Pereiti prie turinio

Ten1sas ir Federer teniso statymai


Rekomenduojami pranešimai

6. S. Darcis - Y. El Aynaoui 1(-2,5)@1,77 7/10

 

Toki va statyma kolkas priziurejom. Ta antroji pavarde turbut daugeliui ish jusu net negirdeta, as ir pats suzinojau apie shi zaideja tik priesh gera savaite. Jam 38 ar 39 metai jau, visa karjera ji kamavo ivairios traumos. Praeitas macas zhajstas priesh metus, na dabar jau tiksliau jis suzhajde viena maca siame turnyre ir nugalejo De Heart'a, bet priesh tai buves macas zaistas pries metus. Is vaizdo aiksteleje susidariau nuomone, kad zaidejas tikrai geras buvo kazkada, priesh 5 ar daugiau metu. Taciau jam dabar net sunku begioti aiksteleje, patys suprantant beveik 40 metu. Po kai kuriu ilgesniu rally jis net vaiksciodavo ilgiau nei galima bandydamas atgauti kvapa, nes matosi zhaisti greitu tempu jam yra sunku. De Heart'as yra chalengeriu zaidejas, technikos nlb turi, del to marokiecio pergale pries ji yra nieko nuostabaus. Beje tai paskutinis El Aynaoui turnyras gyvenime, po jo jis paliks ATP. Kas liecia Darci, nera jis blogas zaidejas. Labiau jau ATP nei chalengeriu lygio. Jaunas, judrus. Manau jei pademonstruos normalu zaidima, be jokiu fokusu, tai fora turi tikrai eiti. Shis statymas yra vel gi musu abieju. Sekmes!

 

7. R. Berankis - G. Olaso 2(+3,5)@1,85 7/10

 

Na va pagaliau atejo laikas ir pirmam mano statymui, o ne bendram ;)) Kadangi, Ten1sas atsake "Nelisiu pries Beranki", teks ilisti paciam. Zodziu skaiciau vakar apie ispudinga Berankio pergale pries Salamanka (Netikejau, kad laimes), taciau ir laimejo jis tik atsaugojes 7 MP, kas yra ispudinga bet sudaro tam tikra abejones jausma kas be ko. Berankio puslapyje pamaciau tokia eilute "Dargi smagu, kad antrame rate turėsim progą atkeršyt ispanui Guillermo Olaso (ATP 267), kuriam pernai vasarą prapylėm 63 61.". Po sitos frazes pagalvojau, kad sunku bus Berankiui zhajsti siandien, juk H2H nors ir nera svariausias rodiklis, taciau tai visgi sioks toks pozymis, kad macas nusimato nelengvas. Olaso ir reitine auksciau uz Beranki, ir rezultatai jo neblogi. Plius nelabai kas tikejosi jog Berankis iveiks 1 rounda, na o 2 roundus dideliam chalengeryje Brazilijoje iveikti dar sunkiau. Ta prasme man kazkoks toks jausmas, kad negali ten Berankis pakliut, taciau be abejo linkiu jam kuo didziausios sekmes. Tai va galvojau, kad gal imsiu Olaso, taciau labai nustebau pamates tokia fora. Mano manymu ji tikrai per didele ir nezinau kodel bookai nusprende duoti butent toki skaiciu. Zodziu linkiu Berankiui sekmes, ir geriausia bus jei jis laimes ir man fora kartu sueis. Nerasinekit man, kad statau priesh sava ir panasiai, nes statau objektyviai tad man statymu metu savi ar nesavi neegzistuoja. Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

8. Murray -4.5 @1.7 8/10

 

Ziuredamas visa Hopman turnyra, susidariau nuomone, jog cia stengiasi zaisti tik Ispanai, Anglai ir Lisicki :D Rusai turi minimaliu sansu dar patekt i finala, bet pagal mane nei jiem reik to finalo nei ka, Andreev los Sydney uz poros dienu, todel uzsibuti Perth nebera tikslo, manau tiesiog ramiai nuleis maca ir vaziuos i viesbutuka Sydney'juje. Sekmes :D

 

9. Lisicki -3.5 @1.85 6/10

 

Lisicki visiem nori parodyt, kad ji puikiai pasiruosus naujam sezonui, nors ir pakvailioja tame hopmane (daznai juokiasi ir panasiai) ji vistiek uztikrintai laimi ir -3.5 tikrai nera didele fora pries visai beformos dreifuojancia Shvedova.

