Pereiti prie turinio

Rover 620 Dyzelis


Rekomenduojami pranešimai

Minusas, kad visi supuvę kiek matau gatvėse, pliusas gera kaina.

 

Jo, ypač prie arkų daug rūdžių, nors autogide mačiau porą variantų kur iš akies bent jau nesimato jų(aišku realybėj gali būti visai kas kita). Jo dėl kainos ir kokybės santykio ir susidomėjau šituo auto, nes dyzeliukas kiek teko girdėti tikrai ekonomiškas (~6.5-7l mieste), be to 2l variklis accordo(daug kur teko girdėti aceit neužmušamas) ir 77kW, tai manau ir važiuoti pakankamai smagu. O kas dar ką žinot be rūdžių ir prastoko salono(panelės ir pan. sako visos kliba) blogo?

Ir gal kas turit ką pasiūlyt iš dyzeliukų ekonomiškų? (domina kažkas panašaus į acordą, civicą ar šitą roverį).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rimto nieko sikart pasakyt negaliu, siaip toks pastebejimas, aplink keleta siokiu tokiu pazystamu kiek maciau su roveriais, kaskodel nei vienas ilgiau pusmecio neistrauke, iskeite i kita kokia tuoj. neklausiau kodel :D

 

Jei sutiksi paklausk, rimtai įdomu :D Teko įvairių nuomonių girdėt, vieni atsiliepia vien gerai, kiti vien blogai. Sunku suprasti kas ne taip, nes niekas tiksliai neįvardija. Šiaip roveriai tai tikrai nėra paplitę, nes nei ten kažkas stebuklingo nei ką, bet šitas 620 modelis patraukė akį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, ypač prie arkų daug rūdžių, nors autogide mačiau porą variantų kur iš akies bent jau nesimato jų(aišku realybėj gali būti visai kas kita). Jo dėl kainos ir kokybės santykio ir susidomėjau šituo auto, nes dyzeliukas kiek teko girdėti tikrai ekonomiškas (~6.5-7l mieste), be to 2l variklis accordo(daug kur teko girdėti aceit neužmušamas) ir 77kW, tai manau ir važiuoti pakankamai smagu. O kas dar ką žinot be rūdžių ir prastoko salono(panelės ir pan. sako visos kliba) blogo?

Ir gal kas turit ką pasiūlyt iš dyzeliukų ekonomiškų? (domina kažkas panašaus į acordą, civicą ar šitą roverį).

Tai,kad kaiptik sitas dyzelis roverio,nes japonai skolinos dyzelini varikli,o eja benzininiai yra is accordo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei Roveris su Hondos benzininiu varikliu, tai puiki mašina, nes techniškai niekuo nesiskirs nuo Hondos (neturi jokių nuolatinių ligų), turės geresnę komplektaciją, kainuos pigiau ir statistiškai šiek tiek mažiau rūdija. Minusai kad sunkiau parduot ir gatvėje surenka mažiau "respect point'ų".

Jeigu Roveris su Roverio varikliu, tai lauk problemų.

Dėl dyzelių nežinau, nesidomiu, per didelė prabanga dyzeliais važinėt ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, ypač prie arkų daug rūdžių, nors autogide mačiau porą variantų kur iš akies bent jau nesimato jų(aišku realybėj gali būti visai kas kita). Jo dėl kainos ir kokybės santykio ir susidomėjau šituo auto, nes dyzeliukas kiek teko girdėti tikrai ekonomiškas (~6.5-7l mieste), be to 2l variklis accordo(daug kur teko girdėti aceit neužmušamas) ir 77kW, tai manau ir važiuoti pakankamai smagu. O kas dar ką žinot be rūdžių ir prastoko salono(panelės ir pan. sako visos kliba) blogo?

Ir gal kas turit ką pasiūlyt iš dyzeliukų ekonomiškų? (domina kažkas panašaus į acordą, civicą ar šitą roverį).

Kainos ir kokybės santykis? Pats apie puvimus kalbi, tai kiek jis ten gali kainuoti, kad tai būtų toleruotina? Variklis ne Honda, toli jam iki to, ką vėliau Honda sukūrė.

 

Pasiūlyti galiu Toyota Carina E arba Corolla iki 1999 m. su atmosferiniu 2.0D tikrai neužmušamu ir nebijančiu žiemų motoru, tačiau jis nesmagiai važiuos su ~55kw (tiksliai nepamenu kiek turi), bet valgo bet kokį kurą ir vedasi iš pusės apsisukimo per didžiausius šalčius. Aišku, čia gan reti variantai Lietuvos žemėj, kas turi ir eksploatuoja, retai kada nori parduoti. Turiu gyvą pavyzdį giminėj Toyota Carina II 1992 m. gimimo su tuo motoru jau virš 600k km pramynusi, o ir kai buvo pirkta neaišku kiek dar galėjo būti atsukta rida. Čia tai vadinu neužmušama mašina.

Greičiausiai iš tavo trijų variantų tai imčiau tik Civic benzininį ir nesukčiau galvos, bet jį sveiką ir prižiūrėtą rasti, jei kalba eina apie iki 2000m., sunkus atvejis, visų dugnai vos ne kiauri..

O šiaip klausimas - kiek prasuki/planuoji prasukti km per metus? Čia turbūt ir paaiškėtų ar išvis verta į dyzelius žiūrėti. Nors Rover benziniai motorai irgi turi gerų nesąmonių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei Roveris su Hondos benzininiu varikliu, tai puiki mašina, nes techniškai niekuo nesiskirs nuo Hondos (neturi jokių nuolatinių ligų), turės geresnę komplektaciją, kainuos pigiau ir statistiškai šiek tiek mažiau rūdija. Minusai kad sunkiau parduot ir gatvėje surenka mažiau "respect point'ų".

