Pereiti prie turinio

Prekkių siuntimas iš Kinijos


Rekomenduojami pranešimai

Man kinų tiekėjas irgi siunčia per DHL, o kaina siuntimo jau priskaičiuota. Kai kurie iš karto prie prekės rodo, atseit "Freeshiping", o iš tikrųjų priskaičiuoja prie prekės savikainos. Pvz., nurodo, kad minimalus užsakymas - 1000 vnt, o kaina su nemokamu pristatymu ne 0,25, o, pvz, 0,35. Tai galima ir palyginti. Jei prekių svoris nėra didelis. Vienas vienetas, tarkim, sveria, 10 gramų (čia kaip pvz), tai bendroj sumoj su visais įpakavimai bus ~ 12 kg, o kainos skirtumas: 0,35-0,25= 0.1. Tai dauginam iš tų 1000 vnt. ir gaunam net 0,1*1000=100$ - tai va, tokia pristatymo kaina išeina - gan realu, ar ne? Tiesiog pabandykite patys pasidomėti iš karto pas tų, kurių pristatymas skaičiuojamas atskirai, ir pas tų, kas pristatymą daro "freeshiping" ir realiai matysite skirtumą. Būna net kartais, kad tokie "freeshiping" gaunasi pigiau, nei atskirai, nes tiekėjai gi sudaro sutartis su kurjerių kompanijomis. Būna, kad ir kainos pristatymo pigesnės 30-75%, bent jau aš atkreipiau dėmesį analizuojant visą tą informaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Neseniai pradėjau žiūrinėti prekybos galimybes, kur perki kažką pigiau parduodi brangiau. Bet nesuprantu aš čia kažko, kiek ieškojau info visi kalba apie antkainius bent 50 - 100 proc. Tačiau jei imi ir siuntiesi prekes iš Kinijos, kurios atrodo pigios iš pirmo žvilgsnio vertos prekiauti, tačiau susimokėjus visus importo PVM ir muito mokesčius, bei užsidėjęs 10 proc. antkainį gaunasi kad vos ne tokią pat prekę gali nusipirkti maximoje dadėjęs 50 centų ar litą (jau nekalbu apie išpardavimus). Gal galit kas nors pakomentuoti kaip padaromas tinkamas verslo modelis šioje vietoje?

P.S. Domina tik legali veikla - mokesčių nemokėjimas ne pasirinkimas,nes nenoriu papildomų su tuo susijusių rizikų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neseniai pradėjau žiūrinėti prekybos galimybes, kur perki kažką pigiau parduodi brangiau. Bet nesuprantu aš čia kažko, kiek ieškojau info visi kalba apie antkainius bent 50 - 100 proc. Tačiau jei imi ir siuntiesi prekes iš Kinijos, kurios atrodo pigios iš pirmo žvilgsnio vertos prekiauti, tačiau susimokėjus visus importo PVM ir muito mokesčius, bei užsidėjęs 10 proc. antkainį gaunasi kad vos ne tokią pat prekę gali nusipirkti maximoje dadėjęs 50 centų ar litą (jau nekalbu apie išpardavimus). Gal galit kas nors pakomentuoti kaip padaromas tinkamas verslo modelis šioje vietoje?

P.S. Domina tik legali veikla - mokesčių nemokėjimas ne pasirinkimas,nes nenoriu papildomų su tuo susijusių rizikų.

Vienas iš rodyklių, mažinančių prekės savikainą - kiekis. Kuo didesnis, tuo pigiau galima išprašyti iš pardavėjo. Kas dar turi kokių praktika paremtų faktų-rodyklių?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas galit paaišti apie prekių parsisiuntimą by sea? Priėjau tą ribą kai dėl užsakymų dydžio nebetinka nei dhl, nei china post ar kiti siuntimo būdai dėl kainos. Man dabar reiktu parsisiusti kelias dežes, vienos svoris tarp 20-30kg, turis kiekvienos apie 1kubini metrą.

