Pereiti prie turinio

Kokia pagalbos koncepcija rinktis?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

ipusejo darbai su musu e-parduotuve.

Kadangi, talpiname savo www uzsienio hosting'e, ten idiegta Cpanel, tad turiu gan daug pasirinkimo.

 

Prekiausime laisvalaikio prekemis, tad noretume tureti ir pagalbos linija. Viskas suksis su Wordpress + Woocommerce motoriukais.

Taigi iskilo klausimas, kokia pagalbos klientams koncepcija rinktis: ar "Livechat" ar "support ticket" ar uzteks ir wordpress?

 

Cpanel'yje turiu daug pasirinkimo, kaip Chat'ai, support ticketai, "FAQ" ir t.t. Tik, Iskart, juose matau problema: kaip sulietuvinti.

KA GALETEMETE PATARTI?

 

Is anskto esu dekingas uz info ;)

Redagavo g4gt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...