Pereiti prie turinio

Stanley

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7.251
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    96
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Klausimas del mokesciu   
    PSD yra 6,98%, nesvarbu ar dirbantis ar I.V., tiesiog dirbantis kas mėnesį susimoka 6,98% nuo algos, o I.V. kas mėnesį moka po 6,98% ne nuo savo uždarbio, o nuo minimalios algos, kas šiemet yra 64,50€, po to susimoka likutį už visus metus (jei nori gali ir kas mėnesį mokėt visą sumą). Skirtumas tik tas, kad jei su I.V. uždirbsi mažiau nei MMA - niekas permokos negrąžins. 

    VMI pelno mokestis 5-15% yra ok, bet PSD ir VSD yra valstybinis reketas. PSD apmoka nebent jei reikės iškviesti greitąją. Visą kitą moki už savo pinigus. Jeigu reikia vizito pas specialistą, tai kol sulauksi nemokamo vizito poliklinikoje spėsi pasveikt pats. Kai paskutinį kartą reikėjo vizito - laukiau daugiau nei pusę metų. Todėl žmonės priversti mokėti pinigus privačioms klinikoms, kad patektų pas tą patį specialistą anksčiau.
    Kas ten prašneko apie išmokas vaikams akivaizdžiai neturi vaikų. Už tuos grašius net pampersų nenupirksi. O su I.V. išvis praktiškai neįmanoma gauti vaiko išmokos. 
    Apie pensijas nueikit pas močiutes paklausti kiek jos gauna. Neretai neužtenka net už komunalinius susimokėt. Tai kur nueina tas kosminis VSD mokestis? Užtat tris kartus tam pačiam stadionui statyt milijardų visada suras. 
  2. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Paskaičius komentarus ten esmė ne kainoje, o paslaugų kokybėje ar net apgavystėse. Jau net ištisos fb grupės nukentėjusių yra. Pusę feisbuko jis jau užblokavęs, manau greit žmonės baigsis ir sėdės be darbo. Dar stumia ant kitų tikrintojų, kad visi blogi, o jis vienas geras. Nesu prieš konkurentus, bet tokių tai tikrai nereikia, nes gadina vardą ne tik sau, o ir visai paslaugai, žmonės po to išvis jokių tikrintojų nesamdys. 
  3. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nors amerikonai beveik visi benzinai, bet jų vistiek importuojama žymiai mažesnis % nei europiečių, tai jie ir sudaro dalį tų 30% benzinų. 
    Taip pat Lietuvoje nemažai finansiškai protingų žmonių kurie važiuoja dujomis, o amerikonai, ypač naujesni tam geriau tinka nei europiečiai su savo TFSI. Kai gali važiuot su dideliu V8 visureigiu pigiau nei dyzeliniu Golfu. 
    Kas spėjo prastumti savo seną dyzelį iki rimtų gedimų tas vėl pirks dyzelį ir sakys kokie jie ekonomiški, nes valgo 4,79895l/100km riedant nuo kalno užgesintu varikliu 😄 O kas spėjo pakeisti purkštukus už 2k€, smagratį už 800€, kuro siurblį už 500€, turbiną už 400€, DPF, EGR - tie perka paprastą kaip žigulį europinį japoną ar JAV importą ir į tą klaksintį dūmijantį košmarą nebenori sugrįžt 🙂
  4. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo RokasSl Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Būtent, pasakoju iš savo varpinės, nes šitą darbą dirbu ir su šituo susiduriu kasdien. Mano parduodamus auto yra tikrinę atstovybėse ir ne kartą su pirkėjais po mano patikros papildomai esam važiavę į atstovybę kur nerasdavo dalies trūkumų, kuriuos radau pats. Ir čia nenoriu pasigirt neva koks aš geras tikrintojas, tai tiesiog įrodymas, kad neapsimoka važiuoti į atstovybę tikrinti prieš pirkimą. Mano atveju nepamatė nei dažytų dalių, nei nulūžusių žibinto laikiklių, nei sulankstyto TV, jau nekalbant apie gilesnius požymius. Vienam servise daužtumo patikra buvo tik prožektorium aplinkui apėjo net durų neatidaręs :D Kad tau ten atstovybė išrišo dužimą - valio, bet tai yra išimtis, o ne taisyklė. Jei detalės buvo pakeistos to nepamatyti neįmanoma, net jei buvo dažyta pagal gamyklinį dažų storį (nekalbu apie apsišaukelius tikrintojus). Taip, keltuvas padeda pamatyti daugiau požymių, bet keltuvai egzistuoja netik atstovybėse. 
    Dar nepamiršk, kad patikra priklauso taip pat ir nuo mašinos amžiaus, sudėtingumo, kainos ir rinkos vertės. Kai perki darbinį arklį už 1k, tai ten užteks tik į artimiausią servisą nuvažiuot, kad už 10€ pasikeltų pažiūrėtų ar nesupuvęs, ar važiuoklė nesubyrėjus, stabdžiai stabdo, variklis nekala ir ok, svarbu iki tech pabaigos davažiuotų, koks skirtumas kas ten buvo daužta ir dažyta. Kai žiūri mašiną už 10k, bet už žemiausią rinkos kainą, tai ten jau svarbu, kad kėbulas nesuvirintas iš kelių, pagrindiniai agregatai be defektų ir tiek, važiuoklę ir kitus smulkius trūkumus už kainos skirtumą susitvarkysi. O kai žiūri mašiną už didelę rinkos kainą ir/arba 50-100k vertės, tai ten jau prasideda įbrėžimų ieškojimas, dėmės salone ir t.t. Dar ir nuo pirkėjų priklauso, vieni neperka jei buvo sparnas dažytas, kiti perka ir su virintu ketvirčiu ir jiems ok. 
  5. Patinka
    Stanley sureagavo į Paulius. Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Tikrintojas nera vienas, ju yra daug. Vieni dirba geriau, kiti blogiau, treti aferistai.
    Zinau atveji kai tikrintojas dirbdavo po 20e Kauno turguje, kai pas mus visus tuo metu kainos buvo apie 100e. Jis pats draugams giresi sako tikrinu ir nieko nesuprantu, bet zmonem tinka.
     
