Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    6.455
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    54
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Visiškai sutinku, bet perskaityk mano postą dar kartą. Tokios mašinos tik maža dalis rinkos. 
  2. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nesakau, kad Vokietijoje absoliučiai visi automobiliai be išimties yra tvarkingi, o Lietuvoje visi be išimties yra lavonai, bet skirtumas tame, kad Vokietijoje kokie 9 iš 10 parduodamų auto (turiu omeny tik iš tikrų skelbimų, patikimų dylerių, ne kreivomis schemomis parduodamų, skirtų vidinei rinkai) yra tvarkingi, o Lietuvoje 1 iš 10. Aišku tikrai ne visi vokiečiai yra pedantai ir ne visi Vokietijos gyventojai yra vokiečiai, ten tikrai yra neprižiūrėtų lavonų, supuvusių, daužtų ir pan., bet tokie egzemplioriai skelbimų net nepasiekia, parduodami aukcionuose arba dyleriai juos atiduoda pažįstamiems perekupams iš rytų (dalis iš jų lietuviai). Taip ir susidėlioja Europos rinka - tvarkingi auto lieka vakaruose, o pavargę vežami į rytus kaip į sąvartyną. Būna netgi tvarkingi auto su mažom tikrom ridom iš čia važiuoja į vakarus pardavimui. Dėl mašinų su defektais - taip, būna ir tokių, kai mašina sugenda, vokiečių servisas ją apžiūri, surašo kelių tūkstančių eurų sąmatą, tu ją nusiperki, sutvarkai čia už kelis šimtus ir turi vokiškos būklės mašiną už lietuvišką kainą. Sau ir draugams ieškau būtent tokių, tačiau tokie variantai yra maža dalis rinkos. Didžioji dalis auto parvežama su kosminėm ridom, tam labai padeda tai, kad Vokietija, Prancūzija ir Italija neteikia viešai jokios info apie ridas, todėl perekupai gali jas sukioti kiek tik nori. Netgi mašinos iš Danijos ir Švedijos kur kiekvienas gali laisvai pasitikrint ridą - kas trečia yra atsukta. Kitas aspektas kodėl toks skirtumas rinkose - Vokietijoje beveik nėra nelegalių perekupų. Ten automobilius parduoda arba privatūs arba dyleriai. Nesvarbu ar tai maža aikštelė ar autohausas ar atstovybė - bet kokiu atveju tai yra oficiali registruota įmonė, kuri turi reputaciją ir pagal įstatymą atsako už parduodamą auto. Ir čia turiu omeny ne jokias garantijas, turiu omeny tai, kad jis negali paimt ir laisvai išdurt pirkėją, kaip tai daroma Lietuvoj. Pas mus gi tų perekupų ant tiek prisiveisė, kad turbūt kas antras skelbimas kur pažymėta "privatus" iš tikro yra perekupas, istorijų išgirsi kokių tik nori - švogeris paprašė parduot; pirkau žmonai, bet jai nepatiko ir pan. Pažįstu ne vieną perekupą, taip pat pažįstu ne vieną servisą kuris dirba su perekupais, jie tokias makles daro su tom mašinom, kad paprastas žmogus net nepatikėtų, kad tokie dalykai gali vykti realiam gyvenime. 
    Žmonės dažnai sako (kaip matom iš šitos temos), kad visur mašinos tokios pat, skirtumo nėra ar LT ar DE, tai yra dviem atvejais: 1. Perekupai nori pateisinti save, kad stumdo tik lavonus; 2. Žmonės nėra išvažiavę iš LT ir mato tik automobilius esančius čia. Jei mašina turi vokiškus dokumentus, tai nereiškia, kad ji yra vokiškos būklės. Tokiems rekomenduočiau nuvažiuoti į Vokietiją, pavaikščioti per autohausus ir apžiūrėti kaip atrodo automobiliai skirti vietinei rinkai. Aišku jeigu sugebi atskirt normalią dėvėtą gamyklinę būklę nuo perekūpo išlaižyto nulipdyto iš šakliaus lavono. 
    Lietuvoj pigiausios mašinos Europoje, nors didžioji dalis atvežtos iš vakarų - stebuklai? 😄 Perekupai užsiima labdara, perka ten brangiau ir parduoda čia pigiau? 😄 Jeigu norit tuo tikėt - prašom. Kasdien perku mašinas klientams Vokietijoj, kodėl neperku jų pardavimui nors turiu visas galimybes tam? Nes gadintis reputaciją sukiojant ridas ir apgaudinėjant pirkėjus tikrai nenoriu, o nupirkti normalią mašiną už vokišką kainą ir pardavinėti ją čia už lietuvišką jokio biznio nėra. 
  3. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nesakau, kad Vokietijoje absoliučiai visi automobiliai be išimties yra tvarkingi, o Lietuvoje visi be išimties yra lavonai, bet skirtumas tame, kad Vokietijoje kokie 9 iš 10 parduodamų auto (turiu omeny tik iš tikrų skelbimų, patikimų dylerių, ne kreivomis schemomis parduodamų, skirtų vidinei rinkai) yra tvarkingi, o Lietuvoje 1 iš 10. Aišku tikrai ne visi vokiečiai yra pedantai ir ne visi Vokietijos gyventojai yra vokiečiai, ten tikrai yra neprižiūrėtų lavonų, supuvusių, daužtų ir pan., bet tokie egzemplioriai skelbimų net nepasiekia, parduodami aukcionuose arba dyleriai juos atiduoda pažįstamiems perekupams iš rytų (dalis iš jų lietuviai). Taip ir susidėlioja Europos rinka - tvarkingi auto lieka vakaruose, o pavargę vežami į rytus kaip į sąvartyną. Būna netgi tvarkingi auto su mažom tikrom ridom iš čia važiuoja į vakarus pardavimui. Dėl mašinų su defektais - taip, būna ir tokių, kai mašina sugenda, vokiečių servisas ją apžiūri, surašo kelių tūkstančių eurų sąmatą, tu ją nusiperki, sutvarkai čia už kelis šimtus ir turi vokiškos būklės mašiną už lietuvišką kainą. Sau ir draugams ieškau būtent tokių, tačiau tokie variantai yra maža dalis rinkos. Didžioji dalis auto parvežama su kosminėm ridom, tam labai padeda tai, kad Vokietija, Prancūzija ir Italija neteikia viešai jokios info apie ridas, todėl perekupai gali jas sukioti kiek tik nori. Netgi mašinos iš Danijos ir Švedijos kur kiekvienas gali laisvai pasitikrint ridą - kas trečia yra atsukta. Kitas aspektas kodėl toks skirtumas rinkose - Vokietijoje beveik nėra nelegalių perekupų. Ten automobilius parduoda arba privatūs arba dyleriai. Nesvarbu ar tai maža aikštelė ar autohausas ar atstovybė - bet kokiu atveju tai yra oficiali registruota įmonė, kuri turi reputaciją ir pagal įstatymą atsako už parduodamą auto. Ir čia turiu omeny ne jokias garantijas, turiu omeny tai, kad jis negali paimt ir laisvai išdurt pirkėją, kaip tai daroma Lietuvoj. Pas mus gi tų perekupų ant tiek prisiveisė, kad turbūt kas antras skelbimas kur pažymėta "privatus" iš tikro yra perekupas, istorijų išgirsi kokių tik nori - švogeris paprašė parduot; pirkau žmonai, bet jai nepatiko ir pan. Pažįstu ne vieną perekupą, taip pat pažįstu ne vieną servisą kuris dirba su perekupais, jie tokias makles daro su tom mašinom, kad paprastas žmogus net nepatikėtų, kad tokie dalykai gali vykti realiam gyvenime. 
    Žmonės dažnai sako (kaip matom iš šitos temos), kad visur mašinos tokios pat, skirtumo nėra ar LT ar DE, tai yra dviem atvejais: 1. Perekupai nori pateisinti save, kad stumdo tik lavonus; 2. Žmonės nėra išvažiavę iš LT ir mato tik automobilius esančius čia. Jei mašina turi vokiškus dokumentus, tai nereiškia, kad ji yra vokiškos būklės. Tokiems rekomenduočiau nuvažiuoti į Vokietiją, pavaikščioti per autohausus ir apžiūrėti kaip atrodo automobiliai skirti vietinei rinkai. Aišku jeigu sugebi atskirt normalią dėvėtą gamyklinę būklę nuo perekūpo išlaižyto nulipdyto iš šakliaus lavono. 
    Lietuvoj pigiausios mašinos Europoje, nors didžioji dalis atvežtos iš vakarų - stebuklai? 😄 Perekupai užsiima labdara, perka ten brangiau ir parduoda čia pigiau? 😄 Jeigu norit tuo tikėt - prašom. Kasdien perku mašinas klientams Vokietijoj, kodėl neperku jų pardavimui nors turiu visas galimybes tam? Nes gadintis reputaciją sukiojant ridas ir apgaudinėjant pirkėjus tikrai nenoriu, o nupirkti normalią mašiną už vokišką kainą ir pardavinėti ją čia už lietuvišką jokio biznio nėra. 
  4. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Visiškai sutinku, bet perskaityk mano postą dar kartą. Tokios mašinos tik maža dalis rinkos. 
  5. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Visiškai sutinku, bet perskaityk mano postą dar kartą. Tokios mašinos tik maža dalis rinkos. 
  6. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nesakau, kad Vokietijoje absoliučiai visi automobiliai be išimties yra tvarkingi, o Lietuvoje visi be išimties yra lavonai, bet skirtumas tame, kad Vokietijoje kokie 9 iš 10 parduodamų auto (turiu omeny tik iš tikrų skelbimų, patikimų dylerių, ne kreivomis schemomis parduodamų, skirtų vidinei rinkai) yra tvarkingi, o Lietuvoje 1 iš 10. Aišku tikrai ne visi vokiečiai yra pedantai ir ne visi Vokietijos gyventojai yra vokiečiai, ten tikrai yra neprižiūrėtų lavonų, supuvusių, daužtų ir pan., bet tokie egzemplioriai skelbimų net nepasiekia, parduodami aukcionuose arba dyleriai juos atiduoda pažįstamiems perekupams iš rytų (dalis iš jų lietuviai). Taip ir susidėlioja Europos rinka - tvarkingi auto lieka vakaruose, o pavargę vežami į rytus kaip į sąvartyną. Būna netgi tvarkingi auto su mažom tikrom ridom iš čia važiuoja į vakarus pardavimui. Dėl mašinų su defektais - taip, būna ir tokių, kai mašina sugenda, vokiečių servisas ją apžiūri, surašo kelių tūkstančių eurų sąmatą, tu ją nusiperki, sutvarkai čia už kelis šimtus ir turi vokiškos būklės mašiną už lietuvišką kainą. Sau ir draugams ieškau būtent tokių, tačiau tokie variantai yra maža dalis rinkos. Didžioji dalis auto parvežama su kosminėm ridom, tam labai padeda tai, kad Vokietija, Prancūzija ir Italija neteikia viešai jokios info apie ridas, todėl perekupai gali jas sukioti kiek tik nori. Netgi mašinos iš Danijos ir Švedijos kur kiekvienas gali laisvai pasitikrint ridą - kas trečia yra atsukta. Kitas aspektas kodėl toks skirtumas rinkose - Vokietijoje beveik nėra nelegalių perekupų. Ten automobilius parduoda arba privatūs arba dyleriai. Nesvarbu ar tai maža aikštelė ar autohausas ar atstovybė - bet kokiu atveju tai yra oficiali registruota įmonė, kuri turi reputaciją ir pagal įstatymą atsako už parduodamą auto. Ir čia turiu omeny ne jokias garantijas, turiu omeny tai, kad jis negali paimt ir laisvai išdurt pirkėją, kaip tai daroma Lietuvoj. Pas mus gi tų perekupų ant tiek prisiveisė, kad turbūt kas antras skelbimas kur pažymėta "privatus" iš tikro yra perekupas, istorijų išgirsi kokių tik nori - švogeris paprašė parduot; pirkau žmonai, bet jai nepatiko ir pan. Pažįstu ne vieną perekupą, taip pat pažįstu ne vieną servisą kuris dirba su perekupais, jie tokias makles daro su tom mašinom, kad paprastas žmogus net nepatikėtų, kad tokie dalykai gali vykti realiam gyvenime. 
    Žmonės dažnai sako (kaip matom iš šitos temos), kad visur mašinos tokios pat, skirtumo nėra ar LT ar DE, tai yra dviem atvejais: 1. Perekupai nori pateisinti save, kad stumdo tik lavonus; 2. Žmonės nėra išvažiavę iš LT ir mato tik automobilius esančius čia. Jei mašina turi vokiškus dokumentus, tai nereiškia, kad ji yra vokiškos būklės. Tokiems rekomenduočiau nuvažiuoti į Vokietiją, pavaikščioti per autohausus ir apžiūrėti kaip atrodo automobiliai skirti vietinei rinkai. Aišku jeigu sugebi atskirt normalią dėvėtą gamyklinę būklę nuo perekūpo išlaižyto nulipdyto iš šakliaus lavono. 
    Lietuvoj pigiausios mašinos Europoje, nors didžioji dalis atvežtos iš vakarų - stebuklai? 😄 Perekupai užsiima labdara, perka ten brangiau ir parduoda čia pigiau? 😄 Jeigu norit tuo tikėt - prašom. Kasdien perku mašinas klientams Vokietijoj, kodėl neperku jų pardavimui nors turiu visas galimybes tam? Nes gadintis reputaciją sukiojant ridas ir apgaudinėjant pirkėjus tikrai nenoriu, o nupirkti normalią mašiną už vokišką kainą ir pardavinėti ją čia už lietuvišką jokio biznio nėra. 
  7. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nes tai nėra mano pagrindinė veikla ir iš tuo duonos nevalgau, todėl niekur to nereklamuoju. Nors daug klientų sakė, kad kaina per maža už tokią paslaugą. Dirbu ne tik dėl pinigų, o ir dėl rezultato, o norint rezultato reikia pirkti mašina Vokietijoj, nes čia kiek bežiūri dauguma lavonai.
  8. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Pradėkim nuo to, kad 8 mėnesiai yra ilgas laiko tarpas ir jeigu jau iš gamyklos brokuota dėžė nuvažiavo net tiek, tai jokių priekaištų tikrintojui negali būt, atvirkščiai galima pagirti. Jeigu dėžė dirba tvarkingai, tai netgi profesionalus dėžių servisas nepasakys kiek ji važiuos ar kelis mėnesius ar kelis metus, nebent ją išims ir išardys. Net naujos mašinos būna sugenda po pusmečio. 

