Pereiti prie turinio

ZaibaZ

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    476
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

ZaibaZ Pranešimai

  1. Puiki naujiena, prizinis fondas keliamas ir laikas pratęsiamas, įmesiu vakare keletą pavyzdžių iš užsienyje atliktų darbų, o kartu ir tikslų prizinį fondą, bet terminą, kuris greičiausiai bus savaitė. Tikimės tikrai didesnio aktyvumo.

    Norisi daugiau, nei 3 dalyvių :)

     

    *Edit*

    pridedu porą mums patikusių pavyzdžių, gal kils daugiau idėjų :)

    Norėtume pamatyt kažką solidžiai atrodančio.

     

    Fondą didinam iki 350 LT

    Data pratęsiama iki kito pirmadienio (nes darbo diena ir lengviau prieit prie forumo) kovo 17d.

    post-940-0-47945800-1394480990_thumb.jpg

    post-940-0-54334600-1394480999_thumb.jpg

  2. Kadangi jau rytoj baigiasi terminas (gal netiksliai nurodžiau, atsiprašau, bet kovo 8 įeina į terminą :) ), tai sekmadienį nurodysim ar konkursas bus pratęsiamas, ar renkamas laimėtojas, kurį paskelbtume pirmadienį. Jei atsitiks taip, kad iki vakaro jokių naujienų čia nebus, tai neišsigaskit - savaitgalis :)

     

    Sveiki, mano variantas vien vektorinis. Paspaust, kad pamatyti neistampyta.

     

    Nelabai aiškus tas grafinis elemntas, jei ten magnetas, tai reikėtų aiškiau pavaizduoti, kažką panašesnio į tokį:

    http://careerdirectionsllc.com/wp-content/uploads/2012/06/magnet.png

  3. atsakant i paskutini klausima, tai vairuoju jau beveik 5 metus, ir beveik esu isitikines kad geresne masina negu tavo...

     

    as apie gazavima is savo puses isvis nesakiau, cia tu sakei kad megsti ant laisvu ribotuva pakalent. neatsimeni?

     

    apie tolka to dalyko tiek ant laisvu, tiek ant apkrovos, isvis niekas nekalbejo... pats tik gyreisi kad megsti :))

    nu gerai, vairuoji, bet apie mašinos gerumą nieko nepasakei, apie jos saugojimą taip pat. Kažkodėl abejoju tavo kompetencija šioje srityje.

     

    apie tolką pats rašei.

     

    ką aš mėgstu nerašiau tikrai nieko, paskaityk ką PATS paryškinai cituodamas mane. Dėl gyrimosi išvis neturiu komentarų.

  4. ir koks tolkas? prie sankryzos draga provokuot ar kad aplinkiniai demesi atkreiptu ir galvotu kas cia per **? :D dazniausiai tokie su lavonais ir gazuoja, o va zmones su normaliom masinom tai pasaugo.

     

    o tai koks tolkas tada ant apkrovos iki ribotuvo varyt? Nežinau iš kokio kaimo esi, kad sankryžose jūs gazuojat ir taip dėmesį aplinkinių traukiat, ar čia taip panas einančias į mokyklą kabinat? :D

    kadangi jau OT įsivažiavo, tai paklausiu, kas tau yra normali mašina? Per kurią čia vietą yra mašinos saugojimas naudoti pagal gamintojo nustatytus apribojimus? Išvis, vairuoji ar bent esi bandęs?

  5. pas mane DPF filtras yra, kai reikia pats persijungia i deginimo cikla ir sudegina tuos suodzius. gaza mink kiek nori ir kada nori, jokio dumelio. :) kitose masinose galima pedala uzmint kelyje, o ne ant laisvu abarotu. cia gal geriau fizikai paaiskins, kodel negerai ant laisvu apsuku duoti tiek RPM. elementariai, pabandyk dvirati be lenciugo pamint labai greitai, kazin ar smagu :D

     

    as nesakau kad variklis uzlinks, bet tiesiog tokie dalykai turi reiksmes variklio ilgaamziskumui, nenustatysi kiek, bet turi... :) ypatingai renault dyzeliukai megsta indeklus prasukt :D

     

    aisku vienas dalykas ten gerai, kad salto variklio jie negazuoja, ten prietaisas netgi rodo ar pakanka temperaturos variklio.

     

    va būtent, kai fizikai pradeda aiškinti kodėl negerai gazuoti ant laisvų, tada ir gaunasi visokie gandai.

    Čia turėtų inžinierius labiau paaiškinti, kodėl negerai tai būtų daryti, bet asmeniškai aš tai kur kas drąsiau į ribotuvą daužau ant laisvų, negu važiuodamas. Žinoma, ne šaltą reikia gazuot ir ne lavoną

  6. Kaip ir minėjo, su pardavėju vyksti į Regitrą, praeini patikrą, ir jeigu viskas gerai, pasirašai pirkimo/pardavimo sutartį. Sutartyje įrašai pardavėjo asmens kodą ir vardą/pavardę. Dar gali dokumento numerį. Sutikrini, kad duomenys būtų teisingi. Dar gali patikrinti, ar parašas atitinka parašą, esantį ant dokumento. Viskas. Kitų būdų apsisaugoti nėra. O nuo to, kad mašina bus paskelbta vogta po įregistravimo (kaip išsireiškė, veluos duomenys), tu niekaip neapsisaugosi.

