Pereiti prie turinio

El. parduotuvės atidarymas (keli klausimai, patarimų prašymas)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

esu dar ne pilnametis, iki šiol užsiiminėjau visokiais žaidimų projektais, kurie tikrai nešė ne mažą pelną, tačiau jie reikalavo labai daug laiko, t.y. net po kelias valandas per dieną. Turiu minimaliai patirties pardavimuose - teorijos žinių taip pat. Žinoma, yra žmonių su kuriais galiu pasikonsultuoti, tačiau jie irgi nėra ekspertai šioje srityje ir nežino visų šios srities painiavų, todėl kuriu šią temą tikėdamasis jūsų pagalbos, prašau jūsų paaiškinimo :)

 

Parduotuvę žadu nupirkti, prekes sandeliuoti nenoriu, todėl darysiu drop-shipping būdu (ar kaip ten...). Ką būtent reikia turėti, jog galėtum užsiiminėti prekybą? Įsivaizduokime jau yra parduotuvė, tiekėjai yra, visa atributika paruošta - telieka prekiauti. Ko man reikia, jog tai būtų legalu? Ar reikalingas koks nors buhalteris, kokiu būdu man mokėti tą PVM, kaip gauti ir ar užteks individualios veiklos pažymėjimo, kada reikia kurti UAB ir t.t., o gal iš viso tokioje šalyje labiau apsimoka pardavinėti ir pelnytis tol, kol būsi parištas ir gavęs baudą tu tik tada "legalizuosies"? Nes pavyzdžiui kitose šalyse kiek žinau galima kelis mėnesius pardavinėti nemokant jokių mokesčių ir t.t., nu žodžiu kol įsitvirtinsi stabiliai šiame reikale ir bus viskas tvarkoje.

 

Žodžiu, laukiu jūsų komentarų ir atsakymų, jeigu labai kažkur nusišnekėjau - pataisykite, priimu kritiką, prašau pagalbos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

esu dar ne pilnametis, iki šiol užsiiminėjau visokiais žaidimų projektais, kurie tikrai nešė ne mažą pelną, tačiau jie reikalavo labai daug laiko, t.y. net po kelias valandas per dieną. Turiu minimaliai patirties pardavimuose - teorijos žinių taip pat. Žinoma, yra žmonių su kuriais galiu pasikonsultuoti, tačiau jie irgi nėra ekspertai šioje srityje ir nežino visų šios srities painiavų, todėl kuriu šią temą tikėdamasis jūsų pagalbos, prašau jūsų paaiškinimo :)

 

Sveikas,

 

Manai, kad el. parduotuvės valdymas užims mažiau laiko?

Jei netingėtum, gerai perverstum forumą - tikrai rastum visus atsakymus į savo klausimus!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėdamas užsiima el. prekyba turėsi iškart viską vykdyti legaliai, jeigu nenori, kad VMI tave pagautų - įskųsti dabar galima internetu vos per kelias sekundes.

 

Siūlyčiau imti individualią veiklą. Kadangi tu esi nepilnametis, pirmiausia tau reikės gauti vieno iš tėvų/globėjų sutikimą, bet jeigu esi jaunesnis nei 14 metų, tada teks eiti kitu keliu (labai sudėtingu ir ne visada įmanomu) - gauti emancipaciją.

 

Kas liečia prekybą pagal individualią veiklą - tau tai būtų pats lengviausias ir paprasčiausias variantas.

 

Tau reikės įregistruoti veiklą (su tėvų sutikimu), bet tuo viskas nesibaigia, nes tau reikės pildyti gyventojo individualios veiklos pajamų - išlaidų apskaitos žurnalą bei kiekvieno pardavimo metu išrašyti sąskaitą faktūrą. Jeigu būsi PVM mokėtojas, turėsi išrašinėti PVM sąskaitą faktūrą.

 

Prievolė registruotis PVM mokėtu atsiras tada kai savo veikloje pasieksi tokias pajamas, kurios viršys 45 tūkstančius eurų per paskutinius 12 mėnesių. Taip pat prievolė registruotis PVM mokėtoju atsiras tuomet, kuomet įsigytų prekių iš ES vertė bus didesnė nei 14 tūstančių eurų.

