Pereiti prie turinio

Mercedes Benz CLK


Rekomenduojami pranešimai

Turiu sedana E klases, w210 kebulu.

Matau tik viena minusa tai kebulas, sis modelis ir rudys tai yra neatsiejami dalykai. Aciu dievui turiu tikrai labai geros bukles kebula, bet kalbant aplamai rudija nemaziau nei golfai, tiek tiek, kad yra labiau priziurimi.

 

Dar del CDI dyzeliniu varikliu, vieni juos gyria, kiti peikia. Vaiksto labai skirtingos nuomones.

Pliusai daug tylesni uz senesnius MB variklius, gan gerai traukia.

Minusai reikia ziureti ka pyli, jei i seno modelio variklius galejai pilti beveik viska, cia jau reiktu privengti prastesnio ar nesvaraus kuro.

 

Bet kaip jau sakiau visur nuomones yra arba UZ arba PRIES, vieni giria ir myli, kiti peikia ir kratosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gale vietos neperdaugiausia.. Pliusas man šituose auto - nors ir dviejų durų, bet nusleidžia galiniai langai./

Geriausias variklis mano nuomone 270CDI 125kW. Keturiese + bagažas 220km/h ir dar greitis kilo. Taip pat gan ekonomiškas.

 

Bėdų realiai turi... Pažystamas neperseniausiai nusipirko, tai jau 4000lt sukišo. Turbai kaput buvo, sailenblokam (jie eb to tepaliniai, gan nepigūs), ir šiaip daug smulkmenų.

 

Taip pat šeimoje buvo MB S400CDI 2003 metų.

 

Pliusai - AMG apdaila, AMG išmetimas, R19 AMG ratai. Salonas balta oda, Hamann Kardon aparatūra (12 kolonkių), TV.

Minusai - lepūs varikliai (250AG)m, amortizatoriai nelaiko daugiau negu 5 metai (1 amortiką restauruot - 1500lt, naujas dar brangiau).

Pagrindinis minusas buvo peršokus variklio grandinė per viena dantį, tai garsas kaip traktoriaus buvo. Bet neverta buvo to tvarkyt - grandinė buvo nesenai keista, o tas sutvarkymas kainuoja tiek pat kiek naują grandinę vėl dėt.

Taip pat - vagia viską kas nusiema.

 

Dabar ieškojau sau auto tarp BMW/MB/AUDI. Nusipirkau vieną žaisliuką vakar... B-)

Redagavo lepraunch
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gale vietos neperdaugiausia.. Pliusas man šituose auto - nors ir dviejų durų, bet nusleidžia galiniai langai./

Geriausias variklis mano nuomone 270CDI 125kW. Keturiese + bagažas 220km/h ir dar greitis kilo. Taip pat gan ekonomiškas.

 

Bėdų realiai turi... Pažystamas neperseniausiai nusipirko, tai jau 4000lt sukišo. Turbai kaput buvo, sailenblokam (jie eb to tepaliniai, gan nepigūs), ir šiaip daug smulkmenų.

 

Del variklio pritariu, girdejau nemazai nuomoniu, kad CLK 270 variklis yra pats optimaliausias , kaip bmw 3 klasei, 3.0 variklis, taip CLK 270. O kaip pats vaziavimas? Kaip su vieta ir komfortu? Kaip izoliacija? :) Tikriausiai tai bus mano pirmas automobilis, kai bus lesu tam, tai labai aktualu ir idomu :) Nors zinoma yra daug forumu su informacija, bet diskusijos yra gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Komfortas tikraigeras, jeigu nepasakiškas, aišku tikvažiuojant priekyje. Gale nebent max 100 kilometrų ir turi žmogus daryt pertrauką, nes pvz man kaip aukštam tai nei galva telpa, nei kojos. Tai priekyje reikia sedėti.

 

Garso izoliacija gera, ant kelio stovi PUIKIAI! Išjungus visas antipraslydimo kontroles ir nuspaudus akseleratoriaus pedalą, suka ratus kaip žvėris, tik spėk išvaldyt. O su visom pagalbom - ant visų posukių gali jaustis ypač drąsiai, net gazą gali mint pa polnu ant stataus posūkio.

 

Daug labai negaliu papasakoti, nes jei jį turiu, nei eksplotuoju, nei remontuoju, nei ką, tik tenka pasivažinėt ir paklausyt tik, kas blogai kas gerai.

Redagavo lepraunch
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie CLK nelabai ką pasakysiu. Gerai atrodo, tik tiek. Pačiam būtų nepraktiška visiškai mašina.

Su C klase iš naujesnių teko turėti reikalų (~2005 m.). Išorė kadangi nėra man prioritetas, o svarbiau, kad mašina tarnautų kaip priklauso ir nereikalautų pedantizmo ir neužsilenktų šiaip sau, tai ši atbaidė. Pažįstamai praeitą žiemą ji labai smagiai atsisakė užsivesti, nors žvakės buvo keistos neseniai (o rida, net 100k km nebuvo, koks čia idiotiškas variklis, jei jau tokioj ridoj reikia spėti žvakes keisti, kurios šaltukui paspaudus vėl paveda? :o). Taip, viduj patogu, oda ir visas kitas š. Aš labiau prijaučiu japoniškam komforto ir prabango suvokimui, vokietis, savaime aišku, gerokai prasilenkia su tuo. Pakaba komfortiška, deja, pažįstama paranojiškai bijojo neasfaltuotu keliuku iki mano namų judėti nors kiek greičiau nei 20 km/h. Tad kiek čia pakomentuosi. Akivaizdu, kad ten ne MacPherson'ai stovi, kurie nelabai ko prisibijo :). Bet juk reikia lietuviams vokiško komforto. Minėta egzempliorius buvo ne iš turgaus parridentas, o pirktas normalioj atstovybėj, tad nebuvo "priburtas".

Tiesa, garso izoliacija gera iš vidaus. Lauke minėtas 270CDI kaip ir bet koks vokiškas traktoriukas turi savotišką triukšmą, iš toli atskirsi :). O bijo jis prasto kuro, nes priklauso naujųjų tiesioginio įpurškimo dyzeliukų "erai". Manasis, nors pastariesiems ir priklauso, bet nesispardydamas suvalgydavo įvairios "kilmės" kurą.

Ir šiaip stengiuosi nestereotipizuoti, bet turbūt pabelsiu į realybę primindamas, kokia yra standartinė "Mercedes-Benz" klientūros amžiaus imtis ;). Mano subjektyvi išvada: turėdamas pinigų tokiam agregatui, imčiau Lexus IS220d arba kad ir Auris su D-CAT :), žiū dar kiek sutaupyčiau ir nebūtų kažkokios vaidybos aspekto :). Vokietija liks Vokietija lietuvio mentaliteto plotmėse. Juk kažkada ir diedukai šaipydavosi, kad mašina ne benzininė, o dyzelinė - dar ir dabar tokių kartais pavyksta "unikumų" sutikti :).

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...