Ar teisingai galvoju kad reikia bendrauti su ekspedicijomis užsiimančiomis kinija-lietuva konteineriu persiuntimu? Aš sutariu su kinais kad jie iki ekspedicijos desiustu, ekspedicija atgabena iki LT ir visa kita sutvarko? Kaip su atsiemimu kelių dežių iš 40pėdų konteinerio? ar tokius mažus siuntinius išvis įmanoma siūsti by sea?

Jei žinot patarkit kokį agentą kuris galėtų sutvarkyti tokius reikaliukus.

Ačiū

Irgi aktualu. Būtų labai naudinga išgirsti patyrusių žmonių nuomonių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas iš rodyklių, mažinančių prekės savikainą - kiekis. Kuo didesnis, tuo pigiau galima išprašyti iš pardavėjo. Kas dar turi kokių praktika paremtų faktų-rodyklių?

 

Kiekis kiekiais,bet vistiek kai importo PVM nusiskaito, kai importo muitas uzsideda...dar maciau reiks atseiketi uz ismuitinima, tramsporta vis tiek kazkas nesusiveda i pelna ar imi viena preke ar kita....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekis kiekiais,bet vistiek kai importo PVM nusiskaito, kai importo muitas uzsideda...dar maciau reiks atseiketi uz ismuitinima, tramsporta vis tiek kazkas nesusiveda i pelna ar imi viena preke ar kita....

taigi, manau, kad prekybos centrai turi savus vežėjus, kurie ne tik parveža, bet ir sutvarko išmuitinimus. O dėl to, kad, ar imanoma legaliai NEMOKĖTI papildomai, pvz, muito mokęsčių, tai nebent žinau vieną atvėjį, kai prekių bei siuntimo suma neviršyja lyg 150 eurų - dabar tiksliai negaliu pasakyti, bet lyg tokia suma. Nors ten dar yra kažkokios sąlygos, viena suma nekomerciniam naudojimui, o kita - komerciniam. Bet, kadangi aš mažais kiekiais neimu, tai tenka už viską susimokėti. :)

Jei kas ir turi minčių ar žinių, kažin ar išduos paslaptis. Juk lietuvis lietuviui amžinas konkurentas, kai konkurentai gali draugais būti ir net bendradarbiauti abipusei naudai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas galit paaišti apie prekių parsisiuntimą by sea? Priėjau tą ribą kai dėl užsakymų dydžio nebetinka nei dhl, nei china post ar kiti siuntimo būdai dėl kainos. Man dabar reiktu parsisiusti kelias dežes, vienos svoris tarp 20-30kg, turis kiekvienos apie 1kubini metrą.

Ar teisingai galvoju kad reikia bendrauti su ekspedicijomis užsiimančiomis kinija-lietuva konteineriu persiuntimu? Aš sutariu su kinais kad jie iki ekspedicijos desiustu, ekspedicija atgabena iki LT ir visa kita sutvarko? Kaip su atsiemimu kelių dežių iš 40pėdų konteinerio? ar tokius mažus siuntinius išvis įmanoma siūsti by sea?

Jei žinot patarkit kokį agentą kuris galėtų sutvarkyti tokius reikaliukus.

Ačiū

 

 

Paprasciausia butu paklausti pardavejo, kad jis tau paskaiciuotu CIF KLAIPEDA kaina. Tikrai bus pigiau nei patys per ekspeditoriu uzsakinetumete prekiu paemima is

pardavejo, pristatyma i uosta.

CIF (Cost Insurance and Freight) - prekiu pardavejas apmoka prekiu pristatyma iki Klaipedos uosto.

Kiekviena linija turi agenta, kuriam priskiriamas krovinys.

Kai kroviny issiuncia pardavejas, jus jau su agentu galite pasiruosti ta krovini ismuitinti.

Jums teks sumoketi uosto mokescius jusu kroviniui (pas ivairius agentus jie skirtingi), muita +pvm, bei susiorganizuotui pristatyma is Klaipedos iki jusu sandelio.

Sakau susiorganizuoti, nes manau atsivezite pigiau, nei tai jums pasiulys agentas.

