LFBender
Patvirtinti nariai-
Pranešimai
20 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas LFBender turinys
-
Kažin ar kažkas dalinsis tokiais kontaktais
-
Pasitikėti, tai galima, ilgai dirbanti, gan gerai žinomi ir Vokietijoje jau. Tik įkainiai, kiek žinau nėra maži.
-
Sveiki, pirkčiau FB,IG,TikTok paskyras. Paskyros bus naudojamos automobilių pardavimui išsimokėtinai, lauksiu pasiūlymų. Svarbu, kad auditorija būtų Lietuviai ir nuo 1k sekėjų.
-
Į Druskininkus ;D Gražiai labai žiūrėjosi, tik pilnesnis dar galėjo būt. Šiaip pastebėjau Estai mėgsta tokius, kadangi tris estai šiais metais nupirko ir moka daugiau, jeigu tvarkinga mašina. Dar klausimas, kieno pagrindinis užsiėmimas automobilių prekyba, kaip prekyba sekasi?
-
Čia mano tas 3l dyzeliukas, išėjo už 8500eur. Šiais metais trečias 3l sedanas visi nuo 8-9 išėjo.
-
Sveiki, gal kas turit parduot elektinių paspirtukų? Reiktų 5vnt. Su aprašymais į pm.
-
Pats užsiimu naudotų automobilių prekyba, perkam iš aukcionų ir siunčiamės į Lietuvą, tai visi ~10 metų automobiliai yra +320k ridomis. Pats matau, kaip dirba perikupai, kurie turguose pardavinėja, tai visi automobiliai 90 procentų yra suktomis ridomis.
-
Automobilių prekyba iš aukcionų, taip pat krovinių gabenimas Europoje (autovežiu). Apie patirtį galėčiau nežinau kiek prirašyt, bet kas sunkiausia buvo, tai bendravimas su valstybinėm institucijom. Savo lėšų panaudojau ~3500tūkst eurų, tačiau beveik visus atgavau gavus kitą subsidijos dalį. Skolinausi iš draugo, bet per mėnesį grąžinau. Neturėjau beveik apyvartinių lėšų, tai pirmus metus buvo sunku. Ir dar tuometinėje darbo biržoje, tikrai niekas nelaukė išskėstom rankom, kad va imk ir daryk, tačiau pats ėjau lindau ir klausinėjau, žinojau kad yra teisės aktai ir jeigu turi pinigų ir atitink
-
Pats įsteigiau įmonę 2018 01, pagal savarankiško rėmimo programą, viskas gan sudėtinga buvo, tačiau tikrai verta. Gavau 15tūkst eurų, patikrinimai atliekami, kas metus, bet jei viską darai sąžiningai, neturi prie ko prikibti. Įrangos draudimas kainavo pirmiem metam ~850 eurų, antriem ~600 eurų. Pirkau autovežį ir dar kelis įrenginius. Steigiau MB (mažoji bendrija), kadangi viskas truputį lengviau negu UAB . Taip pat iki 29 metų galima dirbti ne pagal sutartį ir mokėti tik ~39 eurus privalomą draudimą. Visi tie, kurie čia verkia, kad kažkas sudėtinga, tai tikrai ne jum eiti į verslą, jeigu toki
-
Spėjau pasinaudoti, šeip geras dalykas gal ir sunkumų buvo, tačiau dabar viskas sėkmingai einasi :) Vykdau veiklą 3 mėnesius, dar yra invegos garantinės paskolos turintiems verslo idėjų. :)
-
Kaip ir rašė načnykas arba lombardas būtų maximumas, ką gali išspausti iš tokių patalpų
-
Sveikas, užsiimam automobilių transportavimu Europoje, vežam tik naujas mašinas, kadangi šrotas nėra stabilus, atsiranda sunkumų krauti nevažiuojančias, muštas mašinas. Dėl šios priežasties sunku rasti vairuotoją, nes vairuotojas nori stabilumo, o važiuojant Europoje važiuoji tais pačiais maršrutais ir kas svarbiausia nereikia sukt galvos, kur gauti krovinį. Naujas tralas kainuoja nuo 180 tūkst eurų. Siūlau kainos ir kokybės atžvilgiu rinktis RIMO su Volvo galva. Ištikrųjų jei neturi patirties nusipirk naudotą tralą 9 vietų ir pabandyk. Krovinių galėtumėm duoti, tik reikia turėti transporto l
-
Sveikas, užsiimam automobilių transportavimu ES viduje įvairiais maršrutais, turim vežėjų licenziją visi kroviniai drausti cmr draudimais.