Pereiti prie turinio

iivoncius

Nariai
  • Pranešimai

    34
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas iivoncius turinys

  1. ''MAGIC FORWARD'' tiksliai i desimtuka:)) beje vertetu gramatines klaidas tinklapyje kompanijai skubiai issitaisyti pvz (''efektyviaui'')
  2. cia dar klausimas ar nera, ar yra, ar tik jam atrodo, kad nera, ir kas jo supratime tas analogas.. zodziu vel sitame forume kalbos apie debeselius. jau pats uzduotas klausimas neaisku apie ka. beto, jei tai realiai vertinga ideja, kuo stipriai abejoju, tai pasiruosimas neprasideda nuo klausimo ''kaip kaina nustatyti'' :D
  3. pirma: kokia verte, nauda duoda tavo produktas/paslauga, kam ji skirta? kokios kainos jau yra rinkoje tokio pat ar pns analogo produkto/paslaugos? turi zinoti nuo-iki visas. koks ''tarpas'' tarp ju, t.y. vienodos, skiriasi nedaug, kokie skirtumai, kodel ir tt.. neaisku ka patarti
  4. Prie, auksciau pateikto Osterwalder, modelio, trumpas interviu su vienu zymiausiu siu dienu investoriu i naujus startap'us STEEVE BLANK'u . Video esme- VERTES sukurimo ideologija . Kas istikro yra jusu klientas, kokias problemas sprendzia jusu produktas. Isitikines, kad tai aplamai pamatas betkokiam bizniui.
  5. ''Neblogas'' resursas - platforma fukin amerikanska : Imonės „medžioja galvas“ ir dalis studentų pasirašo kontraktus dar studijų metais. nu ir kas tos imones ?:) ir jiems nusispjauti i zmogiska resursa, supukit prie tu kompu, svarbu nors pora klounu geniju islys kurie isves is konkurencijos tuos ''medziotojus''
  6. zinai, man tokio tipo klausimas turiu ''kazkur'' ''kazkokias'' patalpas kaip cia ka nuveikus ten,patarkit, pasiulykit, labiau panasus i tokia paslepta strategija: ''neturiu as jokiu patalpu, man tik idomu gal kas kokia ideja gera imes, o patalpas visada galiu issinuomoti tuoj pat :) ''...pokalbiai apie ora:)
  7. man zinomas faktas: lietuvis,domino picu kepejas-profas su stazu nusprende iseiti is darbo, nes jis buvo isitikines, kad pajegs atidaryti savo picerija. jis gi profas, jo supratime visas verslas tai ismanyti apie picas, o kur kiti procesai, produktas tik 9 dalis nuo viso modelio grubiai tariant. rezultatas: picerija zlugo, teko gryzti atgal i domino. aisku, visakeriopos sekmes pasivadinusiam save ''studentui''. faktas kad demesio jis susilauke jau dabar ( teisingas zingsnis kas liecia marketolgija. kazin kiek samoningai jis ta daro,, kas uz jo nugaros as nezinau delto neimanoma nuspeti nei st
  8. Turiu maisha, patarkite ka man i ta maisha ideti, ko tame maishe truksta. Pns skamba ir tavo klausimas. Delto, kad, jei tai samoningas tavo klausimas, tai tada pats tiesiausiausias tau patarimas: paskelbk per visus karstus kanalus konkursa kad isnuomoji geroje vietoje patalpas. (laikrasciai, forumai-kaip tik ta ir darai, feisbuk'as ir tt..) Bet pateik savo patalpu konkretesnius svarbius kriterius: pvz: koks praeinamumas per diena ta gatve: pvz imi ir skaiciuoji zmones kiek praejo per valanda ar dvi. jei nera trafiko i ta gatve cia jau atskira tema kaip kuriami trafikai konkreciai veiklai. taip
  9. .....tai kad ne vienas siu strategiju nera ipatingai veiksminga. ir nesuprantama kodel 7. laimingas skaicius:D .. tiksliau cia ir yra ''vilties marketingo'' strategijos:D gal pasiseks, gal pataikysiu, gal ne, gal kita karta !
  10. tu ka nors isvis supranti apie ka parasiau , ir aplamai, tu ko sieki, tik tiek kad tu toks saunuolis, pastebejai, kad as nepastebejau, kad tema tipo sena, 2 menesiai. na ir kas? ka reiskia sena? kuo paseno ta tema? tau tema kaip bulve gal? paseno, pasmirdo ir mesti lauk reikia? tavo supratime procesas = bulvei?
  11. Pagrindiniai 9 blokai ir ju saveikos principai, kurie sudaro betkurios kompanijos, firmeles verslo modeli ir manau sis, biznio modelio generavimas, turetu buti taip sakant ''iauges i krauja'' kiekvienam besidomanciam kaip tesingai sukurti versla. Visa tai aprasyta ALEXANDER OSTERWALDER knygoje ''Busness model generation''. Lietuvisko vertimo lyg ir nera?! Taip pat ipac gera knyga ''Zydruju vandenu strategija" . Knyga apie tai , kaip isvesti jusu versla is konkurencijos. Galbut sudomins, ipac tuos kurie svajoja apie savo bizniuka:)