 

Jei ka domina ekspeditoriaus, ismuitinimo paslaugos - galite kreiptis PM, pasistengsiu pagelbeti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek praktika rodo ir kiek paciam yra teke bendrauti su siuntejais, jiems maziausiai rupi islaidos shipmentui, nebent siunti didesniais kiekiais, del to labai abejoju ar skaičiuos CIF'ą, tai patarimas butu prasyti FOB'inės kainos(siuntejas pats rupinasi krovinio pristatymu ir islaidomis iki uosto pvz Kinu puses, iskaitant ir vietinius uosto mokescius).

 

Arba sekantis variantas EXW, bet šiuo atveju i visa pervezimo grandi itrauki dar ir LT ekspeditorus, kurie papildomai tave plesia.

 

Del muito mokesciu, ju neisvegsit siunciant jura. Tie muitai iprastai nera dideli, juos galit susirasti cia:

http://litarweb.cust.lt/taric/web/main_LT

 

Siuntimo kaina is esmes padideja del prisidejusio PVM ir proceduriniu mokesciu (importo forminimas, garantija importui ir t.t). Jie atsiranda preke atsivezant is treciuju saliu, pasitaiko kad ir i Europa atvezti kroviniai yra tik sandeliuojami, o veliau suforminus T1 (tranzita) transportuojami i kitas salis. Paciam nera teke su tuo susidurti, bet teoriskai imanoma.

 

Jei tranzitinis laikas nera svarbus, tai čia tikrai pigesnis siuntimo variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jie atsiranda preke atsivezant is treciuju saliu, pasitaiko kad ir i Europa atvezti kroviniai yra tik sandeliuojami, o veliau suforminus T1 (tranzita) transportuojami i kitas salis. Paciam nera teke su tuo susidurti, bet teoriskai imanoma.

taip daro su masinom. is usa parplukdo ir po to, jei kokiem baltarusiam parduoda, nereikia jokiu ismuitinimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip daro su masinom. is usa parplukdo ir po to, jei kokiem baltarusiam parduoda, nereikia jokiu ismuitinimu.

 

Nebutinai. Tai gali buti taikoma visoms prekems is 3 saliu. Atvykus prekems i Lietuva, gali buti forminamas Tranzitas, kuris gali keliauti pvz i UK,

ir ten muitineje ismuitini.

Tai patogu UK imonei, jei siuncia pvz per Lietuva, issimuitinti ir moketi import PVM, kuri veliau gali susigrazinti UK.

Nes kad grazintusi UK imone sumoketa PVM Lietuvoje, ji turi buti Lietuvoje registruota PVM moketoju.

Na tik manau paprasciau butu siusti prekes tiesiai i UK

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Nebutinai. Tai gali buti taikoma visoms prekems is 3 saliu. Atvykus prekems i Lietuva, gali buti forminamas Tranzitas, kuris gali keliauti pvz i UK,

ir ten muitineje ismuitini.

Tai patogu UK imonei, jei siuncia pvz per Lietuva, issimuitinti ir moketi import PVM, kuri veliau gali susigrazinti UK.

Nes kad grazintusi UK imone sumoketa PVM Lietuvoje, ji turi buti Lietuvoje registruota PVM moketoju.

Na tik manau paprasciau butu siusti prekes tiesiai i UK

 

Butu paprasciau darytis T2L Vokietijoj ar Olandijoj ir veliau gabenti po EU, kur realizuojant prekes belieka prikabinti tos salies PVM, susitaupo laiko ir daaaug pinigo, kadangi uzkart nereikia moketi PVM mokesciu (kiek pamenu jei nespeji prekiu parduoti per metus tik tuomet reikia sumoketi likusi VAT/PVM)

Redagavo ViliusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Ketinu atsisiusti ~200kg maisto papildu is Kinijos. Tiekeja jau kaip ir radau, kainos tinka, jos nurodytos su siuntimu i UK.

