Pereiti prie turinio

vppromoter

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    702
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    100%

vppromoter Pranešimai

  1. Gerai,

     

    o stilizuoti galima tos formos atvaizdavimą?

     

    Kitas dalykas - čia reikės padaryti <div> elementą ir į jį:


    1.  
    2. sudėt grafinį elementą, pavyzdžiui, nuotrauka ir ant jos numeris iš kairės
    3. Contact form 7 iš dešinės.

     

    Teisingai suprantu? O tų elementų didumą galima irgi iš editor'iaus modifikuoti? Ar čia reikia eiti kažkur giliau?

  2. Segmentuoju srautą į atskirus puslapius iš atskirų srauto kanalų.

     

    Noriu pradėti testuoti formas / grafiką / išdėstymą / spalvas.

     

    Kalba eina apie nukreipimo puslapius (landing page). Paieškojus Google nuotraukų paieškoj nemažai meto tokių pavyzdžių, kur norėčiau kažką panašaus suregzti.

     

     

    Klausimai:

     

    Ar galima per WP editor'ių sukurti laukus (field): vieną formai, vieną nuotraukai arba stilizuotam tekstui ant atvaizdo?

     

    Kaip aš įsivaizduoju tokį procesą:

     

    -Programuotojas sukuria formą, kurią užpildžius info eina į DB, patenka kaip priminimas į el. paštą ar kažkas panašaus.

    Šis visas elementas įdedamas į WP editor'ių custom page'e. Editor'iuje galima modifikuoti formos dydį, vietą.

     

    Analogiškai su kitu elementu (atvaizdas su tekstu).

     

    Sudėtingas toks darbelis? Ar svarbu kokia WP tema?


  3. PROCESE - dirbam su nariu Andriusba .

     

     

     

     

    Header'is - logotipas, dešinėj tel. nr.,

     

    Žemiau header'io nedidelė erdvė šaukiniui. Gal bus, gal nebus. (Elementas).

     

    Dar žemiau prekės: (Elementas)

    kvadratas, kuriame gali laisvai būti įdedama:

    nuotrauka,

    savybės - iki ~7 parametrų,

    mygtukas PIRKTI.

     

    Kvadrato (prekės) turinys turi būti lengvai koreguojamas, prekių kiekis gali kisti - mažėti, didėti. Šiuo metu yra 5 prekės. Į vieną eilutę gali tilpti 3 prekės. Viskas turi lengvai tilpti ekrane, tačiau lengvai suvokiama.

     

    Paspaudus pirkti, turėtų būti galimybė apmokėti internetu (pradžiai nebūtina). Šitoj vietoj reikia surasti sprendimą.

     

    Dar žemiau prekių - tekstas, kuriame aiškiai matosi telefonas ir šaukinys. (Elementas)

     

    Dar žemiau footer'is: jame nuorodos į kontaktai puslapį, į privatumo politikos puslapį, į dar kelis puslapius, bei į puslapį, kuriame bus straipsniai.

     

    Straipsnių puslapis - atvaizduojami dešinėje naujai įdedami straipsniai (nuorodos) į atskirus straipsnius (puslapius). Pagrindinis straipsnių puslapis - irgi tekstas. Išimti Wordpress informaciją apie autorių, datą ir kitą nereikšmingą informaciją, pvz., komentarus.

     

    Viskas turi būti gana lengvai stumdoma - sprendimui reikia pasirinkti tam tinkamą temą.

     

     

    Jei neaiškūs reikalavimai - rašykite.

    Grafinę medžiagą galiu pateikti, tačiau reikėtų, kad kuo daugiau dalykų būtų paruošta iš CSS pusės, kad kuo daugiau sutaupyti tinklapio užsikrovimo laiko.

    Lauksiu pasiūlymų PM.

  4. Nėra taip, kad tau rodo visos Ad group paieškos apimtį?

     

    Jeigu pasidarytum filtravimą lietuvių kalba Lietuvoje - rodytų ~75K paieškų apimtį visoms Ad groups. Kiekvieno atskiro raktažodžio paieškos apimtis jau rodoma apačioje, kur pas tave matosi 'draudimas internetu' 8100 paieškų apimtis.

  5. Noriu sukurti nedidelę parduotuvę su Wordpress sistema,

     

    Yra logo header'yje, pora link'ų.