     

    tikrai taip, nes draugui buvo, kad po pusės metų ar net daugiau policija paskambino ir pasakė, kad motoroleris, kurį nusipirkęs yra vogtas užsienyje, bet neatėmė, nufotkino, patikrino dar dokus visus, tuo kažkaip ir baigėsi, gal neapsimokėjo gabenti atgal tikrajam savininkui...

    Svarbiausia pardavėjo duomenis užfiksuoti ir tikrą kainą nurodyti, o ne 1000 litų.

  7. Ribotuvai taip pat dedami į kolektorius, į kuro padavimo sistemas, tai gali būti mechaninė dalis, pvz sumažintas pralaidumas tam tikroje vietoje.

     

    tai jau labiau galią ribos, bet nuo sūkių kėlimo neapribos, ar ne taip? Aš tai pavadinčiau restriktorium(restrictor, not limiter).

  8. esme yra ta kad 2l varikliai apsimoka pirkt tik su mechanke, jei 2l ir automatas tai nei varikliui gerai nei labai ekonomiskas, pas sese 2l mechanas 120kw, tai vasara kuro sanaudos mieste 5.5l/100km, o jei nori galingesnes tai 3l pirk bet tiktai ne su mechanine deze, nes ju varikliai supjauti buna daznai. Draugas E90 3.5l dyzeli dar turi tai pas ji kuro sanaudos vasara 8.5l mieste buna ramiai vazinejant, tai 3l automatas turetu imt maziau tik nezinau ant kiek :)

     

    nebuvo bmw dyzelinių 3,5 variklių.

  9. kaip regitroj nustatė, kad ribotuvas neveikia? ar suko variklį tol, kol rodyklei nebuvo daugiau kur lenktis? :o Ir nuo kada ribotuvas-kažkokia problema, dėl kurios negali eksploatuoti auto?

    beje, ribotuvas nustatomas per kompą(na bent dauguma atveju, kito būdo nežinau :) ).

  10. Jei kas norit sudalyvauti, bet trūksta idėjų, galit kažką pabandyti su magnetu papiešti. Magnetas traukiantis įlenkimą ar kažką tokio :)

     

    Padariau variantus su žalia, geltona ir raudona. Labiau išplėtojau variantą su žalia spalva, bet esant reikalui, galima lengvai sukeisti spalvas. Palikau pilną pavadinimą. Dėl galinio automobilio vaizdo, tai kai bus išrinktas konkretus variantas, tada bus galima apspręsti ir galinę reklamą.

    O dėl šviesoforo principo, tai mes tą raudoną spalvą matome ryškiai nes tai lempa šviečia, o lemputę įjungtą žmogus gali ir iš labai didelio atstumo naktį pamatyti. Bet Jūsų reklama tai nebus šviečianti. Čia mano nuomonė :rolleyes:

     

    pats pirmas variantas su įlenkimo atvaizdavimu geriausiai atrodė, dabartiniuose per daug "popieriaus", norėtųsi matyti daugiau "metališko" sulankstymo/įlenkimų :)

     

     

    Vaizdas is galo...

     

     

    tas ariantas su svetainės adresu ant bagažinės apačios gal labiau patinka, nes geriau matysis užrašas, o daugiau kažkokių komentarų nelabai turiu.

  11. Kol kas paliekam visus žodžius, tai nėra esminis dalykas, nebent labai įtakoja dizainą reklamos, bet pateiktuose pavyzdžiuose dar daug laisvos vietos yra likę ant automobilio, todėl šriftą didinti galima drąsiai :)

    Su spalvom jei netingit, galit pažaisti, lengviau bus išsirinkti galutinį variantą, bet kol kas prie kažkokios vienos neprisirišam. Tik ar ne raudona geriausiai matoma/ryškiausia (čia remiuosi šviesoforo spalvų parinkimu :) )?

    Dar labai gerai, kad pakomentuojat spalvų pasirinkimą, ką jos simbolizuoja, su kuo asocijuojasi, kaip žmogaus psichiką veikia.

    Dėl žalios spalvos ar nebus taip, kad vasarą viskam sužaliavus ji pranyks?

  12. Iskilo klausimas: Gal jau zinote kur zadate kreiptisdel apklijavimo? Kiek zadate tam isleisti? nes kuo daugiau spalvu panaudota tuo brangiau kainuos nes bus daugiau pleveliu. Pastaba kitiems: su nuotraukomis isitikinkite kad uzteks rezliucijos.

     

    greičiausiai teks naudoti spausdinimą.

    kreipsimės pas pažįstamus dėl apklijavimo/spausdinimo, jais pasitikimi ir neabejojam jų galimybėm, nes patirties labai daug turi ir matę jų ne vieną darbą.

