Pereiti prie turinio

saltis77

Nariai
  • Pranešimai

    115
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

saltis77 Pranešimai

  1. Sveiki, kaip issaugoti kazkoki tai int kiekis ir string spalva viename masyve, vektoriuje ar mape?

    void Max(int & kiekis, int & max, string & s, string Spal[], int sp, int i, int j, int x[], int y[], int & d, int & a, int grKub[], int & t){
    int sum = 0;
    if(max < kiekis){
    	max = kiekis;
    	kiekis = 0;
    	x[d] = i;
    	y[a] = j;
    	d++; a++;
    	s = Spal[sp];
    }
    else
    	kiekis = 0;
    }

    Noriu issaugoti kieki ir Spal[] kazkokia tai reiksme kad spalva ir jos kiekis butu susije.

  2. Mendinski, stai ka pasirasiau

    bool Eiti(Kubai & kok, Kubai & Kubeliai, int i, int j, string spalva, int p, int & kiekis){
    int tt = 0; // kaimyno numeris
    bool yra = false;
    int max = 0;
    	if(kok.ImtiReiksme(i,j).ImtiSiena(5) == spalva){
    	kok.DetiSP(i, j, p, "-");
    	kiekis++;
    		while(!yra && tt < 4){ // !yra = true
    			 i = i + kok.ImtiEil(tt);
    			 j = j + kok.ImtiStu(tt++);
    			if(kok.ImtiReiksme(i, j).ImtiSiena(p) == spalva){
    				Eiti(kok, Kubeliai, i, j, spalva, p, kiekis);
    			}
    		}
    	}
    return yra;
    }

    Maine kvieciu

    for(int i = 1; i<Kub.ImtiX()-1; i++){
    	for(int j = 1; j < Kub.ImtiY()-1; j++){
    		for(int sp=0; sp<3; sp++){
    			Eiti(test, Kubeliai, i, j, Spal[sp], virsune, kiekis);
    		}
    		if(max < kiekis){
    			max = kiekis;
    			kiekis = 0;
    		}
    		else
    		{
    			kiekis = 0;
    		}
    	}
    }

    Tik yra vienas klausimas as dabar gaunu didziausia kubeliu kieki, o man ji dar ir reikia nuspalvinti "x", bet siuo algoritmu neisena pozicijos kubelio issaugoti :/ nes max'imumas apskaiciuojamas main'e ar imanoma kazkaip issaigoti kubo pozicija ir ji spalvinti? Dekui uz atsakyma.

  3. Pats mastau sitaip

    Test(ind, ind2){
    for(int i=1 (arba indx); i<=n; i++){
    for(int j=1 (arba indj); j<=m; j++){
    int inndx;
    int indj;
      if(KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i+1, j) ||
         KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i-1, j) ||
         KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i, j+1) ||
         KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i, j-1)){
           kiek++;
           indx = i;
           indj = j;
      }
    else
    Test(indx, indj);
    }
    }
    }

  4. Sveiki, turiu klausima ar kazka zinot apie bangos algoritma? Internete visiskai nieko nera.... Turiu kazkaip surasti didziausia vienos spalvos kubeliu skaiciu kurie lieciasi bent vienu tasku.... Destytojo klausiau ir jis tik numete kad kazkur yra bangos algoritmas, nieko taip ir negalejas detaliau paasikinti, internete tik apie sinusu bangas pasakoja kas man visiskai netinka... bandziau pats galvoti bet niekaip neusimastau algoritmo. Zodziu gal kas galit paaiskinti ta bangos algoritma ar kazkoki konkretesni pavyzdy duoti? Dekui

    post-90967-0-36726000-1391633518_thumb.jpg

  5. Gavau salyga, kurios niekaip nesugebu suprasti. Kaip suprasti geltonai paryskintas vietas?

    Ar ieskoti atskirai vinoje kubo puseje daugiausiai spalvu turinciu kubeliu ir veliau kitoje ar kazkokios spalvos butinai turi buti vienodos ir 1 kubo virsuje ir apacioje? Kaip suprasti antra paryskinta dali, nes net nezinau ko cia konkreciai klausti.... dekui.

