Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7.265
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    97
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Stanley sureagavo į dziu-mAn-dzy Vairavimas ir akiniai   
    Vieną kartą vairavau be akinių, tai paguldė, su tazeriu gavau ir nuvežė į nuovaidą, bet paleido po 2 parų.
  2. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo AurimasJ Auto iš Vokietijos   
    Nepagailėk 200€, užsakyk paslaugas pas mane, pakonsultuosiu, atrinksiu skelbimus, susisieksiu su pardavėjais, suorganizuosiu transportą, galimai nuderėsiu tiek, kad galutiniam variante netgi sutaupysi. 
    Forumuose atsakymų neieškok, čia jau komentatoriai prirašė nesąmonių, akivaizdu, kad nei Vokietijoj mašinų yra pirkę nei apskritai ten buvę. 
    O lietuviai ar italai jau tik geras parduoda? 😄 Prieš parduodant sutaiso? 😄 Perekupų pasakos bandant prastumt lavoną. 
    Vokietis parduoda mašiną kai pakeičią darbą ar gyvenamą vietą, gauna darbinę, padidėja šeima ar baigiasi lizingas. Lietuvis parduoda mašiną tik tada kai ima byrėt. Jei ateina poreikis keist mašina, bet ji dar gera, tai iš principo neparduoda, drožia metus nieko neaptarnaudamas. Jeigu visgi reikia greičiau parduoti gerą mašiną, tai ji skelbimų nepasiekia, išeina per draugus ir pažįstamus. 
  3. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo AurimasJ Auto iš Vokietijos   
    Nepagailėk 200€, užsakyk paslaugas pas mane, pakonsultuosiu, atrinksiu skelbimus, susisieksiu su pardavėjais, suorganizuosiu transportą, galimai nuderėsiu tiek, kad galutiniam variante netgi sutaupysi. 
    Forumuose atsakymų neieškok, čia jau komentatoriai prirašė nesąmonių, akivaizdu, kad nei Vokietijoj mašinų yra pirkę nei apskritai ten buvę. 
    O lietuviai ar italai jau tik geras parduoda? 😄 Prieš parduodant sutaiso? 😄 Perekupų pasakos bandant prastumt lavoną. 
    Vokietis parduoda mašiną kai pakeičią darbą ar gyvenamą vietą, gauna darbinę, padidėja šeima ar baigiasi lizingas. Lietuvis parduoda mašiną tik tada kai ima byrėt. Jei ateina poreikis keist mašina, bet ji dar gera, tai iš principo neparduoda, drožia metus nieko neaptarnaudamas. Jeigu visgi reikia greičiau parduoti gerą mašiną, tai ji skelbimų nepasiekia, išeina per draugus ir pažįstamus. 
  4. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo diablom Auto pirkimas   
    Šneki kraštutinumais. Ne visi auto tokie baisūs kaip Dacia ir ne vien BMW gali komfortiškai važiuot (juolab BMW net nėra pats komfortiškiausias auto). Tas BMW su 300k gerai važiuoja kol važiuoja, neretai žmonės pavargsta važinėt nuo serviso iki serviso ir perka kažką patikimesnio. Apie gėdos jausmą irgi galima pasiginčyt, žiūrint koks bmw, jeigu eilinis dūmijantis betmenas, tai net Dacia solidžiau atrodo 😄 Pilna kompromisinių variantų, kurie ir komfortiški ir jų eksploatacija nekelia tiek galvos skausmo. 
  5. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo spr1nt3r Nuoma ir kaimynai   
    Skaitau komentarus ir baisu darosi į ką visuomenė pavirto. Policija, baudos, melagingi pranešimai dėl smurto, kraustytis... O elementariai nueit pašnekėt ne variantas? Gal žmogus net nežino, kad jo muzika girdisi už buto sienų. Kodėl tokie įsitikinę, kad jei klauso belye rozy, tai jau piktybinis? Iš patirties pasakysiu, kad piktybiniai būna tie, kurie dėl kiekvienos smulkmenos policiją kviečia. Jei jau toks bailys, kad negali pašnekėt, tai tegu bent jau pakabina skelbimą laiptinėje ar įmeta jam į pašto dėžutę. 

