Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, vakar parsivežiau kompiuterį iš garantinio ir parašyta jog pakeista 11b. Ką tai reiškia? Kompiuteris buvo išvežtas veikiantis, iš po garantinių servisų kompiuteris neįsijungia.

 

O kodėl imdabas IŠ garantinio nepatikrinai ar veikia? Vešk atgal ir tegul žiūri jie vėl.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl imdabas IŠ garantinio nepatikrinai ar veikia? Vešk atgal ir tegul žiūri jie vėl.

Kompiuterį paėmė kitas žmogus, ne aš. Prieš pristatant kompiuterį į garantinį jam neveikė tik priekiniai usb, tiksliau įkišus laidą, dingdavo vaizdas. Strigdavo pastoviai (kompiuteris galingas pagal parametrus). Parvežus iš garantinio paspaudus įjungimo mygtuką kompiuteris įsijungia kokioms dviejoms sekundėms ir persikrauna, taip pastoviai. Kompiuterį vėl reikia vežti į garantinį... Ar galima nuvažiavus į parduotuvę reikalauti naujo kompiuterio?

 

Paskambinus į parduotuvę sakau kaip tvarkot kompiuterius, jei jis išvis neįsijungia tai sako nežino ką ten garantinis daro... Sakau gal servise reikia darbuotojų, kaip tik apie kompiuterių tvarkymus nieko nenusimanau... :unsure: Sakė klausti pačio serviso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kompiuterį paėmė kitas žmogus, ne aš. Prieš pristatant kompiuterį į garantinį jam neveikė tik priekiniai usb, tiksliau įkišus laidą, dingdavo vaizdas. Strigdavo pastoviai (kompiuteris galingas pagal parametrus). Parvežus iš garantinio paspaudus įjungimo mygtuką kompiuteris įsijungia kokioms dviejoms sekundėms ir persikrauna, taip pastoviai. Kompiuterį vėl reikia vežti į garantinį... Ar galima nuvažiavus į parduotuvę reikalauti naujo kompiuterio?

 

Paskambinus į parduotuvę sakau kaip tvarkot kompiuterius, jei jis išvis neįsijungia tai sako nežino ką ten garantinis daro... Sakau gal servise reikia darbuotojų, kaip tik apie kompiuterių tvarkymus nieko nenusimanau... :unsure: Sakė klausti pačio serviso.

 

Pats tik ką susidūriau su tuo, tai jei trečias kartas ir gedimas, ne programinės įrangos gali prašyti pakeisti kompiuterio, grąžinti pinigus, tiesiog jei kreipiesi iškart į servisą jiem sakyk, kad nebenori taisyti, arba tiesiog parduotuvėj to pačio paprašyk.

Garantinį man pasakė, kad gamintojas jei galės pasiūlyti kažką pakeis, o paskambinus į parduotuvę pasakė, kad jie susisieks su servisu ir jei bus techninis gedimas, tada iš jų turimų kompiuterių leis išsirinkti už tą pačią sumą arba primokėti ir nusipirkti brangesnį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...