas nekontroliuoja. juos kontroliuoja, ir dažniausiai dar stipriau, nes tu jiems esi tik trečios, itartinos, šiukšlių šalies pilietis
Tai, kad visi popieriai ir viskas ko prašo pateikiama. Lietuvoje tinka, UK bankuose tinka, bet Revolut kažkodėl jei įmonė iš ko gauti pinigai lažybų bendrovė - netinka. Nesvarbu, kad pinigai šiuo atveju pas žmogu buvo už reklamos paslaugas, affiliate išmokos etc, ne tiesiogiai iš lažybų, o ir įmonė licencijuota UK.
Nors net ir tiesiogiai jei būtų, nėra jokios info Terms'uose apie tai, kad netinkamas pragyvenimo šaltinis.
Skirta ar neskirta, yra limitai tam nustatyti ir jei būtų neskirta laikyti didesnėms sumoms, tai neturėtų ir leisti tokių pavedimų. O jei jau užšaldo sąskaitą, manau būtų teisinga sekti pačių taisykles ir atitinkamai sugražinti pinigus į sąskaitas, iš kurių buvo įdėti, o ne ignoruoti klausimus ir trinti chat'us
-
Ar kam nors yra teke susidurti su Revolut sąskaitos užšaldymu? Situacija tokia: žmogus atliko keletą mokėjimų į mano Revolut'ą (iki tol naudotas ilgai, premium etc), už poros dienų sąskaita užšaldyta ''due to regular check''. Parašau jiems su klausimu, kaip išspręsti situacija, nuramina, kad tiesiog regular check ir turiu atsiųsti sąskaitas už ką gauti pinigai. Sąskaitas nusiunčiau, tada keletą dienų neatrašė, po to atrašė, kad viskas iš mano pusės gerai, bet dabar laukia iš žmogaus, kuris man vedė, informacijos.
Susisiekiau su tuo žmogumi, liepiau sukontaktuoti ir išsiaiškinti viską. Jo paprašo atsiųsti tas pačias sąskaitas, kurias siunčiau aš, savo ID papildomai, savo nuotrauka su ID ir tt. Viską atlieka. Kelias dienas tyla, tada ateina žinutė, jog visi dokumentai praėjo patikra, tačiau turi dabar jis atsiųsti išrašus su savo algalapiais, iš kur pas jį tie pinigai. Čia prasideda nesąmonės. Žmogus visą savo pelną deklaruoja kaip Individualios veiklos pelną bei pelną iš lažybų. Siunčia jiems išrašus - netinka. Turi būti iš įmonių gautos pajamos, lažybų bendrovių išmokos nesiskaito.
Vėl susisiekiu su Revolut su klausimu kaip ten viskas vyksta, gaunu atsakymą - ''Please contact Tadas and tell him send us proofs of his salary''. Į klausimą atrašau, kad patikslintų su kokiu Tadu man čia susisiekti, kadangi mokėjimus esu gavęs iš ne vieno ir ne dviejų Tadų. Gaunu atsakyma ''Your account is suspended due to 9.1 violation'', parašau užklausą kurią vietą tiksliai 9.1 pažeidžiau, atrašo ''You did not comply with request to contact Tadas''. Taip va du mėnesius jau laukiu vis atsakymo, gaunu kiekvieną kartą skirtingą informaciją - tuoj bus sutvakryta, tuoj perduosim kitam padaliniui, bet kiekvieną kartą įsijungus programėlė būna ištrinti visi seni log'ai ir kiekvieną kartą ta pati istorija. Pagal 9.1 yra nurodyta, jog pinigai turi būti gražinami į sąskaitas, iš kurių buvo įdėti, tačiau šį klausimą supportas visiškai ignoruoja ir kiekvieną kartą neatsako.
Susisiekiau su UK bankų priežiuros tarnyba, kuri nurodė, jog dabar daug gauna užklausų dėl Revolut LTD ir nurodė jų turimus kontaktus, bandžiau susisiekti telefonu bei el paštu, abiejais atvėjais gavau roboto atsakymą, jog numeris/ el paštas nenaudojamas, susisiekite per programėlę.
Suprasčiau, jei ten suma būtų dešimtys tūkstančių, bet dabar ji net 3tūkst nesiekia, bet vis tiek būtų malonu kažkaip juos atgauti
-
http://i.imgur.com/0wspoD7.png
19d buvau supildęs deklaraciją, paspaudęs ''pateikti'', šiandien prisijungiau dar kartą sutikrinti viską ir pastebėjau, kad statusas prie deklaracijos ''peržiūrėtas'' vietoje ''Pateikta''. Kelis kartus bandžiau per naują pildyti, viską supildau, klaidų nemeta, išsaugau, bet rezultate vis tiek rodo ''Peržiūrėta'', o užėjus ant deklaracijos ji tusčia. Any ideas?
