Pereiti prie turinio

marijusurbonas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    9
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    marijusurbonas gavo reakciją nuo Impaler WordPress Meetup Vilnius #2   
    Kodų fragmentus, susijusius su tuo, apie ką aš kalbėjau, galite rasti adresu http://marijusurbonas.lt/wp/2.zip
     
    Kaip ir sakiau, rasite ten kiek daugiau nei kalbėjau.
     
    Pažadu, kad artimu metu kodą dar papildysiu, kur kas aiškiau jį komentuosiu, paskelbsiu ir apie tai čia pranešiu.
     
    Žinoma, pridėsiu ir skaidres.
     
    Taigi, sekite.
     
    Jūsų pastabos, komentarai, kritika - laukiamos. Galite keikti mane Twitter @marijus bei el. paštu [email protected].
     
    Galite pabandyti prašytis į draugus Facebook bei G+.
     
    Ačiū visiems, kurie buvo!
     
    Ypatingai noriu padėkoti tiems, kurie savo klausimais man pasėjo bent kokias abejones - turiu, apie ką pamąstyti.
     
    Ir taip tobulėti.
  2. Patinka
    marijusurbonas gavo reakciją nuo Impaler WordPress Meetup Vilnius #2   
    WordPress - populiariausia, atviro kodo turinio valdymo sistema pasaulyje. Ją savo veikloje yra naudoja net tokie garsūs vardai medijoje kaip "New York Times", "WIRED", "eBay" ir pan.
     
    WordPress bendruomenė "Kodo Poetai" Lietuvoje organizuoja nemokamą, mokomąjį seminarą apie turinio valdymo sistemą, jos funkcionalumą ir subtilybes. Seminaras skirtas tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems WordPress vartotojams.
     
    Pranešimai:
     
    Arūnas Liuiza - Į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis ar kuriant WordPress įskiepį?
    Marijus Urbonas - WordPress pritaikymas klientų patogumui ir jų pačių saugumui.
    Edvinas Mačiulaitis - Netipiniai WordPress panaudojimo būdai arba kaip sukurti minimalų veikianti produktą (MVP) greitai ir efektyviai.
     
    Daugiau apie renginį - https://www.facebook.com/events/737771326291820/
  3. Patinka
    marijusurbonas sureagavo į FLSHS Kaip parduoti domena neįsiveliant į teisinius ginčus   
    Sveiki,
     
    Praktiškai papasakosiu, kaip galima išvengti vaikščiojimo po teismus dėl domenų, tapačių prekiniams ženklams.
    Kaip jau žinote, esu senas domaineris. Gana ilgai domiuosi domenų teise, prekinių ženklų įstatymais. Kiekvieną atvejį, kai domenas patenka į teisminius ginčus išnagrinėju ypač kruopščiai. Tai mano hobi. Teko konsultuoti domenų savininkus dėl teisinių ginčų, kurių domenų vertė, siekė net šimtus tūkstančių litų ( Užsienio investuotojai į domenus ). Kalba vyks būtent apie prekinius ženklus.
     
    ---------
    Imkime naujausius straipsnius: http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/itkodas/prekiu-zenklu-savininkai-patrauke-i-teismus-atimineti-domenu-51-168311
    Teisininkai pažymi, kad šiemet suaktyvėjo prekių ženklų savininkai, norintys įsitvirtinti internete – teismuose daugėja ieškinių, kuriais siekiama iš žmonių, valdančių su prekės ženklais tapačius interneto vardus, juos atimti.
     
    „Mus nustebino, kad pirmą šių metų pusmetį lietuviškos ir užsienio įmonės aktyviai pradėjo kreiptis į teismus dėl domenų, kurie sutampa su prekės ženklais, atėmimo. Susiformavo ir teismų praktika, kuri palanki prekės ženklo savininkams“, – apie pokyčius žmonių, kurie registruoja prekės ženklą atitinkantį domeną ir po to jį siūlo įsigyti teisėtam savininkui, sako advokatas Andrius Iškauskas, antradienį rašo „Verslo žinios“.
     
    Advokatas nelinkęs atskleisti, kokios korporacijos nusprendė bylinėtis dėl lietuviškų internetinių vardų, tik pamini, kad viena iš tokių kompanijų „PepsiCo Ltd“ yra atsikovojusi vieną iš savo produktus reprezentuojantį domeną.
    Viena iš įmonių, nusprendusių atsikovoti domenus, įmonės „Žurnalų leidybos grupė“. Domeną „zmones.lt“ bendrovė jau prisiteisė, dėl „ji.lt“ dar bylinėjamasi.
    Dėl su vieno iš bendrovės leidžiamų žurnalų „Laima“ sutampančio domeno „laima.lt“ jį valdančiai bendrovei pretenzijos nebus keliamos, nes domenas – „Laima“ nuosavybė. Kol kas nenuspręsta, ar kreiptis į teismą dėl „edita.lt“.
     
