Pereiti prie turinio

adomasb

Nariai
  • Pranešimai

    23
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

Visas adomasb turinys

  1. Lietuvoje nebegalima pasirinkti miesto targetinimo, vienintelė išeitis - nurodyti miestą prie 'interests'. Iš mano patirties tas pasiekia tikslią grupę miestiečių, tik kyla kita problema - negali pridėti jokio kito targetinimo pagal interests. Facebook targetinimas šiuo metu vyksta su "Or" funkciją, tai yra, jei pridedi tokius interests kaip 'Vilnius, BMW', reklama pasieks 'Vilnius OR BMW' interests grupes. Tai trumpai, jeigu netargetini didmiesčių, gali drąsiai pridėti miestą prie interests. Su didžiaisiais miestais tai nebus labai efektyvu, nes žymiai didesnė target audience ir jos negalėsi
  2. Ar atsidarę PayPal sąskaitą pildėte FR0526 formą? Ir ar oficialiai pajamos, pagal Lietuvos teisę, skaičiuojamos, kai tik pasiekė PayPal sąskaitą, ar tik tuomet, kai juos pervedi į savo asmeninę sąskaitą banke (kalbant apie mokesčius)?
  3. Tipinis lietuviškas atsakymas, 'kam mokėti mokesčius, gi čia tik 50/XYZ litų...'? :) O kur yra linija, kada jau pradėti mokėti mokesčius? Taip nuo 50LT perauga į 1000LT, o tada, žiūrėk, sužinai, kaip Gariūnuose stumdo nelegalių prekių už kelis milijonus. Jei darai, daryk legaliai, ir galvos neskaudės. Jeigu studentas, sveikatos draudimo mokėti nereikės, netgi tie 9% procentai nuo pusės pajamų nesiskaičiuos tol, kol tai neviršys 1080LT per metus. Be to, kas čia per supratimas, kad mokesčiai mokami 'kažkam valstybei'? Tavo medicinės išlaidos už 5erių metų ateis iš nieko? Tėvystės atostogos? P
  4. Sveiki! Dėkui už gerus atsiliepimus, visada malonu padėti ;) Straipsnį papildžiau nauja detale: Call to Action Buttons (11. D). Taip, yra mums žinomas ir šis būdas, tačiau reikia būti atsargiems su jo naudojimu - Facebook'as kol kas leidžia scrapint tuos puslapius/grupes ir t.t., tačiau prieš kuriant auditoriją turi pažymėt kad gavai jų sutikimą (ko, aišku, niekas negauna). Yra žmonių, kurie gavo ban'ą dėl naudojimosi šiuo įrankiu. Kiek pamenu, man niekada neleido LT miestų targetinti. Kol kas vienintelis būdas yra per Precise Interests arba Topics bandyti juos pasiekti. :)
  5. Iš pradžių planavau tiesiog parašyti komentarą, kodėl šis video yra visiškai nevertas dėmesio, bet gavosi MEGA sąrašas: Facebook Reklama nuo A iki Z Ten išvardinau visas Facebook reklamos galimybes ir kaip tai efektyviausiai išnaudoti savo verslui. Įrašas ilgas, gero skaitymo ;)
  6. Sveiki! Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti. O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia: http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto at
  7. Sveikas, dėl konkursų administravimo: (šaltinis: It's now Easier to Administer Promotions on Facebook) Now, promotions may be administered on Page Timelines and in apps on Facebook. For example, businesses can now: Collect entries by having users post on the Page or comment/like a Page post Collect entries by having users message the Page Utilize likes as a voting mechanism It's not OK to ask people tag themselves in pictures of a new product in exchange for a chance to win a prize Kitame šaltinyje (Facebook Pages Terms): E.3. <...> Personal Timelines must not be used to administer pr
