Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

is kur istraukei? :D yra sankryzu pirma, yra antra, yra didziosios trecia, koke nori toke jungi pagal greiti

aš važiuodavau antra-trečia, permesdavau prieš posūkį į pirmą, man nieko instruktorius nesakydavo, važiavau su 3-jais instruktoriais. :)

Na nežinau, atsimenu taip instruktorius sakydavo, kad pirma pavara jungi, tik tada kai sustoji :D

tai gal keitės taisyklės, arba blogai prisimeni. Nesiginčiju. :D

Redagavo xadidas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau, atsimenu taip instruktorius sakydavo, kad pirma pavara jungi, tik tada kai sustoji :D

pamirsk tas instruktoriaus sapaliones, kiekvienas instruktorius su savai nuancais, ant kokio sunkvezimio gal ir negali, bet ant lengvos vaziuodamas ant 20 be problemu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

judet ismynes sankaba gali ne ilgiau 5s. Taigi darai taip : vaziuojant 4 begiu desnia koja pradedi stabdyt, numazejus apsukom iki ~1000 kairia koja ismini sankaba (desnia visdar stabdai) ir neskubedamas jungi 2 begi, neperstaigiai atleidi sankaba, o desnia visdar stabdai iki tinkamo greicio. O tada trauki rankini susuki vaira ir mini per tapke :D

Redagavo DONseaGAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tačiau 1 pavaros nesustojus negalima jungti : )

nusisneki. jeigu greitis +/- 10km/h, jungi pirma, jei 20km/h - antra, jei 30km/h - trecia. ismoke instruktorius sito pries keturis metus. galiu pasakyt tiek, kad gan protinga taip daryt. kiek masinu teko vairuot, tai pagal tai geriausiai ir sueina... na aisku jeigu masina su kokiu 1.2l varikliu, tai 30 km/h ir trecia pavara gal siek tiek per "stipru".

 

bet ant daugumos, tai sueina puikiai. i posuki laisvai galima ir trecia pavara isisukt (30km/h).

 

toks jausmas kad autorius teisiu neturi net, tai galetu klausinetis instruktoriaus, o ne kazkokiam forume, kur bus pateikta 10 nuomoniu, visos skirtingos ir puse is ju nesamoningos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusisneki. jeigu greitis +/- 10km/h, jungi pirma, jei 20km/h - antra, jei 30km/h - trecia. ismoke instruktorius sito pries keturis metus. galiu pasakyt tiek, kad gan protinga taip daryt. kiek masinu teko vairuot, tai pagal tai geriausiai ir sueina... na aisku jeigu masina su kokiu 1.2l varikliu, tai 30 km/h ir trecia pavara gal siek tiek per "stipru".

 

bet ant daugumos, tai sueina puikiai. i posuki laisvai galima ir trecia pavara isisukt (30km/h).

 

toks jausmas kad autorius teisiu neturi net, tai galetu klausinetis instruktoriaus, o ne kazkokiam forume, kur bus pateikta 10 nuomoniu, visos skirtingos ir puse is ju nesamoningos.

 

 

Prie ko čia pagal greitį žiūrėt? Išmokit variklio klausytis. Pagal apsukas, o ne pagal greitį jungt pavaras reikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pamirsk tas instruktoriaus sapaliones, kiekvienas instruktorius su savai nuancais, ant kokio sunkvezimio gal ir negali, bet ant lengvos vaziuodamas ant 20 be problemu :)

 

