Pereiti prie turinio

Ebay siuntinių paklydimai ir pardavėjų abejingumas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Susiduriu su problema jog negaunų kelių siuntinių į Lietuvą. Vienas pirktas prieš beveik pusę metų, kitas prieš du mėnesius. Su abiejų pardavėjais buvo kalbama. Praėjus menesiui (nes iš Kinijos eina apie 30d) po užsakymo pirmojo siuntinio ( kurį užsakiau prieš pusę metų ) pardavėjas sakė jog išsiunte kitą, patikėjęs uždariau case'ą. Negavęs siuntinio vėl kreipiausi į pardavėja - ir ką gi, nebeatrašo. Case'o atidaryt nebegaliu, costumer support'as nepriema - reikia skambinti į užsienį ( nežinau ir ar tai padės ).

 

 

Kitas pardavėjas ( siuntinio kurį užsakiau prieš du mėnesius ) iš kurio užsisakinėjau ausines, turėjo atsiųst siuntinį per ~dvi savaites (iš UK). Negavęs po mtrijų savaičių atidariau case'ą. Taigi išsiaiškino, kad siuntinys pasiklydo, todėl siūlo išsiųsti dar viena. Nesutinku ir sakau, kad siųstu registruotą (kad nepasiklystu) siuntinį arba gražintų pinigus. Paraše "Let me look in this for you" ir jokių žinių kelias savaites. Case'as jau prie pabaigos, todėl norėjau perduot costumer supportui, tačiau štai kokią žinutę gavau -

"Your purchase is no longer eligible for eBay Money Back Guarantee because the case was opened past the eligibility timeframe or the payment method used for this purchase is not covered."

 

Non sens'as jog ebay money guarantee galioja mėnesį nuo užmokėjimo. Tai jei estimated delivery trunka mėnesį, kaip aš galiu atidarinėt case'ą? Gal užsisakius iš karto atidaryti, kad prireikus turėčiau galimybę kreiptis į costumer supporta? Tai kas tas ryškiom reklamom rodomas money guarantee, jei ta garantija negalioja į mūsų šalį..

 

Klausimas toks - ar yra galimybė atgauti pinigus bent vienam siuntiniui? Ar patartumete skambinti į ebay costumer supportą? (abejoju ar pigiai gausis skambint į US ir UK)

 

 

Apgavėjas iš Kinijos - "annie.yy"

http://www.ebay.com/usr/annie.yy

Redagavo Threwit
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atidaryk case praejus kokioms 27 dienom nuo pirkimo, taip islosi laiko, ir neuzdaryk case tol kol negausi siuntos, jei siuntiesi is kinijos, iskart prasyk kad duotu full refund, o ne issiustu antra preke, nes tokiu atveju jis antros prekes nebeissius, nes betkokiu atveju case iskelti veliau nebegalesi, o tas kuri iskeliai pirmiausia, automatiskai uzsidarys dar iki to termino kada bus estimated delivery.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip mėnesis gali būti? taigi pagal paypal taisykles 40 ar 45 dienos yra terminas, tai taip ir darai, kad praėjo terminas per kurį žada pristatyt +1-3 dienos ir atidarai dispute. Tada aiškiniesi, o jei siūlo išsiūstt kitą prekę, tai tegu gražina pinigus ir užsisakai prekę iš naujo ir vėl lauki 30 dienų. Viskas paprasta, ir jokių žodinių susitarimų, kad uždarysiu disputą, ir gal atsiūsit draugiškai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<...>pardavėjas sakė jog išsiunte kitą, patikėjęs uždariau case'ą. Negavęs siuntinio vėl kreipiausi į pardavėja - ir ką gi, nebeatrašo.<...>

 

<...>Negavęs po mtrijų savaičių atidariau case'ą. Taigi išsiaiškino, kad siuntinys pasiklydo, todėl siūlo išsiųsti dar viena. Nesutinku ir sakau, kad siųstu registruotą (kad nepasiklystu) siuntinį arba gražintų pinigus. Paraše "Let me look in this for you" ir jokių žinių kelias savaites.<...>

Epinės klaidos abejose vietose.

