Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!

 

Taigi, pradėsiu nuo pradžių. Mama įsigijo telefoną Nokia 500 su sutartimi.

Tai vyko 2011 gruodį. Buvo suteiktas garantinis dvejiems metams.

Per tuos kelis metus telefonas buvo garantiniame 4 kartus:

* Buvo perrašyta programinė įranga, pakeistas garsiakalbis.

* Pakeistas ausinių kištukas.

* Pakeistas ausinių kištukas ir užrakto mygtukas.

Ketvirtą kartą telefonas buvo neštas dėl to, jog nebeskaitydavo sim kortelės. (būdavo, kad kartais ji "dingdavo", tačiau užtekdavo jį išjungt/įjungt, bet šį kart jos jau niekaip "nebepagaudavo"). Nunešus telefoną į garantinį, jis buvo nusiųstas į "Mobiliųjų telefonų technikos centrą". Gavome atsakymą, jog gedimas mechaninis ir dėl mūsų kaltės. Nulūžęs sim kortelės kontaktas. Siūlė susimokėti mums pinigus už sutaisymą. Mes nesutikome ir buvo nutrauktas garantinis. Juokingiausia tai, kad telefonas visada buvo naudojamas su viena ir ta pačia sim kortele. (kuri per visą laiką daugiausia kelis kartus buvo išimta) Be to, ten yra užrakinamas sim įdėjimas, taigi praktiškai, be papildomų priemonių yra neįmanoma to kontakto nulaužti.

Taigi, gal kas turite kokių patarimų, kaip šiuo atveju elgtis? Nesinori kaltinti, nei gamintojų, nei perpardavinėtojų (šiuo atveju mobiliojo ryšio bendrovės), bet jaučiame neteisybe savo atžvilgiu.

Be to, esu girdėjęs, jog, jei telefonas buvo taisomas garantiniame 3 kartus, jį turėtų pakeisti nauju. (?)

Iš anksto dėkoju už atsakymus/patarimus.

P.S. pridedu nuotrauką, kaip atrodo gedimas ir, kaip atrodo sim kortelės vieta. (kad pamatyti, jog taip paprastai to kontakto nenulauši.)

post-516-0-02693300-1380104016_thumb.jpg

post-516-0-22853600-1380104024_thumb.jpg

Redagavo wrzlt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki!

 

Taigi, pradėsiu nuo pradžių. Mama įsigijo telefoną Nokia 500 su sutartimi.

Tai vyko 2011 gruodį. Buvo suteiktas garantinis dvejiems metams.

Per tuos kelis metus telefonas buvo garantiniame 4 kartus:

* Buvo perrašyta programinė įranga, pakeistas garsiakalbis.

* Pakeistas ausinių kištukas.

* Pakeistas ausinių kištukas ir užrakto mygtukas.

Ketvirtą kartą telefonas buvo neštas dėl to, jog nebeskaitydavo sim kortelės. (būdavo, kad kartais ji "dingdavo", tačiau užtekdavo jį išjungt/įjungt, bet šį kart jos jau niekaip "nebepagaudavo"). Nunešus telefoną į garantinį, jis buvo nusiųstas į "Mobiliųjų telefonų technikos centrą". Gavome atsakymą, jog gedimas mechaninis ir dėl mūsų kaltės. Nulūžęs sim kortelės kontaktas. Siūlė susimokėti mums pinigus už sutaisymą. Mes nesutikome ir buvo nutrauktas garantinis. Juokingiausia tai, kad telefonas visada buvo naudojamas su viena ir ta pačia sim kortele. (kuri per visą laiką daugiausia kelis kartus buvo išimta) Be to, ten yra užrakinamas sim įdėjimas, taigi praktiškai, be papildomų priemonių yra neįmanoma to kontakto nulaužti.

Taigi, gal kas turite kokių patarimų, kaip šiuo atveju elgtis? Nesinori kaltinti, nei gamintojų, nei perpardavinėtojų (šiuo atveju mobiliojo ryšio bendrovės), bet jaučiame neteisybe savo atžvilgiu.

Be to, esu girdėjęs, jog, jei telefonas buvo taisomas garantiniame 3 kartus, jį turėtų pakeisti nauju. (?)

Iš anksto dėkoju už atsakymus/patarimus.

P.S. pridedu nuotrauką, kaip atrodo gedimas ir, kaip atrodo sim kortelės vieta. (kad pamatyti, jog taip paprastai to kontakto nenulauši.)

Gali nors ir 100 kartų taisyt ir niekas pakeitimo nedarys, jei tu neprašysi pakeisti, o ne taisyti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...