    Visa esmė yra pačio domeno laikymas ir disponavimas juom. Kas yra nauda? Jeigu domenas yra parkuojamas, vadinasi nauda yra gaunama iš parkavimo paslaugų. jeigu duodamas pasiūlymas pirkti, vadinasi yra siekiama naudos. Švyturys.lt ir buvo visa esmė, kad žmogus pasiūlė domeną įsigyti. Būtent nuo šio domeno prasidėjo teismų praktikos formavimasis. Jeigu anksčiau drąsiai teikdavau, jog domeną atsiimti per teismą yra sunku, tai šiuo metu taip teigti jau nebegaliu.
     
    Pagrindiniai punktai, ko nerekomenduoju daryti, jei domenas turi prekinį ženklą:
    1. Skelbti internete, jog jis parduodamas.
    2. Parkuoti.
    3. Bet kokia kaina duoti suprasti, jog jis parduodamas nėra parduodamas tiesioginio kontakto metu.
    4. Kam nors siūlyti pirkti.
    5. Diskutuoti apie domeną viešojoje erdvėje.
     
    Mano mėgstamiausias būdas - nukreipti domeną į niekur. PVZ: localhostą 127.0.0.0 . Tokiu atveju išvengsite bereikalingo dėmesio. Žmonės mėgsta padaryti baltą foną ir įdėti savo email adresą. O kam? kas norės, puikiai el. paštą galės surasti domreg.lt paieškoje su užsakovo inicialais.
     
    Kuo mažiau informacijos apie domeną, tuo mažesni šansai, jog informacija pravers teisininkams. Jie tokie pat žmonės kaip ir mes - mėgsta Google. Visada svarbiausia parinkti kiekvieną žodį, nes žinau istorijų, kai teisininkai rinko medžiagą iš uzdarbis.lt forumo.
     
    ----------------------
    Kitas dalykas - į bet kokius gazdinimus teismais nekreipti dėmesio. Atsakyti būtina, taip galima užmegzti kontaktus.
    Jeigu gaunama kažkas tokio kaip: http://www.ji.lt/ha1 , http://www.ji.lt/ha2 - svarbiausia atsakymas.
     
    Nežinau situacijos, bet pateikiu pavyzdį ką rašyčiau aš ( jeigu nebuvo pasiūlymo pirkti ir visų kitų nurodytų punktų):
     
    Laba diena p. xxxxxxx
     
    Malonu, jog susisiekėte su manimi.
    Išnagrinėjau Jūsų argumentus dėl domeno ji.lt ir manau, jog Jūs neteisingai supratote Lietuvos Respublikos prekinių ženklų įstatymo 38 str. 1d. dėl uždraudimo naudotis prekiniu ženklu ir Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 16 str. 1d dėl nesąžiningos konkurencijos veiksmų . Asmeninis įvardis "Ji" yra bendrai naudojamas žodis, ne specifinis sugalvotas pavadinimas ir domenas nebūtinai yra prekinio ženklo atitikmuo. Dėl to paties negalima teigti, jog domenas yra nesąžiningas žymens naudojimas, nes domenas nėra naudojamas konkurenciniais tikslais, kurie galėtų penkengti prekiniam ženklui "Ji". Domenas ji.lt gali būti panaudotas pažinčių portalui, asmeniniam puslapiui ir kitiems, nesusijusiems su žiniasklaida projektams, todėl negalima teigti, jog teisė naudoti domeną su asmeniniu įvardžiu "ji" išskirtinai priklauso UAB "xxxxxxxxxxxxxxxxx", nors "ji" ir yra prekinis ženklas.
     
    .lt domeno procedūrinis reglamentas http://www.domreg.lt/static/doc/public/procedural_regulation-lt.pdf , II skirsnis, 1 dalis teigia: principas "kas pirmas, tas laimi". Jei asmeninio įvardžio domenas ji.lt yra užregistruotas nesiekiant gauti naudos ar pažeisti konkurencijos įstatymą, Jūs neturite jokios teisės reikalauti perleisti domeną, nes tai yra privati žmogaus nuosavybė.
     
