Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Kas yra SIUNTOS24?

 

Tai moderniausias ir patogiausias būdas siųsti ir gauti siuntas visoje Lietuvoje – 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę veikiantys siuntų savitarnos terminalai. Naudodamiesi šia paslauga galite išsiųsti ir gauti siuntas Jums patogiu laiku bei Jums patogioje vietoje.

 

Kas gali naudotis SIUNTOS24 terminalais?

SIUNTOS24 terminalai yra skirti tiek fiziniams, tiek juridiniams klientams. Fiziniai klientai gali išsiųsti ir gauti siuntą nesudarydami jokių sutarčių ir be įsipareigojimų - tereikia turėti paruoštą siuntimui siuntą ir banko kortelę.

 

Kokie yra SIUNTOS24 privalumai?

 

Patogi paslaugos vieta – SIUNTOS24 terminalai yra pastatyti prie didžiųjų prekybos centrų;

Neribotas darbo laikas – paslauga veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę;

Greita paslauga – siunta pristatoma per 24 valandas*;

Gera kaina – pigiausias būdas siųsti ir gauti siuntas visoje Lietuvoje;

Paprasta ir saugu naudotis – siuntos išsiuntimą ir atsiėmimą atliksite keliais paprastais pasirinkimais ekrane, o Jūsų ir siuntos saugumą užtikrins integruotos apsaugos priemonės bei vaizdo įrašinėjimas.

 

* - jeigu siunta įdedama iki ant terminalo nurodyto surinkimo laiko. Surinkimo laikus, taip pat, galite rasti čia.

 

Kuris SIUNTOS24 terminalas yra arčiausiai mano namų?

Čia galite rasti Jums labiausiai tinkamą terminalą.

 

Ar būtina užsiregistruoti norint išsiųsti siuntą?

 

Ne, norint išsiųsti siuntą registruotis nebūtina. Prisiregistravus pagreitėja siuntos išsiuntimo procesas, nes nereikia kiekvieną kartą įvedinėti siuntėjo duomenų.

 

Ar būtina užsiregistruoti norint gauti siuntą?

 

Ne, siuntą galite atsiimti neprisiregistravę. Atsiimant siuntą registruoti klientai neturi suvedinėti PIN kodų bei gali atsiimti kelias siuntas iš karto.

 

Kokie privalumai tapus registruotu klientu?

 

Registruoti klientai siunčia siuntas patogiau – nereikia kiekvieną kartą įvedinėti savo duomenų išsiunčiant siuntą. Atsiimant siuntą nereikia įvedinėti PIN kodų – užtenka prisijungti savo unikaliu numeriu ir kodu. Taip pat, www.siuntos24.lt e-parduotuvėje galima matyti savo užsakymų istoriją, pirkti kelis siuntos lipdukus iš karto bei naudotis daugybe kitų papildomų paslaugos funkcijų.

 

Ką daryti jeigu įvedus abu PIN kodus SIUNTOS24 terminalo durelės neatsidaro?

 

Įsitikinkite, kad patvirtinote PIN2 kodą. Jeigu problema išlieka, reikėtų kreiptis informacijos telefonu: +370 (5) 2052120.

 

Kur galima rasti SIUNTOS24 terminalus?

 

Terminalų sąrašą galite rasti čia.

 

Kas atsako už siuntinį?

 

Kaip nurodyta taisyklėse, už siuntos turinį bei įpakavimą atsako siuntėjas.

 

Kaip sužinoti, kad gavau siuntą?

 

Gavėjas yra informuojamas SMS ir/arba e-paštu apie jam pristatytą siuntą.

 

Kada yra surenkamos siuntos?

Kaip nurodyta taisyklėse siuntų surinkimo iš SIUNTOS24 terminalų laikai yra nurodyti ant kiekvieno terminalo bei terminalų sąraše.

 

Kur galiu kreiptis iškilus papildomiems klausimams?

 

Iškilus papildomiems klausimams reikia kreiptis informacijos telefonu +370 (5) 2052120 arba elektroniniu paštu [email protected].

 

Šaltinis: http://www.siuntos24.lt/Kas-yra-Siuntos24/D-U-K.html

 

 

 

 

 

Taigi gal kas išbandėt ir galit pasidalint atsiliepimais?

Redagavo Arius
copyright'ą pamiršai ;)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...