    O dėl kainos, tai jie nuskriausti labai neturėtų :)

  13. mano tikslas kuriant reklama ant automobilio yra toks kad Reklama butu pastebima is tolo... Norejosi suteikti zaismingumo, nes tokios reklamos yra labiau pastebimos... Uzrasus specialiai rinkau geltonus ir baltus , nes tai geras kontrastas juodai automobilio spalvai.

     

    Taip pat nesinori margumynu nes zmogui sunku tuomet skaityit ka norima reklamuoti. Viskas turi buti aisku is karto - ka jus darot ir kur jus rasti.

    Greitu laiku pateiksiu maketuka ir ant automobilio galo :)

     

    Teisingai, būtent to ir reikia: matomumo iš kuo toliau, gero pastebimumo-išsiskirimo iš viso srauto, dėmesio pritraukimo, aiškiai įskaitomų užrašų. :)

    Na, manau, kiekvienas su reklama susiduriantis dizaineris tai žino ir daro teisingus darbus :)

  14. Mes norim sulaukti kuo daugiau ir kuo įvairesnių idėjų, dėl to nenorėtume, kad bandytumėt atkartoti jau pateiktas idėjas, nes tik sunkiau bus išsirinkti.

     

    niekasnezino variantas patinka tuo, kad paprastai ir aiškiai matosi teikiamų paslaugų specifika(yra įlenkimas, nebėra įlenkimo).

    Gal to ir reikia paprastiem žmonėm (kurie nežino kas yra tas tiesinimas be dažymo, nes tokių tikrai yra labai daug)...

     

    MildaBc idėja patiko, kur sulamdyto popieriaus atvaizdas užmestas. Tik užrašų didesnių norėtųsi, kad iš toli matytusi. Beje, kaip būtų su kokybe spausdinant tuos sulamdymus, nepritrūks pikselių?

     

    Dar toks pastebėjimas dėl automobilio, jis iš trikrųjų nėra didelis, nors iš nuotraukų gali toks ir pasirodyti, todėl reiktų kuo geriau išnaudoti jo plotą, kad kuo geriau matytųsi užrašai.

     

    Ir dar norėtume, kad galas neliktų tuščias, nes jis gatvėje yra ilgai ir dažnai matomas gatvėse iš važiuojančių iš paskos automobilių :)

     

    Ir ką jūs manot apie raudonas raides? Esu girdėjęs, kad raudonos spalvos užrašai geriau įsimenami, o kad geriau matytusi ant juodo auto, baltą rėmelį kokį uždėt. Dėl spalvų psichologijos jūs gal labiau nusimanot. Kuris užrašas, tel nr, adresas ryškiau turėtų matytis dar nenusprendėm, gal jūs pakomentuoti galėtumėt.

     

    kol kas tiek, kai ką prisiminsiu/sugalvosiu-pranešiu, nes dabar sunkiai galvojasi, nes ilga ir sunki diena buvo...

    Ačiū dalyviams už greitus atsakymus ir pateiktus variantus :)

  15. Pirkau LT, labai patenkintas, man jis patogesnis už S3, rankoj patogiau guli, o ir jo veikimu nesiskundžiu, dar nei karto nebuvo užlaginęs(naudoju virš mėnesio), viskas sukasi ant jo puikiai, surinkimas irgi geras, kamera patenkintas, bijojau, kad bus per didelis, bet džinsų kišenėj jo net nesijaučia! Kritimų stiprių nebuvo (tikiuosi ir nebus), tad dėl patvarumo nieko negaliu sakyti, bet nuo lovos ant parketo kritimą atlaikė be jokių pasekmių, taip pat ir ant žemės/žolės iš striukės kišenės :)

    Kainos kokybės santykis tenkina, imho!

    Jeigu reiktų vėl rinktis-nieko nekeisčiau pasirinkime!

  16. Reikalinga reklama paruošta spausdinimui/ploteriavimui ant automobilio: Scion xB (2004-2007), juodos spalvos. Gali būti su stogo bagažine.

    štai toks, tik juodas: http://www.boldride.com/ride/2006/scion-xb#gallery/4

     

    Internetinė svetainė (jos dizainas taip pat bus keičiamas): http://autotiesinimas.lt/

    Logotipo taip pat dar nėra (ateity numatomas dar vienas konkursas) .

     

    Veikla: automobilių įlenkimų tiesinimas be dažymo. Patirtis šioje srityje 10+ metų.

     

    Reklamoje turi aiškiai matytis svetainės adresas ir kontaktinis tel nr. (kaip pvz.: +370 888 54345), grafinis elementas atspindintis darbą (įlenkimo tiesinimą). Sudėtingų grafinių detalių geriau vengti, kad nebūtų sudėtinga įgyvendinti spaustuvei.

     

    Prizinis fondas: 300 LT + galimybė papildomai užsidirbti pritaikant dizainą kitam automobiliui.

    Terminas: 2 savaitės (iki kovo 8 dienos)

    Jei mes norėsime, kad atliktumėte reklamoje pakeitimus ir nespėsit iki konkurso pabaigos arba norėsime daugiau naujų darbų, terminas bus pratęsiamas ir prizinis fondas didinamas.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...