Gal ir taip aš nieko nesakau, tiesiog taip man sakydavo. Ir per visą laiką viskas buvo gan gerai, tikrai nereikėdavo ant sankryžų ar kitų posūkių jungti į tą pirmą pavara, nes tam yra antra pavara kuri tam puikiai tikdavo. Pirma įsijungi tik tada kai sustoji, tarkim sankryžoj praleidi mašina, sustoji tam kartui, mašina pravažiavo jungi pirma bėgi ir judi toliau. O kam važiuojant abejoju ar reikia ta pirmą pavara jungti. Žinomą tada man, taip pasakyta, tai taip ir atvažinėjau. Neturėjau bėdų nei su instruktoriumi nei per egzaminą. Žinomą kai važiuoji pats jungi ką nori pagal situacija ir į tokius dalykus mažai kreipi dėmesį, kur kokia pavarą jungsi. Tiesiog reikia jausti, tai ką vairuoji :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusisneki. jeigu greitis +/- 10km/h, jungi pirma, jei 20km/h - antra, jei 30km/h - trecia. ismoke instruktorius sito pries keturis metus. galiu pasakyt tiek, kad gan protinga taip daryt. kiek masinu teko vairuot, tai pagal tai geriausiai ir sueina... na aisku jeigu masina su kokiu 1.2l varikliu, tai 30 km/h ir trecia pavara gal siek tiek per "stipru".

 

bet ant daugumos, tai sueina puikiai. i posuki laisvai galima ir trecia pavara isisukt (30km/h).

 

toks jausmas kad autorius teisiu neturi net, tai galetu klausinetis instruktoriaus, o ne kazkokiam forume, kur bus pateikta 10 nuomoniu, visos skirtingos ir puse is ju nesamoningos.

Aišku neturiu. O ką galvoji turėdamas teises tokių dalykų klausinėčiau? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie ko čia pagal greitį žiūrėt? Išmokit variklio klausytis. Pagal apsukas, o ne pagal greitį jungt pavaras reikia...

Patikek, naujokas vairuotojas to variklio nei girdi nei jaucia. Drauge issilaikius teises nesamones daro, ka ismokiau tai tik pagal greiti ziuret (kaip auksciau minejau). Kitaip visada susitampydavo (tai prie mazo greicio aukstesne pavara imeta, tai prie didelio zema).

O siaip tai taip, reiki ziuret individualiai i masina ir jos varikli. Bet mano duoti greiciai daugumoj standartas. Nei trukcioja, nei pristoja.

 

Aišku neturiu. O ką galvoji turėdamas teises tokių dalykų klausinėčiau? :D

Nu tai kartojuosi vel, klausk instruktoriaus. Su juo ir isbandysi, pasakys ka blogai darai.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai as laikiau irgi sake i pirma nejunginet nes pirma skirta tik pajudet is vietos

 

 

Kaip kokioms mašinoms, su vienom antra pavara gali ir 5km/h važiuot, o su kita ir 10km/h antra važiuojant gęsta. Bet registros mašinos naujos, neturėtų grybaut taip, tai pirmos tikrai nereiktų jungt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

asmeniskai as daznai vaziuoju pvz 4 pavara ir tenka sankryzoi suktis, tai priletinu ir metu 2 pavara i posuki.

 

Viena karta uz tai kad neimeciau antros pavaros posuki regitroi egzamino neislaikiau :D nes visa kele stengiaus 4 pavara vaziuot, ir i posuki man regis 3 isukau. O reikejo 2.. Tipo klaida ipaise kad nenaudoju pavaru. Ten nepamenu kiek kart taip padariau ir neislaikiau.

 

O su laisva tai nebent prie raudono sviesaforo arteju. Ir tai jau masinu prieki nera nes pas mane su laisva labai labai ilgas stabdymo kelias, o jai iminu sankaba ir su 4 stabdau ir laisva imetu tik sustojus normaliai stabdo

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo tokių temų verkt noris.... Nesistebiu, kad gatvėse tiek daug "vairuotojų", kurie nieko nemato savo kely... Kur ten matysi, kai žiūri koks greitis šaibą jungdamas... Svarbu muzons kala, galas niaukts, lieti ratai... O automobilio jaust nesugeba... Dar pasirodo šaibas nuo naujumo mašinos jungt reik... Nu jūs užlankstot.... Kraupu net skaityt. Kokie dar greičiai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusisneki. jeigu greitis +/- 10km/h, jungi pirma, jei 20km/h - antra, jei 30km/h - trecia. ismoke instruktorius sito pries keturis metus. galiu pasakyt tiek, kad gan protinga taip daryt. kiek masinu teko vairuot, tai pagal tai geriausiai ir sueina... na aisku jeigu masina su kokiu 1.2l varikliu, tai 30 km/h ir trecia pavara gal siek tiek per "stipru".