    Esminis klausimas ar klauso kasnakt ar čia tik vienas kartas buvo? Ar problema tame, kad pas jį galinga aparatūra ar buto sienos popierinės? Ar namie nuo jo muzikos indai barška ar tiesiog vietoje mirtinos tylos fone girdisi, kad kažkas groja? 
    Man atrodo, kad čia tiesiog vieną kartą pasitūsino, o jau davatkos problemą kelią. 
    Kiek gyvenau bute, kiek esu buvęs svečiuose, būdavo visiškai normalu, kad paprasta tvarkinga šeima 1-2 kartus per metus atbaliavoja gimtadienį, kaimynai nepyko. Pakentėsi dėl kitų - kiti pakentės dėl tavęs. Šiais laikais žiūriu supermamytės kvies policiją vos šaukštas ant grindų nukris. Tokiais tempais nusirisim iki Šveicarijos, kur naktį net klozeto vandenį nuleist draudžiama. 
  6. Patinka
    Stanley sureagavo į RomasTR Nuoma ir kaimynai   
    mes nezinom kaip istikro ten yra situacija, bet zinau bent kelis zmones, kuriems betkoks garsas, jau policija, jau bega aiskintis. Pats sodyboj pasileidziu kieme muzika, kaimynas gyvena isvis uz kelio - ir jis ateina kviecia policija. Kolonele, kad suprastumet, paprasta bluetoothine, kuri net garsiai negroja. Leidziam net ne visu garsu, tiesiog kaip fona dirbant, ar ilsintis - ir tai kaimynei trugdo ir amziais kviecia policija. Policija atvaro, paziuri - isvaziuoja, pacia ja nubausdama uz tai, kad kviecia reikia - nereikia policija.  Dabar jau apsiraminus, bet pries 2 savaites buvau, tai atejo irgi sako girdim muzika. Nors pati, traktoriu uzsivedus visada birbina visa diena, sienauja.

     
    Bute kita istorija, bet jeigu nera zmogiskumo ir jokio supratimo, tai nepades turbut nei kaimas, nei nuosavavas namas, nes tokiems zmonems betkoks garsas sklindantis is kaimynu yra tragedija.
    Todel as nieko kvailo nepasiuliau, jeigu tusas tesiasi keleta valandu per savaite, kai norisi ramiai pabut, miegot, paemi ausu kamstelius, ausines - ir nieko negirdi ir miegi sau ramiai, o ne specialiai klausai ka veikia kiti ir kraustaisi is proto.
     
    Ivairiu situaciju buna, as suprantu, kad buna zmones kurie istisai leidzia muzika garsiai - tada taip tai jau namo problema, bet jeigu zmones viena karta i savaite pasileidzia muzika garsiau.. tai buk geras, paimk ausu kamstukus ir miegot saldziai.
     
    As neimu blogiausio scenarijaus is visu galimu, imu tik ta kuris cia aprasytas, kad ateina savaitgalis ir kaimynai isijungia muzika.
  7. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo simanonisz Klausimas dėl kelto bilietų Tallinn - Helsinki   
    Kad ten pora valandų plaukimo, kam ta kajutė 🙂
  8. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo AurimasJ Auto iš Vokietijos   
    Nepagailėk 200€, užsakyk paslaugas pas mane, pakonsultuosiu, atrinksiu skelbimus, susisieksiu su pardavėjais, suorganizuosiu transportą, galimai nuderėsiu tiek, kad galutiniam variante netgi sutaupysi. 
    Forumuose atsakymų neieškok, čia jau komentatoriai prirašė nesąmonių, akivaizdu, kad nei Vokietijoj mašinų yra pirkę nei apskritai ten buvę. 
    O lietuviai ar italai jau tik geras parduoda? 😄 Prieš parduodant sutaiso? 😄 Perekupų pasakos bandant prastumt lavoną. 
    Vokietis parduoda mašiną kai pakeičią darbą ar gyvenamą vietą, gauna darbinę, padidėja šeima ar baigiasi lizingas. Lietuvis parduoda mašiną tik tada kai ima byrėt. Jei ateina poreikis keist mašina, bet ji dar gera, tai iš principo neparduoda, drožia metus nieko neaptarnaudamas. Jeigu visgi reikia greičiau parduoti gerą mašiną, tai ji skelbimų nepasiekia, išeina per draugus ir pažįstamus. 
  9. Patinka
    Stanley sureagavo į MartynasKu Auto iš Vokietijos   
    Siūlau nesukti galvos o pasinaudoti www.24auto.lt paslaugomis. Taip, kainuos, bet bus pirkinys geras ir pats procesas be galvos skausmo.
  10. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Ak2 Teisiniai reikaliukai   
    Sudarai su tuo darbuotoju sutartį, nesvarbu kokią, paslaugų, tarpininkavimo, bendradarbiavimo, į sutartį įsirašai punktą, kad jis negali atlikinėti paslaugų tam pačiam klientui, imti iš jo užmokestį ir pan. 
    Realybėje patys klientai visada stengiasi pervilioti darbuotojus tiesiogiai, kad sumokėtų mažiau. Tai turi duot darbuotojui suprast, kad jeigu jis nepasimaus ant tų vilionių - dirbsit kartu ilgai ir laimingai. O jeigu sugalvos tave išdurt, tai susigadins reputaciją ir jo nebesamdysi nei tu nei kiti, nes bus žinomas kaip nepatikimas. 
  11. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo guminis Mano patirtis keliaujant su EV   
    Teko savo eiga parvaryti elektromobilį iš Vokietijos, todėl nusprendžiau aprašyti įspūdžius, kol dar neatvėso 🙂 Bus daug sausų faktų, sorry 😄 