    Ar perspėti klientą dėl probleminės dėžės irgi klausimas. Jeigu jis klausia patarimo, tai aišku reikia. Tačiau jeigu siunčia apžiūrėti konkretų išsirinktą variantą, tai nebūtinai. Anksčiau aš irgi komentuodavau kiekvieną kliento išsirinktą auto, tačiau dabar taip nebedarau, nes supratau, kad kai žmogus nori nusipirkti savo naują auto, apie kurį svajojo ilgą laiką, taupė pinigus jam, jau įsivaizduoja kaip tuoj jame sėdės ir vairuos, o tu keliais sakiniais sudaužai tą jo svajonę, tai jis tiesiog nueis pas konkurentus, kurie pasakys jam "aišku apžiūrėsim, puikus modelis". Kurie modeliai kokiom ligom serga tai nėra kažkokia slapta informacija, pilna straipsnių, youtube apžvalgų, fb komentarų, forumų. Mašina tai ne kojinės, jeigu perki ją, kad važinėt mažiausiai kelis metus, todėl prieš perkant galima skirti bent kelias valandas informacijos rinkimui arba bent jau paklausti specialisto, kad ir to paties tikrintojo. Taip pat reikia turėti omenyje, kad fiziškai neįmanoma visko žinoti apie kiekvieną auto, pvz., aš dirbu su mašinom daugiau nei 10m., kone kasdien čiupinėju skirtingus auto, tačiau iki šiol pasitaiko užsakymų tokių modelių, kurių anksčiau net nebuvau girdėjęs. 

