Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Kas turit patirties gal galite patarti kaip reiktu elgtis susidurus su situacija aprasyta zemiau:

 

 

Pardaviau http://www.ebay.co.uk/itm/181260293319?ssPageName=STRK:MESOX:IT&_trksid=p3984.m1561.l2649 laptopa per ebay.

 

Laimejes zmogus pervede pinigus ir atsiunte tokia zinute:

 

If the laptop is not as described,been opened, not working ok,heavy marks on it except the power jack or the charger as you described do not post it to me

Also please if the battery is not holding enough charger do not post it to me,I would rather we cancel the transaction.

 

I am not trying to be hard but anything short of it does not worth it because I can easily get something better at a good price

 

Mano atsakymas buvo toks:

 

Hello,

 

I sell this laptop as faulty overall. It's possible to use it without repairing, but it's big hassle.

 

You should ask these questions before you make a bid.

 

Battery keep power for 2 hours, but now I haven't use it for a while.

Not sure if it was opened, but I brought it to computer repair service, I have left my laptop, and they came back to me, saying that they don't have necessary parts.

 

Only 1 of 2 USB are working - as mentioned in description.

Has little crack on one corner (see in picture) - as mentioned in description.

 

Tada aisku jis pradejo draskytis, kad nuslepiau informacija, ir kad jis net nebutu states, jeigu butu zinojes, kad kompas buvo bandytas taisyti pries statydamas.

As jam pasiuliau jog galiu grazinti 125 svarus ir nesiusti prekes.

 

Taip pasiuliau todel, nes sumojau beveik 5 svarus mokesciu paypalui ir norejau kad padentu skirtuma tarp savo bido ir sekancio bido, kad galeciau kitam zmogui duoti antra sansa.

 

Jis nesutiko, ko pasekoje issiunciau preke, nes savo kaltes nemaciau.

Pries issiusdamas nufilmavau video kuriame parodau kad veikiantis kompas, kas laimejo ir t.t.

 

Zmogus gaves preke iskele dispute. As isdesciau savo pozicija prisegiau video Paypal resolution centre.

 

Maciau bylos istorijoje kad jie skambino pardavejui, ir byla bus isnagrineta iki gruodzio 23 dienos.

Tai nesuprantu, kodel paypalas pratese isnagrinejimo laika visu menesiu, jeigu skambino pirkejui, o man ne.

 

 

Esme ta, kad as nemaciau priezasties del ko tureciau prarasti 6 svarus.

Juk pirkejes galejo nevesti pinigu vos laimejes aukciona, ir pasiklausti rupimus klausimus, ir tada atsaukti pirkima, tokiu atveju as neprarasciau pinigu, ir jam butu tereikeje padengti 2 svaru skirtuma..

 

Matosi kad zmogus yra principingas kaip ir as :) Bet savo kaltes as nematau.

Ar bandydamas skambinti i PayPal galeciau paspartinti procesa, nes nepatinka kai mano pinigai issaldyti.

 

Dekui uz patarimus ir nuomones.

Redagavo Frankenstein
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakysiu tau vieną dalyką ateičiai:

 

jeigu tu refundini pinigus pirkėjui, tau grąžinami PayPal ir eBay mokesčiai.

 

Todėl, jeigu būtum jam grąžinęs pinigus, nieko nebūtum praradęs (na gal insertation fees, bet neesu tikras dėl šio mokesčio)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei refundini pilną kainą:

PayPal fees atgauni automatiškai (keletą centų jie tik pasilieka)

eBay fees gali atgaut iškėlęs transaction cancellation case per eBay resolution centre. Tiesa, pirkėjas turi patvirtinti, kad nori nutraukti sandorį ir dažnai piktybiškai to nepadaro - tada skambutis į eBay ir viską pagrąžina :)

 

Dabar tai neigiamas nusimato + siuntimo kainą prarasi

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei refundini pilną kainą:

PayPal fees atgauni automatiškai (keletą centų jie tik pasilieka)

eBay fees gali atgaut iškėlęs transaction cancellation case per eBay resolution centre. Tiesa, pirkėjas turi patvirtinti, kad nori nutraukti sandorį ir dažnai piktybiškai to nepadaro - tada skambutis į eBay ir viską pagrąžina :)

 

Dabar tai neigiamas nusimato + siuntimo kainą prarasi

 

Na jeigu pirkėjas nieko nedaro, tai po kažkokio laiko tau grąžina, bet jeigu jis pasirenka "I don't want to cancel this transaction", tada tik skambutis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei refundini pilną kainą:PayPal fees atgauni automatiškai (keletą centų jie tik pasilieka)eBay fees gali atgaut iškėlęs transaction cancellation case per eBay resolution centre. Tiesa, pirkėjas turi patvirtinti, kad nori nutraukti sandorį ir dažnai piktybiškai to nepadaro - tada skambutis į eBay ir viską pagrąžina :)Dabar tai neigiamas nusimato + siuntimo kainą prarasi

 

 

Na jeigu pirkėjas nieko nedaro, tai po kažkokio laiko tau grąžina, bet jeigu jis pasirenka "I don't want to cancel this transaction", tada tik skambutis :)

 

 

Taigi Paypal grazino isaldytus pinigus man, byla uzdare mano naudai, visgi gera praktika buvo padaryti prekes video pries issiunciant.

Nes kitaip turbut buciau neirodes jog neapgavau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...