    Iš Vokietijos esu parvaręs kelis šimtus auto, bet elektromobilis buvo pirmas. Prieš ~4m. teko parvarinėti Outlander plug-in, nei Vokietijoje nei Lenkijoje niekur neradau pasikrauti, google maps nieko nerodė, o tinkamų programėlių neturėjau. Krovimo stotelę radau tik Lazdijuose, bet per 40min pasikroviau tiek pat km kiek sunaudojau nuvykimui iš pagr. kelio iki stotelės, taigi visą kelią teko važiuoti vien benzinu. Nesu nei veganas tikintis, kad EV kovoja su klimato atšilimu, nei dyzelgalvis, kuris nevairuoja mašinos jei ji neskleidžia juodų dūmų 🙂 Man patinka senoviniai auto, bet ir nesu nieko prieš technologijas, jeigu jos iš tikro patogios naudoti, o ne skirtos tik dirbtinai išpūsti automobilio vertę. Neteko turėti EV kaip nuosavo auto, bet teko pavažinėti su klientų auto, taip pat teko išsinuomoti savaitei VW eUP. Kraudavau kasnakt namie, ryte įsėdus į mašiną būdavo pilna baterija ir 120km range, išvažiavus į miestą reikalais ir grįžus atgal likdavo kiek mažiau nei pusė, apie 50km. Nors šis konkretus modelis nepatiko, bet tokią EV turėjimo koncepciją užskaitau, neskaičiavau €/100km, bet kad tą mėnesį stipriai pakiltų elektros sąskaita nepastebėjau. Pats važiavimas EV irgi patiko, važiuoja tyliai, nereikia šildyt, galima iš karto jungt pečių ir spaust dugną. Ir kas svarbiausia, kad reakcija į gazą momentinė, jokių pavarų perjungimų, gal įsibėgėjimas iki 100 nėra pats geriausias, bet auto vikresnis nei tarkim 5.7 V8. 