 

10. Peer +3.5 @1.77 8/10

 

Stebejau abi sias tenisininkes Aucklande, Peer su tokiu zaidimu kaip zaide pries rybarikova ir pries kirilenka 1 ir 3 setuose, gali nugaleti vos ne betka mano galva, o Wickmayer jokiu stebuklu nerode, taip ji turi neblogus smugius, bet gana daznai klysta ir gala turetu valdyti Peer, todel +3.5 fora tikrai ikandama ir galima bandyti net win.

Redagavo Ten1sas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

11. Tipsarevic - De Bakker 1(-2,5)@1,7 8/10

 

Tikrai mano manymu si fora yra per maza siame mace. Vis del to De Bakeris yra grunto zaidejas, ir jei Tipsa nedarys jokiu fokusu tai cia shitas statymas turetu sueiti be problemu. Abu zaidejai puikiai pradejo si turnyra, taciau pas Tipsareviciu varzovai buvo kur kas rimtesni, Moya ir Dev Varmanas aistringai palaikomas publikos. 1 breaka manau tikrai sukrapstys Tipsa. Sitas statymas yra mano vieno :D Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
11. Tipsarevic - De Bakker 1(-2,5)@1,7 8/10

 

Tikrai mano manymu si fora yra per maza siame mace. Vis del to De Bakeris yra grunto zaidejas, ir jei Tipsa nedarys jokiu fokusu tai cia shitas statymas turetu sueiti be problemu. Abu zaidejai puikiai pradejo si turnyra, taciau pas Tipsareviciu varzovai buvo kur kas rimtesni, Moya ir Dev Varmanas aistringai palaikomas publikos. 1 breaka manau tikrai sukrapstys Tipsa. Sitas statymas yra mano vieno ;) Sekmes!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

12. Nadal - Davydenko 1@1,77 7/10

 

Zodziu ilgai galvojau as del sio statymo, pasveriau visus pliusus ir minusus ir man gavosi jog viskas siandien uz tai, kad nugaletu Nadalis. Neitikino manes vakar Davydenka visai. Pirma seta vos laimejo, nepaisant to, jog padavinejo pirma padavima 100%.. O kas butu jei nepadavinetu.. Rogeris pjove gryba, jo akyse nesimate ugneles. Visi zinome , jog ugneles Nadalio akyse ieskoti nereikia, ji matosi visada. Stebejau daug tarpusavio macu Davydenkos ir Nadalio ir maciau, kad rusas bijo ispano. Praejtu metu sezono pabaigoje jam pavyko ispanan ugaleti kai jis buvo tragiskos formos, ir net tada jam buvo tikrai sunku. Interviu jis sakydavo kad pavargsta begiot paskui ispana, kad vos speja, kad aciu dievuj jog nebuvo 3 seto.. Beje ta pati jis sake ir po vakarykscio maco su Fedia. Sake jei butu 3 setas nezinia kas butu nes jau vos vilko kojas (Todel jis ir nepalosia gerai Grand Slamuose). Tai va ir net tuose macuose su lavonu Nadaliu, maciau Davydenko akyse baime, net kaj jis laiminejo jis sunkiai matosi tikejo kad uzbajgs sekmingai maca. Nors as pats zinau, jog Davydenka moka losti su Nadaliu, ir visi tai zino, taciau siandien kazkodel galvoju atvirksciai. Nadaliui atsigauti reikia kaip oro, tad manau jis siandien padarys viska. Sorry uz tokia skubota analize, skubu rasyt :)) Sitas pickas is manes vieno. Beje linkejimai kolegai is kito topico kuris pasieme Davyda :)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
12. Nadal - Davydenko 1@1,77 7/10

 