    Tas pats su servisais ne visi meistrai ten gabus, ne visi dirba saziningai. Ne jau tikites, kad atvare 15 metu masina i servisa, jums specialiai bus skirtas geriausias serviso meistras? Tikriausiai greiciau studentas. Nes atsakomybes per daug nenesa, o puiki terpe praktikuotis.
     
    Joks servisas su masina nedaro bandomojo vaziavimo, nes tiesiog nenesa atsakomybes jei vaziuojant kas nutiktu.
    Gyvi parametrai stovint ir vaziuojant skiriasi. Dalis agregatu su apkrova dirba kitaip nei tiesiog ant laisvo pagazuojant.
    Vaziuojant gali bildeti vaziuokle, o akivaizdziai ja tikrinant to nesimatyt, vaziuojant jauciama trauka, stabdymas, automobilio stovejimas ant kelio, vibracijos, girgzdejimai, padangu uzimas, ratu musimas, greicio dezes darbas, variklio pasaliniai garsai duodant daugiau sukiu su apkrova ir kita.
     
    Servisai taip pat turi savo privalumu, tai keltuvas, apsaugu nuemimas jei tai daro (daro ne visi). Jei pasistengs jie gali matyti tai ko tiesiog gatveje neimanoma matyti.
    Nors man didziausias privalumas juose tai galimybe jungtis prie duomenu bazes ir matyti aptarnavimus. Naudinga tik jei auto pakankamai naujas ir bent didziaja dali laiko buvo aptarnautas ten. Tada matomos ridos, kas buvo keista ir pan.
    Tai pagrinde pasiteisina taip vadinamiems polizinginiams automobiliams.
     
    Gudrus pardavejai parduodami naujesnius ar brangesnius auto daznai sako sutinku tikrinti atstovybeje, nenoriu jokiu garaziuku ir smulkiu servisu, vaziuojam i atstovybe ir tai vis kartoja.
    O kabliukas yra cia toks, kad pirkejui akis blizga, galvoja kaip pasitikima masina ir net pats pardavejas siulo tikrinti. Pardavejas gerai zino kokios eiles yra jo mieste patekti i atstovybe. Pirkejas paskambina ir isgirsta, kad eile bent kelios savaites. Ir perka be patikros 🙂
     
    Dar griztant prie to bandomojo vaziavimo. Pardavinejau automobili su sankabos defektu, pirkejas tai zinojo. Bet norejo pilnai patikrinti. Patikra truko beveik 4h. Priraso aibe smulkmenu tokiu kaip "variklio apsauga sveria per daug"  - taip nes joje pilna purvo, zvyro, o masina nera nauja. Bet esminio ir vienintelio stambaus defekto kaip sankaba jie neuzfiksuoja. Nes tiesiog pavaziuojant kelis metrus iki keltuvo ne viskas pasijaucia.
     