    post-90967-0-24378300-1391536205_thumb.jpg

  6. Sveiki, bandau kurti savo pirmaji zaidimuka su sfml 2.1. Yra viena problema del zemelapio ir ju ribu. As noriu kad zmogeliukas galetu vaikscioti tik melynoje teritorijoje, bet siuo metu jis gali vaikscioti visur ir net iseiti is ekrano ribu, kaip reiktu sutvarkyti sia problema? Zemelapi keliau is tekstinio failo is jis visas sudarytas is 1 0 ir 2 (0 - kur galima vaiskcioti) buvau dalinai issprendes sia problema kai viska dariau su koordinatemis, bet ar yra kazkoks kitas sprendimas? Dekui

    post-90967-0-38609600-1391251846_thumb.jpg

  7. Sveiki, turiu siokia tokia problema su savo loptopo baterija. Kiek ziurejau pas visus kai baterija yra kraunama ir kai buna 99 proc raso (pluggen in, not charging), o pas mane visada krauna iki 100 % ir buna parasyta (pluggen in, charging). Kodel taip yra? kiek zinau tas dalykas kad nekraunama iki ribos kazkiek saugo baterija ar tai tiesa? kaip man padaryti kad taip butu not charging kai pasiekiama kazkokia riba? Dekui uz atsakymus.

  8. Sveiki visi, turiu klauima del isvestiniu klasiu. Ankciau dariau beveik identiska uzduoti tik kad isvestineje klasesje nebuvo vektoriaus! Tad kaip reiktu Klases Automobilis apsirasyti vektoriaus metodus? Dekoju uz atsakymus ;) P.S koda imesiu ir i http://pastebin.com/1XfN9z99 gal kam maloniau ziureti :) 37 eilute.

    #include <iostream>
    #include <fstream>
    #include <string>
    #include <fstream>
    #include <vector>
    
    using namespace std;
    
    class Auto{
    private:
    string pav;
    int sp;
    public:
    Auto():pav(""), sp(0){}
    Auto(string pav, int sp):
    	pav(pav), sp(sp){};
    ~Auto(){}
    void Deti(string pav, int sp);
    string ImtiPavadinima(){return pav;}
    int ImtiSp(){return sp;}
    };
    
    void Auto::Deti(string pav, int sp){
     Auto::pav = pav;
     Auto::sp = sp;
    }
    
    class Automobilis:public Auto{
    private:
    vector<string>savininkai;
    int kaina;
    public:
    Automobilis(){}
    Automobilis(string pav, int sp, int kaina);
    void DetiAuto(string pav, int sp, int kaina);
    
    // Kaip apsirasyti vektoriaus metodus isvestineje klaseje?
    };
    
    void Automobilis::DetiAuto(string pav, int sp, int kaina){
     Automobilis::Deti(pav, sp);
     Automobilis::kaina = kaina;
    }
    
    int main(){
    
    Automobilis A;
    
    system("pause");
    return 0;
    }

  9. babunas dekui. Yra nauja problema vel su isvestinem klasem.

    #include <iostream>
    #include <string>
    
    using namespace std;
    
    class Zmogus{
    private:
    string vardas;
    int amzius;
    public:
    Zmogus(string vardas, int amzius):
    	vardas(vardas), amzius(amzius){}
    void Deti(string vardas, int amzius);
    void Isvesti();
    void Imti(string & vardas, int & amzius);
    };
    
    void Zmogus::Isvesti(){
    cout << vardas << " yra " << amzius << endl;
    }
    
    void Zmogus::Imti(string & vardas, int & amzius){
     Zmogus::vardas = vardas;
     Zmogus::amzius = amzius;
    }
    
    class Sportininkas: public Zmogus{
    public:
    Sportininkas(string vardas, int amzius):
    	Zmogus(vardas, amzius){}
    void Isvesti();
    };
    
    void Sportininkas::Isvesti(){
    string vardas;
    int amzius;
    
