Pereiti prie turinio

Kokia pagalbos koncepcija rinktis?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

ipusejo darbai su musu e-parduotuve.

Kadangi, talpiname savo www uzsienio hosting'e, ten idiegta Cpanel, tad turiu gan daug pasirinkimo.

 

Prekiausime laisvalaikio prekemis, tad noretume tureti ir pagalbos linija. Viskas suksis su Wordpress + Woocommerce motoriukais.

Taigi iskilo klausimas, kokia pagalbos klientams koncepcija rinktis: ar "Livechat" ar "support ticket" ar uzteks ir wordpress?

 

Cpanel'yje turiu daug pasirinkimo, kaip Chat'ai, support ticketai, "FAQ" ir t.t. Tik, Iskart, juose matau problema: kaip sulietuvinti.

KA GALETEMETE PATARTI?

 

Is anskto esu dekingas uz info ;)

Redagavo g4gt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...