Pereiti prie turinio

Auto gabenimas is UK


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kokia Jusu nuomone butu apie auto gabenima is didziosios britanijos? Atvezus cia pilnai paruost lietuvai t.y. perkelti vaire i kaire puse, viska sutvarkyt ir det i pardavima? Na kainos visaip gaunas, kiek ziurinejau lietuvoj yra ir pigesniu ir bragesniu variantu, bet neseniai grizau is londono (ir seip daug kartu pries tai ten buves) tai masinos tvarkingos atrodo, gyvos, keliai geri, tai nors ir kaina sutaptu su lietuvisku, uztat vidus automobilio butu tikrai geresnis. Seip domina ivairios Jusu nuomones, ar patys pirktumet automobili perdarytu vairu, kaip i tai ziurit? Gal kas yra bande ir nepavyko, tai kokie minusai ar pan.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek esu girdėjęs tokių norų varinėti ir perdarinėti žinok ne ką pigiau gausis jei viską darysi ne pats. Nevisoms mašinoms lengvai ir pigiai darosi. Komplektų kairės pusės ieškojimas, pirkimas, mašinos parvarymas, perdarymas nemaži pinigai gaunasi. Jei ne pats darai, o renkiesi kurie tikrai išmano darbą su senomis mašinomis mažai kas prasideda. Perdarus dar reikės ekspertizės tau lietuvoje kuri irgi kainuoja. O kur šansai padarius viską, kad ją parduosi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perdarytas geras mašinas, tarkim einamus bmw 5 nuo 03, sunku yra relizuoti, žinau, kas pardavinėja perdarytus anglus ir sakė daugiau nedarys, kur kas lengviau tą patį anglą parduot neperdarytą. O kazakai, turkmėnai perka senesnius anglus, pjausto ir eksportuoja. Perdarinėt apsimoka jeigu mašina yra apynauja, ir tu ja nuperki ne daugiau negu 60 proc. europinės kainos. Dabar visi tikrina VIN ir sunkiai ką apip..Manau, kad reikia pradėt nuo anglų pardavimo, nes su perdarymais yra niuansu, jeigu nėra nei draugų technikų, jei pats ne prie technikos, bus betas. Reikia sistemą išdirbt.

Redagavo Pirmokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek esu girdėjęs tokių norų varinėti ir perdarinėti žinok ne ką pigiau gausis jei viską darysi ne pats. Nevisoms mašinoms lengvai ir pigiai darosi. Komplektų kairės pusės ieškojimas, pirkimas, mašinos parvarymas, perdarymas nemaži pinigai gaunasi. Jei ne pats darai, o renkiesi kurie tikrai išmano darbą su senomis mašinomis mažai kas prasideda. Perdarus dar reikės ekspertizės tau lietuvoje kuri irgi kainuoja. O kur šansai padarius viską, kad ją parduosi?

 

Ziurejau perkamesniu masinu perkelimo kainas (bmw 3serija, passatai, audi a6) tai iki 2k~.

Na bet taip, nemazai cia islaidu ja atsigent gautus visgi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu mašina būtų pertvarkyta gerame servese, jame būtų perdėtas vairas i kairę pusę, tai kodėl gi ne? :)

 

O todėl, kad tokių kaina siekia europinės kaina, nes geruose serviuose geros kainos ir plius perekupčikas uždirbt nori, tai kam man pirkt kažkokią maklę, jeigu už tuos pačius pinigus galiu nupirkt europietį?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma niekas jos nepirks, nes bus parašyta, kad ji iš Anglijos, antra niekas nenorės perdarytos, nes gali būti visko prichimičinta ir t.t, trečia iš UK mašinas geriausia imti tik ant šroto, koki einama modeli pasiemi ir ant daliu kažkas tikrai išeitu.

 

O jei toki bisni nori sukti, tai jau pervėlu nes baltarusiai, bulbašai jau neperka auto dėl muitu, nu nebent gera kaina parduosi.

 

 

O jei lietuviui nori prakišti tai pirma reikia, daryti per kokisu vokiečius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziurejau perkamesniu masinu perkelimo kainas (bmw 3serija, passatai, audi a6) tai iki 2k~.

Na bet taip, nemazai cia islaidu ja atsigent gautus visgi.

 

Jei is UK, tai tik mocus, jei auto, pirk, tarkim, is USA coparto arba vaziuoki VOkietija.

 

Nesigadink nervu su anglais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu girdejes viena varianta kad zmones perka masina su vairu desinej pusej gero stovio , ir belekaip dauzta desinej pusej tik kad kas susije su vairo dalimis kad butu sveikos , nu kad eitu perkelti . Ir tada jau gali parduoti ta kaip normalia su kairej pusej vairu , ir kas liko ant daliu .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kokia Jusu nuomone butu apie auto gabenima is didziosios britanijos? Atvezus cia pilnai paruost lietuvai t.y. perkelti vaire i kaire puse, viska sutvarkyt ir det i pardavima? Na kainos visaip gaunas, kiek ziurinejau lietuvoj yra ir pigesniu ir bragesniu variantu, bet neseniai grizau is londono (ir seip daug kartu pries tai ten buves) tai masinos tvarkingos atrodo, gyvos, keliai geri, tai nors ir kaina sutaptu su lietuvisku, uztat vidus automobilio butu tikrai geresnis. Seip domina ivairios Jusu nuomones, ar patys pirktumet automobili perdarytu vairu, kaip i tai ziurit? Gal kas yra bande ir nepavyko, tai kokie minusai ar pan.?