  8. Sveiki, turiu klausimą dėl IV apskaitos. Perku prekių/paslaugų kliento vardu. Grynas pavyzdys: perku paslaugų per Elance arba tiesiog išleidžiu reklamai ir gaunu už tai sąskaitą. Tai man tiesiog išrašyti klientui sąskaitą faktūrą tai pačiai sumai? Realiai išlaidos ir pajamos išsicancelina, net jei ir gavau pajamų - tai ta suma tiesiog kris į 30% atskaitymus? O žurnale užteks pažymėti, kad tos pajamos yra veiklos išlaidoms padengti, kad netektų kažkokių papildomų mokesčių? :) Dėl PayPal, ar galiu tiesiog chargint'i užsienio klientus už paslaugas per šią sistemą, ar reikia kokių nors papil
  9. Sveikas, tai priklauso nuo to, kokią kategoriją pasirinkai kurdamas puslapį. Nueik į Facebook puslapio nustatymus ir ten peržiūrėk nustatymus - jeigu puslapis apie kažkokį verslą/vietą, tai tokią kategoriją rodys ir paieškoje :) "Edit Page" -> "Update Page Info" -> Category.
  10. O bandei atšaukti funding source ir iš naujo jį pridėti arba pridėti kitą? Gal kažkokios problemos su kortele, kad negali nuskaičiuoti tos sumos?
  11. Promoted Page Posts/ Boost Post neapsimoka naudot, nes targetinimas yra limituotas. Kaip Gediminas8 minėjo, būna du variantai: 1) reklamuoja tavo esamiems fanams ir jų draugams bei 2) galima targetinti žmones pagal šalį/amžių/lytį/kalbą. Šiuo atveju negalit targetint nei pagal pomėgius (interests), nei pagal kategorija (broad categories), nei pagal išsilavinimą ar šeimos statusą. Taip pat Promoted Posts neleidžia pasirinkti nei reklamos placement, nei reklamos tipo (CPC - cost per click, CPM - cost per impressions, Optimised CPM - optimised costs per impression). Promoted posts veiks
  12. Sveikas, Google anksčiau rodydavo visus keywords, bet prieš gerus metus tą sistemą pakeitė. (not provided) keywords yra rodomi tada, kai paiešką įvedęs žmogus buvo prisijungęs prie savo g-mail paskyros. Tų žmonių duomenys, ale, yra privatūs, ir jų nebus galima pamatyti. Vienas dalykas, kaip gali šiek tiek tai apeiti, naudoti Google Webmaster tools. Ten gali pasižiūrėti į pagrindines "search queries" ir kiek impressions jie sulaukė. Bet visų duomenų nematytis niekada. Tiktais jeigu naudosi Adwords, matysi visas žmonių paieškas, nepriklausomai nuo to, ar jis buvo prisijungęs prie g-mail,
  13. 1. Heh, mano požiūriu, 'jaunimas' nėra target audience. Vaikinai nuo 18-24 metų, studijuojantys universitete, besidomintys kulinarija, susižadėję arba vedę ir t.t. - tai jau arčiau target audience. :) ta prasme, nesirinkit abstrakčios auditorijos savo reklamai, konkrečiai apibrėžkit amžių, lytį, gyvenimo vietą, pomėgius, ir t.t. - kuo tikslesnė auditorija, tuo tikslesnę galit paruošt reklamą, tuo efektyvesnė ji bus ;) Aš visada orientuojuosi į fanų kokybę, o ne kiekybę. Jeigu mano turinys arčiausiai atitinka jų pomėgius ir tobulo kliento profilį, bus žymiai lengviau ir įtraukti fanus, ir juos
  14. Tokiu atveju, klausimas turėtų būt ne "už euro įvedimą ar prieš?", o "už euro įvedimą ar už lito atsiejimą nuo euro?" :) Ir toliau laikyti litą susietą su euru, manau, yra pats blogiausas variantas. Kaip tu paminėjai, monetarinės politikos vykdyti Lietuva negali, t.y, euro palūkanų normos nustatomos Europos Centriniame Banke (kas buvo viena iš priežasčių nekilnojamo turto bumui 2007ais metais - pigios euro paskolos). Valstybei esant krizėje, devalvacija kartais yra būtina. Jeigu pasitikėjimas šalies ekonomika smunka, užsienio investuotojai pradeda išsiimti savo pinigus, bijodami krizės ir
