Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

reikia mazinti siuntiniu svori ir matmenis, naudoti pigesnes pakuotes/vokus - cia vienintelis budas sutaupyti.

Vokus nusipirkes, 0,08EUR gaunasi, kas manau tikrai pigu.

O neitu paciam kazkaip pasto zenklu nusipirkti ar kokios sutarties su pastu sudaryti, kad sumazinti pasto paslaugu kastus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sudaryti sudaryti apsimoketu vien del to kad nereiktu paste eilese stoveti. paliksi savo siuntinius, kita diena pasiimsi siuntiniu sarasa su kodais.

o del papildomos nuolaidos jau su pasto vadybininkais reiktu kalbetis, gal ir turi kokia nuolaidu sistema

Redagavo emexas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sudaryti sudaryti apsimoketu vien del to kad nereiktu paste eilese stoveti. paliksi savo siuntinius, kita diena pasiimsi siuntiniu sarasa su kodais.

o del papildomos nuolaidos jau su pasto vadybininkais reiktu kalbetis, gal ir turi kokia nuolaidu sistema

Pasto nuolaidu sistema nepakartojama, jai sudarysi sutarti tai prie kainu teks prideti 21 procenta PVM.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sudarant sutarti kainos lieka tokios pacios tik prisideda PVM ir nereikia stoveti eilese.

Man asmeniskai nera jokio skirtumo, nes esu PVM moketojas ir ji susigrazinu, bet fiziniams asmenims ar mazoms imonems kurios nera PVM moketojai, tai visiskai neapsimoka, na nebent laikas stovint eileje yra brangesnis uz 21% nuo pasto islaidu.

Issiunciu per menesi 150-250 siuntu priklausomai nuo sezoniskumo, siuntos i visa pasauli, visos registruotos, pirmenybines korespondencijos. Pasto paslaugoms per menesi isleidziu atitinkamai 1000-1500 EUR +PVM, bandziau deretis del nuolaidu, jas pastas suteikia, bet man buvo atsakyta, jeigu toki kieki siusciau i viena sali, galetumem pasitarti ir paderinti kainas, kadangi siunciu i daugybe skirtingu saliu, padeti siuo klausimu nieko negali.

O bet taciau manau pastas supranta, kad net be jokiu nuolaidu ju paslaugos yra kelis kartus pigesnes uz konkurentu, taip kad i derybas nelabai ir leidziasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar imanoma kaip nors sumazinti pasto islaidas?

ten pvz. gal paciam pasto zenku nusipirkt ir pan?

imanoma, priklausomai nuo to, kodel jos dideles.

 

Sudarant sutarti kainos lieka tokios pacios tik prisideda PVM ir nereikia stoveti eilese.

Man asmeniskai nera jokio skirtumo, nes esu PVM moketojas ir ji susigrazinu, bet fiziniams asmenims ar mazoms imonems kurios nera PVM moketojai, tai visiskai neapsimoka, na nebent laikas stovint eileje yra brangesnis uz 21% nuo pasto islaidu.

Issiunciu per menesi 150-250 siuntu priklausomai nuo sezoniskumo, siuntos i visa pasauli, visos registruotos, pirmenybines korespondencijos. Pasto paslaugoms per menesi isleidziu atitinkamai 1000-1500 EUR +PVM, bandziau deretis del nuolaidu, jas pastas suteikia, bet man buvo atsakyta, jeigu toki kieki siusciau i viena sali, galetumem pasitarti ir paderinti kainas, kadangi siunciu i daugybe skirtingu saliu, padeti siuo klausimu nieko negali.

O bet taciau manau pastas supranta, kad net be jokiu nuolaidu ju paslaugos yra kelis kartus pigesnes uz konkurentu, taip kad i derybas nelabai ir leidziasi.

Paste stoviu, jei butu tik PVM klausimas, nestoveciau, bet kadangi reikia tuos sarasus daryt, tai gaunas mazdaug toks pat laiko nuostolis, tai rezultate tiekpat sugaisto laiko, tik pvm lieka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

imanoma, priklausomai nuo to, kodel jos dideles.