    Imti(vardas, amzius);
    
    cout << vardas << " (" << amzius << " m.) ";
    cout << "yra sportininkas." << endl;
    }
    
    class Lengvaatletis: public Sportininkas{
    private:
    string rungtis; // yra
    double rekordas; // yra
    string matas; // yra
    public:
    Lengvaatletis(string vardas, int  amzius, string rungtis, double rekordas, string matas):
    	Sportininkas(vardas, amzius),
    	rungtis(rungtis), rekordas(rekordas), matas(matas){}
    void Isvesti();
    };
    
    void Lengvaatletis::Isvesti(){
    Sportininkas::Isvesti();
    
    cout << "Sporto saka: lengvoji atletika" << endl;
    cout << "Rungtis: " << rungtis << endl;
    cout << "Asmeninis rekordas: " << rekordas;
    cout << " " << matas << endl << endl;
    }
    
    class Krepsininkas: public Sportininkas{
    private:
    string pozicija;
    int ugis;
    public:
    Krepsininkas(string vardas, int amzius, string pozicija, int ugis):
    	Sportininkas(vardas, amzius),
    	pozicija(pozicija), ugis(ugis){}
    void Isvesti();
    };
    
    void Krepsininkas::Isvesti(){
    	 Sportininkas::Isvesti();
    
     cout << "Sporto šaka: krepšinis" << endl;
     cout << "Ūgis: " << ugis << " cm" << endl;
     cout << "Žaidimo pozicija: ";
     cout << pozicija << endl << endl;
    }
    
    int main(){
    
    Lengvaatletis Aurimas("Aurimas", 22, "disko metimas", 5.3, "m");
    Lengvaatletis Tomas("Tomas", 21, "100 m. begimas", 12.3, "s");
    Krepsininkas Daukantas("Daukantas", 19, "Atakuojantis gybejas", 190);
    
    Aurimas.Isvesti();
    Tomas.Isvesti();
    Daukantas.Isvesti();
    
    Aurimas.Zmogus::Isvesti();
    
    system("pause");
    return 0;
    }

    Kodel niekaip nepadeda vardo ir metu (visa kita veikia) as sakau kad del Imti metodu o kambariokas sako kad kazkodel i klase Lengvaatletis neatkeliauja duomenys? kaip yra is tikro?

  10. Neseniai pradejau ziureti klasiu paveldimuma ir isvestineje klaseje KrAuto noriu naudoti bool operatoriu.

    class Auto{
    private:
    string pavadinimas;
    int kaina;
    public:
    Auto():pavadinimas(""), kaina(0){}
    Auto(string pavadinimas, int kaina):
    	pavadinimas(pavadinimas), kaina(kaina){}
    ~Auto() {}
    void Deti(string pavadinimas, int kaina);
    string ImtiPavadinimas(){return pavadinimas;}
    int ImtiKaina(){return kaina;}
    };
    
    void Auto::Deti(string pavadinimas, int kaina){
     Auto::pavadinimas = pavadinimas;
     Auto::kaina = kaina;
    }
    
    class KrAuto : public Auto{
    private:
    double galia;
    int kiekis;
    public:
    KrAuto():galia(0.0), kiekis(0){}
    KrAuto(double galia, int kiekis):
    	galia(galia), kiekis(kiekis){}
    void Detigk(double galia, int kiekis);
    double ImtiGalia(){return galia;}
    int ImtiKiekis(){return kiekis;}
    bool operator > (const KrAuto & kitas);
    };
    
    void KrAuto::Detigk(double galia, int kiekis){
     KrAuto::galia = galia;
     KrAuto::kiekis = kiekis;
    }
    
    bool KrAuto::operator > (const KrAuto & kitas){
    return (ImtiKaina() > kitas.ImtiKaina()) || 
    	(ImtiKaina() == kitas.ImtiKaina()) &&
    	  (galia > kitas.galia);
    }

    Kompiliatorius braukia raudonai zodi kitas ir meta

    the object has type qualifiers that are not compatible with the member function
    Kas negerai? Gal toje pagrindineje klaseje kazka reikejo pakeisti ar apskritai negalima naudoti bool operatoriu isvestinese klasese?

    bool KrAuto::operator > (const KrAuto & kitas){

    return (ImtiKaina() > kitas.ImtiKaina()) ||

    (ImtiKaina() == kitas.ImtiKaina()) &&

    (galia > kitas.galia);

    }

     

    VISKA SUSITVARKIAU PAPRASCIAUSIAI NUEMES CONST PRIE KrAuto!!! Kodel ji nera tinkama?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...