Pereiti prie turinio

Nostalgy

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    110
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas Nostalgy turinys

  1. Taip dėkui kolegos. Tuomet sekantis klausimas būtų, jei svetainę norima iškelti pagal 3 trumpus raktažodžius tai geriau tai daryti kiekvienam raktažodžiui ar bandyti su tokiu ilgu 4 žodžių ?
  2. Na dėl konkurencijos tai savaime aišku, bet kaip iš atsakymo suprantu, pakėlus svetainę pagal ilgą raktažodį, tai turės tiesioginę įtaką ir trumpesniems (išvestiniams) raktažodžiams ?
  3. Klausimas SEO monstrams B-) Sakykime padarome SEO straipsnių paketą svetainei pagal raktažodį "Vilnonės moteriskos kojinės internetu". Tikėtina, kad tokį raktažodį, išvesti į aukštas pozicijas pavyktų gana lengvai. Klausimas. Kokią įtaka šis raktažodis turėtų svetainės pozicijoms pagal paieškos frazes: a.) "vilnonės kojinės" b.) "moteriskos kojines" c.) "kojines internetu" ir t.t. ?
  4. Tai man pačiam keista, kad pardavimai per mob. apvalus 0, tačiau taip yra. Dėl naudojimosi patogumo, tai kaip minėjau nagrinėdamas analytics duomenis neradau kažko įtartino. Bounce rate beveik identiški su descop, vidutinis praleidžiamas laikas ir puslapių skaičius mob. nežymiai mažesnis, tačiau mano nuomone tai natūralu. Įtartino puslapio, visame pirkimo procese, per kurį vyktų didelis nutekėjimas nėra. Žodžiu iš duomenų matyti, kad mob. telefonu klientai svetainėje lankosi ir naršo... tik nespaudžia savo mobiliake "Pirkti". Bandysim pratestuoti. Mėnesiui atjungiama reklama mobiliems ir pal
  5. Įdomu. Na googlas tabletus laiko artimesnius descopam nei mobiliesiems. Ir pats su tuo sutinku, todėl akcentuoju tik mobilius telefonus. Tačiau ir 17 proc. pardavimai atrodo gražiai. Pačio mobilaus srauto tikrai nanuvertinu ir pats kaip rašiau aukščiau, darau prielaidą, kad dalis vartotojų mobilius naudoja produktų apžiūrai, o pirkimą atlieka prie kompo. Perskaitęs kolegos biz nuorodas manau, kad ši prielaida teisinga. Tačiau man kyla klausimas ar verta mokėti už mobilių srautą, per kurį mano atveju daroma tik produktų apžiūra? Jei vartotojai dmobiliu daugiau domisi nei perka gal verčiau palik
  6. Gal kolega galėtumėt paieškoti to straipsnio ar bent kaip jis panašiai vadinasi. Būtų labai įdomu paskaityti. Na o kalbant bendrai, tai Lietuvoje tų vadinamų early adopterių ar early majority tikrai yra mažai. Pačią Lietuvą priskirčiau prie late majority šalių, kuriuose tendencijos iš už atlanto ateina per kokius 3-4 metus. Tai dabar pamastom. Štai Shopify teigia, kad 2014 m. 50% trafiko shopify parduotuvėse sudarė mobiliūs. Pagal internetRetailer, 2015 m. pardavimai mobiliu sudarė arti 30% visų pardavimų. Tai dabar darant prielaidą, kad visos šios tendencijos ateis pas mus per 3-4 metus,
  7. Klausimas kolegoms e. parduotuvių turėtojams. Visi pasaulio tinklaraščiai triūbyja, kad interneto pasiekiamumas mobiliais vis didėja, didėja ir didėja. Tai 40% tai 50% visų paieškų googlei daroma telefonu ir t.t. Tie patys saitai kalba, kad ir pardavimų % naudojant telefoną tik didėja ir didėja... Dabar situacija tokia. Turimų e. parduotuvių pagrindinis srautas reklama ir organinė Google paieška. Procentaliai 60% ateina Descop, 40% mobiliu tel. Parduotuvės pilnai optimizuotos mob. naudojimui. Bounce reitai beveik identiški. Na, šiam momentui nematau objektyvių priežasčių, kad telefonu būtų n