 

 

Paste stoviu, jei butu tik PVM klausimas, nestoveciau, bet kadangi reikia tuos sarasus daryt, tai gaunas mazdaug toks pat laiko nuostolis, tai rezultate tiekpat sugaisto laiko, tik pvm lieka.

susitark paste kad siuntas palieki, o sarasa pasiimi kita diena, ir nereiks nieko paciam daryt ir laukt eilese

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet jie ten praso, akd tu pats ta sarasa prekiu atnestum kazkoki. pas mane didzioji dalis neregistruotu

 

 

Tas sarasas mazdaug tokio lygio:

Paimi lapa su lentele, irasai pavarde gavejo ir sali. vsio, gana, vistiek jie sarasus padaro ir atsiimi poto.

Jeigu susidraugausi su pasto darbuotojom, nunesi deze saldainiu per moters diena, nereiks tau nieko apskritai daryt, suverti kruva siuntu ir sekanti karta pasiimi sarasus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą iš ties išmanantiems ir susidūrusiems.

E-bay prekiavau minimaliai įvairiais daiktais, kaip tik planavau individualią veiklą atsidaryti ir susimokėti visus mokesčius, kadangi radau savo nišą. Bet atsirado toks bajeris, kad užlimitavo mano paypal'ą ir paprašė proof of delivery, invoice'u pirkimo tų daiktų, viską jiems nusiunčiau išskyrus proof of delivery, nes siuntos dauguma buvo be sekimo nr, nes neapsimoka, bet case'ų nei vieno neturėjau.

Žodžiu, gavosi taip, kad prisijungiu ir žiūriu, kad rašo užlimituotas visiškai ir negalima appealinti sprendimo, bandžiau skambinti ir pasakė tą patį. Turite gal idėjų bent kokių nors? Nes nei aš apgaudinėjau juos, nei dar ką, siuntinius visi gavo ir panašiai.

 

Dar klausimas, dirbu taip pat ir įmonėje, pardavinėju e-bay, ar įmanoma, kad grėstų kas nors ir tos įmonės paypal'ui? Per dieną ten praeina po 100-1000 EUR, case'ų mažai ir panašiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą iš ties išmanantiems ir susidūrusiems.

E-bay prekiavau minimaliai įvairiais daiktais, kaip tik planavau individualią veiklą atsidaryti ir susimokėti visus mokesčius, kadangi radau savo nišą. Bet atsirado toks bajeris, kad užlimitavo mano paypal'ą ir paprašė proof of delivery, invoice'u pirkimo tų daiktų, viską jiems nusiunčiau išskyrus proof of delivery, nes siuntos dauguma buvo be sekimo nr, nes neapsimoka, bet case'ų nei vieno neturėjau.

Žodžiu, gavosi taip, kad prisijungiu ir žiūriu, kad rašo užlimituotas visiškai ir negalima appealinti sprendimo, bandžiau skambinti ir pasakė tą patį. Turite gal idėjų bent kokių nors? Nes nei aš apgaudinėjau juos, nei dar ką, siuntinius visi gavo ir panašiai.

 

Dar klausimas, dirbu taip pat ir įmonėje, pardavinėju e-bay, ar įmanoma, kad grėstų kas nors ir tos įmonės paypal'ui? Per dieną ten praeina po 100-1000 EUR, case'ų mažai ir panašiai.

jei tuos pacius produktus per abu acc pardavineji, tai didele rizika kad uzlenks ir kita, nebent dirbai protingai ir nebuvo jokiu sasaju tarp situ acc

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, susidūriau su tokia problema: pardaviau detalę vienam pirkėjui UK, jis maždaug po mėnėsio, gal net daugiau šiek tiek atsibudo, ir parašė, kad detalė netinkamai užsideda (nors kiti pirkėjai nesiskundė, viskas OK). Atsiuntė foto ir jose akivaizdžiai matosi, kad jis uždėjęs ne taip kaip priklauso, todėl jam ir nesueina galai. Aš jam parašiau, kad tu blogai uždėjai ir nusiunčiau foto kaip turi būti. Jis ar nesupranta, ar nenori suprast, bet nereaguoja į tai, ir nori gauti refund arba kals blogą feedback. Dar galvojau tiek to, dalį grąžinsiu, tegu tik nesugadina feedback istorijos, bet užsimanė visos sumos ir detales kaip suprantu pasilieka, ne va už tą sumą jis susitvarkys, kad užsidėtų detalės gerai :D (turbūt rankas bandys užsiaugint iš ten kur reikia). Tai dabar nežinau kaip elgtis, grąžint nenoriu iš principo, nes akivaizdžiai jis pjauna grybą. Bet jei negrąžinsiu, uždės feedbacką blogą ir tai bus man labai didelis nuostolis. Galvoju gal sakysiu, kad OK, aš tau darau refund, tu man siųsk detalę atgal. Bet vėlgi, jei jam nepatiks kalst tą patį neigiamą feedback'a supykęs. Kaip patarsite elgtis? Ar ebay supportas padėtų ar bus sunku kažką išaiškint?

