Pereiti prie turinio

Kintanti reklamos kaina FB'e


Rekomenduojami pranešimai

Sveikas Gediminai,

 

ne visai taip. Cost per page like yra galutinis rezultatas, kuris priklauso nuo tavo CPM (cost per impression) arba CPC (cost per click) kainos ir reklamos konkurencijos (kuo daugiau žmonių reklamuojasi vien metu, tuo bus brangiau).

 

Paprastai žvelgiant, Facebook'as gauna pinigus tik tuo atveju, jeigu kažkas paspaudžia ant reklamos. Kadangi reklamos plotai Facebook'e yra stipriai riboti, jiems yra visiškai nenaudinga rodyti prastas reklamas, nes jos nesulauks paspaudimų, o Facebook'as negaus pinigų. Dėl to už prastas reklamas ir išnaudojamą reklamos plotą reikia mokėti daugiau.

 

Jeigu tavo reklama performin'a gerai, turi aukštą CTR, Facebook'as gaus daugiau pinigų iš tavęs, todėl jie ir sumažina reklamos kainą tavo reklamai. Aukštas CTR yra pats svarbiausias dalykas, į kurį reikia orientuotis, jeigu nori pigios reklamos.

 

Dėl tavo atvejo, galbūt pirmomis dienomis buvo daugiau konkurencijos, todėl reklama kainavo daugiau. Spėju, kad naudoji optimised CPM, todėl Facebook'as pats reguliuoja jos kainą pagal efektyvumą ir sumažino kainą vėlesnėm dienom. Galbūt mažesnis cost per page like buvo ir sėkmės reikalas: tarkim, pirmą dieną reklama sulaukė 20 paspaudimų, bet tik 10 žmonių tapo fanais, antrą dieną taip pat 20 paspaudimų, bet net 15 iš jų tapo fanais. Išlaidos reklamai tos pačios, bet cost per page like bus mažesnė. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jo yra ten toks. tik apacioj parasyta suggested bid, 0.03-0.05e. tai kaip ir sakei, pastacius 0.02 ir maziau, jauciu nerodytu. pasirinkau 0.03, pazesiu ar sumazes laikai ar ne. dekui vyrai.

 

be to, adomasb, su tuo CTR kaip svarbiausiu rodikliu nelabai supratau, nes ant vienos reklamos jis yra 2+%, o ant kito 1.8 ar maziau ir ta su mazesniu daugiau laiku susilauke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tavo reklama performin'a gerai, turi aukštą CTR, Facebook'as gaus daugiau pinigų iš tavęs, todėl jie ir sumažina reklamos kainą tavo reklamai. Aukštas CTR yra pats svarbiausias dalykas, į kurį reikia orientuotis, jeigu nori pigios reklamos.

 

Koks CTR laikomas geru? Suprantu, kad kuo aukštesnis, tuo geriau, bet būtų įdomu sužinoti vidurkį ar kokį pats dažniausiai pasieki.

 

Kaip kelti CTR?

Redagavo pushkis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gediminai, taip, galima nustatyti cost per click. Kaip sakiau, gali sulaukt 20 paspaudimų vieną kartą, ir tik 10 likes, ir 20 paspaudimų kitą kartą, su 15 likes. Jeigu yra prastas conversion rate (naujų fanų skaičius/paspaudimų skaičius), tada kaina už faną bus irgi didesnė, nors CTR ir geras. Ta prasme, kartais žmonės tiesiog nepalaikina tavo puslapio, net jei ir paspaudžia.

 

Pushkis, dėl gero CTR... kas kaip nori, tas taip šneka :) vieni sako, kad bet kas, kas yra daugiau nei 0.1% (kalbu apie paprastą banerinę/sidebar reklamą), yra gerai. Naudodamas šią reklamą išspausdavau 0.3%, kas ale yra triskart geriau nei vidurkis. Tiesa, reklamavau Anglijos auditorijai, galbūt Lietuvoje skiriasi. Taip pat priklauso nuo reklamos vietos: mobiliuose įrenginiuose CTR būna žymiai geresnis nei desktop, bet cost per page like irgi būna didesni. Kartais su Optimised CPM turėdavau žymiai geresnius rezultatus nei CPC. Jeigu matot, kad CTR yra labai geras, tuomet dėkit ant Optimised CPM ir fanai turėtų būt pigesni.