Jeigu Roveris su Roverio varikliu, tai lauk problemų.

Dėl dyzelių nežinau, nesidomiu, per didelė prabanga dyzeliais važinėt ;)

tapati ir as gidrejau Roveriu motorai nieko nelaiko, su honda Vteh motoru, problemu nebus, pats vazinejaus, Rover 416 1.6 81kw automatas, traukos turi, pakako.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tapati ir as gidrejau Roveriu motorai nieko nelaiko, su honda Vteh motoru, problemu nebus, pats vazinejaus, Rover 416 1.6 81kw automatas, traukos turi, pakako.

čia iš serijos VBS ane? Roverio L serijos dyzelis tuo metu tikrai buvo labai geras, galima drąsiai lygint su VW 1.9. K serijos benzininiai tai nekokie tačiau į R6xx ėjo tik L srijos dyzeliai arba T serijos benziniai rover varikliai kurie bėdų neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainos ir kokybės santykis? Pats apie puvimus kalbi, tai kiek jis ten gali kainuoti, kad tai būtų toleruotina? Variklis ne Honda, toli jam iki to, ką vėliau Honda sukūrė.

 

Pasiūlyti galiu Toyota Carina E arba Corolla iki 1999 m. su atmosferiniu 2.0D tikrai neužmušamu ir nebijančiu žiemų motoru, tačiau jis nesmagiai važiuos su ~55kw (tiksliai nepamenu kiek turi), bet valgo bet kokį kurą ir vedasi iš pusės apsisukimo per didžiausius šalčius. Aišku, čia gan reti variantai Lietuvos žemėj, kas turi ir eksploatuoja, retai kada nori parduoti. Turiu gyvą pavyzdį giminėj Toyota Carina II 1992 m. gimimo su tuo motoru jau virš 600k km pramynusi, o ir kai buvo pirkta neaišku kiek dar galėjo būti atsukta rida. Čia tai vadinu neužmušama mašina.

Greičiausiai iš tavo trijų variantų tai imčiau tik Civic benzininį ir nesukčiau galvos, bet jį sveiką ir prižiūrėtą rasti, jei kalba eina apie iki 2000m., sunkus atvejis, visų dugnai vos ne kiauri..

O šiaip klausimas - kiek prasuki/planuoji prasukti km per metus? Čia turbūt ir paaiškėtų ar išvis verta į dyzelius žiūrėti. Nors Rover benziniai motorai irgi turi gerų nesąmonių.

 

Labai dėkoju už išsamų atsakymą. Per metus 10-13k km maždaug prasuku. Sakai geriau benzą rinktis? Ar ne per brangu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaičiuok eksploataciją ir skirtumo nelieka. O jei dar renkiesi iš kokių civikų, kur benzino sąnaudos kaip dyzelio, tai manau toliau diskutuot nereik. O jei labai ekonomija rūpi, tai įsidedi pirmos - antros kartos dujas ir važinėji už 16-20litų už 100km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai dėkoju už išsamų atsakymą. Per metus 10-13k km maždaug prasuku. Sakai geriau benzą rinktis? Ar ne per brangu?

Aš bent jau su tokiu kilometražu imčiau tik benziną ir nesukčiau galvos - mažiausiai galimų bėdų būtų. Pats nuvažiuoju tik apie 8-9 tūkstančius paskutinius kelis metus, tai su laiku irgi persėsiu į benzininę, nors dabartinė dyzelinė dar tikrai nereikalauja kažkokių remontų, tačiau taip gan retai būna. Mašina šeimoj virš 10 metų, viskas apie ją žinoma nuo pat naujos, viskas pačių daryta kiek įmanoma, visad tvarkingai eksploatuota ir pirkta buvo iš dilerio, o ne turgaus ar privataus asmens. Taip gan retai būna.

 

Dėl dujų kažin ar varginčiausi išvis duotuoju atveju. Senesnių kartų dujos anksčiau ar vėliau reikalaus papildomų išlaidų, tikėtina, kad bus kvapas bent šioks toks (pats jo nepernešu visiškai), o ir mažoj mašinoj (kalbant apie Civic) bagažinė bus kaip ir užimta vos ne visa to baliono. Net ir Accord, kiek pamenu, bagažinės didele talpa nepasižymėjo. O mažas balionas = dažnas užsipylinėjimas, kas irgi nėra iš linksmiausių procedūrų.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau kažkada 5gen coupe, nusipirkau naudotą dujų įrangą už 100lt, pažįstamas meistras įdėjo už 150lt + dar kažkiek ant naujų žarnelių, visuomoj gavosi viskas už 320lt, juokinga. Atsipirko jau per dvi savaites. Dujų užmiesty valgė 7,2-7,7, mieste 8,5-9 smagiai važiuojant. Balionas vietoj atsarginio rato 37l, su juo nuvažiuoji 400-500km, nemanau kad čia didelė problema piltis. Vietą bagažinėj užima tik zapaskė, kurią bet kada galima išmest norint kažką didesnio pakraut.

Dujų mašinoj nė kvapelio, čia priklauso ne nuo įrangos, o nuo meistro. Didelio skirtumo traukoje nėra. Civikų varikliai labai paprasti ir puikiai draugauja su bet kokios kartos dujom, nebijo šūvių, nors pas mane ant skirtingų dujinių civikų per kokių 150 000km nė karto nebuvo šovę.

Pigesnės mašinos važinėjimui nesugalvosi.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...