Pereiti prie turinio

Surasti kelią nuo taško A iki taško B (koordinatės)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Taigi, turiu multi-dimension masyvą, kuris atrodo maždaug taip:

 

[
[0,1,1,1,1],
[0,0,1,1,1],
[1,0,0,0,0],
[1,0,1,1,0],
[1,0,0,0,0]
]

 

Tik žinoma žymiai didesnį. Kiekvienas skaičius atspindi langelį/bloką, 0 - tuščias, 1 - pilnas. Turiu žaidėjo koordinates (x,y) ir monstro koordinates (x,y). Galima vaikščioti tik per tuščius (0) langelius.

 

Ar žino kas kokį greitą algoritmą (svarbiau greitis nei tikslumas, kad ir ilgiausią kelią ras, nes algoritmas veiks bent kelis kart per sekundę) kad surasti arba visą kelią, arba geriausiai tik kryptį, į kurią eiti šiuo metu monstrui, kad eiti link žaidėjo?

 

Dėkui

Redagavo GPC
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BFS arba DFS naudok, o jei šeip tai tokiem naudojami A* algoritmas,

 

Patariu naudot A* kaip pradinį nes jis gan efektyvus. Aišku yra ir geresnių bet ten reikia daug gilintis.

Jei ką, rašyk į PM

Redagavo TheSausis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...