    Taigi, mašina Hyundai Ioniq 5, 2022m., rida 3575km. Startas šalia Erfurto. Gavau mašiną su 80% bateriją ir ~241km range. Važiavimo greitis 110km/h pagal spidometrą arba 106km/h pagal GPS, neskaitant greičio ribojimų. 
    Pirmas krovimas Ionity stotelėje Linthe. Baterijos likutis 25% / 76km, rida 3773km. Nuvažiuota 198km, o range sumažėjo tik 165km, (kas yra labai gerai, nes kiek buvau susidūręs prieš tai - elektromobiliai rodydavo per daug optimistiškai ir realus nuvažiuojamas atstumas būdavo mažesnis nei range). Parsisiunčiau programėlę, bet pririšti banko kortelę pavyko tik iš kažkelinto karto, kelis kartus nuskaičiavo autorizacijos mokestį 1€, krovimą pavyko pradėti irgi tik ne iš pirmo karto, viso užtrukau gal 10min. Dar supratau, kad krovimo laidas labai trumpas ir prie stotelės reikia privažiuoti būtent tuo kampu kur yra lizdas. Palyginimui Leaf lizdas esantis pačiam priekyje buvo patogiau. Tikėjausi tik šiek tiek pasikrauti kol valgysiu, bet mano nuostabai po 50min baterija jau buvo įkrauta 100%, range 335km. Krovimo kaina 46,54€. 
    Bevažiuojant užfiksavau 25% baterijos likutį nuvažiavus 266km. Nesunku suskaičiuoti, kad sąnaudos gaunasi 17,50€/100km. 
    Antras krovimas jau Lenkijoje Poznan, nuvažiuota 319km, likutis 6% / 18km. Šį kartą range parodė tiksliai. Nebijojau atvažiuoti su mažu likučiu, nes aplinkui dar rodė ne vieną krovimo stotelę. Stotelė populiariausio tinklo Greenway. Parsisiųsti programėlę ir pririšti kortelę pavyko greitai, bet paleisti krovimą irgi pavyko tik iš antro karto. Sekantis sustojimas suplanuotas Wrzesnia, kur turėjau reikalų porai valandų, iki jos km nedaug, bet reikia pasikrauti daugiau, nes ten tik viena stotelė ir jei ji neveiks - aplinkui artimu spinduliu nėra nei vienos. Krovimas truko 27min, kaina 25,59€, likutis 59% / 189km. 
    Atvažiavus į Wrzesnia mano atsargumo planas pasitvirtino, nes stotelė su programėle neveikia, tik su kortele, kaip tik privažiavo ukrainietis pasižiūrėti ar stotelė veikia, nes jau trečią dieną neveikia, problemos nesutvarko, o jo Tesla stovi su 30km likučiu ir iki kitos stotelės nuvažiuoti neužteks. Taigi vietoje to, kad automobilis krautųsi kol buvau užsiėmęs kitais reikalais - teko startuoti su apytuščia bateriją ir po to gaišti laiką prie stotelės. 
    Šį kartą padidinau greitį iki 120km/h, sąnaudos pakilo nuo 20-21 iki 23kWh/100km. 
    Trečias krovimas Orlen degalinėje prie Konin. Nuvažiuota 103km, likutis 29% / 85km. Nors tą neadekvačiai brangią kelio atkarpą visada apvažiuoju (6€ už 35km), šį kartą teko važiuoti ja, nes tik ten buvo greita 100kW stotelė, o jau buvo vėlu ir reikėjo greitai pasikrauti, kad spėti į viešbutį. Atvažiavęs laikinai pasidžiaugiau, kad jau turiu Orlen programėlę, taigi viskas užtruks greičiau, bet tik vėliau sužinojau, kad su ja EV nepakrausi, tam reikia atskiros programėlės, kurios negaliu parsisiųsti, nes neva netinka mano regionui. Šiaip ne taip pavyko parsisiųsti į kitą telefoną, iš antro karto pavyko pririšti kortelę, iš antro karto pavyko paleisti krovimą. Viso užtrukau beveik pusvalandį, kol pavyko pradėti krauti. Krovimo kaina 21,84€, likutis 70% / 228km. 
    Kitą dieną važiuodamas primečiau atstumą iki sekančios greitos stotelės, kuris buvo ant ribos rodomam range, todėl pabandžiau važiuoti 100km/h, kad išaugtų range ir pasiekčiau stotelę, bet sąnaudos stipriai nesumažėjo (iki 19,5). Važiuoti autostradoje tokiu greičiu neįmanoma, važiuoji vos greičiau nei fūros, turi pastoviai stabdyt, kad praleisti kitus arba gazuoti, kad spėti aplenkti. Pamatęs, kad jau range užtenka pasiekti stotelei neiškenčiau ir grįžau į 110km/h, kas vistiek gerokai per lėtai nei esu įpratęs. 
    Ketvirtas krovimas Varšuvoje, pasirinkau greitą stotelę prie prekybos centro, kad kol kraus galima būtų apsipirkti. Deja, atvažiavus greitasis ir lėtesnis laidai buvo užimti, o trečias laidas netiko. Nuvažiavus į kitą stotelę aplinkui nieko nebuvo, teko tuščiai sėdėti mašinoje. Stotelė Orlen, šį kartą krovimas pasileido be trikdžių, tačiau programėlė nerodė kiek pakrauta. Nuvažiuota 241km (vėl daugiau nei buvo range). Atvažiavus likutis 4% / 15km, išvažiavus 57% 183km, krovimo kaina 25,52€. 
    Penktas krovimas Lomzoje, Greenway stotelėje. Nuvažiuota 143km, likutis 15% / 45km. Sunkiai sekėsi rasti stotelę, teko apvažiuoti tris ratus aplink didelį požeminį parkingą, nes programėlėje buvo klaidinančios instrukcijos. Bent jau krovimas pasileido greitai. Programėlė irgi nerodė krovimo būsenos, tik kažkuriuo metu atėjo pranešimas, kad krovimas nutrauktas. Krovimo laikas 125min, kaina 50,56€, likutis 100% / 350km. 
    Toliau grįžtant per Augustavą baterijos būtų užtekę iki Vilniaus, tačiau nusprendžiau važiuoti naujais keliais pro Suwalkus dėl saugumo, nes naktį važiuoti pro mišką kur pastoviai iššoka stirnos ant kelio nesinorėjo. Kadangi maršrutas pailgėjo 50km, tai reikėjo pasikrauti dar kartą, nusprendžiau tai suderinti su vakariene. Sustojau Suwalkuose, vėl Greenway, nuvažiuota 151km, likutis 52% / 160km. Kadangi šį kartą man trūksta tik keliasdešimties kilometrų ir nesinori mokėt už brangią elektrą, man nereikia pilnos baterijos, todėl pasirinkau lėtesnę jungtį. Deja, per 41min pakrovė vos 29km, ko vistiek neužteks iki namų. Kaina 3,47€, likutis 61% / 189km. 
    Paskutinis krovimas buvo Žiežmariuose, nemokamoje stotelėje, duoda pusvalandį, greitis 51kW. Per 21min pasikroviau +64km.  
    Namus pasiekiau su 11% / 29km ir pastačiau krautis ant rozetės. Po 19,5val buvo likutis 39% / 120km, po 39h17min likutis 67% / 215km, kas lygu ~4,7km/val. 