    Tikrintojas kartais turi galimybe patikrinti automobili salta, uzkurti po nakties. Servisas to niekada netures.
     
    As tikrai nesu pries servisus ir tegul zmones ten tikrinasi.
    Jei ieskai pagalbos, tai turi kreiptis ten kuo pasitiki. Jei pasitiki tikrintoju tai kreipkis i ji, jei tau atrodo patikimiau servisas tai kreipkis i servisa.
     
    As ne tik tikrinu, bet ir prekiauju automobiliais. Patikros servise yra stipriai lengvesnes nei tikrintoju. Tai daug mieliau vaziuoju i servisus.
    Zinoma yra buve kada tikrintojo klaida pakisa koja ir automobilis nera parduodamas.
     
     
  6. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nemoka atstovybės tikrinti auto ir niekada nemokėjo. Yra atstovybių kur patikra ir palei 300€ kainuoja.
    Jokių apsaugų nenuiminėja (tiesą sakant mes irgi nieko neardom, nes čia jau intervencija į mašiną). 
    Diagnostika gal ir dilerinė, bet baigiasi tik klaidų nuskaitymu, gyvų parametrų nežiūri, o jei ir žiūrėtų, tai studentas vistiek nieko ten nesuprastų. 
    Dažų storio matuokliais net nemoka naudotis, ką jau kalbėti apie kitų daužtumo požymių pastebėjimą. 
    Būtent, kad jie to nedaro kiekvieną dieną, tai nėra jų specifika, tokią paslaugą turi tik todėl, kad klientai prašo. 