 

Kitas klausimas per kiek laiko nuo pardavimo jis man gali dėti feedback? Nes sold istorijoje jo jau net neberodo, norėjau reportinti jį. Gal jau nebegali? Tuomet teisiai šviesiai parašyčiau, kad tavo rankos iš šiknos išaugę :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, susidūriau su tokia problema: pardaviau detalę vienam pirkėjui UK, jis maždaug po mėnėsio, gal net daugiau šiek tiek atsibudo, ir parašė, kad detalė netinkamai užsideda (nors kiti pirkėjai nesiskundė, viskas OK). Atsiuntė foto ir jose akivaizdžiai matosi, kad jis uždėjęs ne taip kaip priklauso, todėl jam ir nesueina galai. Aš jam parašiau, kad tu blogai uždėjai ir nusiunčiau foto kaip turi būti. Jis ar nesupranta, ar nenori suprast, bet nereaguoja į tai, ir nori gauti refund arba kals blogą feedback. Dar galvojau tiek to, dalį grąžinsiu, tegu tik nesugadina feedback istorijos, bet užsimanė visos sumos ir detales kaip suprantu pasilieka, ne va už tą sumą jis susitvarkys, kad užsidėtų detalės gerai :D (turbūt rankas bandys užsiaugint iš ten kur reikia). Tai dabar nežinau kaip elgtis, grąžint nenoriu iš principo, nes akivaizdžiai jis pjauna grybą. Bet jei negrąžinsiu, uždės feedbacką blogą ir tai bus man labai didelis nuostolis. Galvoju gal sakysiu, kad OK, aš tau darau refund, tu man siųsk detalę atgal. Bet vėlgi, jei jam nepatiks kalst tą patį neigiamą feedback'a supykęs. Kaip patarsite elgtis? Ar ebay supportas padėtų ar bus sunku kažką išaiškint?

 

Kitas klausimas per kiek laiko nuo pardavimo jis man gali dėti feedback? Nes sold istorijoje jo jau net neberodo, norėjau reportinti jį. Gal jau nebegali? Tuomet teisiai šviesiai parašyčiau, kad tavo rankos iš šiknos išaugę :D

 

Jeigu blogo feedback'o palikima minejo zinutese, gali ji raportuot ebejuj, kaip feedback extortion. Nedaryk partial refund. Prasyk, kad siustu detale atgal for full refund. Jei visa ta susirasinejat per eBay zinutes ir nuotraukom apsikeitet, manau eBay pasalintu neigiama atsiliepima, jei jis ji paliktu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu blogo feedback'o palikima minejo zinutese, gali ji raportuot ebejuj, kaip feedback extortion. Nedaryk partial refund. Prasyk, kad siustu detale atgal for full refund. Jei visa ta susirasinejat per eBay zinutes ir nuotraukom apsikeitet, manau eBay pasalintu neigiama atsiliepima, jei jis ji paliktu.

 

Pasakiau, kad siųstų detalę atgal ir tada apžiūrėjęs padarysiu refund. Atsakė, kad detalė vakar sulūžo :D ir nori refund. Susisiekiau su supportu iškart

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakiau, kad siųstų detalę atgal ir tada apžiūrėjęs padarysiu refund. Atsakė, kad detalė vakar sulūžo :D ir nori refund. Susisiekiau su supportu iškart

as ant tokiun panasiu urodu irgi kartais uzsiraunu... uzuojauta:).

Nerefundink, jei susirasinejimas per ebay ir viskas, kaip sakai, reportink ji ebejui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...