Zodziu ilgai galvojau as del sio statymo, pasveriau visus pliusus ir minusus ir man gavosi jog viskas siandien uz tai, kad nugaletu Nadalis. Neitikino manes vakar Davydenka visai. Pirma seta vos laimejo, nepaisant to, jog padavinejo pirma padavima 100%.. O kas butu jei nepadavinetu.. Rogeris pjove gryba, jo akyse nesimate ugneles. Visi zinome , jog ugneles Nadalio akyse ieskoti nereikia, ji matosi visada. Stebejau daug tarpusavio macu Davydenkos ir Nadalio ir maciau, kad rusas bijo ispano. Praejtu metu sezono pabaigoje jam pavyko ispanan ugaleti kai jis buvo tragiskos formos, ir net tada jam buvo tikrai sunku. Interviu jis sakydavo kad pavargsta begiot paskui ispana, kad vos speja, kad aciu dievuj jog nebuvo 3 seto.. Beje ta pati jis sake ir po vakarykscio maco su Fedia. Sake jei butu 3 setas nezinia kas butu nes jau vos vilko kojas (Todel jis ir nepalosia gerai Grand Slamuose). Tai va ir net tuose macuose su lavonu Nadaliu, maciau Davydenko akyse baime, net kaj jis laiminejo jis sunkiai matosi tikejo kad uzbajgs sekmingai maca. Nors as pats zinau, jog Davydenka moka losti su Nadaliu, ir visi tai zino, taciau siandien kazkodel galvoju atvirksciai. Nadaliui atsigauti reikia kaip oro, tad manau jis siandien padarys viska. Sorry uz tokia skubota analize, skubu rasyt :)) Sitas pickas is manes vieno. Beje linkejimai kolegai is kito topico kuris pasieme Davyda :D))

Davydenko laimes, pamatysi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
12. Nadal - Davydenko 1@1,77 7/10

 

Zodziu ilgai galvojau as del sio statymo, pasveriau visus pliusus ir minusus ir man gavosi jog viskas siandien uz tai, kad nugaletu Nadalis. Neitikino manes vakar Davydenka visai. Pirma seta vos laimejo, nepaisant to, jog padavinejo pirma padavima 100%.. O kas butu jei nepadavinetu.. Rogeris pjove gryba, jo akyse nesimate ugneles. Visi zinome , jog ugneles Nadalio akyse ieskoti nereikia, ji matosi visada. Stebejau daug tarpusavio macu Davydenkos ir Nadalio ir maciau, kad rusas bijo ispano. Praejtu metu sezono pabaigoje jam pavyko ispanan ugaleti kai jis buvo tragiskos formos, ir net tada jam buvo tikrai sunku. Interviu jis sakydavo kad pavargsta begiot paskui ispana, kad vos speja, kad aciu dievuj jog nebuvo 3 seto.. Beje ta pati jis sake ir po vakarykscio maco su Fedia. Sake jei butu 3 setas nezinia kas butu nes jau vos vilko kojas (Todel jis ir nepalosia gerai Grand Slamuose). Tai va ir net tuose macuose su lavonu Nadaliu, maciau Davydenko akyse baime, net kaj jis laiminejo jis sunkiai matosi tikejo kad uzbajgs sekmingai maca. Nors as pats zinau, jog Davydenka moka losti su Nadaliu, ir visi tai zino, taciau siandien kazkodel galvoju atvirksciai. Nadaliui atsigauti reikia kaip oro, tad manau jis siandien padarys viska. Sorry uz tokia skubota analize, skubu rasyt :)) Sitas pickas is manes vieno. Beje linkejimai kolegai is kito topico kuris pasieme Davyda J:spade:))