    Kad tikrintojas pasakė "rida nesukta", tai rodo, kad jis nepatyręs. Kai kuriems auto galima nustatyti, kad rida buvo sukta, tačiau absoliučiai jokiam auto neįmanoma įrodyti, kad rida yra tikra. Net jeigu yra pilna servisų ir TA istorija - visada yra tikimybė, kad savininkas pats po biškį sukiojo ridą prieš kiekvieną jos fiksavimą arba buvo įsidėjęs ridos blokatorių, kai mašina važiuoja, o rida nesisuka. Net jeigu tu pats pirkai naują auto, tai negali 100% būti tikras, kad ridos neatsuko atstovybėje jeigu auto buvo demonstracinis arba naudojamas darbuotojų. Kai Lietuvoje atstovybės parduoda daužtus auto ir tai slepia, tai ir dėl ridų galima abejoti. 

    Reikia atsiminti taisyklę - servisų darbas yra remontuoti mašinas, o ne jas tikrinti prieš pirkimą. Vežti mašiną į bet kurį servisą už kampo, kad pakeltų ant keltuvo - tik laiko gaišimas. Paklibins važiuoklę, ras kokį klibantį šarnyrą už 15€ - negi dabar dėl to nepirksi mašinos? O jeigu išbaladota visa važiuoklė, tai girdėsis važiuojant, be keltuvo. Nebent perki kokį darbinį auto už kelis šimtus €, tai tokia patikra turbūt yra geriausia, nes ten jau dažtumas, rida ir pan. dalykai nebesvarbu, o remontų sąmata tik tam, kad saugiai važiuot (važiuoklė, stabdžiai, skysčių nuotekis, supuvęs dugnas ir pan.) gali viršyt mašinos kainą kelis kartus. Bet jeigu perki normalų auto už kelis ar keliasdešimt k€, tai tikrai ne šarnyrus reikia klibint jam. Sutinku, kad automobilių tikrintojai nėra visų galų profesionalai, variklių meistras patikrins variklį geriau už bet kurį tikrintoją, dėžių meistras geriau patikrins dėžę, kėbulininkas geriau patikrins daužtumą, diagnostas su tos markės įranga už kelis k€ daugiau ką pamatys valdymo blokuose, tačiau norėčiau pažiūrėti kaip realybėje tampytum tą mašiną per skirtingus servisus, kiek už viską sumokėtum ir kaip į tai reaguotų pardavėjas. Jeigu statistiškai to modelio tik 1 iš 5 gera mašina, tai tokiu būdu tikrinti reiktų ne vieną, o penkias ir jos gali būti skirtinguose miestuose. Mašina netampa geresnė nuo to, kad ją kažkas patikrina. Jeigu išlenda defektai - tą variantą atmeti ir ieškai toliau. 
    Taip pat yra labai svarbus, kone svarbiausias faktorius - automobilio nusidėvėjimas. Jo neįmanoma nustatyti ar išmatuoti pagal ridą, amžių, pajungus diagnostiką ar kaip nors kitaip. Profesionalus tikrintojas apžiūri mašiną ir savo galvoje, subjektyviai įvertina tą nusidėvėjimą. Joks servisas to nedaro, dauguma netgi nesupranta kas tai tokio. Viena mašina gali būti šviežia, nenuvažinėta, bet turėti kelis techninius defektus, kuriuos galima nebrangiai sutvarkyti ir turėti patikimą mašiną ilgam + tie sutvarkyti defektai bus nauji. Kita mašina gali neturėti nei vieno gedimo šiam momentui, tačiau jau bus nujota, todėl ateityje tik byrės ir byrės. Servisas rekomenduos pirkti tą, kuri be defektų, tikrintojas rekomenduos tą, kuri mažiau nuvažinėta, čia ir yra esminis skirtumas tarp vienų ir kitų.
    Apie patikrinimus atstovybėse išvis tyliu, atstovybių darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. Viskas. Jie net neremontuoja automobilių - viso sugedusio mazgo pakeitimas nauju tai nėra remontas, todėl ir meistrų ten beveik nėra, pagrinde studentai. Tai apie kokius patikrinimus gali būti kalba. Juolab kai ta patikra pas juos kainuoja 100-300€, tai kai veši ten tikrinti kiekvieną turginį lavoną iš eilės - gali baigtis pinigai mašinos pirkimui. Daužtumo tikrinti nemoka nei vienas servisas apart kėbulininkų - su magnetu pašaudyti tai nėra daužtumo tikrinimas. 
    Tam ir yra tikrintojai, nes jie visą tą procesą supaprastina. Nežinau kaip dirba kiti, bet aš visada peržiūriu skelbimą ir daug variantų atmetu net nevažiuojant į vietą. Taip pat nemažai variantų atsimeta paskambinus pardavėjui. Jau šioje vietoje klientas sutaupo daug laiko ir pinigų. Joks servisas neatrinkinės skelbimų, neskambins pardavėjams, netikrins duomenų internete ir pan. Taip pat netikrins dokumentų, nepadės sutvarkyti pirkimo formalumų, kas irgi yra labai svarbu. Taip pat atstovybės ir dauguma servisų ypač didesni nepatars nuoširdžiai ar gera mašina ar ne, jie tiesiog pateikia sąmatą su visom detalėm ką reikia keisti ir žmogus, kuris visiškai žalias automobiliuose vistiek lieka nieko nesupratęs. Arba išsigąsta didelės sąmatos ir nenusiperka galimai vieno gyviausio varianto rinkoje arba nusiperka kokį lavoną suvirintą iš dviejų, nes servisas paklibino šarnyrus ir nieko nerado, o skysčiai neteka, nes variklis ką tik plautas. Nesakau, kad tikrinti servise išvis nereikia. Kai apžiūrėjus automobilį gatvėje visi rasti defektai tenkina klientą, tai visada jam pasiūlau dar pakelti ant keltuvo, kad apžiūrėti iš apačios, taip pat padaryti ratų suvedimą, dėl šventos ramybės. Rinkoje parduodama daug lavonų, kad atpažinti tokį ant gatvės nereikia būti variklių inžinierium. 