 

Nu jo velu jau mastyt apie tai, pavelavai i traukiny. Bumas buvo jau nuo 2006 metu tai... pats 2 turejau. Dabar labai abejoju. Nebent sau pasilikti ...

Redagavo Darvinas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma, reikia pirkti brangesnes masinas, nes pigesnes perdarinet tiesiog neapsimoka, jos neatsipirks. Parvezimas, kaip cia kiti rase, iki 2k Lt grubiai imant, naujesnei vairo perkelimas kainos brangiau, koki 1k euru turbut. Tai skaityk apie ~4-5k turesi isleisti. Jei neturi patikimu meistru, tai rizikuoji, kad bus padaryta nekokybiskai, ir gali buti sunku parduoti. Nezinau ar visose masinose, bet pvz mersuose pagal VIN koda galima paziureti, kurioj puseje buvo vairas. Perkantys brangesnes masinas (sakykim nuo 20k lt), labiau tikrina nei perkantys lauzelius uz kelis tukst. Sau tokia masina imciau nebent is labai patikimo ir pazistamo perdarinetojo, bet siaip perdartos tikrai nepirkciau, nes aisku, kokia ten kokybe, darant kuo greiciau ir pigiau. Siaip rinka pripildyta masinomis, ir neturint patirties nemanau kad dar verta ten listi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar nesidomejot kokius kelius reik pereit, kad ja uzregistruoti. Kitas dalykas uz 1k euru neuztenka permest, reikia ir panele pirkt nauja europietiska, su kuriom buna problemu daug.

 

 

ir kokie tie keliai?

 

nuvaziuoji i regitra paduodi V5, draudima, pirkimo dokumentus, atiduodi senus numerius, pasiemi naujus numerius, praeini technikine ir isvaziuoji. Procedura lygiai tokia pati kaip ir pirtum bet kokia kita masina.

 

Aisku jei neturi V5 formos, masinos nieks tau neregistruos, jei lempas paliksi angliskas technikines nepraeisi.

 

tai tokie tie keliai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kokie tie keliai?

 

nuvaziuoji i regitra paduodi V5, draudima, pirkimo dokumentus, atiduodi senus numerius, pasiemi naujus numerius, praeini technikine ir isvaziuoji. Procedura lygiai tokia pati kaip ir pirtum bet kokia kita masina.

 

Aisku jei neturi V5 formos, masinos nieks tau neregistruos, jei lempas paliksi angliskas technikines nepraeisi.

 

tai tokie tie keliai...

Prieš TP įregistravimą būtina nustatyti jos tapatumą, išskyrus tuos atvejus, kai registruojami serijinės gamybos nauji, iš TP gamintojo oficialaus prekybos atstovo įsigyti, M1 klasės automobiliai.

 

TP įregistravimui pateikiami šie dokumentai:

1. Prašymas (jį užpildo VĮ „Regitra“ darbuotojas).

2. Dokumentus teikiančio asmens dokumentas.

3. Atstovavimą patvirtinantis dokumentas (kai dokumentus teikia TP valdytojo atstovas).

4. Ankstesnį TP registravimą patvirtinantis užsienio valstybės TP dokumentas (kai TP registruota); kai šį dokumentą sudaro dvi dalys – pateikiamos abi dalys.

5. TP atitikties įvertinimą patvirtinantis dokumentas:

5.1. tipo atitikties sertifikatas (kai TP nauja);

5.2. pažyma apie atliktą TP atitikties įvertinimą (kai TP yra naudota ir įvežta ne iš ES šalies ar Norvegijos, Šveicarijos).

6. TP įsigijimą patvirtinantis dokumentas (pirkimo-pardavimo, dovanojimo arba mainų sutartis, pažyma-sąskaita, teismo sprendimas ar pan.).

7. TP valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo sutarties liudijimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš TP įregistravimą būtina nustatyti jos tapatumą, išskyrus tuos atvejus, kai registruojami serijinės gamybos nauji, iš TP gamintojo oficialaus prekybos atstovo įsigyti, M1 klasės automobiliai.

 

TP įregistravimui pateikiami šie dokumentai:

1. Prašymas (jį užpildo VĮ „Regitra“ darbuotojas).

2. Dokumentus teikiančio asmens dokumentas.

3. Atstovavimą patvirtinantis dokumentas (kai dokumentus teikia TP valdytojo atstovas).

4. Ankstesnį TP registravimą patvirtinantis užsienio valstybės TP dokumentas (kai TP registruota); kai šį dokumentą sudaro dvi dalys – pateikiamos abi dalys.

5. TP atitikties įvertinimą patvirtinantis dokumentas:

5.1. tipo atitikties sertifikatas (kai TP nauja);

5.2. pažyma apie atliktą TP atitikties įvertinimą (kai TP yra naudota ir įvežta ne iš ES šalies ar Norvegijos, Šveicarijos).

6. TP įsigijimą patvirtinantis dokumentas (pirkimo-pardavimo, dovanojimo arba mainų sutartis, pažyma-sąskaita, teismo sprendimas ar pan.).

7. TP valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo sutarties liudijimas.

 

 

ir? ka tu tuo norejai pasakyti? nukopinai lygiai ta pati ka as parasiau, tik labiau detalizuota, o esme ta pati.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...