    Esminis skirtumas tame, kad kai tikrintojui (sąžiningam) atsiųsi 5 skelbimus, tai jis iškart atmes blogus ir važiuos žiūrėti geriausio. Jei visi bus blogi, tai nežiūrės nei vieno. O į atstovybę patikrai turėsi nuvaryti visus 5, kad sužinoti, jog jie visi lavonai. 
    Tikrintojas nuoširdžiai patars kurį auto geriau pirkt, kuriuos defektus galima nebrangiai sutaisyt, o kur variklis garsiau dirba, nors akivaizdaus defekto šiam momentui nėra. Tuo tarpu atstovybė tik išduos defektų lapą ir spręsk pats. 
    Po apžiūros tikrintojas padės surašyti sutartį, perrašyti SDK, jei reikia nuvažiuoti kartu į regitrą ar nuvaryti mašiną iki namų. Kuri atstovybė atlieka tokias paslaugas? 
    O kur dar kelių savaičių eilės atstovybėse, joks pardavėjas tiek nelauks. O jei mašiną perki kur nors Mažeikiuose, kas tau važiuos 100+km iki artimiausios atstovybės? 
  7. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Paskaičius komentarus ten esmė ne kainoje, o paslaugų kokybėje ar net apgavystėse. Jau net ištisos fb grupės nukentėjusių yra. Pusę feisbuko jis jau užblokavęs, manau greit žmonės baigsis ir sėdės be darbo. Dar stumia ant kitų tikrintojų, kad visi blogi, o jis vienas geras. Nesu prieš konkurentus, bet tokių tai tikrai nereikia, nes gadina vardą ne tik sau, o ir visai paslaugai, žmonės po to išvis jokių tikrintojų nesamdys. 
  8. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nors amerikonai beveik visi benzinai, bet jų vistiek importuojama žymiai mažesnis % nei europiečių, tai jie ir sudaro dalį tų 30% benzinų. 
    Taip pat Lietuvoje nemažai finansiškai protingų žmonių kurie važiuoja dujomis, o amerikonai, ypač naujesni tam geriau tinka nei europiečiai su savo TFSI. Kai gali važiuot su dideliu V8 visureigiu pigiau nei dyzeliniu Golfu. 
    Kas spėjo prastumti savo seną dyzelį iki rimtų gedimų tas vėl pirks dyzelį ir sakys kokie jie ekonomiški, nes valgo 4,79895l/100km riedant nuo kalno užgesintu varikliu 😄 O kas spėjo pakeisti purkštukus už 2k€, smagratį už 800€, kuro siurblį už 500€, turbiną už 400€, DPF, EGR - tie perka paprastą kaip žigulį europinį japoną ar JAV importą ir į tą klaksintį dūmijantį košmarą nebenori sugrįžt 🙂
  9. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Paskaičius komentarus ten esmė ne kainoje, o paslaugų kokybėje ar net apgavystėse. Jau net ištisos fb grupės nukentėjusių yra. Pusę feisbuko jis jau užblokavęs, manau greit žmonės baigsis ir sėdės be darbo. Dar stumia ant kitų tikrintojų, kad visi blogi, o jis vienas geras. Nesu prieš konkurentus, bet tokių tai tikrai nereikia, nes gadina vardą ne tik sau, o ir visai paslaugai, žmonės po to išvis jokių tikrintojų nesamdys. 
  10. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Nors amerikonai beveik visi benzinai, bet jų vistiek importuojama žymiai mažesnis % nei europiečių, tai jie ir sudaro dalį tų 30% benzinų. 
    Taip pat Lietuvoje nemažai finansiškai protingų žmonių kurie važiuoja dujomis, o amerikonai, ypač naujesni tam geriau tinka nei europiečiai su savo TFSI. Kai gali važiuot su dideliu V8 visureigiu pigiau nei dyzeliniu Golfu. 
    Kas spėjo prastumti savo seną dyzelį iki rimtų gedimų tas vėl pirks dyzelį ir sakys kokie jie ekonomiški, nes valgo 4,79895l/100km riedant nuo kalno užgesintu varikliu 😄 O kas spėjo pakeisti purkštukus už 2k€, smagratį už 800€, kuro siurblį už 500€, turbiną už 400€, DPF, EGR - tie perka paprastą kaip žigulį europinį japoną ar JAV importą ir į tą klaksintį dūmijantį košmarą nebenori sugrįžt 🙂
  11. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo l781 Klausimas del mokesciu   
    Toks jausmas, kad atėjo vmi botas paklausinėt, kad patys prisiduotumėt 😄
  12. Patinka
    Stanley sureagavo į babausis1 Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Aš duosiu konkretų atvejį.
    Automobili X3 G01 30i, pirktas iš JAV 2020 metais su 40 tūkst rida. Dabar 80 tūkst. km rida. 
    Mokėta buvo ~33 tūkst. EUR. Tuo tarpu Europoje tuo metu kainavo 20d turbūt kokius 40k EUR su 150 tūkst rida.
    Kaip manai, kurios finale būtų/yra eksplotacija ir nusidevėjimas didesnis?

    Ką aš pradžio turėjau omeny, kad man juokinga, kai žmonės skaičiuoja ekonomiškumą vertindami kiek pila kuro 100-ui kilometrų, nevertindami kiek visko gali tekt pakeist eksplotuojant automobilį su 3x didesne rida. 🙂
     