    Prieš tai buvau įsitikinęs, kad EV ekonomiški, tačiau keliauti jais praktiškai neįmanoma, nebent važiuojama į nuotykį. Dabar savo nuomonę pakeičiau. Keliauti tikrai įmanoma, kelionės laikas nestipriai pailgėja, pvz., važiuojant į vidurio Vokietiją vistiek reiktų vienos nakvynės, tai su EV irgi užtektų vienos, tik kad atvažiuotum kažkiek valandų vėliau. Va jau į kokį Berlyną su VDV galima nuvažiuoti be nakvynes, su EV manau kol kas nepavyktų. Vistiek važiuodamas VDV stoji valgyt, į tualetą ar apsipirkt, tai tą patį laiką galima skirti krovimams. Žinoma keliauti verta tik atostogoms, kai laiko neskaičiuoji, keliaujant darbo kelionėms kai laikas = pinigai geriau paimti VDV. Stotelių tinklas jau pakankamai gerai išvystytas. Bet važiuoti pirmą kartą yra didelis hemorojus, nes pastoviai reikia siųstis vis naujas programėles, registruotis, pririšinėt korteles. Aišku keliauti galima tik tuo atveju jeigu auto palaiko greitąjį krovimą bent jau 50kW. Su kokiu senu Leafu iki Vokietijos turbūt savaitę važiuotum 😄 Kelionėse po Europą daug svarbiau krovimo greitis nei baterijos talpa, geriau stoti dažniau, bet trumpiau. Baterijos talpa svarbi jei reikia keliauti po tokias šalis kur krovimo stotelių mažai arba reikia per vieną kartą nuvažiuoti iš Vln į Klp. 
    Tačiau kitas svarbus aspektas - važiuoti elektra labai brangu. Kraunantis iš namų žinoma pigiau, kraunantis darbe išvis gerai, tačiau kelionėse esi priverstas naudotis viešomis mokamomis stotelėmis. Paskaičiavus atstumą ir kiek € išleista krovimams, tai gaunasi 16-17€/100km, kas yra brangu netgi lyginant su benzinu, o dujos važiuoja 3 kartus pigiau. 