     

    Žemiau vieta akcijai ir tel. numeriui (formai) ar kažkas panašaus.

     

    Dar žemiau eina modulis, kur galiu įdėti prekes, kurios išsidėsto kvadratais, kur yra foto, info ir galimybė pirkti. Turi būti galimybė pridėti ar išimti prekę (kvadratuką).

     

    Sekantis elementas: bendra informacija - tekstas, nuotraukos, gal video.

     

    Ir galiausiai footer'is su linkais ir žemėlapiu bei soc. tinklų info.

     

    Pats šablonas kvadratiškas, primena windows 8 - tokio tipo.

     

    Kokiu principu man ieškotis sprendimo tokiam pageidavimui? Ar yra kažkokios pop. temos, kurias daug kas naudoja ir tada jas perdaro? Perdarymui reikalingas programuotojas ar įmanoma tai padaryti pačiam? Programavimo žinių neturiu. Themeforest'as pilnas, viskas panašu ir nelabai suprantu kas ką gali ir ko negali ir kokiu principu vyksta individualių sprendimų pritaikymas. Ar tai kažkokie widget'ai, ar plugin'ai ar builder'is, ar kas nors dar?

     

    Kaip Jūs tvarkotes su tokiu iššūkiu? Kaip toliau elgtis ir siekti užsibrėžto rezultato?

  6. Reikia Privatumo politikos teksto:

     

    Čia reikalavimai ir intrukcijos anglų kalba:

    https://support.google.com/adwords/answer/2549063?hl=en

    http://searchengineland.com/how-many-google-privacy-policies-are-you-violating-50182

    http://www.iubenda.com/blog/2013/09/23/privacy-policy-adwords-remarketing/

     

    Čia pavyzdžiai:

     

    http://www.esablonai.lt/privatumas

     

    Pora rezultatų, kur matosi, kad tekstą bandyta pertvarkyt, tačiau labai nesėkmingai, nes pernelyg daug panašumų:

     

    Privatumo politikos Google rezultatų puslapis

     

    Gali būti kažkas panašaus, tačiau būtų gerai šiek tiek daugiau žodžių pakeist, jei būtų galimybė.

     

    Rašykit čia ar PM su siūlomomis kainomis.

    Tinklapis, kuriam daromas šis puslapis neturi reikšmės, bus parodytas sutarus dėl darbo vykdymo.

     

    Būtų gerai susitvarkyt iki vakaro.

     

    Yra kitų užsakymų.

  7. Neblogi vartotojai ten įsiveisė pas tave :D Gražūs komentarai. Nebūtų LT provincijų provincija, jau taip reik stengtis viską sušikt, kad Gugliukas pa' slap'intų su -1000 filtru.

     

    http://www.elknygos.lt/ilja-laurs-verslas-naujai-2013-lt-epub-id622

     

    PS - projektai geri. Gražiai atrodo, jei įdėt kažkiek darbo, galėtų būti tikrai potencialūs.

  8. Sveiki,

    ieškau sprendimo, kaip galima būtų kuo mažiau apkrauti tinklapio užsikrovimo laiką. Turinio valdymo sistemos reikalauja nemažai laiko užkrauti puslapį.

     

    Mano tinklapio konstrukcijos vizija:

     

    statinė informacija (paslauga ar prekė),

    galimybė mokėti internetu,

    naujienos, kurios yra vis papildomos, galima įsivaizduoti atskirą naujienų ar straipsnių kategoriją.

     

    Ar visą tai įmanoma padaryti be papildomų išteklių - sudėtinga programavimo kalba, išplėtota administravimo sistema, duomenų bazių valdymas?

    Ar kaip įprasta rinktis Wordpress?

     

    Tikiuosi aiški problema, nes nelabai esu išprusęs programavimo platybėse.

  9. Kuo greičiau atidarysit internetinę parduotuvę - tuo geriau. Svarbiausia, kad būtų viskas aišku (kaina, logistika) ir kad galima būtų lengvai apsipirkti (be registracijos).

