Pereiti prie turinio

Individualios veiklos pagal pažymą sąskaita


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

užsiimu individualia veikla pagal pažymą (kuriu internetines svetaines) ir pirmąjam klientui reikia išrašyti sąskaitą. Kokia forma turi būti? Ką joje surašyti, jei sutarėme pusę sumos avanso, kitą pusę po darbų užbaigimo? Kur pirkti tas sąskaitų formas (ar kitaip - blankus)? Padėkite prašau pradedančiąjam :)

 

Edit:

Klientas sako, jog jam atsiųsti nuskenuotą sąskaitą ir IV pažymos kopiją. Galite plačiau, kaip viskas oficialiai ir teisingai turėtų įvykti?

Redagavo Donatis07
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išsispausdini sąskaitą faktūrą, padedi parašą, tada atskenuoji pasirašytą dokumentą ir siunti užsakovui. Jei imi avansus tai su dviem sąskaitom ir turėsi žaist, pirmą kartą išrašai kiek sutariat avansą, po to išrašai dar vieną sąskaitą likusiai sumai kai baigi darbus.

 

Nepirk jokių formų, gi paprasčiausias dokumentas čia ir viskas.

saskaita.doc

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išsispausdini sąskaitą faktūrą, padedi parašą, tada atskenuoji pasirašytą dokumentą ir siunti užsakovui.

O kokia ta sąskaita faktūra turi būti? Prašau, gal gali pavyzdį parodyt ar trumpai papasakoti? OFFICE1 parduotuvėje buvo kažkokios sąskaitos faktūros kuriose reikia įrašyti asmens kodą, vardą, pavardę, verslo liudijimo nr. (bet pas mane IV), prekės/paslaugos pavadinimą, kainą, sumą ir dar kažką.

 

Kiek žinau, dar reikia ir kažkokio žurnalo... Kas tai per daiktas? Kur jį gaut?

 

Ar geriau mažiau klaust ir eit į VMI ir prašyt, kad viską duotų, parodytų ir išaiškintų? :D

 

Išsispausdini sąskaitą faktūrą, padedi parašą, tada atskenuoji pasirašytą dokumentą ir siunti užsakovui. Jei imi avansus tai su dviem sąskaitom ir turėsi žaist, pirmą kartą išrašai kiek sutariat avansą, po to išrašai dar vieną sąskaitą likusiai sumai kai baigi darbus.

 

Nepirk jokių formų, gi paprasčiausias dokumentas čia ir viskas.

 

Okey, apie tavo sąskaitą faktūrą klausimas: Ką rašyti į Serija, Numeris? Siunčiant šią sąskaitą, reikia pridėti ir IV pažymos kopiją? Kaip dėl to kažkokio žurnalo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia ta sąskaita faktūra turi būti? Prašau, gal gali pavyzdį parodyt ar trumpai papasakoti? OFFICE1 parduotuvėje buvo kažkokios sąskaitos faktūros kuriose reikia įrašyti asmens kodą, vardą, pavardę, verslo liudijimo nr. (bet pas mane IV), prekės/paslaugos pavadinimą, kainą, sumą ir dar kažką.

 

Kiek žinau, dar reikia ir kažkokio žurnalo... Kas tai per daiktas? Kur jį gaut?

 

Ar geriau mažiau klaust ir eit į VMI ir prašyt, kad viską duotų, parodytų ir išaiškintų? :D

 

 

 

Okey, apie tavo sąskaitą faktūrą klausimas: Ką rašyti į Serija, Numeris? Siunčiant šią sąskaitą, reikia pridėti ir IV pažymos kopiją? Kaip dėl to kažkokio žurnalo?

Serija susigalvoji pats "MP" mano vardo ir pavardės inicialai, šią seriją naudoju vienai veiklai, dėl numerio nežinau kas tau dar gali būti neaišku (tai yra dokumento numeris). Vykdant individualią veiklą taip pat turi būti pildomas Gyventojo individualios veiklos pajamų ir išlaidų apskaitos žurnalas. Žurnalą gali nusipirkti arba pats pasidaryti elektroninį variantą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sąskaitos seriją ir numerį pats sugalvok. Geriausia serija kaip jau minėjo inicialus naudok. O numeris kaip tau patogiau, bet geriausia būtų datą rašyk ir gale skaičius, kad, jei tektų per dieną porą sąskaitų išrašyti nesidubliuotų. Pvz AB 20131215-01 .

Pažymos kopiją geriau pridėk, idant po to nereikėtų tavęs ieškoti dėl duomenų trūkumo. Labiausiai tai aktualu įmonėms, buhalterijai reikalingi tavo asmeninai duomenys, kadangi įmonėms yra prievolė teikti metines B klasės pajamoms priskiriamų išmokų deklaracijas, kuriose nurodo kiek ir kada išmokėjo įvairiems patentininkams bei individualią veiklą vykdantiems asmenims.

Žurnalą turi pildyti pats, ir kiek žinau, gale metų pateikti VMI, kai deklaruosi pajamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Gal kas nors darėte tą elektroninį žurnalą ir galėtumėte papasakot, ką ten jame rašyt? Galbūt kokį pavyzdį galėtumėte parodyt?

 

Jei vykdai IV privaloma pildyti apskaitos zurnala jis pagrindinis tavo apskaitos dokumentas...Siulau kuo greiciau susitvarkyti jei jau kuri laika vykdai veikla. Ji gali nusipirkt atspausdinta arba pildyt ir excelyje kas yra patogiau.

AZ jei reik pavyzdzio kaip atrodo jis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...