-
Matant, kad IBAN kodą vadini LBAN kodu ir n kartų siuntei dengtas nuotraukas - turiu nuojautą, kad iš tavo pusės ten daugiau elementariai nevykdytų ar neteisingai įvykdytų punktų buvo. Dėl 60Eur MyBet tikrai nesidirbtų, kur kas didesnėmis sumomis ilgą laiką stačiau ten ir nebuvo niekad jokių problemų su supportu.
-
Pas tave limitas 200 eur/day
https://www.mychoicecorporate.com/wp-content/uploads/2015/04/MyChoice.-Rules-details.pdf
! Dabar viskas aišku. 400/day ir 200/vienas nusiėmimas. Super, ačiū Fzone
-
OK, dabar dar keisčiau. Nuvažiavau į kitą Swedbank padalinį, bandžiau nusiimti.
300EUR - insufficient funds
50EUR - davė
100EUR - davė
200EUR - davė
200EUR vėl - no transaction rašo, nebe insufficient funds (kortelėje šiuo metu apie 350)
wat
-
Man taip pat neleido 200 euru nusiimti nei nuo vieno bankomato, bandziau SEB/SWED/DNB, teko persivesti is korteles internetu i kita sistema,kad galeciau nusiimti.
Gal galėtum PM parašyti ką darei ir kaip tuos pinigus kitais būdais nusiėmei? Įdomu kodėl Ttmaster pavyksta, o mums ne.. Parašiau laišką į supportą vakar, bet vis dar jokio atsakymo.
-
Prognozuot sunku, bet as linkstu i alekso puse. Priklauso dar ir nuo to, koki sumontuos siuzeta apie ji, sugraudins davatkas ar ne.
Va, va, praeitoje laidoje tai net nebuvo klausimų ar pateks jis ar ne, kai iš karto teisėjai tiek pagyrų davė, tokį pristatymą parodė, o pakartojimu metu jo pakartojimas truko ilgiausiai.
-
Deja ne is kavos tirsciu. Pries ta vakara koeficientas uz monika buvo 1.35 o po to vakaro 1.8. Jei bent kiek rauki lazybose ir supranti pagal ka juda kofai, tai ir durnam aisku kas ta vakara buvo pranasesnis. (lazybu bendroves turi prieiga prie balsavimo ir pagal tai nustato favoritus / outsiderius)
Įtakos turėjo ir tai, kad Alekso pasirodymas buvo kur kas geresnis, nei ankstesnieji, o Monikos - vienas prasčiausių jos pasirodymų. Asmeniškai buvau iki to pasirodymo irgi tikras Monikos pergale, tačiau po jo pradėjau abėjoti. Tiesa 1.8 koef vis tiek atrodo labai didelis, duočiau jai bent 75proc.
-
bandyk pasiklaust [email protected]
o šeip gal tie pinigai užlaikyti, ar rezervuoti ar dar kažkaip kitaip? Spectrocoint supportas tau nelabai nepadės, nes jie tik išduoda bei pildo tas korteles
Bandžiau atsiskaityti internetu - leido. Tai manau tiesiog bankomatas nedraugavo, kitos priežasties nesumąstau logiškos.
-
žmogau, pats išsiiminėju su ta kortele iš swedbanko bankomato, tiesą sakant kitų net nebandžiau, jokių problemų :D turėk omenį kad beveik 2€ turi imt mažiau, kad būtų iš ko komisinius sumokėt.
Tai bandžiau iš pradžių 400, tuomet 300, tuomet 20EUR, visais atvėjais nepakanka lėšų. Prisijungus rodo balansą 499EUR, suprasčiau, kad gal bėdos, jei ką tik pinigai atėję būtų, tačiau irgi ne tas atvėjis, atėjo prieš porą dienų.
-
gal jau kokie apribojimai prasidėjo, nes paprastai prie paypal tas korteles leido pridėti
Turėtų leisti nusiimt 495€, ir swedbank puikiai tinka.
No offence, bet kadangi paskutinį kartą čia uždavus klausimus ir gavūs Jūsų atsakymus, abu atsakymai buvo klaidingi, tai šį kartą būtų smagu išgirsti temos kūrėjo atsakymą.
P.S. Kas skaitys temą ateityje - ne, grotelės pokalbio neužbaigia, o patvirtiną įvestus skaičius ir ne, telefonu skambinti norint patvirtinti virtualią kortelę nėra visiškai jokio reikalo, nes jai net nėra priskirtas PIN kodas. Viską atlikti galima per MyChoice svetainę. Skambutis reikalingas tik norint gauti realios kortelės PIN.
-
Norėjau pasiteirauti, kortelėje rodomas balansas apie 500EUR, šiandien pirmą kartą pabandžiau pinigus nusiimti Swedbank'o ATM'e, tai gavau atsakymą ''Nepakankamai lėšų'' kad ir kokąi sumą bandyčiau nusiimti. Sewdbank'o bankomatai netinka ar kažkur kitur problema?
