Pereiti prie turinio

FL Technics


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi! Taigi, norejau uzvesti tema apie FL Technics.

Gal is cia esanciu zmoniu yra, kurie dirba pas juos? Galetumet papasakot, kaip darbo salygos pas juos, kokios karjieros galimybes ir t.t.

Kiek esu pats girdejes, tai jie sudarineja zmoniu grupes, kuriuos jie patys apmokina lygtais ir toliau gali pas juos po mokymu dirbt... Aisku, idomu kaip ir kiekvienam, kokia alga siekia aviacijos mechaniku ar inzinieriu? Aisku, kaip ir kiekvienoje firmoje, atlyginimas skirtingas, tai siuo metu koncentruokimes i FL Technics.

 

Lauksiu pasipasakojimu ir beabejo, bus idomu isgirs informacija is pirmu lupu, jei atsiras is cia dirbanciu pas JUOS :)))

 

Gero vakaro visiem!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 9 metų...

Sveikas,

Dirbu FL TECHNICS daugiau nei 10m. Į tavo klausimus atsakysiu paprastai, išsamiai ir aiškiai.

Pradedam:

Darbo sąlygos: Įmonė aprūpina tave darbo apranga, asmeminės apsaugos priemonėmis, įrankiais ir įranga, kurių reikalauja tavo darbo funkcijos. Jeigu yra būtinybė užsienio kalbos tobulinimui, organizuoja kursus viduje arba galima susikoordinuoti pačiam, nurodant kur ketini mokytis, kompensuos, tačiau turi būti motyvuotas/motyvuota išlaikyti egzaminus.

Karjeros galimybės: Kiekvienas laiptelis yra tavo asmeninis pasirinkimas ir nusiteikimas būti nugalėtoju. Pradedant nuo darbo vietoje irr baigiant darbo komandiruotėmis užsienyje. Spektras labai platus. Įmonė turi sustyguota mokymų sistemą. Mokymų kalbą galima pasirinkti: tiek pagal gimtąją kalbą, tiek pagal tai ar nori labiau išmokti techninį žodyną. Betkuriuo atveju gausi kompetetingą instruktorių, kuris atsakys į kiekvieną tavo klausimą ar dvejonę( o kodėl turi būti taip, o ne kitaip), ir gyvame kontakte su orlaiviu parodys tai, ką iš pradžių turi žinoti ir kaip daryti remdamaisis gamintojo pateiktomis instrukcijomis, kad pats užtikrintum aukščiausio lygio skrydžių saugumą PATS.

Norint dirbti prie orlaivių yra kelios karjeros pakopos:(nuo pirmosios iki aukščiausios)

1. Aviacijos valytojas(Asmuo turintis bent 18m., mokantis anglų kalbą, turintis bent vidurinį išsilavinimą, perėjęs mokymus ir turintis įmonės įgaliojimą atlikti orlaivio techninį plovimą, bei detalių ar komponentų valymą po demontavimo, darbas prižiūrimas licencijuoto aviacijos techniko), šios pozicijos svarba yra tinkamas detalių, komponentų bei struktrūros paruošimas apžiūrai, kurios metu yra aptinkami trūkumai, neatitinkantys reikalavimų skrydžių saugai. Dirbantysis pamatęs kokį nors neaiškumą ar trūkumą, jį privalo pateikti/parodyti licencijuotam orlaivių technikui, tolimesnių veiksmų analizei bei sprendimo priėmimui. Pasirašo ir antspauduoja už atliktus darbus techninėje dokumentacijoje pagal savo kompetencijos ribas.

2. Aviacijos mechanikas I pakopa( Asmuo turintis bent 18m, mokantis anglų kalbą, turintis bent vidurinį išsilavinimą, perėjęs mokymus ir turintis kompanijos įgaliojimą atlikti orlivio techninę priežiūrą su licencijuoto orlaivių techniko priežiūra) šios pozocijos svarba yra priėjimo prie orlaivio struktūrinių vietų, detalių ar komponentų sukūrimui, detalių ar komponentų valymui dėl apžiūros, guolių ir kitų judančių mobiliųjų mazgų tepimui aviaciniais tepalais pagal gamintojo instrukcijas, techninės dokumentacijos(anglų kalba) teisingas interpretavimas, sukurtų priėjimų dėl aukščiau paminėtų priežasčių surinkimas.  Dirbantysis pamatęs kokį nors neaiškumą ar trūkumą, jį privalo pateikti/parodyti licencijuotam orlaivių technikui, tolimesnių veiksmų analizei bei sprendimo priėmimui. Pasirašo ir atspauduoja už atliktus darbus techninėje dokumentacijoje pagal savo kompetencijos ribas.