 

 

Geresniam CTR pasiekti:

  • išsigryninkit auditoriją. 'Jaunimas' nėra target audience. Kalbų apie tokį target audience: moterys, 30-35 metų, ištekėjusios, baigė universitetą, keliauja, domisi teztur, kalba lietuviškai. - bac, joms įsegi reklamą apie keliones arba savaitgalio poilsį.
  • Split-testing: išbandykite tas pačias kampanijas (tarkim, target audience nesikeičia), bet su mažom variacijom: du skirtingi paveikslėliai, du skirtingi titles, du skirtingi tekstai - jau turėsit 8ias skirtingas kampanijas, bus galima palygint, kuri geriausiai performina.
  • Dėl paveikslėlio, geriausiai tinka ryškios spalvos (bent iš mano patirties): raudona, oranžinė, geltona. Aišku, nereikia persistengt.
  • Tekste turėkit aiškų call to action: "Pigiausios kelionės į užsienį. Spauskite 'patinka' geriausom nuolaidom!" ar panašiai - reikia žmones paraginti daryti tai, ko norite.

 

BONUS TIP: jūsų reklama paspaudžiama 100 kartų, bet tik 25 žmonės tapo fanai. Jeigu norit geresnio conversion rate (tarkim, 50/100), susikurkit naują tabą kaip šie: Neptūnas, Maggi, ir nurodykite tab'ą kaip 'destination'. Tokiu atveju atėję žmonės turės tik du pasirinkimus: spausti 'like' ir tapti fanu arba spausti ant puslapio pavadinimo ir grįžti į timeline. Iš mano patirties, žymiai didesnis procentas tampa fanais. Tutorialą galit rasti čia: How to create a custom Facebook tab. :)

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Kodėl jaunimas nėra auditorija? Mano taikiniai - nuo 18 iki 27 amžiaus žmonės, kadangi grupėje 72proc. sudaro žmonės nuo 18 iki 24m.

 

2. Dėl tu fanų, kad jie iš nebeturėjimo kur pasidėti ir spaustų like tai, manau, mažai naudos. Galutinis tikslas nėra turėti tų like taip "sausai", juk iš tų fanų tikimasi kažkokio veiksmo, vien tik buvim neužtenka :) Taigi, manau, reklamuotojas yra priverstas sugalvoti gerą reklamą arba gerą produktą/paslaugą.

 

3. Dėkui už įdomius atsakymus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Heh, mano požiūriu, 'jaunimas' nėra target audience. Vaikinai nuo 18-24 metų, studijuojantys universitete, besidomintys kulinarija, susižadėję arba vedę ir t.t. - tai jau arčiau target audience. :) ta prasme, nesirinkit abstrakčios auditorijos savo reklamai, konkrečiai apibrėžkit amžių, lytį, gyvenimo vietą, pomėgius, ir t.t. - kuo tikslesnė auditorija, tuo tikslesnę galit paruošt reklamą, tuo efektyvesnė ji bus ;) Aš visada orientuojuosi į fanų kokybę, o ne kiekybę. Jeigu mano turinys arčiausiai atitinka jų pomėgius ir tobulo kliento profilį, bus žymiai lengviau ir įtraukti fanus, ir juos konvertuoti į klientus.

 

2. Čia vėlgi tinka 1as punktas. Kadangi aš spaudžiu ant labai koncentruotos auditorijos, kad ji taptų grupės 'širdis', komunikacijos ir engagement pagrindas, todėl man būna svarbus kiekvienas fanas. :)

 

3. Nėra už ką, visada smagu pasidalinti idėjomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...