oho, perskaičiau įdomų dalyką :)) Davydenko bijo Nadalio :D oho, šito perskaityti tavo aprašyme tikrai nesitikėjau 4:spade:) Davydenko paskutinius turnyrus ano sezono, ir šiame turnyre išlieka toksai šaltas, visiškai nieko nebijantis:) Lyg siena atstovėjo prieš Karlovičių, atrodytų, kad yra nepramušamas visiškai 4:spade: na nežinau, nežinau kaip čia Rafa ištems 9:spade: Sutinku, kad turėtų būti geras mačas, bet linkčiau prie Davydenko vistiek. Kofai unibet'e nepakilo už Davydenko, tai susigundžiau dar vienu statymu, tai Davydenko +1,5 set 1,38 kursą net duoda. Va čia manau vienas iš perliukų, net jeigu ir pasibaigtų mačas ne taip kaip tikiuosi, Rafos 2-0 šiandien nematau 9:spade: Orakule net matau duoda 1,5 koeficientą, reikia bėgti iki punkto 9:spade: gerai, negaištu tada laiko, ir gero teniso vyručiai J:spade:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
oho, perskaičiau įdomų dalyką :)) Davydenko bijo Nadalio :) oho, šito perskaityti tavo aprašyme tikrai nesitikėjau J:spade:) Davydenko paskutinius turnyrus ano sezono, ir šiame turnyre išlieka toksai šaltas, visiškai nieko nebijantis:) Lyg siena atstovėjo prieš Karlovičių, atrodytų, kad yra nepramušamas visiškai :D na nežinau, nežinau kaip čia Rafa ištems 4:spade: Sutinku, kad turėtų būti geras mačas, bet linkčiau prie Davydenko vistiek. Kofai unibet'e nepakilo už Davydenko, tai susigundžiau dar vienu statymu, tai Davydenko +1,5 set 1,38 kursą net duoda. Va čia manau vienas iš perliukų, net jeigu ir pasibaigtų mačas ne taip kaip tikiuosi, Rafos 2-0 šiandien nematau 4:spade: Orakule net matau duoda 1,5 koeficientą, reikia bėgti iki punkto 9:spade: gerai, negaištu tada laiko, ir gero teniso vyručiai 9:spade:

Na kiekvienas turi savo nuomone. Kur tu ji matei salta ir tt as nezinau. O rafa kolkas "tempia" 6-0. Tikiuosi nespejai iki punkto dabegt. Beje tavo zinutes sunku skaityti del pernelyg didelio shypsenu kiekio jose 9:spade:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Koks mačas, koks mačas...

 

Be to įpusėjus Tie-break komentatorius sakė, jei rusui pavyks kaip nors ištempti iki trečio seto, tai pinigus tikrai statytų už Davydenko. Tikėkimės taip ir bus :D

Jo, tai breikas tai zudantis, jai pora MP pramissino Nadalis. Idomiai jei taip komentatorius sake, as atvirksciai uz Nadali deciau, nes jis istvermingesnis uz Davyda tikrai. Bet kaip bus pamatysime.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
12. Nadal - Davydenko 1@1,77 7/10

 

Zodziu ilgai galvojau as del sio statymo, pasveriau visus pliusus ir minusus ir man gavosi jog viskas siandien uz tai, kad nugaletu Nadalis. Neitikino manes vakar Davydenka visai. Pirma seta vos laimejo, nepaisant to, jog padavinejo pirma padavima 100%.. O kas butu jei nepadavinetu.. Rogeris pjove gryba, jo akyse nesimate ugneles. Visi zinome , jog ugneles Nadalio akyse ieskoti nereikia, ji matosi visada. Stebejau daug tarpusavio macu Davydenkos ir Nadalio ir maciau, kad rusas bijo ispano. Praejtu metu sezono pabaigoje jam pavyko ispanan ugaleti kai jis buvo tragiskos formos, ir net tada jam buvo tikrai sunku. Interviu jis sakydavo kad pavargsta begiot paskui ispana, kad vos speja, kad aciu dievuj jog nebuvo 3 seto.. Beje ta pati jis sake ir po vakarykscio maco su Fedia. Sake jei butu 3 setas nezinia kas butu nes jau vos vilko kojas (Todel jis ir nepalosia gerai Grand Slamuose). Tai va ir net tuose macuose su lavonu Nadaliu, maciau Davydenko akyse baime, net kaj jis laiminejo jis sunkiai matosi tikejo kad uzbajgs sekmingai maca. Nors as pats zinau, jog Davydenka moka losti su Nadaliu, ir visi tai zino, taciau siandien kazkodel galvoju atvirksciai. Nadaliui atsigauti reikia kaip oro, tad manau jis siandien padarys viska. Sorry uz tokia skubota analize, skubu rasyt :D) Sitas pickas is manes vieno. Beje linkejimai kolegai is kito topico kuris pasieme Davyda :D))

 

Shaunuolis Davydenko. Paradoksas, jei buciau emes minusine fora (-1,5), buciau laimejes :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...