Pereiti prie turinio

Mobiliojo telefono keitimas identišku MTTC salone


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Norėjau pasidomėti, gal kam nors iš uždarbiečių paskutiniu metu teko turėti reikalų su MTTC keičiant telefoną identišku? Jeigu taip, norėčiau sužinoti, ar gavote supakuotą telefoną kartu su naujais dokumentais ar tik telefoną?

 

Pamėginsiu trumpai nupasakoti situaciją. Telefonas buvo pažeistas dregmės. Dėl šio įvykio kreipiausi į draudimą, kuris mane nukreipė į MTTC saloną. Prieš atiduodamas telefoną MTTC darbuotojui atlikti draudiminį taisymą pasidomėjau, kaip vyksta taisymas, keitimas? Mane informavo, kad jeigu telefonas pagal galimybes taisomas, tuomet atliekamas remontas ir grąžinama klientui. Tokiu atveju, jei taisymas negalimas, tokiu atveju bus keičiama į identišką t.y. telefonas grąžinamas dėžutėje ir tuo pačiu bus išduodami nauji dokumentai. Tačiau paskutiniu metu MTTC darbuotojai kalba priešingai - bus išduodamas tik telefonas be įsigijimo dokumentų bei dežutės, o garantija liks galioti senojo mano telefono. Kyla klausimas: kaip galima pateikti naują prekę be įsigijimo dokumentų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur yra susidariusi nuomonė, kad keičia visą telefoną? Niekad taip nebuvo ir nebus. Nebent yra ekspertizė, kad jo taisyti neįmanoma dėl tam tikrų priežasčių (pvz telefonas turi IP67 - praktiškai neardomas). Tokiu atveju gauni realiai kitą telefoną.

 

Yra keičiami komponentai. Pagrindinė plokštė, jungtys, ekranai ir t.t. Niekas tau naujo neatneš tiesiai nuo lentynos su kitu s/n ir imei. Pakeičia pagrindinę plokštę - ten dalis yra kaip iš gamyklos, be jokių imei, s/n ir t.t. Ką tik iš pečiaus, kaip koks hdd naujas į kurį įrašyti windowsai ir jokių draiverių dar nėra. Kai atlieka remontą ir viską ištestuoja, supildo visą info telefone. Ir gaunas, kad turi tą patį, bet su naujom dalim. Tai tada ir nėra prasmės iš naujo gamint dėžutę, instrukcijas dar kart.

Redagavo Gieor
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur yra susidariusi nuomonė, kad keičia visą telefoną? Niekad taip nebuvo ir nebus. Nebent yra ekspertizė, kad jo taisyti neįmanoma dėl tam tikrų priežasčių (pvz telefonas turi IP67 - praktiškai neardomas). Tokiu atveju gauni realiai kitą telefoną.

 

Yra keičiami komponentai. Pagrindinė plokštė, jungtys, ekranai ir t.t. Niekas tau naujo neatneš tiesiai nuo lentynos su kitu s/n ir imei. Pakeičia pagrindinę plokštę - ten dalis yra kaip iš gamyklos, be jokių imei, s/n ir t.t. Ką tik iš pečiaus, kaip koks hdd naujas į kurį įrašyti windowsai ir jokių draiverių dar nėra. Kai atlieka remontą ir viską ištestuoja, supildo visą info telefone. Ir gaunas, kad turi tą patį, bet su naujom dalim. Tai tada ir nėra prasmės iš naujo gamint dėžutę, instrukcijas dar kart.

MTTC apple įrenginių netvarko, o juos keičia identiškais. Ir tai ne mano nuomonė, o pačių darbuotojų ištarti žodžiai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draudimini tiketina kad sutaisys ta pati telefona na ta prasme bus naujos ar refurb dalys ir bus kaip naujas.

 

O del garantiniu atveju, tai ju turejau ne viena, tai kai keicia telefona nauju tai ji ir duoda nauja su nauja garantija. Bet cia tai galioja garantiniu atveju (neaplietas,nesudauzytas) ir jei parasai pretenzija kad atsisakai garantinio remonto ir reikalauji pakeisti irengini nauju, tuomet israso DOA/DAP akta ir eini su juo pas pardaveja ir pardavejas duoda nauja. Na bet cia nemazai i siena reik atsitrenkt kol duoda nauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur yra susidariusi nuomonė, kad keičia visą telefoną? Niekad taip nebuvo ir nebus. Nebent yra ekspertizė, kad jo taisyti neįmanoma dėl tam tikrų priežasčių (pvz telefonas turi IP67 - praktiškai neardomas). Tokiu atveju gauni realiai kitą telefoną.