  12. isskirsim is tavo teksto pora vietu ''dažų parduotuve'' ir 'rašė daugelis dienraščių, feminisčių organizacijos putojosi, manau nebuvo apsieita ir be Aušrinės Marinės dėmesio'' . analize: pvz dazai sienoms dazyti. kas perka dazus:tas kam reikia dazyti sienas. jei neisdazys sienos menesi ar kas nors atsitiks paciam zmogui, ar tai bus didele problema? ne. kas atsitiktu jei zm negautu vandens 2 sav. tai jau problema. dazai nesprendzia problemos, neisdazys sienos na ir kas. taigi, vadinasi produktas netoks ir butinas bet kaip atkreipti demesi klientu,tiksliau kaip konkuruoti su konkurentais kuri
  13. aciu ir jums , man biznis tai konkretus procesai ir konkretus rezultatai.
  14. konkreciai kuom? beje, is ko sprendi kad as pykstu?
  15. zodziu: visu pirma ka reiskia zodis ponas? antra pas jus yra toks sakinys : 'Verslo sėkmei pasiekti reikalingi du dalykai: idėjos ir pinigai.'' jei jus tuo tikite, o jus tuo tikite nes tai yra jusu biznio ideologija , tai as jums ne cento neduociau uz jokias jusu paslaugas. trecia: skiltyje apie reklama taip ir neradau ESMES! ,ketvirta: neduodate jokios garantijos del jusu siulomo produkto. ka jus garantuojate, koki konkretu rezultata as gausiu is jusu paslaugu ir kiek man tai kainuos? jus dabar man tvirtinate kad as nesuprantu idejos efktyvumo ? gerai, jei jus isitikine savo produktas efektyv
  16. Nesupratai, reklama vadinama reklama tik tada jei ji efektyvi, t.y. ji igauna reklamos verte tik tada jei ji pasiekia vartotoja ta kurio tau reikia ir ta verte tampa ismatuojama( kriterine nauda). O tai padaryti imanoma pirmiausia pazystant savo pirkeja. Efektyvumo koofic tai jau konkrecios technikos.
  17. koks reklamos per tv biudzetas? ir kas tokiu biudzetu disponuoja ir kokios paskirties tai prekes? kokia auditorija? dantu pasta, skalbimo milteliai reikalingi ir kranistui ir balerinai. bet reklamuoti balerinos suknele per tv kuria ziuri kranistas kokia prasme.
  18. is tikro cia netgi ne reklama! cia siaip kazkokia tai informacija, kazkam, neaisku kam skirta, ismetyta neiprastose vietose. reklamos savokai imanoma priskirti reklamine VERTE tik tada jei ji konkreciai duoda konkrecia ismatuojama nauda. jeigu kazkoks lipdukas prikibdytas su kazkokiu tai uzrasu ar logotipu nepasieke savo vartotojo tai pavadinti reklama to negalima. tai tik tekstas ant popieriaus lapuko . tai greiciau pingiu svaistymas ir juolab ne partiz.marketingas
  19. turiu 20min laisvo laiko ir kadangi zaviuosi procesais versle, tai si bei ta paklausti noreciau visu pirma: sakai domejaisi ir suzinojai, kad pasisiuti kostiuma vienetini pas profa siuveja kainos smagios? ka reiskia zodis Tau ''smagi kaina''?? o siaip smagi kaina tai cia kieno isvada? tavo ar ir tu zmoniu kurie uzsakineja vienetinius rubus. Atsimink, kad tie, kas uzsakineja vienetinius rubus pas profus, perka vienetinius laikrodzius, perka s klases mersus, tai tie zmones ir turi pinigu. Tai tas rinkos segmentas is kuriu geriausia ir lengviausia uzdirbti jei tik zinai kaip tai daroma, nes jie
  20. forumo nary!!! persiskaityk ka man parasei pries tai!!! ir ziurek, uz savo zodzius kiekvienas atsakingas!!!
  21. Projekto paleidimo tikslas- firminio zenklo pristatymas( ne pardavimai) . tekste ipac gerai parinktas pagrindinis sakinys '' kodel vis dar toks mazas'' tai sukeliantis emocija sakinukas(palyginimas, pasvarstymas). siaip tai zymiausiu pasaulio saliu brendo kurejai marketologai naudoja tokia strategija. prie emocijos kabinami pasiulymai ipac istringa atmintyje. mano nuomone tokiam tikslui pasiekti turetu buti tokia shema: emocija+kriteriskai matuojamas pasiulymas tiksliai orentuotas i poreiki. t.y. pvz:'' kodel vis dar toks mazas'' +zemiau- padidink savo firmos pelna 30% .. ( buk primas goog
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...