Pereiti prie turinio

Problema dėl EBAY prekės gražinimo


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

užsisakiau SSD diską iš ebay (http://www.ebay.co.uk/itm/390889495539?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT), atsiuntė, bet jis nesuderinamas su mano laptopu Lenovo y510p, skaičiau įvairiuose forumuose, visiem pasirodo ta pati problema. Taigi parašiau pardavėjui laišką, kad netinka SSD ir jis iš pradžių paprašė kreiptis į ADATA support‘ą, gal jie padės, taip pat patikino, kad jeigu ką, pinigus tikrai grąžins. Vėliau pasakiau jam, kad supportas padėti negali ir iškėliau dispute per paypal (Reason: not as described). Dabar pagal viską, iki lapkričio 2d. turiu išsiųst diską atgal, pateikti paypalui tracking information ir tik tada atgausiu visus pinigus. Bet pardavėjas rašo, kad geriau palauk kol dispute automatiškai užsidarys lapkričio 2d. ir reikės padaryti per ebay open a case (Item not as descirption) ir jis man grąžins pinigus ir netgi sako, kad prekės nebereikės siųsti atgal.

„Dear sir, now you just don’t response and let it close naturally. Then, Paypal will close the case, and you don’t get the money refund firstly.

Please don’t worry, you open a case on eBay, Item not as descirption.

Then we will choose the full refund back to you.

Then you can get the refund without Paypal review. And, you don’t have to send back this item.“

 

Taigi, ką patartumėte daryti? Atrodo, lyg jis taip bando išvengti pinigų grąžinimo, ar įmanomas toks atvejis, kad likčiau kaip ir apgautas?

 

Dėkui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net negalvok jo klausyt,isdurs tave.nes jei case uzdarys,net ebay negalesi case iskelt...

Gerai, tarkim dabar išsiunčiu atgal prekę ir pateikiu paypalui tracking information. Kaip vyksta tada pinigų grąžinimas? Paypal seka tracking information, ir kai jau rodo, kad prekė pasiekė gavėją, tada jie grąžina man pinigus ar dar ir gavėjas paypalui turi patvirtint, kad tikrai gavo prekę?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neisivaizduoju nieko situose reikaluose, bet skamba gryna apgaule, vien del to, jog nereikes grazint daikto.:))

eBay prekės negrąžinimas yra visai normalu kai kalbama apie nedidelias sumas (£1-15), pats ne kartą esu atgavęs pinigus ir pasilikęs prekę jeigu pamatau kažkokį defektą arba jei prekė visiškai neatitinka aprašymo. Na, bet jeigu SSD siūlo nebesiųsti atgal, tai tikrai kažkas čia netaip.

 

Beje, kodėl pirma darei dispute, o ne ebay case?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...