 

bet ant daugumos, tai sueina puikiai. i posuki laisvai galima ir trecia pavara isisukt (30km/h).

 

toks jausmas kad autorius teisiu neturi net, tai galetu klausinetis instruktoriaus, o ne kazkokiam forume, kur bus pateikta 10 nuomoniu, visos skirtingos ir puse is ju nesamoningos.

 

tai pagal tave 50 km/h - 5 pavara. Sėkmės mieste važinėjant su 5-6 pavara ir keičiant variklius vieną po kito.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai pagal tave 50 km/h - 5 pavara. Sėkmės mieste važinėjant su 5-6 pavara ir keičiant variklius vieną po kito.

Turbut esi visiskai bukas, jeigu nepastebejai kad rasiau tik apie pirmas tris pavaras. Kitu net puse zodziu neminejau.

 

pirmos pavaros (1, 2, 3) buna dazniausiai trumpos, o 4, 5 ir 6 ilgos.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbut esi visiskai bukas, jeigu nepastebejai kad rasiau tik apie pirmas tris pavaras. Kitu net puse zodziu neminejau.

 

pirmos pavaros (1, 2, 3) buna dazniausiai trumpos, o 4, 5 ir 6 ilgos.

 

pavarų ilgiai vėlgi priklauso nuo automobilio visų skirtingi, o ne vienodi, kur su vienu važiuosi 4 pavara mieste tai gal su kitu kokia trečia ir bus apsukos tokios pačios.

 

p.s. jeigu kalbant konkrečiai apie mokymasi vairuoti ar regitrą tai taip tu teisus, mieste reiktų važinėti 4 pavara, kad neskaitytų klaidos, bet jeigu nenori dusinti savo mašinos tirkai nepatariu važiuoti 30 km/h 3 pavara ir kad apsukos būtų kokia 1400. Bent jau pats stengiuosi visada palaikyti optimalias 2000 apsukas, kad esant reikalui būtų galima staigiai paspausti.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai as laikiau irgi sake i pirma nejunginet nes pirma skirta tik pajudet is vietos

Taip sako vien todėl, kad žaliukai mažiau pavarų dėžes drožtų, nes kol nejauti normaliai mašinos dažniausiai gaunasi tik grynas mašinos gadinimas. Bet ištikrūjų tai glaima daryti, jeigu to reikalauja situacija, pvz: sankryža prieš kalniuką, tačiau dažniausiai tokiose situacijose sustoji apsižvalgyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pavarų ilgiai vėlgi priklauso nuo automobilio visų skirtingi, o ne vienodi, kur su vienu važiuosi 4 pavara mieste tai gal su kitu kokia trečia ir bus apsukos tokios pačios.

Taip, tikrai tiesa. Pati vairuoju opeliuką tai važiuojant mieste visada 3 pavara važiuoju, jei nereikia niekur suktis. Sesuo vairuoja audi, taip kaip aš savoj mašinoj jungiu 3 pavarą pas ją jau 4 reikia jungt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pavarų ilgiai vėlgi priklauso nuo automobilio visų skirtingi, o ne vienodi, kur su vienu važiuosi 4 pavara mieste tai gal su kitu kokia trečia ir bus apsukos tokios pačios.

 

p.s. jeigu kalbant konkrečiai apie mokymasi vairuoti ar regitrą tai taip tu teisus, mieste reiktų važinėti 4 pavara, kad neskaitytų klaidos, bet jeigu nenori dusinti savo mašinos tirkai nepatariu važiuoti 30 km/h 3 pavara ir kad apsukos būtų kokia 1400. Bent jau pats stengiuosi visada palaikyti optimalias 2000 apsukas, kad esant reikalui būtų galima staigiai paspausti.