Daugiau informacijos apie PVM atsiradimą rasi čia: https://www.vmi.lt/cms/mokesciu-moketoju-iregistravimas-pvm-moketoju-registre

 

Kadangi iškart registruotis PVM mokėtoju tau nebus būtina, mokesčius turėsi mokėti šiuos:

 

GPM: 5 procentai nuo viso pelno

VSD: 28,5 procentai nuo pusės pelno

PSD: 9 procentai nuo pusės pelno arba 29 eurai/mėn. (tavo atveju - 9 procentai nuo pusės pelno, nes spėju, kad mokaisi, bet ar jį reikės mokėti neaišku, nes priklauso nuo gaunamo pelno)

 

Pelnas = pajamos - išlaidos. Apskaitoje gali naudoti ir pinigų principą, o tai reiškia, kad jeigu tu jokių didelių išlaidų nepatiri, gali rinktis variantą, kad tavo išlaidos būtų laikomos 30 procentų pajamų. Pavyzdžiui, gausi 1000 eurų per mėnesį, tavo išlaidos bus 300 eurų, net jeigu iš tiesų tokių ir nepatirsi, tad čia pačiam geriau pasiskaičiuoti kaip geriau. Jeigu išlaidas skaičiuosi tiksliai - teks rinkti visus išlaidas įrodančius dokumentus.

 

Visi mokesčiai gali būti mokami kartą per metus arba kiekvieną mėnesį/ketvirtį/pusmetį. Mokant kas metus, tie mokesčiai turės būti sumokėti sekančiais metais iki metinės pajamų mokesčio deklaracijos pateikimo paskutinės dienos t.y. pateiksi deklaraciją už praėjusius metus ir iškart mokėsi mokesčius iki nurodytos dienos.

 

Prekyba užsiimti gali žinant EVRK kodą. Šį kodą tau gali pasakyti statistikos departamentas - kreipkis į juos el. paštu [email protected] ir papasakok, kad užsiimsi tarpininkavimu parduodant prekes arba tiesiog prekyba, tiksliai papasakok kokia veikla nori užsiimti ir paklausk koks būtų EVRK kodas. Gausi veiklos kodą, o jis bus reikalingas registruojant individualią veiklą.

 

Kas liečia apskaitą - tau nėra būtina pirkti tų veiklos žurnalų ar sąskaitų blankų, gali pats viską darytis su wordu ar kitomis programomis, o kai bus reikalas - atsispausdinsi ir tiek.

Redagavo Unseen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Pelnas = pajamos - išlaidos. Apskaitoje gali naudoti ir pinigų principą, o tai reiškia, kad jeigu tu jokių didelių išlaidų nepatiri, gali rinktis variantą, kad tavo išlaidos būtų laikomos 30 procentų pajamų. Pavyzdžiui, gausi 1000 eurų per mėnesį, tavo išlaidos bus 300 eurų, net jeigu iš tiesų tokių ir nepatirsi, tad čia pačiam geriau pasiskaičiuoti kaip geriau. Jeigu išlaidas skaičiuosi tiksliai - teks rinkti visus išlaidas įrodančius dokumentus.

 

 

Labas,

 

kažkur forume mačiau, kad kažkuris narys VSD ir PSD (9%) irgi įtraukė į išlaidas. Ar tai realu?

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

 

kažkur forume mačiau, kad kažkuris narys VSD ir PSD (9%) irgi įtraukė į išlaidas. Ar tai realu?

Taip. Sumokėtų bei mokėtinų PSD ir VSD įmokų sumas galima traukti į išlaidas, bet tik tokiu atveju, kai išlaidos yra kaupiamos (renkant išlaidas pagrindžiančius dokumentus) t.y. pasirinkus 30 proc. išlaidų variantą, toks šių įmokų nurašymas negalimas.

Redagavo Unseen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėdamas užsiima el. prekyba turėsi iškart viską vykdyti legaliai, jeigu nenori, kad VMI tave pagautų - įskųsti dabar galima internetu vos per kelias sekundes.