    Kokie EV minusai: 
    Jeigu su VDV planuoji kelionę taip, kad piltis pigiausiose degalinėse, tai su EV planuoji kelionę, kad pasiekti stotelę, nežiūrėdamas į kainą. 
    Jeigu su VDV valgai ką nori, kur nori, renkiesi kas pigiau, skaniau ir sveikiau, tai su EV valgai ten kur yra stotelė, dažniausiai tai būna šūdmaistis kaip Makdakas. 
    Su VDV autostradomis važiuoji 120-160km/h (priklausomai nuo auto), su EV 100-120, kas yra ilgai ir nuobodžiai, trukdai kitiems eismo dalyviams. 
    Jei važiuoji vienas, tai didžiąją laiko dalį sėdi telefone ir ieškai stotelių, kas yra nesaugu. 
    Jei sugedo smartfonas ar dingo internetas - pražuvai. 
    EV pasaulis uždarytas pagyvenusiems žmonėms, kurie nesinaudoja smartfonais, nebent važinėti aplink namus. 
    Su EV gali būti eilės stotelėse. 
    Jeigu kelyje baigsis elektra, tai iki degalinės su kanistra nenueisi, liks tik traliukas. 
    Kainuoja brangiai tiek nusipirkt tiek važinėt. Nors konstrukcija žymiai paprastesnė nei auto su VDV, bet kainuoja dvigubai brangiau, kainos dirbtinai išpūstos. 

    EV pliusai: 
    Važiuoja tyliai, maloniai, greitai. 
    Nereikia ryte šildyti, galima iš karto jungti pečiuką. 
    Nereikia keisti alyvos, diržų ir pan. 
    Mažesnė gedimo tikimybė. 
    Galima pasikrauti namie. 
    Veganai rodo laikus 😄 

    Kiti niuansai: 
    Nors pasaulyje egzistuoja begalybė jungčių, bet realybėje stotelėse sutinkamos trys:
    Greitojo krovimo CCS, kurios krauna DC srove ir duoda nuo 50 iki 200kW galios. 
    Lėtesnio krovimo Type 2, kurios krauna AC ir duoda keliasdešimt kW, nors realiai krauna lėčiau, tinkamos krovimui pernakt. Ta pati jungtis kaip CCS, tik mažiau kontaktų. 
    Chademo - greitesnė nei Type 2, bet visiškai kitokia jungtis. 
    Dar Tesla turi savo jungtis. 
    Stotelių paieškai reikia parsisiųsti Plugshare programėlę. 
    Planuojant krovimus reikia visada turėti omenyje, kad stotelė gali neveikti ir turi užtekti range iki sekančios. 

    Ar verta pirkti EV? Jeigu naudoti kaip eUP atveju, nusipirkti pigų kibirą, krauti kasnakt ir važinėt po miestą, tai taip. Tokiu atveju ilgesnėms kelionėms reikia turėti antrą auto. Bet pirkti naują galingą su didele baterija, kurio namie net nepasikrausi pilnai - manau ne, nes km kaina neadekvačiai didelė. Nebent krautis vien nemokamose stotelėse, bet pvz., Vilniuj tokių nėra, bent jau PlugShare nerodo. 

    Visa tai tik mano subjektyvi nuomonė, galite papildyti komentarais 🙂  
  12. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  13. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  14. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  15. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  16. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  17. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  18. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  19. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  20. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Florius Automobilis mot. lyčiai   
    Net neverta vargt patarinėt modelius, nes kai renkasi moteris, tai galiausiai vistiek nusipirks tą kur spalva gražesnė 😄 
  21. Patinka
    Stanley sureagavo į OriginACC Atostogos prie jūros liepos mėn   
    O gal kokie vaizdingi ezerai Austrijoje ar Slovenijoje?
  22. Patinka
    Stanley sureagavo į babausis1 Idejos naujam automobilio - pasijauciau jaunas viduje. :D   
    Čia rimtai žmogus nori įdomaus auto, o siūlo E60, S80 ir panašius auto... 😄 😄 😄
    Va geras pasiūlymas buvo 350z, mano (jeigu nori, kad tikrai būtų potencialo važiavimui - 335i). Wrx/sti irgi tema.
    Kas neblogai važiuoja/skamba, dar yra S4 (3l kompresorius).
  23. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Sleeder Idejos naujam automobilio - pasijauciau jaunas viduje. :D   
    Geras auto, bet nieko ten smagaus nėra, žmogus ne to ieško. 
  24. Patinka
    Stanley sureagavo į ZuikiZ kaip kovuoti su meguistumu?   
    Best of luck. Z drugs also generally safe for short term use. Parašyk kaip sekasi po 10 metų jei tavo galvoje dar bus kažkas likę.
  25. Patinka
    Stanley sureagavo į DEZAVU kaip kovuoti su meguistumu?   
    Tai kaip tik cia gerai. Kaip as noreciau taip gerai miegoti:)))
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...