Pereiti prie turinio

C++ grazinto objekto atvaizdavimas


Rekomenduojami pranešimai

#include <iostream>	
using namespace std;

class veiksmai{
int skait,vard;
public:
veiksmai(int a, int b) {

skait=a;
vard=b;
}
veiksmai() {
	skait=1;
	vard=1;}
veiksmai daugyba(veiksmai ob){
	veiksmai tmp;
tmp.vard=ob.vard*vard;
tmp.skait=ob.skait*skait;
return tmp;}
};

void main(){
int x, y,z,k;
cout<<" 1 trupmena"<<endl;
cin>>x>>y;
cout<<" 2 trupmena"<<endl;
cin>>z>>k;

veiksmai tr(x,y);
veiksmai tr1(z,k);
tr.daugyba(tr1);

}

 

Zodziu reikia padaryti trupmenu kalkuliaotoriu, pagelbekit kaip klaseja gautas reiksmes

tmp.vard;
tmp.skait

atvaizduoti main'e jeigu yra grazinamas visas objekas tmp :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

#include <iostream>	
using namespace std;

class veiksmai{
int skait,vard;
public:
veiksmai(int a, int b) {

skait=a;
vard=b;
}
veiksmai() {
	skait=1;
	vard=1;}
veiksmai daugyba(veiksmai ob){
	veiksmai tmp;
tmp.vard=ob.vard*vard;
tmp.skait=ob.skait*skait;
return tmp;}
};

void main(){
int x, y,z,k;
cout<<" 1 trupmena"<<endl;
cin>>x>>y;
cout<<" 2 trupmena"<<endl;
cin>>z>>k;

veiksmai tr(x,y);
veiksmai tr1(z,k);
tr.daugyba(tr1);

}

 

Zodziu reikia padaryti trupmenu kalkuliaotoriu, pagelbekit kaip klaseja gautas reiksmes

tmp.vard;
tmp.skait

atvaizduoti main'e jeigu yra grazinamas visas objekas tmp :rolleyes:

 

public:
int getSkait()
{
 return skait;
}
int getVard()
{
 return vard;
}

 

 

Ir maine kvieti metodą šitaip:

int skait = objektas.getSkait();
int vard = objektas.getVard();

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

public:
int getSkait()
{
 return skait;
}
int getVard()
{
 return vard;
}

 

 

Ir maine kvieti metodą šitaip:

int skait = objektas.getSkait();
int vard = objektas.getVard();

 

 

Dekui tikrai padejai, puse dienos ieskojau sprendimo ;)

Redagavo Klicko
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[sarkazmas]Jo, C++ yra ypatingai ta kalba, kuri seka OOP paradigmas :)[/sarkazmas]

 

Nė viena kalba neseka OOP principų, dėl jų sekimo yra atsakingi patys programuotojai. Aplamai yra patartina sekti visus keturis principus: Encapsulation, Abstraction, Polymorphism, Inheritence; nes jie ne tik padaro kodą švaresniu, bet padidina saugumą ir kai kuriais atvejais spartą.

Redagavo Ispirit
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nė viena kalba neseka OOP principų, dėl jų sekimo yra atsakingi patys programuotojai. Aplamai yra patartina sekti visus keturis principus: Encapsulation, Abstraction, Polymorphism, Inheritence; nes jie ne tik padaro kodą švaresniu, bet padidina saugumą ir kai kuriais atvejais spartą.

 

1. Data hiding yra tarp kuriu is siu? :)

2. Tamstos idejos sekti OOP principus su pvz. C kalba?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Data hiding yra tarp kuriu is siu? :)

2. Tamstos idejos sekti OOP principus su pvz. C kalba?

1. Encapsulation yra teisingas terminas, bet dažnai kas naudoja Information Hiding/Data Hiding ir pan, kad butu lengviau atsiminti (nors encapsulation ne tik data hiding, todel as megstu tikslu termina naudoti).

 

2. C nera OO kalba, bet structural language, nors yra tam tikros technikos, kurios leidzia C padaryti panasia i OO kalba, aplamai C++ yra tai, kas buvo gauta, kai C buvo verciama i OO.

Redagavo Ispirit
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...