    Jeigu Jūsų manymu domenas nėra naudojamas "įprastais tikslais", tai nėra įrodymas, jog domenas ateityje nebus naudojamas Jūsų manymu "įprastais tikslais". .lt domeno procedūriniame reglamente nėra apibrėžtas laiko tarpas per kiek laiko domenas turėtų būti panaudojamas ir kaip turi būti naudojamas. Tai privataus žmogaus nuosavybė, su kuria gali elgtis kaip tinkamas, jeigu tai nepažeidžia Lietuvos Respublikos įstatymų ar Domreg .lt domeno procedūrinio reglamento. Lietuvos teismų praktikoje NĖRA laikomosi pozicijos, kad žinomam prekių ženklui tapataus domeno, kurį sudaro bendrinis įvardis, registracija nesiekiant naudos, yra neteisėta.
     
    Išnagrinėjus ir paaiškinus visas aplinkybes, manau, jog negalite teigti, jog domenas buvo registruotas išimtinai siekiant su sąlyga parduoti ar kitaip pažeisti UAB "xxxxxxxxxxxx" prekinio ženklo "Ji", Lietuvos Respublikos prekinių ženklų ar konkurencijos įstatymus.
     
    Atsižvelgdamas į Jūsų argumentus ir mano paaiškinimus aš atsisakau perleisti domeną ji.lt
     
    vardas, pavarde.
     
    Kaip jau pastebėjote, negalite siūlyti pirkti jokiais įmanomais būdais, jei domenas yra tapatus prekiniam ženklui. Jeigu domeno atitikmens nėra prekinių ženklų registre - visos rankos atrištos, bet būkite atsargūs.
     
    Kitas dalykas - viską galima daryti per tarpininkus, kurie kuo mažiau susiję su pardavėju. Pačiam teko per tarpininkus siūlyti pirkti domenus. Galų nėra kaip ir įrodymų paduoti į teismą.
    ----------------------------
    Kitas dalykas - nesileiskite išprovokuojami. Dėl vieno pasaulinio masto prekinio ženklo domeno gavau štai ką:
     
    Hi Andrius,
     
    Are you willing to sell your domain xxxxxxxxxxx.lt? I would like to buy it, if possible. Please let me know what you think of this.
     
    Thank you for your time.
     
    Mano atsakymas buvo: Aš registravau šį domeną ne pelno tikslais ir nesiekiu parduoti, o siekiu sukurti svetainę. Man šis domenas labai patinka ir noriu jį pasilikti, bet jeigu turite ką pasiūlyti, gal pagalvočiau. Turėjau 2 pasiūlymus parduoti, bet nesiekiu gauti pinigų, todėl atsisakiau.
     
    Kitas laiškas:
     
    Hi Andrius,
     
    Thank you for your email. I'm glad you are willing to consider selling. Do you have a price that would be worthwhile for you? Or could you share with me the 2 offers you received before? This will help me work out a budget for an offer for you.
     
    Na dabar jau galima pradėti vesti ant kalbos. Nerašysiu kaip baigėsi derybos ir kas vyko toliau, bet negalima iškarto eiti prie pinigų ir rašyti "kaip aš laukiau šio pasiūlymo". Viskas turi būti atsargiai, pamatuotas kiekvienas žodis.
     
    Sėkmės visiems!
     
     
    PS. jeigu bus klaidų, rašykite į PM. Jeigu ką pamiršau - PM.
    Jeigu kas turėsite problemų su teismais, man labai būtų įdomu sužinoti aplinkybes. :)
  4. Patinka
    marijusurbonas gavo reakciją nuo Gazuotas Dizaineris ir programuotojas su 13 m. patirtimi   
    Esu Interneto svetainių kūrėjas - programuotojas ir dizaineris -, savo karjerą pradėjęs 2001 m. ir įgyvendinęs daugiau nei 900 įvairiausių interneto projektų.
     
    Per šį laiką teko susipažinti, įsisavinti ir dirbti su daug kuo - maketavimu, grafiniu dizainu (tiek rastru, tiek vektorika), Flash ir ActionScript, HTML, PHP, MySQL, CSS, JS, jQuery, Ajax, SEO, *nix serverių administravimu...
     
    Dauguma mano klientų - mažo ir vidutinio dydžio įmonės. Didelė dalis jų yra ilgalaikiai klientai, dirbantys su manimi nuo 2003-2005 metų.
     
    Nuo 2008 m. daugiausiai dirbu ir įvairius projektus įgyvendinu su atviro kodo WordPress turinio valdymo sistema.
     
    Nors kai kurių paslaugų nebeteikiu - maketavimo, dizaino spaudai, Flash animacijos, ActionScript programavimo -, logotipų ir prekių ženklų kūrimas iki šiol yra vienas mylimiausių darbų.
     
    Šiuo metu - be interneto svetainių WordPress pagrindu kūrimo - itin daug laiko skiriu svetainių pritaikymui mobiliesiems įrenginiams (planšetėms ir telefonams), išlaikant esamą dizainą ir stilių.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...