1. NIEKADA neuždaryk Case net jei sako, kad išsiuntė iš naujo. TIK KAI ir JEI gausi, tada uždarai.

2. Per ilgai laukei. Iš UK normaliom sąlygom siuntiniai max 1-1,5 savaitės keliauja. Nelauki nė dienos daugiau, keli Case, nesulauki po paros ar 2 atsako jokio konkretaus, keli Dispute. Viskas, jokio cackinimosi, čia internetas - pasitikėti reikia mažiau nei kad (auto)turguj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Epinės klaidos abejose vietose.

1. NIEKADA neuždaryk Case net jei sako, kad išsiuntė iš naujo. TIK KAI ir JEI gausi, tada uždarai.

2. Per ilgai laukei. Iš UK normaliom sąlygom siuntiniai max 1-1,5 savaitės keliauja. Nelauki nė dienos daugiau, keli Case, nesulauki po paros ar 2 atsako jokio konkretaus, keli Dispute. Viskas, jokio cackinimosi, čia internetas - pasitikėti reikia mažiau nei kad (auto)turguj.

 

 

Retai nauduojuos ebay, tai man kaip zaliam toje srityje paaiskink kas tas case, kaip ji iskelt.

Nes kiek teko ka siustis, problemu nebuvo. Na viena karta is kinijos neatejo preke, parasiau pardavejuj, atsiprase ir grazino pinigus, tik pasake jei afdrug dar ateis preke - sumokek vel.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Retai nauduojuos ebay, tai man kaip zaliam toje srityje paaiskink kas tas case, kaip ji iskelt.

Nes kiek teko ka siustis, problemu nebuvo. Na viena karta is kinijos neatejo preke, parasiau pardavejuj, atsiprase ir grazino pinigus, tik pasake jei afdrug dar ateis preke - sumokek vel.

Na, tai žaliems reikia skaityti ir domėtis, kad "prisirptų". Čia rasi dešinėj prie "Help".

Tai dar ant gerų užtaikai, nors kinai tai ant pigių prekių nepasižymi aršumu. Bet va, britai, kita vertus, kartais tiesiog nesiorientuoja aplinkoj ir rašo žymiai klaidingiau angliškai nei jam rašai :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Case uždaryti siūlyčiau tik kai gauni prekę, o ne kai pasako, kad išsiuntė. Daugiau nelabai ką galiu patart. Pačiam per visą pirkimo online patirtį, kuri nėra labai jau didelė bet ir neitin skurdi, buvo vos du įdomesni atvejai:

 

1) Negavau iš dx.com siuntos ~11$ vertės per kažkur mėnesį, parašiau supportui, gražino pinigus (tiesa į jų parduotuvės sąskaitą, bet dėl to neprieštaravau), o prekė galop atėjo po dar dviejų sav. :D

 

2) Per ebay iš UK pirkau batus merginai, nesulaukiau gal 2 sav., nors turėjo siųsti signed for. Tada dar automatiškai nekeldavo case, o leisdavo paprastai parašyt seller'iui. Tai anas kažką ten atmazinosi, kad atostogauja, pasakys kažkam, kad tas pasakytų kažkam. :D Iškėliau case, tada pagaliau išsiuntė ir po savaitės gavau. :)

 

Šiaip tai kiek žinau ebay pirkėjas yra teisus 99% tik nereikia būti per naiviu, ir užsidelst su terminais pačiam ir t.t. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Mano asmeniškas patarimas, visais būdais prašykit grąžint pinigus ir jeigu pardavėjas turi bent 98% atsiliepimo ratio ir dar atiduoda pinigus - užsisakyti iš naujo. Vėl iš naujo 45 dienos skaičiuosis, nereikės verkt kad deadline atėjo greičiau nei replacement'as.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...