Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Negrąžinamos prekės yra tik kelios, reiktų ieškoti pagal įstatymus.

 

Tu kaip pardavėjas, jei įstatymai neraklamentuoja PRIVALAI priimti iki tam tikro laikotarpio, jei priėmimo laikotarpis nepasibaigęs ir nepriimi - gali kreiptis į kitas institucijas.

 

Apsisaugoti deja nelabai yra galimybių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakysiu įdomų pavyzdį apie avalynę. Jei pvz nusiperki betkokius naujus batus (parduotuvėje) ir jie tau suplyšta benešiojant dėl prasto klijavimo, susiuvimo (kaip tai dažnai nutinka, žinant "kokybę") per 2 metų laikotarpį (!!!) tai turi pilną teisę grąžinti juos atgal į parduotuvę. Tokie LT įstatymai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakysiu įdomų pavyzdį apie avalynę. Jei pvz nusiperki betkokius naujus batus (parduotuvėje) ir jie tau suplyšta benešiojant dėl prasto klijavimo, susiuvimo (kaip tai dažnai nutinka, žinant "kokybę") per 2 metų laikotarpį (!!!) tai turi pilną teisę grąžinti juos atgal į parduotuvę. Tokie LT įstatymai. :)

Ne tik LT. Europos čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"per 2 metų laikotarpį"? Plačiau gal galima?

 

Visai elektronikai perkamai EU yra taikomas dviejų metų garantinis laikotarpis ir nesvarbu ką rašo pardavėjas. Nes kai kurie nurodo mažesni kaip du metai garantinį laikotarpį.

 

O dėl nekokybišku batų gal kažkas kitas daugiau papasakos, nes tikslios informacijos nežinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats dirbu avalynės srityje, tai galiu trumpai papasakoti, kokia yra esmė perkant batus iš parduotuvės.

Pardavėjas (batų parduotuvė) įsipareigoja perkančiam asmeniui grąžinti pinigus už nekokybišką prekę netgi per 2 metus laiko.

 

Paprastas pavyzdys. Nueinat į "Daniją" ir išsirenkat batus. Pavaikštot 2 mėnesius ir jum nei iš šio nei iš to atsilupa padas. Pasiimat savo pirkimo čekį, nužingsniuojat į tą pačią parduotuvę ir paaiškinat situaciją.

Pinigų negausit tik tuo atveju, jei patys suplėšėt batus arba naudojot netinkamas priežiūros priemones. Didžioji dalis atvejų: gamyklinis brokas (išyra siūlės, atsilupa, kažkas nubyra nuskyla)

 

Visos parduotuvės yra įpareigotos taip daryti, nes taip reglamentuoja LR įstatymai, tačiau ne visos apie tai garsiai kalba. Ir mes puikiai suprantam kodėl.

 

Tai, visuomet pirkdami išsisaugokit pirkimo čekį, o paskui jei kažkas atsitinka - su čekiu ir batais keliaukit tiesiai į parduotuvę. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viesa paslaptis , kad kai kurie prekybininkai naudoja "isblunkancius cekius" :) na cia tokie kurie po 2 sav isblunka jose esantis tekstas ir tampa nebetinkamas kaip pirkimo irodymas. :)

 

Is negrazintinu prekiu zinau sias: patalyne, apatinins trikotazas.

Redagavo Marius.S
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viesa paslaptis , kad kai kurie prekybininkai naudoja "isblunkancius cekius" :) na cia tokie kurie po 2 sav isblunka jose esantis tekstas ir tampa nebetinkamas kaip pirkimo irodymas. :)

 

Is negrazintinu prekiu zinau sias: patalyne, apatinins trikotazas.

 

O kas draudžia pasidaryti čekio kopijas, kurio neišblunka? Nebus originalaus čekio, bet turėsi pirkimo įrodymą.

Redagavo Šarūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viesa paslaptis , kad kai kurie prekybininkai naudoja "isblunkancius cekius" :) na cia tokie kurie po 2 sav isblunka jose esantis tekstas ir tampa nebetinkamas kaip pirkimo irodymas. :)

 

Is negrazintinu prekiu zinau sias: patalyne, apatinins trikotazas.

 

Kur čia taip girdėjai? Ar viena bobutė sakė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambink vartotojų teisėms jei spėsi dar su jų pagalba žymiai paprasčiau eina spręsti tokias problemas kai nenori atgal priimti, o šiaip dar žvilgtelk į sutartį (taisykles pirkimo) ten būna gudrių punktų, bet jei viskas tvarkoje turi pagal įstatymus teises gražinti (2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka.) <- žvilgtelk ir bus aiškiau.

Redagavo Saluka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skambink vartotojų teisėms jei spėsi dar su jų pagalba žymiai paprasčiau eina spręsti tokias problemas kai nenori atgal priimti, o šiaip dar žvilgtelk į sutartį (taisykles pirkimo) ten būna gudrių punktų, bet jei viskas tvarkoje turi pagal įstatymus teises gražinti (2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka.) <- žvilgtelk ir bus aiškiau.

Jau nieko nesiemiau, neturejau laiko, o prekes verte tik keliasdesimt litu. O internetu tik uzsisakiau preke, grynais nusipirkau parduotuvej, tai nemanau kad sitas isakymas galiotu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...