  8. O tai sakykit, kaip pats sekate konversijas ir užtikrinate, kad jos atsispindėtų statistikoje? Na pats klausimas kaip ir aiškus, klientas, pasinaudojęs bank link paslauga, apmoka sąskaitą ir mato apačioje bėgančias 5 sekundes. Suprantama, kam klientui laukti tas 5s, juk jis sąskaitą jau apmokėjo? Net nežinau ar čia gera mintis būtų įsiterpti į apmokėjimo procesą su pop up? Gal tiesiog pateikti prieš apmokėjimo procesą kaip papildomą informaciją?
  9. Problema ne esminė, bet vis dėl to... Jokių priekaištų klientams visų pirma. Svarbu, kad perka ir ačiū, kad perka. :rolleyes: Tačiau apie 15% klientų, apmokėję sąskaitą, nesulaukia vadinamo "Ačiū, kad pirkote" puslapio ir iškarto pasišalina iš mokėjimų sistemos ir t.t. Kaip minėjau problema nėra "critical", tačiau "Ačiū, kad pirkote" puslapyje yra rodoma galimybė prisijungti prie socialinio tinklo (galbūt prarandami soc. tinklo nariai), taip pat pateikiama galimybė palikti atsiliepimą (prarandama galimai naudinga informacija). Beabejo su "Ačiū, kad pirkote" surištas ir konversijų skaičiavimas
  10. Gal ir domintų, bet kol nėra demo ir nėra ko "pačiupinėti" tai.... laukime.
  11. Reikia Pytončikų pagalbos :rolleyes: Toks klausimas būtų dėl eshopo live supporto chato. Nuo ko reikėtų pradėti ieškoti info ar scriptų, norint įdiegti šią funkciją? Geriausiai būtų Python pagrindu, kadangi tik šia kalba moku programuoti. O gal tiesiog per giliai ketinu kapstytis, gal būtų galima imti Skype API ir Skype4Py wraperį ir pradėti konstuoti? Man iš esmės pačio optimaliausio principo, kuriuo remiantis galėčiau pradėti spręsti šį klausimą, reikėtų
  12. Oficialūs distributoriai: http://ironhorseseries.com/distribution Dėl viso pikto reikėtų susiseikti su jais pasitikslinti. Jei pateikiama informacija dėl oficialių atstovų teisinga, tokiu atveju pasitarčiau su juristu ir rašiusiems gudručiams dar ieškinį prevenciškai pateikčiau, kad kitų kartų nebūtų kaip sakant. Sėkmės. Beje, kas per velnias yra "autorizuoti atstovai" ? :blink:
  13. Jei kolega laikote, kad pajamas gaunate tada kai jums sumoka, rašot į 2015 metus. Jei laikote, kad pajamas gaunate tuomet kai išrašot sąskaitą - į 2014 metus.
  14. Daugiau teksto turėti neplanuojat? Prašau įkelkite logotipą.
  15. Ūkiškai. Tavo vietoj pradėčiau nuo tiekėjų, kokias kainas galima iš jų gauti ir pažiūrėčiau kaip su tomis kainomis atrodyčiau šalia konkurentų, kurių šioje nišoje yra pakankamai ir gan stiprių sakyčiau. o tuomet ir matytusi per kiek galimėtų atmušti pradines investicijas ir ar išvis apsimoka. I nereikia čia lialia, kad konkuruoti galima ne tik kaina. Alkotesteris nėra "čia ir dabar" prekė ir nėra būtina pažiūrėti kaip gi jis atrodys mano rankose. Ne ta prekė. Beabejo pristatymo laikas, garantija kuria papildomą vertę, bet kaina čia didžiausias faktorius būtų manau. O šiaip kodėl gi ne. Į mėnes
  16. Kolega jei veiklą vykdote pagal indv. veiklą, Vardo ir Pavardės paslėpti nepavyks, kadangi ūkinę veiklą vykdote kaip fizinis asmuo.Parduotuvė be rekvizitų - prarasite kokius 50 proc. galimų klientų. Tokiu tveju siūlyčiau pagalvoti apie kitą juridinę formą savo veiklai įteisinti. MB ar IĮ pavyzdžiui.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...