Pereiti prie turinio

BMP failo struktūra


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

galbūt čia yra išmanančių apie BMP failo struktūrą?

 

Mano problema tokia, jog turiu 8bitų kiekvieno pikselio spalvas, kurių reikšmės nuo 0 iki 255. Tačiau niekaip nesuprantu kaip reikia sukurti BMP failo "Color table" naudojant 8 bitų spalvas. Turint 24 bitų RGB spalvas, reikia tiesiog rašyti po 4 baitus kiekvienam pikseliui (R+G+B+reserved). Tačiau niekaip nesuprantu kaip reik įrašyti 256 spalvas. Ar jas reikia kažkokiu būdu konvertuoti į RGB kodą ar 8 bitų bmp failo struktūra kažkaip skiriasi?

 

Naudoju šitą pavizdį:

http://www.ue.eti.pg.gda.pl/fpgalab/zadania.spartan3/zad_vga_tab_struktura.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...