    Aišku nesakau, kad visi tikrintojai yra geri, juos irgi reikia atsirinkti, kuris patikimas. Yra nemažai tokių, kurie pažiūrėję kelis youtube video, nusipirkę kažkokį matuoklį vaizduoja profesionalus, nors geriau toks tikrintojas nei joks, tačiau visgi geriau rinktis labiau patyrusius. Taip pat šiuo metu vis daugėja tikrintojų, kurie dirba, tiksliau vaizduoja darbą tik dėl hype'o, kad kurti kuo daugiau video ir populiarinti save / savo kanalus. Blogiausia, kad į šią sritį yra įsiveisę parazitų, kurie yra tie patys perekupai ir tiesiog nori iškišti klientams savo/draugų parduodamus auto arba prašo iš pardavėjų pasidalinti pelnu jeigu įtikins pirkėją pirkti auto. 
  9. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo PATR10T Isvis kas nors nevagia ?   
    Mąstymas prasideda ne kai pradedi vogt, o kai pradedi matyt, kad visi vagia. Niekas nesako, kad reikia vogt, nes visi tai daro, bet mane tiesiog užkniso šito forumo davatkų pamokslavimai, kad "Lietuvoj viskas idealu, čia Europa, o ne Rusija, jei matai visus vagiančius reiškia su tavim kažkas ne taip" ir t.t. Ir aš ne apie smulkias darbuotojų vagystes, o apie valdžią, stambųjį verslą ir pan. Ar vogtum patekęs į tą virtuvę? Aišku pasakysi ne, bet duodu 90%, kad vogtum. Dažniausiai net neturėtum pasirinkimo, turėtum arba vogti kartu su visais arba skristum iš savo pareigų. 
  10. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Tokviloj kaina didesnė, kiek tiksliai nepamenu, bet tikrai nepigiau nei kviestis tikrintoją. Taip pat reikia turėti omenyje, kad atstovybėse visada eilės kelioms dienoms, o jei tai koks padangų keitimo sezonas, tai ir kelioms savaitėms. Taigi arba lauki kol ateis eilė ir tikiesi, kad tos mašinos niekas kitas nenupirks arba palieki užstatą ir jis nuplaukia jei mašinos būklė nepatiks. 
    Kai pardavinėjau savo mašiną pirkėjas ją patikrino atstovybėje, ten nerado nei pusės trūkumų kuriuos jau buvau pasakęs jam, su dažų matuokliu matėsi net nemoka naudotis, akimis irgi, nes nepamatė akivaizdžių kėbulo remonto požymių.
    Jeigu taip įsimylėjęs atstovybes, kad nori jiems mokėti kosminius pinigus už nieką - tai prašom, tačiau nereikia jų reklamuoti kaip pačių geriausių servisų, nes taip tikrai nėra. 

    Nesakau, kad mašinos išvis negalima tikinti servise ir daryti suvedimo. Galima ir netgi reikia, bet jeigu tikrinsi kiekvieną lavoną iš eilės, tai kainuos labai daug laiko ir pinigų, galiausiai nuleisi rankas ir nupirksi bet ką net netikrinęs. Jau mačiau nei vieną tokį atvejį. Servisas ar atstovybė tikrins kiekvieną atvežtą auto nuo a iki z, net jei ten jau visiški griaučiai net ardymui netinkami. Nežinau kaip dirba kiti tikrintojai, bet aš apėjęs mašiną ir pamatęs, kad ten lavonas toliau nebegaištu laiko su juo, todėl patikra nekainuoja šimto ar daugiau €. Taip taupomas mano ir pardavėjo laikas bei kliento pinigai.
  11. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Pradėkim nuo to, kad 8 mėnesiai yra ilgas laiko tarpas ir jeigu jau iš gamyklos brokuota dėžė nuvažiavo net tiek, tai jokių priekaištų tikrintojui negali būt, atvirkščiai galima pagirti. Jeigu dėžė dirba tvarkingai, tai netgi profesionalus dėžių servisas nepasakys kiek ji važiuos ar kelis mėnesius ar kelis metus, nebent ją išims ir išardys. Net naujos mašinos būna sugenda po pusmečio. 

    Ar perspėti klientą dėl probleminės dėžės irgi klausimas. Jeigu jis klausia patarimo, tai aišku reikia. Tačiau jeigu siunčia apžiūrėti konkretų išsirinktą variantą, tai nebūtinai. Anksčiau aš irgi komentuodavau kiekvieną kliento išsirinktą auto, tačiau dabar taip nebedarau, nes supratau, kad kai žmogus nori nusipirkti savo naują auto, apie kurį svajojo ilgą laiką, taupė pinigus jam, jau įsivaizduoja kaip tuoj jame sėdės ir vairuos, o tu keliais sakiniais sudaužai tą jo svajonę, tai jis tiesiog nueis pas konkurentus, kurie pasakys jam "aišku apžiūrėsim, puikus modelis". Kurie modeliai kokiom ligom serga tai nėra kažkokia slapta informacija, pilna straipsnių, youtube apžvalgų, fb komentarų, forumų. Mašina tai ne kojinės, jeigu perki ją, kad važinėt mažiausiai kelis metus, todėl prieš perkant galima skirti bent kelias valandas informacijos rinkimui arba bent jau paklausti specialisto, kad ir to paties tikrintojo. Taip pat reikia turėti omenyje, kad fiziškai neįmanoma visko žinoti apie kiekvieną auto, pvz., aš dirbu su mašinom daugiau nei 10m., kone kasdien čiupinėju skirtingus auto, tačiau iki šiol pasitaiko užsakymų tokių modelių, kurių anksčiau net nebuvau girdėjęs. 

    Kad tikrintojas pasakė "rida nesukta", tai rodo, kad jis nepatyręs. Kai kuriems auto galima nustatyti, kad rida buvo sukta, tačiau absoliučiai jokiam auto neįmanoma įrodyti, kad rida yra tikra. Net jeigu yra pilna servisų ir TA istorija - visada yra tikimybė, kad savininkas pats po biškį sukiojo ridą prieš kiekvieną jos fiksavimą arba buvo įsidėjęs ridos blokatorių, kai mašina važiuoja, o rida nesisuka. Net jeigu tu pats pirkai naują auto, tai negali 100% būti tikras, kad ridos neatsuko atstovybėje jeigu auto buvo demonstracinis arba naudojamas darbuotojų. Kai Lietuvoje atstovybės parduoda daužtus auto ir tai slepia, tai ir dėl ridų galima abejoti. 

