Pereiti prie turinio

Unity 2d soccer game


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi,

 

Noriu paprasyti pas jus pagalbos!! Kuriu paprasta soccer game ir pastrigau tokioje vietoje, kur zaidejas priliecia kamuoli ir jis prie jo prilimpa (tampa zaidejo children) ir kai nuspiri kamuoli, jis nusispiria, taciau lieka kaip ir susietas toliau su juo, tik dabar ne prilipes o random pozicijoj juda kartu su zaideju, o man reikia, kad jis tiesiog nusispirtu ir nebebutu daugiau kaip children . Cia kodas: http://pastebin.com/BY6wmh0t , meginau daryt su Transform.DetachChildren taciau niekaip nesigavo. Any ideas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog, pradžioje tarkim turi susietą kamuolį su žaidėju. Paspaudus atitinkamą mygtuką, tavo kamuolys nuskrenda į naują aikštelės vietą. Tam, kad kamuolys nejudėtų kartu su žaidėju (po spyrio), siūlau naujuose kintamuosiuose išsaugoti nuspirto kamuolio koordinates ir update funkcijoj pastoviai tikrinti, ar kamuolys vis dar ten, jei ne - perkelti ji ten: kamuolys.tranform.position = new Vector3 (kamuolioXpozicija, kamuolioYpozicija, kamuolioZpozicija). Jei žaidėjo koordinatės vėl sutampa su kamuolio koordinatėm - rašyk taip: kamuolys.tranform.position = new Vector3 (zaidejoXpozicija, zaidejoYpozicija, zaidejoZpozicija). Automatiškai kamuolys bus susietas su žaidėju ir judės kartu iki tam tikro spyrio mygtuko paspaudimo. Nuspyrus kamuolį vėl kartoji tą patį. Manau aiškiai išdėsčiau idėja, jei kas nors bus neaišku, rašyk:)

P.S. geriau nenaudok parent-children metodo, o daryk 2 atskirus objektus (zaidejas ir kamuolys)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog, pradžioje tarkim turi susietą kamuolį su žaidėju. Paspaudus atitinkamą mygtuką, tavo kamuolys nuskrenda į naują aikštelės vietą. Tam, kad kamuolys nejudėtų kartu su žaidėju (po spyrio), siūlau naujuose kintamuosiuose išsaugoti nuspirto kamuolio koordinates ir update funkcijoj pastoviai tikrinti, ar kamuolys vis dar ten, jei ne - perkelti ji ten: kamuolys.tranform.position = new Vector3 (kamuolioXpozicija, kamuolioYpozicija, kamuolioZpozicija). Jei žaidėjo koordinatės vėl sutampa su kamuolio koordinatėm - rašyk taip: kamuolys.tranform.position = new Vector3 (zaidejoXpozicija, zaidejoYpozicija, zaidejoZpozicija). Automatiškai kamuolys bus susietas su žaidėju ir judės kartu iki tam tikro spyrio mygtuko paspaudimo. Nuspyrus kamuolį vėl kartoji tą patį. Manau aiškiai išdėsčiau idėja, jei kas nors bus neaišku, rašyk:)

P.S. geriau nenaudok parent-children metodo, o daryk 2 atskirus objektus (zaidejas ir kamuolys)

 

Matai jie ir yra atskiri game objektai, taciau kai zaidejas paliecia kamuoli kamuolys tampa zaidejo children, o kai spiri kamuoli jis vel turi atsiskirti ir tapti vel savarankisku game objektu.

 

P.S viskas sutvarkyra ir gražiai veikia!! jeigu ka domintų kodas, kai tai buvo padaryta galit parasyt i PM pasherinsiu.

Redagavo Golden112
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šita vieta tau ir padaro negerus dalykus

 

if (col.gameObject.name == "Football") { 	Football.transform.parent = Player.transform;}      

 

bandyk taip

 

Vector3 shootDir = Football.transform.position - Player.transform.position;

shootDir.Normalize();

var rb = Football.GetComponent<Rigidbody>();
rb.AddForce(shootDir * speed, ForceMode.Impulse);

ir apsirašyk kaip public field'ą speed.

Redagavo BaSh_time
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...