-
Cia vadinasi 3-D Secure , paskaityk https://en.wikipedia.org/wiki/3-D_Secure
Tai kaip papildomą apsaugą prašo Transaction PIN, kurį aš pats nusistačiau, o Tmaster minėjo dar kažkokį papildomą PIN, kuris kaip suprantu būtų reikalingas bankomate nusiimant pinigus? Ar ten dar papildomas kodas? Nes jei bankomate, tuomet tikrai neįsivaizduoju kam reikalingas virtualiai kortelei.
O skambučio metu prašė iš pradžių kortelės nr, suvedžiau, paspaudžiau groteles, tuomet užskaitė, prašė datos gimimo. Suvedžiau ją ir paspaudžiau vėl groteles - atjungė. Todėl ir nesupratau, kodėl pirmą kartą groteles paspaudūs užskaitė kaip ''Enter'', o antrą kartą baigėsi pokalbis:)
-
feilini tiesiog paeiliui.
choise tam puslapyje "Transaction PIN" nėra kortelės PIN
Transaction PIN tai daiktas kurį suvedi, kai darai kokį atsiskaitymą internete, pvz kaip swedbanko tas "saugus atsiskaitymas internetu" ten irgi reikia nusistatyt tą kodą.
šios kortelės PIN kodas sužinomas TIK telefonu. Aktyvuoti gal ir internetu galima, man rodos pats aktyvavau irgi internete
O kam man virtualios kortelės PIN? Kur jis naudojamas bus?
Visus atsiskaitymus, kuriuos atlikti norėjau, atlikau be problemų jau.
-
neee, grotelės baigia pokalbi :D
Beje tuo pačiu skambučiu tu turėsi susižinoti ir kortelės PIN kodą, kurį tau padiktuos robotas, tad neskubėk džiaugtis
Please enter your birth date following by ...., nenugirdau, galvojau grotelės :)) Nesvarbu, per svetainę My Choice aktyvavau ir pats savo PIN prisiskyriau.
-
Žinoma, kad galima.
Aš pats skambinau per skype, nes buvo pigiausia. Berods 2 ar 3 cnt už minute.
Ten paskambinus tave identifikuos pagal tavo gimimo datą ir kortelės numeri, jei gerai pamenu. Reiks suvest klaviatūroje
Paskambinau, suvedus kortelės nr, datą (dd/mm/yy ?) ir paspaudūs groteles - automatiškai buvo padėtas telefonas be jokio pranešimo viskas OK ar ne. :) Taip turi būti? Kaip patikrinti, ar aktyvavosi? Web tokios info nerandu
-
Taip, būtinas skambutis, ir nebijok, šnekėsi su robotu, tiksliau klausysiesi, ką šneka robotas, jis tau ten viską ir papasakos.
Galimas skambutis iš kito numerio nei nurodytas registracijoje? Jei ne - teks palaukti kol grįš iš remontų :)
-
Virtualia kortelę užsisakius užrašas
Your card is not yet activated. To activate your card please call: +44(0)11xxxxxxxx.
Būtinas skambutis į nurodytą numerį, kad būtų galima naudotis ja? Ar yra kitų kelių? Sėdžiu šiuo metu be telefono :)
-
Ieškome gerai WP nusimanančio žmogaus galinčio integruoti kelias funkcijas į veikiančią svetainę: automatizuotą statistikos suvedimą įvedus duomenis, nuolaidų kuponų sistemą perkant prekes, pataisyti kelias minimalias dizaino klaidas (tiesiog pastumdyti minimaliai paveiksliukus). Susisiekite AŽ arba [email protected]
-
Berods tokios temos nedraudziamos, jei klįstu - trinkite. Reikalinga patvirtinimui sąskaitos VCC, Lietuviška.
-
Reikalingas žmogus turintis daug patirties dirbdamas su Symphony, esamo projekto tobulinimui, plėtimui, jo įvertinimui.
Prašau susisiekti el paštu [email protected] arba čia Až.
-
Kaip lietuviskai issiverstu tas BTS?
Abi komandos pasižymės/įmuš. Pelnys taškus būtų labiau krepšinio gal terminas, o BTS naudojamas kalbant pagrinde apie futbolas. BTTS kitaip dar vadinasi, both teams to score.
O 1HT reiškia, kad pirmą rungtynių pusę laimės namų komanda.
-
http://i.imgur.com/h4y6bH7.png Autoriaus fixai
revolut uzblokino saskaita
Bankai, valiutos, keityklos ir mokėjimo sistemos
Atrašyta
Kaip prieita prie to? Mano atvejis labai panasus tik siek tiek didesne suma. ''Negalesi naudotis, kol negausim saskaitu is kito zmogaus''. Tiek as, tiek pinigus pervedes zmogus saskaitas fakturas nusiuntem, bet to neuztenka. Praso irodyti is kur pas zmogu pinigai is pradziu apskritai atsirado (isikele is debitines korteles), siusti savo algalapius ir tt. Kadangi nedirbantis oficialiai, o IV + pajamos is lazybu netinka = pinigu pagal Revolut jis negali turet apskritai.