    Reikia atsiminti taisyklę - servisų darbas yra remontuoti mašinas, o ne jas tikrinti prieš pirkimą. Vežti mašiną į bet kurį servisą už kampo, kad pakeltų ant keltuvo - tik laiko gaišimas. Paklibins važiuoklę, ras kokį klibantį šarnyrą už 15€ - negi dabar dėl to nepirksi mašinos? O jeigu išbaladota visa važiuoklė, tai girdėsis važiuojant, be keltuvo. Nebent perki kokį darbinį auto už kelis šimtus €, tai tokia patikra turbūt yra geriausia, nes ten jau dažtumas, rida ir pan. dalykai nebesvarbu, o remontų sąmata tik tam, kad saugiai važiuot (važiuoklė, stabdžiai, skysčių nuotekis, supuvęs dugnas ir pan.) gali viršyt mašinos kainą kelis kartus. Bet jeigu perki normalų auto už kelis ar keliasdešimt k€, tai tikrai ne šarnyrus reikia klibint jam. Sutinku, kad automobilių tikrintojai nėra visų galų profesionalai, variklių meistras patikrins variklį geriau už bet kurį tikrintoją, dėžių meistras geriau patikrins dėžę, kėbulininkas geriau patikrins daužtumą, diagnostas su tos markės įranga už kelis k€ daugiau ką pamatys valdymo blokuose, tačiau norėčiau pažiūrėti kaip realybėje tampytum tą mašiną per skirtingus servisus, kiek už viską sumokėtum ir kaip į tai reaguotų pardavėjas. Jeigu statistiškai to modelio tik 1 iš 5 gera mašina, tai tokiu būdu tikrinti reiktų ne vieną, o penkias ir jos gali būti skirtinguose miestuose. Mašina netampa geresnė nuo to, kad ją kažkas patikrina. Jeigu išlenda defektai - tą variantą atmeti ir ieškai toliau. 
    Taip pat yra labai svarbus, kone svarbiausias faktorius - automobilio nusidėvėjimas. Jo neįmanoma nustatyti ar išmatuoti pagal ridą, amžių, pajungus diagnostiką ar kaip nors kitaip. Profesionalus tikrintojas apžiūri mašiną ir savo galvoje, subjektyviai įvertina tą nusidėvėjimą. Joks servisas to nedaro, dauguma netgi nesupranta kas tai tokio. Viena mašina gali būti šviežia, nenuvažinėta, bet turėti kelis techninius defektus, kuriuos galima nebrangiai sutvarkyti ir turėti patikimą mašiną ilgam + tie sutvarkyti defektai bus nauji. Kita mašina gali neturėti nei vieno gedimo šiam momentui, tačiau jau bus nujota, todėl ateityje tik byrės ir byrės. Servisas rekomenduos pirkti tą, kuri be defektų, tikrintojas rekomenduos tą, kuri mažiau nuvažinėta, čia ir yra esminis skirtumas tarp vienų ir kitų.
    Apie patikrinimus atstovybėse išvis tyliu, atstovybių darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. Viskas. Jie net neremontuoja automobilių - viso sugedusio mazgo pakeitimas nauju tai nėra remontas, todėl ir meistrų ten beveik nėra, pagrinde studentai. Tai apie kokius patikrinimus gali būti kalba. Juolab kai ta patikra pas juos kainuoja 100-300€, tai kai veši ten tikrinti kiekvieną turginį lavoną iš eilės - gali baigtis pinigai mašinos pirkimui. Daužtumo tikrinti nemoka nei vienas servisas apart kėbulininkų - su magnetu pašaudyti tai nėra daužtumo tikrinimas. 
    Tam ir yra tikrintojai, nes jie visą tą procesą supaprastina. Nežinau kaip dirba kiti, bet aš visada peržiūriu skelbimą ir daug variantų atmetu net nevažiuojant į vietą. Taip pat nemažai variantų atsimeta paskambinus pardavėjui. Jau šioje vietoje klientas sutaupo daug laiko ir pinigų. Joks servisas neatrinkinės skelbimų, neskambins pardavėjams, netikrins duomenų internete ir pan. Taip pat netikrins dokumentų, nepadės sutvarkyti pirkimo formalumų, kas irgi yra labai svarbu. Taip pat atstovybės ir dauguma servisų ypač didesni nepatars nuoširdžiai ar gera mašina ar ne, jie tiesiog pateikia sąmatą su visom detalėm ką reikia keisti ir žmogus, kuris visiškai žalias automobiliuose vistiek lieka nieko nesupratęs. Arba išsigąsta didelės sąmatos ir nenusiperka galimai vieno gyviausio varianto rinkoje arba nusiperka kokį lavoną suvirintą iš dviejų, nes servisas paklibino šarnyrus ir nieko nerado, o skysčiai neteka, nes variklis ką tik plautas. Nesakau, kad tikrinti servise išvis nereikia. Kai apžiūrėjus automobilį gatvėje visi rasti defektai tenkina klientą, tai visada jam pasiūlau dar pakelti ant keltuvo, kad apžiūrėti iš apačios, taip pat padaryti ratų suvedimą, dėl šventos ramybės. Rinkoje parduodama daug lavonų, kad atpažinti tokį ant gatvės nereikia būti variklių inžinierium. 

    Aišku nesakau, kad visi tikrintojai yra geri, juos irgi reikia atsirinkti, kuris patikimas. Yra nemažai tokių, kurie pažiūrėję kelis youtube video, nusipirkę kažkokį matuoklį vaizduoja profesionalus, nors geriau toks tikrintojas nei joks, tačiau visgi geriau rinktis labiau patyrusius. Taip pat šiuo metu vis daugėja tikrintojų, kurie dirba, tiksliau vaizduoja darbą tik dėl hype'o, kad kurti kuo daugiau video ir populiarinti save / savo kanalus. Blogiausia, kad į šią sritį yra įsiveisę parazitų, kurie yra tie patys perekupai ir tiesiog nori iškišti klientams savo/draugų parduodamus auto arba prašo iš pardavėjų pasidalinti pelnu jeigu įtikins pirkėją pirkti auto. 
  12. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo iPauL Namo pirkimo gidas   
    Nuo paieškų pradžios iki nupirkimo praėjo gal 2-3 metai. Bet pradžioje tai nebuvo intensyvios paieškos, labiau rinkos tyrinėjimas, viena kita apžiūra, apart namo paieškos turėjau ir kitų reikalų ir turėjau kur gyventi. Intensyviai pradėjau ieškoti gal nuo 2019m. vidurio, metų gale radau tikrai gerą variantą, bet buvo neaiškumų su dokumentais ir bankais, kiekvienas brokerio atsakymas truko 1-2 sav., bankų taip pat, dėl ko viskas ilgai užtruko ir atėjo 2020 metai, kadangi pas mane IV, tai reikėjo teikti deklaracijas už 2019 metus, bankams nesvarbu, kad preliminarios deklaracijos atsiranda tik kovą. Tai kol viskas vilkinosi - atsirado kitas pirkėjas ir nupirko už grynus. Tada atsirado korona ir viskas užsišaldė ilgesniam laikui, tai paieškas atnaujinau realiai vėl nuo metų vidurio. Tuo metu buvo iškritę labai gerų variantų, bet nei notarai dirbo nei bankai paskolas davė, po to kai pradėjo duoti prašė didelių procentų. Kas tuo metu pirko už grynus - išlošė loterijoje. 