 

1. Kokios reiktu tiketis muito ir PVM dydzio?

2. Ar reikia prasyti kinu sumazinti kaina popieriuose?

3. Siulo apmokejima pavedimu (We accept payment by wire bank transfer.). Ar tai saugu? Gal reiktu per PayPal prasyti?

 

Ir idomiausias momentas - jeigu noreciau legaliai pardavineti papildus, ko man reiktu???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ketinu atsisiusti ~200kg maisto papildu is Kinijos. Tiekeja jau kaip ir radau, kainos tinka, jos nurodytos su siuntimu i UK.

 

1. Kokios reiktu tiketis muito ir PVM dydzio?

2. Ar reikia prasyti kinu sumazinti kaina popieriuose?

3. Siulo apmokejima pavedimu (We accept payment by wire bank transfer.). Ar tai saugu? Gal reiktu per PayPal prasyti?

 

Ir idomiausias momentas - jeigu noreciau legaliai pardavineti papildus, ko man reiktu???

 

 

 

1. Jeigu neklystu, tai prekes kodas butu 2106909855, reiktu ziureti is ko susideda tie papildai ir kam skirti.

Prekes kodu gali ieskoti CUST PUSLAPYJE

Ten matysi muito dydi.

Pagal butent si koda matau ir akcizus ir tarifines kvotas, preferencijas

Tad reiktu susizinoti tau visa procesa importo tokio produkto, butu geriausia susisiekti su muitine.

 

 

Visu pirma reikes Maisto papildu registravimo pazymejimo-leidimo, speju dar gali reiketi ir tyrimus daryti, ar jie nekenksmingi ir is ko sudaryti/

Jei tu oficialiai pardavinesi papildus, kaip tu juos gali prasyti nurodyti mazesne kaina popieriuose ? Jei pas tave bus apmokejimas nuo imones kaip suprantu.

Darant prekiu importa, taves prasys pavedimo kopijos.

Jeigu niekada nepirkes is ju, Wire transfer pamirsk, nebent esi 100 % isitikines ir patikrines pardaveja. Del atsiskaitymo ir pirkimo prekiu is Kinijos galima butu labai daug rasyti. Jei nesi niekada is ten pirkes - siulyciau tai patiketi kazkam, arba pasiskaityti daugiau informacijos apie tai. Netgi perkant is patikrintu tiekeju, samdomi agentai,

kurie patikrina tavo prekes, pries tai kol jos isisunciamos. Nes Kinijoje pasitaiko labai daug idomiu nutikimu beperkant prekes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymą. Negalvojau, kad tiek visko daug su papildais bus... Aš svarsčiau tokį variantą: iš karto pamėginti be įmonės pirmą partiją, iš namų pardavinėti, su kainomis apsižiūrėti, o paskui, jeigu viskas gerai, įkurti įmonę (MB). Bet supratau, kad šitas scenarijus nepavyks ir per UK, ten maisto produktam irgi reikės visų pažymėjimų..?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymą. Negalvojau, kad tiek visko daug su papildais bus... Aš svarsčiau tokį variantą: iš karto pamėginti be įmonės pirmą partiją, iš namų pardavinėti, su kainomis apsižiūrėti, o paskui, jeigu viskas gerai, įkurti įmonę (MB). Bet supratau, kad šitas scenarijus nepavyks ir per UK, ten maisto produktam irgi reikės visų pažymėjimų..?

 

Dalis bus reikalinga importuojant, kita dalis leidimu norint realizuoti ir pardavineti. Siaip pasiieskok google daugiau informacijos, bet manau kad labai slidus reikalas tie papildai... dar be to is Kinijos, ar isitikines kad gausi tai , apie ka raso pardavejas ? Turiu omeny sudeti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papildai is kinijos, nu cia tai isviso :D Jau geriau tada varyk i Lenkija ju pirkti ir pardavinek kaip Amerikitieskus papildus, puse Lietuvos perikupu papildu taip daro.

 

 

Jo, dazniausia rasi Lenkijoj pigiau, nei pats siustum is Kinijos. Nes Lenkai uzsipirkineja viska daug didesniais kiekiais .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...