 

Yra keičiami komponentai. Pagrindinė plokštė, jungtys, ekranai ir t.t. Niekas tau naujo neatneš tiesiai nuo lentynos su kitu s/n ir imei. Pakeičia pagrindinę plokštę - ten dalis yra kaip iš gamyklos, be jokių imei, s/n ir t.t. Ką tik iš pečiaus, kaip koks hdd naujas į kurį įrašyti windowsai ir jokių draiverių dar nėra. Kai atlieka remontą ir viską ištestuoja, supildo visą info telefone. Ir gaunas, kad turi tą patį, bet su naujom dalim. Tai tada ir nėra prasmės iš naujo gamint dėžutę, instrukcijas dar kart.

 

 

Buvo ir bus, jeigu telefonas nepataisomas. Nesupratai apie ką kalbama temoje. Būna, kad taiso, bet šiuo atveju kalbama apie telefono pakeitimą į naują. Pats turėjau prieš gerus 8-9 metus Sony Ericsson K530i, buvo tiesiog nebepataisomas, tai keitė į naują telefoną, o tokio prekyboje nebebuvo, tai išsirinkau visai kitą už to kainą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draudimini tiketina kad sutaisys ta pati telefona na ta prasme bus naujos ar refurb dalys ir bus kaip naujas.

 

O del garantiniu atveju, tai ju turejau ne viena, tai kai keicia telefona nauju tai ji ir duoda nauja su nauja garantija. Bet cia tai galioja garantiniu atveju (neaplietas,nesudauzytas) ir jei parasai pretenzija kad atsisakai garantinio remonto ir reikalauji pakeisti irengini nauju, tuomet israso DOA/DAP akta ir eini su juo pas pardaveja ir pardavejas duoda nauja. Na bet cia nemazai i siena reik atsitrenkt kol duoda nauja.

MTTC darbuotoja patvirtino, jog įrenginys bus keičiamas kitu, kadangi jis buvo pažeistas vandens ir nėra taisomas. Pasak MTTC naujas telefonas jau yra užsakytas ir iki mėn. pabaigos turėtų būti mano rankose. Ar aš galiu atsisakyti jį priimti ir pasinaudodamas DOA/DAP aktu pareikalauti suteikti visiškai naują telefoną kartu su naujais dokumentais?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar karta primenu jog pats rasei kad telefonas yra aplietas ir tai yra draudiminis atvejis , garantiniu atveju tau garantija jau butu nutraukta ir sedetum su aplietu rageliu bei ji remontuotum uz pinigus. Visa tai ka as aprasiau galioja tik garantiniu atveju. Tiesa pasakius as nezinau kaip MTTC elgsis sitoje situacijoje bet jie tau turetu nubraukt garantija, ir irenginiui lieka galiot tik draudimas su salyga kad jie taiso ta pati rageli o ne duoda nauja, nes jei nauja duoda tai turi naujam irenginiui ir garantija duot. Mano atvejais (ne mttc garantinis) , gaunam garantini jei aplietas ar sudauzytas garantija naikinama ir jei draustas tai pagal draudima remontuojam ir sutaisius toliau galioja tik draudimas.

 

Ir as iki galo sistemos ju nezinau kaip uzsibaigia draudiminiai atvejai, siaip schema tokia: Draudimas pasirenka koki nori igaliota servisa atlikti 'ekspertizei-diagnozei esant poreikiui remontui" ir tas servisas padares isvadas informuoja draudima poto draudimas sprendzia ka daryt. Bet sitoje situacijoje as nesuprantu kaip MTTC gali uzsakinet nauja rageli pakeitimui jeigu jie tik serviso centras o ne pardavejas... Ar tu aifona pirkai MTTC? :D

 

Esant neaiskumams,gali nepriimti telefono bei gali konsultuotis su vartotoju teisem http://www.inspekcija.lt/lt/titulinis.html

 

 

Bet kol negavai telefono ir situacija nera aiski tai cia veltui gal rasau :D

Redagavo deep
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...