    Kriterijai keitėsi labiau ne į mažesnę, o į didesnę pusę, iš pat pradžių kainos kartelė buvo labai žema, galvojau nupirkti kokią lūšną už pigiai ir apsitvarkyti, bet po to supratau, kad tam reikia labai daug investicijų, jeigu namą dalinai apmoka bankas, tai remontams niekas pinigų neduos, reikės viską daryti iš savų, plius reikės išleisti labai daug laiko tam, kas man irgi daug kainuoja. Todėl ieškojau kuo labiau tinkamo gyvenimui ir kaskart kainos kartelė tik kilo. Jeigu iš karto būčiau žiūrėjęs namus didesnėm kainom, tai panašų namą kaip dabar būčiau nupirkęs kokių 20% pigiau, nes per tuos porą metų NT labai pabrango. Kadangi biudžetas nebuvo didelis, tai už tiek pilnai tvarkingo jokių investicijų nereikalaujančio namo aplink Vilnių nusipirkti nebuvo įmanoma, visi turėjo kažkokių trūkumų. Pabaigoje jau buvau išvis praradęs viltį, pradėjau netgi butus žiūrėt, bet kai pamačiau butų kainas tai supratau, kad visgi namas geriau 🙂 

    Ką ir už kiek nupirkau nelabai noriu viešai rašyt 🙂 Pasakysiu tik tai, kad nupirkau namą tame rajone, kur sakiau pirksiu bet kur, tik ne ten 😄 Namas neidealus, patvarkyti tikrai yra ką, viduj ne paskutinės mados apdaila, bet vistiek tvarkinga, negėda svečius atsivest, vienas iš nedaugelio apžiūrėtų namų kur nereikėjo daryti pilno remonto, galima buvo iš karto atsikraustyt ir jau gyvenant tvarkytis. Beje, nors skelbimas dėtas brokerio, bet realybėje namas atrodė netgi geriau nei skelbime. Bet brokeris vistiek nebuvo sąžiningas, galiausiai pasinaudojęs situacija išdūrė ant kelių šimtų eurų. 

    Dėl apžiūrėtų skelbimų, tai dažniausiai nepirkimo priežastis būna namo būklė, kai skelbime atrodo, kad užteks tik tapetus perklijuot, o atvažiavęs pamatai, kad dar ir sena aliumininė el. instaliacija, seni surūdiję vamzdžiai. Sienos suskilinėjusios, lubos drėgnos ir pan., NT perekūpai fotošopina nuotraukas ir maskuoja juose defektus. Juk nedarysi naujos apdailos ant senų komunikacijų, keisi viską, o tada jau iš skelbimo atrodžiusi remonto kaina keli tūkst eurų pavirsta į keliasdešimt tūkst. Čia turiu omeny tik vidaus apdailą, kad galima būtų gyvent, be išorės ir be kiemo darbų. 
    Ne vienas namas buvo parduodamas brangiau kaip su pilna apdaila, bet apžiūrėjus gyvai tapo aišku, kad tai perekūpinis variantas - paimta griuvena ir aptvarkyta kuo paprasčiau ir pigiau, kad atrodytų tvarkingai skelbime, realiai buvo išleista keli šimtai € medžiagoms ir keli buteliai vynelio darbininkams. 
    Antra dažna priežastis būna, kad namas realybėje daug mažesnis nei foto. Nors neieškojom didelio, bet kai perki namą, o gauni butą su mažais pereinamais kambariais, tai nekažką. Skelbimuose ne visada būna įdėtas išplanavimas. Prieš tai gyvenom 3k name, nzn kiek buvo dokumentuose, bet su rulete pasimatavau gyvenamą plotą, buvo 63kv., taigi mums tiko viskas kas nebuvo mažiau. Tačiau teko apžiūrėti daug namų ape 100kv ar net daugiau, kur realiai viduje buvo gerokai mažiau vietos. 
    Sklypo dydis irgi dažnai parodomas neatitinkantis tikrovės, nuotraukose vos ne futbolo stadionas, o realybėje supranti, kad pastatysi tik dvi mašinas. Būna, kad ir foto ir realybėje sklypas erdvus, bet po to pasižiūri per registrų centro žemėlapį ir pamatai, kad tvora pastatyta už sklypo ribų, tai neaišku kada ateis kas nors ir lieps perstatyt tvorą arčiau. 
    Trečia priežastis būna netvarkingi dokumentai. Kaip jau minėjau tvora stovi ne ten, namas ant kaimynų žemės, namo kvadratūra dokumentuose daug mažesnė nei reali, namo baigtumas ne 100%. Berods dar buvo kažkokių mistinių bendrasavininkų, jau tiksliai nepamenu visko. 
    Žodžiu viskas kaip ir su automobilių skelbimais - niekas neparduoda sąžiningai, visi bando nuslėpti kuo daugiau trūkumų. 
     
  13. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Paollo Perku buta. Kaip nelikt apgautam, ar saugu?   
    Perkant butą notaras privalo viską sutikrinti ir jeigu dokumentai netvarkingi - lieps juos sutvarkyti, o jeigu butas užstatytas, areštuotas ir pan. - tiesiog jo neperrašys. Ir kaip sakė - geriau pačiam rinktis notarą, visgi Lietuvoj gyvenam 🙂 Bet nuo buto apžiūrėjimo iki notaro gali tekti palaukti 1-2sav., kad rezervuoti butą pardavėjas prašys užstato, todėl reikia derėtis dėl mažesnio užstato, nes gali po to jo neatgauti. Ir turi būti normali sutartis, ne šiaip popieriukas. 
  14. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo arijas 2021-2022 metai   
    Čia yra šiuolaikinė pasaulinė krizė - pinigų visi turi daug, bet neturi kur juos dėt, todėl trūksta resursų ir viskas brangsta. 

    Atsakant į temą - 2021 buvo pirmieji metai per paskutinius ~12m. kai niekur nekeliavau (mažiau 1000km net nelaikau kelione). Todėl dabar esu lengvoj depresijoj, jei leistų sąlygos šokčiau kad ir dabar į mašiną ir važiuočiau bet kur toli 🙂 Supratau, kad negaliu be to gyventi. 
    Likus kelioms valandoms iki 2021 metų gavau raktus nuo pirmojo nuosavo būsto 🙂 Taig metai prasidėjo kraustymusi, visais metais buvo daug visokių užuolaidų pirkimu, baldų surinkimų, lengvų remontų ir t.t. 
    Įžengiau į offroad pasaulį. 
    Pradėjau važinėti dviračiu. Tiksliau pradėjau dar 2020, bet 2021 ėmiau važinėti dažniau ir toliau. 
    Prisidėjau prie automobilių parodų organizavimo. 

    2022 jokių tikslų neužsibrėžiu. Nematau logikos kodėl planai turi būti priklausomi nuo datos. Reikia kažką padaryti - imi ir darai dabar, o ne lauki pirmadienio ar kitų metų 😉
  15. Patinka
    Stanley sureagavo į venom Perku buta. Kaip nelikt apgautam, ar saugu?   
    Gerą brokerį radai, bet dauguma jų, tik tokie, kuriems rūpi, kad kuo greičiau būtų atliktas sandoris nepriklausomai nuo sąlygų, kad tik gautų savo dalį ir dar įsivertina ne 500, o 1.5k, taip buvo, kai pardavinėjom butą, pirkėjas susirado savo brokerį ir tiesiog už nugaros pastovėjo, nieko išvis nedarė ir gavo 1.5k 🙂
  16. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo arijas 2021-2022 metai   
    Čia yra šiuolaikinė pasaulinė krizė - pinigų visi turi daug, bet neturi kur juos dėt, todėl trūksta resursų ir viskas brangsta. 