     

    Vien šita diskusija parodė kiek yra silpnų vietų Jūsų versle ir kiek galima būtų ko padaryt. Pvz.: kažkas paminėjo, jog šunų maistą patogu pirkt prekybos centre ar turguje. Ar tai ne viena rimčiausių problemų apskritai, dėl ko Jūsų parduotuvei sunku? Kiek yra parduotuvių, kurios vysto savo rinkodara šia kryptimi (atima vartotojus iš prekybos centrų)?:

     

    Ar žinojot, kad kačių maistas, kuris parduodamas prekybos centre turi % mėsos? (plakatas, Facebook reklama, Google reklama...) Mūsų maistas turi % mėsos ..

     

    Ar žinojot, kad vien tik sausu maistu Jūsų šuo gyvens 4 metais mažiau? ...

     

    Manau rinkodarą reikėtų pakreipti tą linkme, kur yra nišos. Šiuo atveju apskritai visos Lietuvos mastu yra daug neišprususių žmonių, kurie nelabai gerai gaudosi gyvūnų globoje, daugelis įmonių ar įstaigų susijusių su šia industrija kaip ir įprasta, kadangi LT rinka yra maža, daug ką pasiekia tiesiog bukai brukant be fantazijos. Elgiantis taip pat ar panašiai atsiduriama tokioje pozicijoje kaip dabar.

     

    Mano rinkodaros planas būtų toks:

     

    1. Nustatyti tiesioginius ir netiesioginius klausimus ir problemas susijusias su Jūsų produkcija

    2. Paruošti rinkodaros kampaniją, kuri keistų Jūsų tikslinių vartotojų mąstymą ir tuo pačiu sukurti ryšį su Jūsų įmonės vardu

    3. Jeigu įmonė steigia el. parduotuvę - Kėdainiai optimali vieta užsiimti veikla visoje Lietuvoje. Internetinis marketingas, pati pigiausia ir turinti didžiausią maržą priemonė, kuri gali greitai atvesti naujų klientų: kompleksiška reklama Facebook tinkle (ryšis su įmonę), Google adwords (pirkėjas - parduotuvė), reklama forumuose ir tinklapiuose pagal Jūsų geografinę padėtį.

    4. Jeigu siūlote mažas kainas - ar nevertėtų pagalvoti apie tarpininkavimo/partnerių programą? (šunų mokyklos / parodos)

  10. Mano nuomone teisingiausias kelias - mediena. Tik pirkt medieną ar jos produktus ir parduot per mažas kapitalas. Mąstyčiau kažką su nestandartine gamyba.

     

    Dar galima būtų mąstyt pirkti senesnę priemonę (mobilią ar nemobilią) medienos apdirbimui.

     

    Iš tokių idomesnių idėjų galima būtų kabintis į grybų auginimą, tačiau vėlgi, kadangi kapitalas nėra labai didelis, reikėtų orientuotis ne į standartinę rinką kaip standartiniai pievagrybiai ar kreivabūdės. O pvz.:

     

    Agaricus subrufescens - prie vėžį, kitos med. savybės

     

    Lingzhi mushroom - prieš vėžį, kitos med. savybės

     

    shiitake (http://www.cancer.org/treatment/treatmentsandsideeffects/complementaryandalternativemedicine/dietandnutrition/shiitake-mushroom)

     

    Manau tai būtų potencialus variantas. Reikėtų investuot į švarią auginimo erdvę ir leidimus. Pats kultivavimas reikalauja primityvaus substrato (kviečiai, ryžiai, mediena, mėšlas ir pan. + drėgmę reg. medžiagos). Grybai gan paklausi sritis, pasaulyje nėra labai išvystyta, todėl yra paklausa. Žmonės l. retai valgo grybus A kategorijos šalyse, juos naudoja vaistų gamybai ir pan.

  11. Parduodu 70vnt (~ + 2-5vnt) Ežio kortelių. Nenaudotos, pirktos kai buvo akcija po litą.

    Laisvai aktyvuojamos. Be apribojimų.

     

    Nenaudosiu.

     

    Kaina: 70Lt. Už savikainą kaip sakant.

     

    Būtų gerai pasiimti jas Vilniaus centre. Į kitus miestus galiu išsiųsti, tačiau kaina būtų 85Lt + siuntimo išlaidos.

     

    Skubiai.

    post-9728-0-93342600-1414428802_thumb.jpg

  12. !UPDATE! prisidėjo dar vienas klausimas.

