Pereiti prie turinio

Kaip nemokamai pasiekti didesnę Facebook auditorijos dalį?


Rekomenduojami pranešimai

Turite savo fanų puslapį, kuriame kartas nuo karto skelbiate informaciją, tačiau nenorite papildomai investuoti į Facebook reklamą? Tikitės, kad vien kokybiškas turinys natūraliai pritrauks naujų potencialių klientų? Tai mažai tikėtina, bet tinkamai publikuojant turinį – įmanoma.

 

Pasiekiame tik iki 9 proc. auditorijos

 

Sparčiai plečiantis Facebook vartotojų skaičiui, mūsų pranešimai organiškai pasiekia vis mažesnę auditorijos dalį. Net turint didelę fanų auditoriją be papildomų investicijų į Facebook reklamą neišsiversime. Galbūt skaudi tiesa, tačiau kiekvienais metais Facebook vartotojų daugėją, o organinis pranešimų pasiekiamumas mažėja. Taip veikia EdgeRank algoritmas.

 

 

Pranešimo formatas

 

http://www.reklama7.lt/wp-content/uploads/organic-facebook-reach-2015-12.png

 

Nuolat mažėjant organiniam pranešimų pasiekiamumui labai svarbu pasirinkti tinkamą jų formatą. Įvairūs užsienio šaltiniai nurodo skirtingus pasiektos auditorijos dydžius (procentine išraiška). Remiantis asmenine praktika, šiuo metu Lietuvoje tekstiniai pranešimai pasiekia apie 6 proc. auditorijos, nuotraukos – 8 proc., nuorodos – 9 proc., video – 12 proc. Bendrai pranešimai pasiekia apie 9 proc. auditorijos. Ir tai logiška. Kuo daugiau pastangų įdedame kurdami turinį, tuo jis teoriškai vertingesnis ir labiau vertas didesnės auditorijos dėmesio. Todėl šiuo metu daugiau auditorijos natūraliai pasieks video turinys. Jei planuojate įkelti naują nuotraukų albumą, kodėl Jums nepabandžius sukurti trumpą „skaidrių video“ su neutraliu muzikiniu fonu?

 

Tikslinė auditorija

 

http://www.reklama7.lt/wp-content/uploads/organic-targeting.png

 

Jei turite subūrę pakankamai nemažą tikslinę auditoriją, tačiau ne visi pranešimai aktualus visai grupei, puiki išeitis gali būti organiškai pasirinkta tikslinė auditorija. Tiesiog prieš paskelbiant pranešimą, įrankių juostoje pasirinkite „taikinio“ piktogramą ir išfiltruokite auditoriją, kuriai skelbiamas pranešimas tikrai bus aktualus. Segmentavimo kriterijų tikrai nemažai, pradedant nuo pomėgių, amžius, lyties… ir baigiant gyvenamąja vieta ar šeimynine padėtimi. Žinoma, Jūsų tikslinė auditorija greičiausiai bus gerokai mažesnė, nei bendrai suburtas fanų kiekis. Tačiau skelbiant pranešimus visai auditorijai, pranešimą pamatys tik dalis auditorijos, kurioje ne visada gali būti Jūsų tikslinė grupė.

 

Talpinimo laikas

 

http://www.reklama7.lt/wp-content/uploads/piko-laikas-1024x305.png

 

Organiškai pasiekta auditorijos dalis gali priklausyti nuo pranešimui pasirinkto talpinimo laiko. Kaip ir visur, yra piko ir ne piko metas. Teoriškai Facebook piko metas Lietuvos jaunimo tarpe yra apie 21 val. Tačiau galbūt Jūsų fanai aktyviausi kitomis valandomis ir būtent tuo metu reikėtų nustatyti pranešimo išpublikavimą? Patikrinti, kada Jūsų suburta auditorija aktyviausia, labai paprasta. Skirtuke „Veiksmai“ (Insights) surandame įrašų kategoriją. Čia rasite ir daugiau informacijos, kurią savaitės dieną Jūsų auditorija aktyviausia, kurie pranešimai sulaukė daugiau dėmesio.

 

Taigi, be mokamos Facebook reklamos tikrai įmanoma pasiekti didesnę jau suburtos auditorijos dalį. Tačiau itin svarbiems pranešimams primygtinai rekomenduočiau pasinaudoti mokamomis Facebook reklamos galimybėmis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...