    Atsakant į temą - 2021 buvo pirmieji metai per paskutinius ~12m. kai niekur nekeliavau (mažiau 1000km net nelaikau kelione). Todėl dabar esu lengvoj depresijoj, jei leistų sąlygos šokčiau kad ir dabar į mašiną ir važiuočiau bet kur toli 🙂 Supratau, kad negaliu be to gyventi. 
    Likus kelioms valandoms iki 2021 metų gavau raktus nuo pirmojo nuosavo būsto 🙂 Taig metai prasidėjo kraustymusi, visais metais buvo daug visokių užuolaidų pirkimu, baldų surinkimų, lengvų remontų ir t.t. 
    Įžengiau į offroad pasaulį. 
    Pradėjau važinėti dviračiu. Tiksliau pradėjau dar 2020, bet 2021 ėmiau važinėti dažniau ir toliau. 
    Prisidėjau prie automobilių parodų organizavimo. 

    2022 jokių tikslų neužsibrėžiu. Nematau logikos kodėl planai turi būti priklausomi nuo datos. Reikia kažką padaryti - imi ir darai dabar, o ne lauki pirmadienio ar kitų metų 😉
  17. Patinka
    Stanley sureagavo į Vileikis Už 105 tūkst. namą nusipirkusi vieniša mama Lina liko be pastogės - kaip cia suprast?   
    Nesupratai ką noriu pasakyt. "Mokėjo" avansą grynais, pardavėjas tą "patvirtino", o teisme, manau, ji neturėjo kaip įrodyt tokių  pinigų kilmės. Čia vienas iš įrodymų dėl sandorio pripažinimo negaliojančiu.
    Tarkim tu turi turto už 100k Eur vertės ir 200k Eur skolų. Kai priteis skolą ir parduos tavo turtą tai liksi be turto ir dar su 100k Eur skolos. Ir tarkim aš, kaip asmuo kuriuo tu gali pasitikėti, pasirašau su tavim vekselį, kad tu man skolingas 1mln Eur. Tai pardavus turtą 4/5 parduoto turto vertės proporcingai tenka man ir po to tą parduoto turto dalį išsidalinam. Reziume, vis tiek lieki skoloj pirminiams kreditoriams tačiau neoficialiai turi 4/5 parduoto turto vertės.
    Tada kiti kreditoriai kreipias į teismą, jog 1mln paskola kurią tau suteikiau yra fiktyvi. Aš būdamas bedarbis ir neturėdamas jokio turto neturiu kaip įrodyti jog galėjau tau paskolinti tokią pinigų sumą ir teismas tokią sutartį anuliuos.
    Tai čia, manau, labai panaši situacija tik su NT kai asmuo prasiskolina ir kol turtas neareštuotas jį "parduoda" kažkam iš artimos aplinkos.
  18. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo SPeed_FANat1c Ar šalies dalis turi teisę atskilti jei dauguma toje dalyje nori kitokios valdžios?   
    Tas pasakymas "prie ruso buvo geriau" populiarus todėl, kad žmonės painioja realų gyvenimą ir nostalgiją jaunystei. Daugumai tada buvo gražiausi gyvenimo metai, todėl taip ir kalba. Jei dabar nukeliautų į tuos laikus, tai jau kitą dieną patys grįžtų atgal 😄 Nors iki įstojimo į ES gyvenom turbūt dar blogiau nei prie ruso, bet tuos laikus prisimenu irgi su nostalgija, tačiau ne už ką nenorėčiau ten grįžt 🙂
  19. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo biz Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Perekupai parduodantys visiškus laužus sako "nenauja mašina", "pirk salone" ir t.t. Čia visada taip buvo ir bus, ne apie tai tema. Kai atvažiuoji pirkt mašinos pas normalų pardavėją ir randi techniškai tvarkingą, nenujotą, kuri nekelia abejonių dėl ridos, nebuvo stipriai daužta, nenulipdytą iš špakliaus ir nepirkt tik dėl to, kad salonas purvinas ir bamperių atspalviai skiriasi, tai jau išpindėjimas. Matosi, kad neturi patirties pirkimuose. Savo darbe tiek lavonų prisižiūriu, kad radus tavo paminėtą variantą net nekiltų minčių ieškot kažko geresnio. 

    "kodėl turiu iškart varyt į dažyklą" - neturi, gali ieškot tobulo automobilio n laiko, tik ar pagalvok ar tai apsimoka. Begaliniai važinėjimai kainuoja daugiau nei paprastas mašinos aptvarkymas po nupirkimo, o pasiruošt eksploatacijai reikia absoliučiai bet kokį auto, net ir poros metų senumo. 
  20. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MrHeksas Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nepirkt mašinos dėl purvino salono ir bamperių atspalvių tai ką aš žn 😄 Kas trečioj naujoj mašinoj jau būna perdažyti bamperiai. 
    Dėl raudonos, tai jeigu mašina daužta nebuvo, tik kosmetiniai padažymai be špakliaus - nieko čia blogo nėra, nei akis bado nei važiuot trukdo.

    Dėl apibraukytos - spėju ten buvo tik keli pabraižymai, kuriuos galima pašalinti detailingo pagalba. 

    Patarčiau nueiti į saloną ir apžiūrėti naujas mašinas - nustebsi kiek ten rasi pabraižymų ir kitų trūkumų, tada į dėvėtas mašinas žiūrėsi kitaip. Skundiesi, kad nėra ką pirkt, o tuo tarpu neperki mašinos dėl visiškų smulkmenų. 
  21. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Mindogas Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Tai čia tie patys "po.lizinginiai". Pradėkim nuo to, kad tai yra eilinė automobilių aikštelė, niekuo nesiskirianti nuo visų kitų. "po.lizinginiai" yra tik pavadinimas, realiai tai tokie patys naudoti auto iš vakarų Europos kaip ir visur kitur. Dauguma naujų auto vakarų Europoje perkami lizingu, taigi kiekviena aikštelė prekiaujanti kelių metų senumo auto galėtų vadintis taip pat. Kas liečia būklę, tai teko pas juos apžiūrėti kelis auto - jokio stebuklo neradau, tas pats kaip visur. Klientų aptarnavimas irgi. Tik daug dėmesio skiriama marketingui, dėl ko eiliniai žmonės jais aklai pasitiki, nors neturėtų, mašinas reikia tikrinti prieš pirkimą visur, net perkant salone, ką jau kalbėti apie aikšteles.

    Konkrečiai ex.leasin.gcar yra jų tarpininkavimas perkant iš aukcionų, kadangi aukcionuose automobiliai parduodami tik įmonėms, jie suteikia galimybę juos nupirkti paprastiems žmonėms. Aišku ne už dyką. Permečiau kainas, tai jei pvz Belgijoj-Olandijoj nuperki mašiną už 10k€ su PVM - galutinė kaina su visais mokesčiais ir parvežimu bus 11600-11800€. Jei nupirksi Ispanijoj, tai jau bus 12200-12800€. Brangu ar ne - spręskit patys. 
    Taip pat reikia turėti omenyje, kad aukcionai skirti prekybai tarp įmonių, taigi ten negalioja jokie įstatymai reglamentuojantys pardavėjo atsakomybę už būklę. Kokį gavai, tokį turi. Aišku niekas nesistengia tyčia nuslėpti trūkumų, bet niekas jų ir netaiso. Teoriškai tie automobiliai prieš pastatant į aukcioną būna patikrinami, praktiškai tas patikrinimas baigiasi ties protektoriaus gylio ir įbrėžimų matavimu su linijuote, niekas ten nesivargina tikrinti kėbulą dėl daužtumo, klausyti variklio, tikrinti dėžės darbo važiuojant ar bent jungti diagnostiką, taip kad laisvai gali gauti mašiną su barškančiu varikliu, smūgiuojančia dėže ar tiesiog pilnai nujotą mašiną. 
  22. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Mindogas Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Tai čia tie patys "po.lizinginiai". Pradėkim nuo to, kad tai yra eilinė automobilių aikštelė, niekuo nesiskirianti nuo visų kitų. "po.lizinginiai" yra tik pavadinimas, realiai tai tokie patys naudoti auto iš vakarų Europos kaip ir visur kitur. Dauguma naujų auto vakarų Europoje perkami lizingu, taigi kiekviena aikštelė prekiaujanti kelių metų senumo auto galėtų vadintis taip pat. Kas liečia būklę, tai teko pas juos apžiūrėti kelis auto - jokio stebuklo neradau, tas pats kaip visur. Klientų aptarnavimas irgi. Tik daug dėmesio skiriama marketingui, dėl ko eiliniai žmonės jais aklai pasitiki, nors neturėtų, mašinas reikia tikrinti prieš pirkimą visur, net perkant salone, ką jau kalbėti apie aikšteles.