Optimalios apsukos varikliui (bent jau dyzeliniui, benzui turbut siek tiek daugiau, ypatingai jei maza kubatura) yra 1,5k-2k.

 

Su kiek masinu esu vaziaves, vaziuojant mieste 50km/h visada 4-ta pavara. 3cia pavara visuose gaunasi apsuku 2k++, kas yra neekonomiska.

 

Jeigu masina nera visiskai slabna (1.4l ir maziau), nematau nieko blogo posukyje nuo 30+km/h begetis toliau trecia pavara. butu kita kalba, jeigu greitis ribojamas iki 30km/h, tada jo, gal protingiau visa kelia ir antra pavara vaziuot. bet as asmeniskai didinciau iki 40km/h ir judeciau 3cia pavara, zymiai ekonomiskiau. :)

 

Taip, tikrai tiesa. Pati vairuoju opeliuką tai važiuojant mieste visada 3 pavara važiuoju, jei nereikia niekur suktis. Sesuo vairuoja audi, taip kaip aš savoj mašinoj jungiu 3 pavarą pas ją jau 4 reikia jungt.

kokia masina, su kuria 3cia pavara vaziuoji 50-60km/h? speju variklis turetu "kaukti"

jeigu koks krovininis autobusiukas, tada sutinku, gal 3cia ir reikia. isvis berods senesni tie krovininiai 4 pavaras teturi...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokia masina, su kuria 3cia pavara vaziuoji 50-60km/h? speju variklis turetu "kaukti"

jeigu koks krovininis autobusiukas, tada sutinku, gal 3cia ir reikia. isvis berods senesni tie krovininiai 4 pavaras teturi...

 

Peugeot 406 2l hdi 80kw važiuojant ant 50km/h rodo 2000 rpm.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Peugeot 406 2l hdi 80kw važiuojant ant 50km/h rodo 2000 rpm. Beje maniškis pradėdavo kaukti kažkur tik nuo 3000 rpm, bet ir 4000 rpm dar eidavo ir nesustodavo :), rida buvo 400k .

tai vis tiek jau reikia 4 mest, juk ekonomiškiau važiuoja ir mažiau mašina kaukia.

edit: O jei girdi kaukimą tik nuo 3k apsukų tai žinok reikėtų susirūpint klausa, nes aš nesu dar tokio automobilio matęs , kuris neskleistų didesnių garsų ties 3k apsukom, juk jaučiasi, kad mašina prašosi perjungiama į kitą pavarą, tai kam jos nejungt? :D

Redagavo VDabar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vis tiek jau reikia 4 mest, juk ekonomiškiau važiuoja ir mažiau mašina kaukia.

 

4 mesdavau prie 60 km/h kai įsijungdavo turbina, mat ji įsijungdavo nuo 2200 rpm maždaug. O mažomis apsukomis kaiptik manau, kad netaupiau važinėti, nes kai tarkime važiuoji ant 1500 rpm ir kai užmeti tapkę ant akseleratoriaus borto kompe rodo kad kuro ima kokia 20-30 litrų ko nebūna jeigu pradedi spausti maždaug nuo 2000 rpm.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4 mesdavau prie 60 km/h kai įsijungdavo turbina, mat ji įsijungdavo nuo 2200 rpm maždaug. O mažomis apsukomis kaiptik manau, kad netaupiau važinėti, nes kai tarkime važiuoji ant 1500 rpm ir kai užmeti tapkę ant akseleratoriaus borto kompe rodo kad kuro ima kokia 20-30 litrų ko nebūna jeigu pradedi spausti maždaug nuo 2000 rpm.

Tai tu iki galo nespausk jos, jei tolygiai gražiai greitėji, vidutinės kuro sanaudos tikrai turi būt mažesnės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...