3.Aviacijos mechanikas II pakopa(( Asmuo turintis bent 18m, mokantis anglų kalbą, turintis bent vidurinį išsilavinimą, perėjęs mokymus ir turintis kompanijos įgaliojimą atlikti orlaivio techninę priežiūrą su licencijuoto orlaivių techniko priežiūra) šios pozicijos svarba ir darbai kaip 1 ir 2 punkte išvardinti dalykai, prisideda tai, kad asmuo yra perėjęs papildomus mokymus ir turintis orlaivio tipo mokymus teorija/praktika, galintis defektuoti, užsakinėti detales, jas keisti. Pasirašo ir atspauduoja už atliktus darbus techninėje dokumentacijoje pagal savo kompetencijos ribas. Ši pozicija puikiai tinkama pajusti iš dalies kokia atsakomybė ir darbai, su kuriais kasdien susiduria licencijuotas orlaivių technikas.

4.Aviacijos technikas(asmuo turintis 21m, mokantis anglų kalbą, turintis bent vidurinį išsilavinimą, išlaikęs egzaminus patvirtintoje mokymo įstaigoje ar TP(techninės priežiūros) kompanijoje, patvirtintoje mokymų teikimui pagal EASA PART- 147 ir įgijęs iš kompetetingos institucijos(Lietuvoje TKA(transporto kompetencijš agentūra)  OTPL(orlaivių techninės priežiūros licenciją pagal EASA PART-66 dalį, turintis sertifikatus dėl atliktų bazinių žinių mokymų, bei išklausęs ir išlaikęs terorinius mokymus pagal konkretų orlaivio tipą(šalia nurodant variklio tipą). Ši pozicija reikalauja praktinės patirties(su aukštuoju aviaciniu arba techniniu 3m arba neuniversitetiniu techniniu(kolegija) išsilavinimu 3m) ir be išsilavinimo reikia 5m dokumentuotos praktinės patirties. Patirtis turi būti įgauta betkur pasaulyje esančioje TP įmonėje, patvirtintoje pagal EASA PART-145 dalį(Europa) arba kitoje pagal regioną organizacijoje, kurią kontroliuoja vietinė kompetetinga institucija(pvz Europa kaip žemynas tai EASA, Lietuva, kaip valstybė tai TKA). Atsakomybė šios darbo pozicijos yra plati ir netik turint omenyje orlaivio darbų sertifikavimą savarankiškai savo kompetencijos ribose, tačiau ir mechanikų kontrolė, darbų planavimas, paskirstymas mechanikams, paskirtos darbo zonos vedimas, problemų sprendimas, apžiūros, detalių užsakymas, atliktų darbų pasirašymas ir antspaudavimas už tai ką atlikai. Technikas yra kontroliuojamas Kokybės inspektoriaus, esant darbui su gyvybiškai svarbiais orlaivių komponentais, detalėmis.

5.Techninės priežiūros projektų vadovas.(asmuo turintis ne mažesnį kaip 5 metų darbo stažą aviacijos techniko pareigose, tik jis neatlieka techninės priežiūros darbų, tačiau esant reikalui koordinuotai su technikais gali užsakyti detales, rinkti patirtį pasirašydamas kaip darbų atlikėjas) Ši pozicija šioje inžinerinėje vietoje yra aukščiausia, kadangi specialisto kategorija yra aukštesnė už techniko ir skirtumas toks, kad vadovas yra tarpininkas tarp savo technikų ir aptarnaujamo orlaivio kompanijos atstovų. Vadovas kontroliuoja ir koordinuoja darbus apimant nebe konkrečią darbo zoną orlaivyje, o visą orlaivį, skaitant nuo nosies iki uodegos galiuko) ir jis turi pasitikėti savo darbuotojais, kadangi jis paskūtinis pasirašo ant viso dokumento paketo, kuris atkeliauja su orlaivių, už atliktus aptarnavimo darbus kurie buvo suplanuoti ir už remonto darbus, kurie atsirado dėl techniko aptiktų trūkumų apžiūros metu.

Taip apibūdinamos karjeros galimybės, o kalbant apie darbo užmokęstį, kiekviename darbe kiekvienas pradedame nuo žemiausios pakopos ir sau įrodydami, kad esame motyvuoti siekti aukštesnių pozicijų, bei savo nusiteikimu įrodydami kitiems, kylame aukštyn. Kelias nėra rožėmis klotas, tačiau jei esi rimtai nusiteikęs save paskirti aviacijos sektoriui, konkrečiai orlaivių techniniam aptarnavimui, tuomet tik pirmyn. Išmokysim, paaiškinsim, parodysim, suteiksim Tau pradmenis, o toliau pats nuspręsi, tai pašaukimas ar tiesiog iliuzija, kaip viskas gražu, prestiziška. Taip aviacija yra prestižinė sritis, bet ir darbo įdėti reikės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...