  15. Gediminai, taip, galima nustatyti cost per click. Kaip sakiau, gali sulaukt 20 paspaudimų vieną kartą, ir tik 10 likes, ir 20 paspaudimų kitą kartą, su 15 likes. Jeigu yra prastas conversion rate (naujų fanų skaičius/paspaudimų skaičius), tada kaina už faną bus irgi didesnė, nors CTR ir geras. Ta prasme, kartais žmonės tiesiog nepalaikina tavo puslapio, net jei ir paspaudžia. Pushkis, dėl gero CTR... kas kaip nori, tas taip šneka :) vieni sako, kad bet kas, kas yra daugiau nei 0.1% (kalbu apie paprastą banerinę/sidebar reklamą), yra gerai. Naudodamas šią reklamą išspausdavau 0.3%, kas ale yr
  16. Hmm, nežinau, ar tai būtų problema paties teksto. Tikriausiai didesnė problema yra ta, kad jūsų reklamos target audience neatitinka svetainės turinio. Ta prasme, jeigu reklamuojat ir vyrams, ir moterims, o svetainė apie grąžtus, bounce rate bus gan didelis :D tai pradėčiau grynai nuo reklamos target audience išsigryninimo: pagal šalį, netgi miestus, lytį, tikslią amžiaus grupę, kalbą, išsilavinimą, konkrečius pomėgius, netgi šeimos padėtį (ištekėję, susižadėję, turi santykių...). Svarbiau reklamuoti 5-10k fanų, kurie bus suinteresuoti reklama ir svetainės turiniu, nei 50k, kuriems svetainė vis
  17. Sveikas, Tavo atveju, Promoted Page įrankis nustato daily budget ir varys kiekvieną dieną, iki kol ją sustabdysi. Ten negalima nustatyt nei lifetime budget, nei schedule of the campaign. Mokėjimai nenuskaičiuojami kiekvieną dieną, priklauso nuo to, kiek išleidi. Pas mane visą laiką chargina pasiekus ~£20 ribą. Šiaip nerekomenduoju niekam naudoti "Promote Page" arba "Get More Likes" funkcijos, nes rezultatai bus prasti. Net jeigu ir pritrauksi naujų fanų už mažą kainą, jie bus iš visiškai random auditorijos, todėl teikiama nauda bus labai maža. Būtent šita tema neseniai parašiau blog'o įr
  18. Dėl konkursų, Facebook'as turi griežtas taisykles (What are the guidelines for running a promotion or contest on my Facebook Page?) "Here is a summary of the most common guidelines that promotions violate: All promotions must be managed through a third-party app.You must NOT use Facebook features or functionality (likes, comments, videos, photos, cover photos, etc.) as a promotion’s registration or entry mechanism. For example, the act of liking a Page or checking in to a place cannot automatically register or enter a promotion participant. Similarly, requiring someone to share a post or photo
  19. Sveikas Gediminai, ne visai taip. Cost per page like yra galutinis rezultatas, kuris priklauso nuo tavo CPM (cost per impression) arba CPC (cost per click) kainos ir reklamos konkurencijos (kuo daugiau žmonių reklamuojasi vien metu, tuo bus brangiau). Paprastai žvelgiant, Facebook'as gauna pinigus tik tuo atveju, jeigu kažkas paspaudžia ant reklamos. Kadangi reklamos plotai Facebook'e yra stipriai riboti, jiems yra visiškai nenaudinga rodyti prastas reklamas, nes jos nesulauks paspaudimų, o Facebook'as negaus pinigų. Dėl to už prastas reklamas ir išnaudojamą reklamos plotą reikia mokėti
  20. Jeigu kalbi apie Facebook business page, galima. Pirmas žingsnis - tik išmesti iš grupės. Nuėjęs į savo administruojamą puslapį (facebook.com/xyz), viršuje matysi pagrindinį Admin Panel. Kairėje virš cover photo turėtų būt mygtukas 'Get More Likes' ir 'see likes' šalia jo. Paspaudęs matysi visus žmones, kurie yra tavo puslapio fanai, ir galėsi jį pašalinti. Ten pat galėsi pažymėti varnelę 'Ban Permanently' ir išbaninti tą žmogų negrįžtamai :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...