    Konkrečiai ex.leasin.gcar yra jų tarpininkavimas perkant iš aukcionų, kadangi aukcionuose automobiliai parduodami tik įmonėms, jie suteikia galimybę juos nupirkti paprastiems žmonėms. Aišku ne už dyką. Permečiau kainas, tai jei pvz Belgijoj-Olandijoj nuperki mašiną už 10k€ su PVM - galutinė kaina su visais mokesčiais ir parvežimu bus 11600-11800€. Jei nupirksi Ispanijoj, tai jau bus 12200-12800€. Brangu ar ne - spręskit patys. 
    Taip pat reikia turėti omenyje, kad aukcionai skirti prekybai tarp įmonių, taigi ten negalioja jokie įstatymai reglamentuojantys pardavėjo atsakomybę už būklę. Kokį gavai, tokį turi. Aišku niekas nesistengia tyčia nuslėpti trūkumų, bet niekas jų ir netaiso. Teoriškai tie automobiliai prieš pastatant į aukcioną būna patikrinami, praktiškai tas patikrinimas baigiasi ties protektoriaus gylio ir įbrėžimų matavimu su linijuote, niekas ten nesivargina tikrinti kėbulą dėl daužtumo, klausyti variklio, tikrinti dėžės darbo važiuojant ar bent jungti diagnostiką, taip kad laisvai gali gauti mašiną su barškančiu varikliu, smūgiuojančia dėže ar tiesiog pilnai nujotą mašiną. 
  23. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Mindogas Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Tai čia tie patys "po.lizinginiai". Pradėkim nuo to, kad tai yra eilinė automobilių aikštelė, niekuo nesiskirianti nuo visų kitų. "po.lizinginiai" yra tik pavadinimas, realiai tai tokie patys naudoti auto iš vakarų Europos kaip ir visur kitur. Dauguma naujų auto vakarų Europoje perkami lizingu, taigi kiekviena aikštelė prekiaujanti kelių metų senumo auto galėtų vadintis taip pat. Kas liečia būklę, tai teko pas juos apžiūrėti kelis auto - jokio stebuklo neradau, tas pats kaip visur. Klientų aptarnavimas irgi. Tik daug dėmesio skiriama marketingui, dėl ko eiliniai žmonės jais aklai pasitiki, nors neturėtų, mašinas reikia tikrinti prieš pirkimą visur, net perkant salone, ką jau kalbėti apie aikšteles.

    Konkrečiai ex.leasin.gcar yra jų tarpininkavimas perkant iš aukcionų, kadangi aukcionuose automobiliai parduodami tik įmonėms, jie suteikia galimybę juos nupirkti paprastiems žmonėms. Aišku ne už dyką. Permečiau kainas, tai jei pvz Belgijoj-Olandijoj nuperki mašiną už 10k€ su PVM - galutinė kaina su visais mokesčiais ir parvežimu bus 11600-11800€. Jei nupirksi Ispanijoj, tai jau bus 12200-12800€. Brangu ar ne - spręskit patys. 
    Taip pat reikia turėti omenyje, kad aukcionai skirti prekybai tarp įmonių, taigi ten negalioja jokie įstatymai reglamentuojantys pardavėjo atsakomybę už būklę. Kokį gavai, tokį turi. Aišku niekas nesistengia tyčia nuslėpti trūkumų, bet niekas jų ir netaiso. Teoriškai tie automobiliai prieš pastatant į aukcioną būna patikrinami, praktiškai tas patikrinimas baigiasi ties protektoriaus gylio ir įbrėžimų matavimu su linijuote, niekas ten nesivargina tikrinti kėbulą dėl daužtumo, klausyti variklio, tikrinti dėžės darbo važiuojant ar bent jungti diagnostiką, taip kad laisvai gali gauti mašiną su barškančiu varikliu, smūgiuojančia dėže ar tiesiog pilnai nujotą mašiną. 
  24. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo biz Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Perekupai parduodantys visiškus laužus sako "nenauja mašina", "pirk salone" ir t.t. Čia visada taip buvo ir bus, ne apie tai tema. Kai atvažiuoji pirkt mašinos pas normalų pardavėją ir randi techniškai tvarkingą, nenujotą, kuri nekelia abejonių dėl ridos, nebuvo stipriai daužta, nenulipdytą iš špakliaus ir nepirkt tik dėl to, kad salonas purvinas ir bamperių atspalviai skiriasi, tai jau išpindėjimas. Matosi, kad neturi patirties pirkimuose. Savo darbe tiek lavonų prisižiūriu, kad radus tavo paminėtą variantą net nekiltų minčių ieškot kažko geresnio. 

    "kodėl turiu iškart varyt į dažyklą" - neturi, gali ieškot tobulo automobilio n laiko, tik ar pagalvok ar tai apsimoka. Begaliniai važinėjimai kainuoja daugiau nei paprastas mašinos aptvarkymas po nupirkimo, o pasiruošt eksploatacijai reikia absoliučiai bet kokį auto, net ir poros metų senumo. 
  25. Patinka
    Stanley sureagavo į MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Tą patį galiu pasakyti, pirkau su Stanley pagalba, "permokėjau" irgi nemažai, bet jau tuoj 4 metai bus kaip važiuoju su mašina, kad tokių naudotų automobilių būna, niekad nebūčiau patikėjęs, nes kas benusiperka visiem kažkas išlenda ir tuomet paaiškėja priežastis, kodėl tas automobilis buvo pardavinėjamas. Bet aišku perka su draugo, pažystamo pagalba...kurie na švelniai tariant nėra automobilių pirkimo profesionalai. 🙂 Tai šitoj vietoj, pirkimas su Stanley pagalba yra tikrai atsiperkantis dalykas jau nusipirkus automobilį metams bėgant, tiek nervų sutaupant, tiek laiko sutaupant (nereikia po servisus važinėti), jau nebekalbu kaip nemalonu yra atsirandančios neplanuotos didesnės išlaidos. Bet žinoma permokėti galima tik tada, kai tikrai žinai, kad perki gerą variantą, kuris tikrai vertas "permokos", kadangi pamenu manęs dar Stanley paklausė ar nebus per brangus tas variantas, o aš ir sakau, jei tikrai manai, kad jis vertas tų pinigų - tai perkam, o praėjus keliem metam nuo pirkimo, tai tik galiu pasakyti, kad tikrai buvo verta. 🙂
×
×
  • Sukurti naują...