 

Siūlyčiau imti individualią veiklą. Kadangi tu esi nepilnametis, pirmiausia tau reikės gauti vieno iš tėvų/globėjų sutikimą, bet jeigu esi jaunesnis nei 14 metų, tada teks eiti kitu keliu (labai sudėtingu ir ne visada įmanomu) - gauti emancipaciją.

 

Kas liečia prekybą pagal individualią veiklą - tau tai būtų pats lengviausias ir paprasčiausias variantas.

 

Tau reikės įregistruoti veiklą (su tėvų sutikimu), bet tuo viskas nesibaigia, nes tau reikės pildyti gyventojo individualios veiklos pajamų - išlaidų apskaitos žurnalą bei kiekvieno pardavimo metu išrašyti sąskaitą faktūrą. Jeigu būsi PVM mokėtojas, turėsi išrašinėti PVM sąskaitą faktūrą.

 

Prievolė registruotis PVM mokėtu atsiras tada kai savo veikloje pasieksi tokias pajamas, kurios viršys 45 tūkstančius eurų per paskutinius 12 mėnesių. Taip pat prievolė registruotis PVM mokėtoju atsiras tuomet, kuomet įsigytų prekių iš ES vertė bus didesnė nei 14 tūstančių eurų.

Daugiau informacijos apie PVM atsiradimą rasi čia: https://www.vmi.lt/cms/mokesciu-moketoju-iregistravimas-pvm-moketoju-registre

 

Kadangi iškart registruotis PVM mokėtoju tau nebus būtina, mokesčius turėsi mokėti šiuos:

 

GPM: 5 procentai nuo viso pelno

VSD: 28,5 procentai nuo pusės pelno

PSD: 9 procentai nuo pusės pelno arba 29 eurai/mėn. (tavo atveju - 9 procentai nuo pusės pelno, nes spėju, kad mokaisi, bet ar jį reikės mokėti neaišku, nes priklauso nuo gaunamo pelno)

 

Pelnas = pajamos - išlaidos. Apskaitoje gali naudoti ir pinigų principą, o tai reiškia, kad jeigu tu jokių didelių išlaidų nepatiri, gali rinktis variantą, kad tavo išlaidos būtų laikomos 30 procentų pajamų. Pavyzdžiui, gausi 1000 eurų per mėnesį, tavo išlaidos bus 300 eurų, net jeigu iš tiesų tokių ir nepatirsi, tad čia pačiam geriau pasiskaičiuoti kaip geriau. Jeigu išlaidas skaičiuosi tiksliai - teks rinkti visus išlaidas įrodančius dokumentus.

 

Visi mokesčiai gali būti mokami kartą per metus arba kiekvieną mėnesį/ketvirtį/pusmetį. Mokant kas metus, tie mokesčiai turės būti sumokėti sekančiais metais iki metinės pajamų mokesčio deklaracijos pateikimo paskutinės dienos t.y. pateiksi deklaraciją už praėjusius metus ir iškart mokėsi mokesčius iki nurodytos dienos.

 

Prekyba užsiimti gali žinant EVRK kodą. Šį kodą tau gali pasakyti statistikos departamentas - kreipkis į juos el. paštu [email protected] ir papasakok, kad užsiimsi tarpininkavimu parduodant prekes arba tiesiog prekyba, tiksliai papasakok kokia veikla nori užsiimti ir paklausk koks būtų EVRK kodas. Gausi veiklos kodą, o jis bus reikalingas registruojant individualią veiklą.

 

Kas liečia apskaitą - tau nėra būtina pirkti tų veiklos žurnalų ar sąskaitų blankų, gali pats viską darytis su wordu ar kitomis programomis, o kai bus reikalas - atsispausdinsi ir tiek.

 

Labai dėkoju jums už išsamų paaiškinimą ir sugaištą laiką, labai tai vertinu :) Dar turiu kelis tokius klausimus, gal labiau atsakymas turėtų būti jūsų parašyto atsakymo supaprastinta santrauka, kadangi kaip jau sakiau šiuose reikaluos esu visiškas žalias. Pateiksiu situaciją, jeigu galite - pasakykite kas kur kaip.