  13. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Tomashh Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Lietuviai išvis nesupranta ko nori. Pigių mašinų neperka, nes būklė netinka. Brangioms net neskambina, nes kaina kosmosas. Turėjau čia seną Lexusą, geriausios būklės kokį tik teko matyti, jo savikaina gavosi 13-14k, įmečiau į fb už 9,7, kad nuderėt iki 9-9,5, tai visi išvadino ##### kosmonautu, max 5k vertas 😄 Įdėjau į mobile.de, vokietis iškart nupirko, dar sumokėjo už pristatymą ir padangas paliko, tai realiai net daugiau gavau 🙂 
    Aišku pardavėjai irgi pagerinti, kaip tik vakar norėjau važiuot į kitą miestą mašinos žiūrėt, iš foto atrodo tikrai gyva, paskambinus paklausius ar savo parduoda ar perpardavinėja atsakymas "koks tau skirtumas!?". Paklausius ar dokumentai tvarkoj ir ar yra sdk - atsakymas "mašiną perki ar dokumentus?!". Tai po tokio pokalbio klientas net nebenorėjo važiuot. O po to perekupai skundžiasi, kad rinka stovi ir niekas neperka. Kur tau pirks, kai pats parduot nenori 😄 
  14. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Tomashh Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Ne kartą esu matęs, kai skelbime rašo, kad parduoda lizingu, o realiai nenorėjo rašyt pilnos kainos. Matyt lizingas būtų buvęs tik tai sumai, kuri įrašyta. 
  15. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo l781 Klausimas del mokesciu   
    Toks jausmas, kad atėjo vmi botas paklausinėt, kad patys prisiduotumėt 😄
  16. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo l781 Klausimas del mokesciu   
    Toks jausmas, kad atėjo vmi botas paklausinėt, kad patys prisiduotumėt 😄
  17. Patinka
    Stanley sureagavo į Tmaster Auto pardavimas   
    Atsiverti skelbimus ar aukcioną, susirandi auto, nuperki, atremontuoji ir parduodi. kas čia sunkaus? 😄 darbas prie kompiuterio 1-2 valandos per dieną 🤣🤣 svajonių darbas z kartai
  18. Naudinga
    Stanley gavo reakciją nuo dawnofwar Prekyba automobiliais Lietuvoje   
    Už TA niekad neblykčioja, tik už greitį ir tai nevisi. Tiesą sakant nepamenu kada paskutinį kartą važiavau su tranzitais, nes turiu prekybinius, bet niekad nesu girdėjęs, kad kas gautų baudą už tranzitus be TA. 
  19. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Lost159 Kapitalinio remonto pradzia.   
    Dabar kaip tik ieškausi meistrų kosmetinei apdailai, tai vieni siūlosi už 2-3k, kiti už 5-6k. Tie pigiausi už 2k sako padarys per dvi savaites, tai gaunasi 4k mėnesinė alga - neblogai 😄 Kiek tada brangiausi uždirba, 10-12k? Aišku kai samdai įmonę tai ten atminusavus visus mokesčius, PVM, algas visokiems direktoriams ir vadybininkams, įmonės pelną, tai miestrui lieka dar mažiau nei tie 4k. 
    Šiuo metu pats laikas daryti remontus, nes kadangi sustojo NT rinka, tai ir meistrams mažiau darbo. Prieš euriborą kai buvo bumas, tai meistrai specialiai sakydavo kosmines kainas iš lempos, kad neimti objekto, bet klientai vistiek sutikdavo, nes nebuvo kur dėtis. Dabar to nebėra, bet geri meistrai nekosmonautai vistiek nesėdi be darbo. 
  20. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo diablom Kapitalinio remonto pradzia.   
    Nesvarbu ar laidas naudotas ar ne, jo pralaidumas nuo to nesikeičia. Bent jau į virtuvę tikrai reiktų pakeist laidus, nes virdulys, mikrobangė srebia tikrai daug, jau nekalbant apie el. viryklę. Jei pas nuomininką sudegs rozetė, apdegs siena, tai tai bus tavo kaltė, jau nekalbant apie gaisrą. Kambariams (TV, PC, apšvietimas) tų laidų pralaidumo užtenka, bet aliumininiai laidai turi kitą trūkumą - keičiant rozetes, jungiklius kelis kartus pajudinus jie lūžta lengvai ir tose vietose pradeda svilti. 
  21. Patinka
    Stanley sureagavo į MartynasKu Kur perkat automobilius?   
    Na, mano pirkti auto iš Vokietojos skelbimuose kainos buvo 4700 EUR, 4800 EUR ir 7600 EUR tai panašios kainos gavosi su Stanley paslaugom ir parvežimu, nes nemažai nusiderėjo. Jokių rimtų problemų neišlindo, TA praėjo iš pirmo karto (nieko netvarkant nukėlus nuo tralo).
    Aš nekalbu apie tokius dalykus, kad ten stabdžių kaladėles reikėjo pasikeisti arba vasarinės padangos vienam iš auto buvo tik vienam sezonui, juolab kad apie padangas prieš perkant Stanley paminėjo, kad nebus jos geros. O šiaip čia ne gedimai. 🙂 
  22. Patinka
    Stanley sureagavo į MartynasKu Kur perkat automobilius?   
    Yra du variantai, arba 200 EUR ir pusė nuderėtos sumos, kurią nusiderės Stanley ir tada atvežimas (iki Vilniaus paprastai būna 400-500 EUR). Tai dažniausiai automobilis nuo skelbiminės kainos pabrangsta 200-300 EUR (bet aišku tas nėra garantuota), bet Stanley geba tikrai daug nusiderėti, mano kaip paprasto žmogelio akimis. 🙂 Automobilį gauni be numerių, registracija, TA ir t.t. automobilio transportavimu iki regitros rūpiniesi pats.
    Arba 950 EUR prie automobilio kainos, bet už tai gauni viską "sukramtytą" ir Stanley prisiima visas rizikas, kad pvz. nepraeis TA dėl kokios smulkmės ir pan.:

    Plačiau apie kainas: https://www.24auto.lt/automobili371-pirkimas-vokietijoje.html

    Asmeninė patirtis tai tokia, kad pirkau 3 automobilius su pirmąja kainodara t.y. 200 EUR + 50 proc. nuderėtos sumos ir toliau viską dariausi pats. Visi 3 auto TA praėjo iš pirmo karto ir pan. tad ir sutaupiau nemažai. Antrasis variantas gal labiau moterims, arba dideliems direktoriams, kurie neturi laiko TA ir Regitroje eilėse pastovėti ir nori "sukramtyto ir į burną įdėto varianto".
  23. Ekspertas
    Stanley gavo reakciją nuo MartynasKu Kur perkat automobilius?   
    Užsieny perkam, nes šitam metalo laužyne ieškot mašinos tas pats kas žmonos ieškot viešnamy 😄 

    O tais karvertikalais per daug pasitikit. Dažnai arba istorijos nėra arba prirašyta nesąmonių. Arba parašytas įvykis už 3000€ kur Vokietijoje buvo tik kosmetiniai padažymai, o lietuvis galvoja, kad čia jau sumaitota ir neperka. 

    Rinkos kaina irgi neviską pasako, neretai apžiūrėjus kelis variantus pigiausias (iš apžiūrėtų, ne iš skelbimų) būna geresnis už brangiausią. Jeigu parduoda įmonės tai ten kainos būna plius minus adekvačios, bet jei privatūs, tai būna visko. Neretai į mašinos kainą įskaičiuoti sentimentai arba visokie remontai ir einami aptarnavimai, kurie neįtakoja mašinos vertės. Arba nenori parduot, todėl parašė belekokią kainą. Būna ir atvirkščiai - foto mažai ir jos baisios, mašina purvina, tekste parašyta daug smulkių defektų, pirkėjų toks skelbimas nedomina, todėl parduoda ilgai, todėl krenta kaina. Atvažiuoji ir randi ledą už gerą kainą. 
    Šiaip didžiausia klaida, kurią daro pirkėjai tai renkasi skelbimus pagal jų galiojimo laiką, jei skelbimas prieš savaitę įdėtas tai net neskambina, nors nieko blogo nesimato. Nors už tokių skelbimų dažniausiai slepiasi geriausi variantai. Bet visi perka mašinas kaip karštus pyragėlius 😄 
  24. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo Lost159 Kapitalinio remonto pradzia.   
    Dabar kaip tik ieškausi meistrų kosmetinei apdailai, tai vieni siūlosi už 2-3k, kiti už 5-6k. Tie pigiausi už 2k sako padarys per dvi savaites, tai gaunasi 4k mėnesinė alga - neblogai 😄 Kiek tada brangiausi uždirba, 10-12k? Aišku kai samdai įmonę tai ten atminusavus visus mokesčius, PVM, algas visokiems direktoriams ir vadybininkams, įmonės pelną, tai miestrui lieka dar mažiau nei tie 4k. 
    Šiuo metu pats laikas daryti remontus, nes kadangi sustojo NT rinka, tai ir meistrams mažiau darbo. Prieš euriborą kai buvo bumas, tai meistrai specialiai sakydavo kosmines kainas iš lempos, kad neimti objekto, bet klientai vistiek sutikdavo, nes nebuvo kur dėtis. Dabar to nebėra, bet geri meistrai nekosmonautai vistiek nesėdi be darbo. 
  25. Patinka
    Stanley gavo reakciją nuo diablom Kapitalinio remonto pradzia.   
    Nesvarbu ar laidas naudotas ar ne, jo pralaidumas nuo to nesikeičia. Bent jau į virtuvę tikrai reiktų pakeist laidus, nes virdulys, mikrobangė srebia tikrai daug, jau nekalbant apie el. viryklę. Jei pas nuomininką sudegs rozetė, apdegs siena, tai tai bus tavo kaltė, jau nekalbant apie gaisrą. Kambariams (TV, PC, apšvietimas) tų laidų pralaidumo užtenka, bet aliumininiai laidai turi kitą trūkumą - keičiant rozetes, jungiklius kelis kartus pajudinus jie lūžta lengvai ir tose vietose pradeda svilti. 
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...