     

    Ir aš turiu porą klausimų:

     

    Ar įmanomas toks scenarijus: ateina žmogus į tinklapį iš įvairių šaltinių kaip natūralių reitingų paieškos sistemoj ar to paties FB, ar galima jiems pritaikyti Google Adwords remarketingo mechanizmą ar jis tik veikia jei žmogus ateina iš Adwords paspaudimų?

     

    Kitas klausimas dėl to teksto, kuris dažnai pasirodo tinklapiuose paskutiniais metais, kuris susijęs su 'Cookies' - gal galima būtų paprastai paaiškinti, kas tai yra ir kaip tai susiję su remarketingu?

     

    Per tą laiką, kol niekas neatsakė, suradau dar vieną klausimą: ar galima pirkti Adwords reklamą tokiems raktažodžiams, kaip konkurentų įmonės pavadinimas, kaip pvz.: mano įmonė vppromoter, o mano konkurento dddpromoter - aš einu į Adwords ir nukreipiu kampaniją pagal raktažodį dddpromoter, ar taip galima?

     

    Ačiū.

  13. Sveiki,

     

    yra pora lapų neredaguoto teksto apie dantų implantus ir įvairius susijusius klausimus, kuriuo remiantis reikėtų paruošti 1000-1200 žodžių pristatomąjį tekstą apie 'dantų implantus', kuris bus patalpintas tinklapio puslapyje.

     

    Gairės:

    -Galima/reikia keisti struktūrą

    -Galima kopijuoti esamą tekstą

    -Galima/reikia redaguoti tekstą

    -Kurti naują medžiagą

     

    Reikalavimai:

    -Paruošti tekstą iki ketvirtadienio 15.00 valandos (2014 07 24)

    -Tekstas turi būti paprastai suvokiamas, lengvai skaitomas

    -Klaidos netoleruojamos

     

    Proceso aprašymas:

    1. Jūs pateikiate savo kandidatūrą (argumentuojate dėl ko Jūs galite atlikti šį darbą) AŽ sistema arba el. paštu: vppromoter at gmail com

    2. Jeigu Jūs tinkate - atsiunčiu esamą medžiagą Jums patogiu būdu

    3. Suderiname ir patvirtiname kainą

    4. Pradedate darbą, iškilus klausimams kreipiatės į mane elektroniškai arba telefonu

    5. Pateikiate padarytą darbą

    6. Jūsų veikla įvertinama ir nusprendžiama ar reikia perdarymų

    7. Patvirtinus, jog perdarymų nereikia ir darbas baigtas - pervedu Jūsų nurodytais rekvizitais sumą pinigų, nustatytą pagal 3. punktą

     

    Esant kitų klausimų, prašau kreiptis nurodytais būdais 1. punkte

     

    BIUDŽETAS: 50-125Lt*

    *Priklauso nuo Jūsų argumentų

     

    Vytautas

  14. 1.

     

    Įmonei sukurti paskyras:

     

    www.blogas.lt

    www.vimeo.com

    www.linkedin.com

    www.about.me

    www.Blogger.com

    www.Wordpress.com

    www.Tumblr.com

    www.Medium.com

    www.Hubpages.com

    www.weebly.com

    www.typepad.com

    www.squidoo.com

    www.triond.com

    www.thoughts.com

     

    Jau sukurtos (reikalingas tik informacijos papildymas):

    www.youtube.com

    www.pinterest.com

    Google+

     

    Paskyros turi būti sukurtos su vienu e-mail'u ir tuo pačiu slaptažodžiu (pateiksiu aš).

     

    1.5.

     

    Sužinoti ir pateikti kur galima dėti informaciją lietuvių, kur anglų kalba.

     

    Sužinoti ir pateikti kiek mažiausiai turinio reikia pateikti į šias paskyras, tam kad jos atrodytų atitinkamai gerai ir nekristų į akis kaip tuščios.

     

    2.

     

    Gauti iš manęs informaciją kurią sukelti į tas paskyras (tekstai, nuotraukos, video). Ta informacija modifikuoti(tekstų kūrimas) prisiderinant prie konkretaus puslapio, kuriame yra įmonės paskyra. Įdėti kelias nuorodas į esamą turinį paskyrose.

     

    Reikalavimai:

    kruopštumas

    geranoriškumas

    kantrybė

     

    Jei kas neaišku, klauskite.

     

    Connect:

    vppromoter gmail

    Skype: seminight

    PM

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...