 

Įsivaizduokime prekiauju moteriškais rūbais (kas dabar gan populiaru), prekes siunčiuosi iš Lenkijos, užsidedu 30 proc. nuo sumos, viską darau nelegaliai, tiesiog susikūręs svetainę, sukėlęs viską pradėjau veiklą. Taigi pirmas klausimas: Ką konkrečiai man reikia padaryti, jog tai visa būtų legalu? Kadangi kaip supratau nepilnamečiui yra šiek tiek daugiau problematiška, todėl viską daryčiau tėvo/mamos vardu.

 

Įsivaizduokime jau esu legalus projektas, gyvuoju jau 12 mėnesių, atėjo laikas mokėti mokesčius (jeigu teisingai supratau, jei ne - pataisykite), per metus surinkau 10'000EUR, išlaidos 7'000EUR, pelnas 3'000EUR, kiek aš iš to pelno tegausiu? Ką man daryti tokiu atvėju? Reikia samdytis buhalterį?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai dėkoju jums už išsamų paaiškinimą ir sugaištą laiką, labai tai vertinu :) Dar turiu kelis tokius klausimus, gal labiau atsakymas turėtų būti jūsų parašyto atsakymo supaprastinta santrauka, kadangi kaip jau sakiau šiuose reikaluos esu visiškas žalias. Pateiksiu situaciją, jeigu galite - pasakykite kas kur kaip.

 

Įsivaizduokime prekiauju moteriškais rūbais (kas dabar gan populiaru), prekes siunčiuosi iš Lenkijos, užsidedu 30 proc. nuo sumos, viską darau nelegaliai, tiesiog susikūręs svetainę, sukėlęs viską pradėjau veiklą. Taigi pirmas klausimas: Ką konkrečiai man reikia padaryti, jog tai visa būtų legalu? Kadangi kaip supratau nepilnamečiui yra šiek tiek daugiau problematiška, todėl viską daryčiau tėvo/mamos vardu.

 

Įsivaizduokime jau esu legalus projektas, gyvuoju jau 12 mėnesių, atėjo laikas mokėti mokesčius (jeigu teisingai supratau, jei ne - pataisykite), per metus surinkau 10'000EUR, išlaidos 7'000EUR, pelnas 3'000EUR, kiek aš iš to pelno tegausiu? Ką man daryti tokiu atvėju? Reikia samdytis buhalterį?

Nepilnamečiui iki 14 metų - yra problematiška, jeigu esi 14 metų ar vyresnis - jokių problemų nėra, nes eini veiklą registruoti lygiai taip pat kaip ir pilnamečiai, tik su vienų iš tėvų/globėjų, nes reikės jo sutikimo. Įregistravus veiklą, reikės eiti į artimiausią blankų parduotuvę įsigyti minėto apskaitos žurnalo ir sąskaitų formų arba juos gali darytis su wordu pats (internete yra šablonų) - viskas, vykdai veiklą ir tiek.

 

Nėra skirtumo kiek laiko vykdai veiklą. Mokestiniai metais skaitosi nuo metų pirmos iki metų paskutinės dienos. Pavyzdžiui, šie mokestiniai metai yra nuo 2015-01-01 ir jie baigiasi 2015-12-31. Už šį laikotarpį, mokesčius sumokėsi iki 2016 m. gegužės 1 dienos, pateiksi deklaraciją, kuomet ji bus suformuota ir tiek bei sumokėsi priklausančius mokesčius, kurie susidarė per minėtą mokestinį laikotarpį.

 

Kiek pelno gausi - naglokas klausimas, nes surašiau visus mokesčius, tad pasiskaičiuoti neturėtų būti sudėtinga. Kam tas buhalteris nesuprantu? Juk apskaitą vesi tu. Tuo labiau, kad nauji mokesčių mokėtojai t.y. naujokai individualioje veikloje gauna ir jiems priskirtą konsultantą 12 mėnesių - jis tave konsultuos ir mokys visais klausimais, kurie tau rūpės. Deklaraciją irgi gali eiti į VMI pildytis kai reikės - viską padės tau ten.

 

VSD ir PSD įmokų skaičiuoklė: http://www.sodra.lt/lt/skaiciuokles/individualios_veiklos_skaiciuokle

Redagavo Unseen
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...