Pereiti prie turinio

Paaiškinkit neišmanėliui elementarų dalyką.


Rekomenduojami pranešimai

Kadangi apie auto išmanau labai mažai, norėčiau atsakymo į tokį klausimą. Autoservise buvo paprašyta pakeisti susidėvėjusį viršutinį kairį šarnyrą, bet buvo pakeista: granatos guma, viršutinė ir apatinės svirtys, priekinis stabilizatorius. Ar aš iš rimtai atsilikęs šituo klausimu ir kas liečia automechaniką ar čia iš tikrųjų kažkas ne taip? Nes man čia visiškai nelogiška.

 

P.S. Kas gaudosi kainyne, įdomu būtų sužinot, ar nepermokėjau dar už visą pakeitimą ir atliktą darbą? Kainos būtų tokios:

 

Granatos guma 12

Viršutinė svirtis 25

Apatinė svirtis 45

Priekinis stabilizatorius 17

Darbas - apie 50

 

Viso gaunasi +/- 150 eurų

Redagavo DUAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dauguma servisu matantis, kad zmogus visiskai nesusigaudo, sitaip keicia viska is eiles, o kartais tik tau sako, kad keicia.

 

Ne tai nera normalu, taip neturetu buti. Bet perdaug blogai nesijausk, nes taip yra visur.

 

Save ivardini kaip visiskai nenusimananti, bet kaip zinai, kad reikia keisti butent tavo mineta sarnyra? O ne tai ka servisas pakeite?

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dauguma servisu matantis, kad zmogus visiskai nesusigaudo, sitaip keicia viska is eiles, o kartais tik tau sako, kad keicia.

 

Ne tai nera normalu, taip neturetu buti. Bet perdaug blogai nesijausk, nes taip yra visur.

 

Save ivardini kaip visiskai nenusimananti, bet kaip zinai, kad reikia keisti butent tavo mineta sarnyra? O ne tai ka servisas pakeite?

 

 

Auto važinėju aš ir mano tėvas. Jis pagrinde važinėja, kai grįžta iš reiso. Man tiesiog paskambino ir pasakė būdamas reise, kad reikia pakeist būtent tą šarnyrą. Aš labai nesigilinęs nuvariau į vieną iš servisų savo mieste ir tiek.

 

Bet kokiu atveju, aš servisui aiškiai pasakiau ką reikia keist. Jeigu šarnyras nebuvo susidėvėjęs, kodėl jie man nepaskambino ir nepasakė, kad viskas ok, šarnyro keist nereikia, bet reiktų pakeist kitas važiuoklės dalis, kurias jie pakeitė savavališkai. Aišku dabar jau nieko nepakeisiu, bet išsiaiškint noriu iki galo, kad ateity kažko panašaus nebebūtų.

Redagavo DUAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auto važinėju aš ir mano tėvas. Jis pagrinde važinėja, kai grįžta iš reiso. Man tiesiog paskambino ir pasakė būdamas reise, kad reikia pakeist būtent tą šarnyrą. Aš labai nesigilinęs nuvariau į vieną iš servisų savo mieste ir tiek.

 

 

Kad servisas sukciausia nenustebciau. Bet cia gali buti ir tavo tevo su tavim nesusikalbejimas.

Ar jis tikrino, kad tikrai ta dalis, galbut darbuotojai pamate, kad kitos dalys ant ribos ir keite jas.

Begale niuansu, vienos tiesos nera.

 

 

bet kokiu atveju as tikrai pikciau daves uzduoti pakeisti detale A, gauti ceki be isankstines zinios apie pakeistas detales b, c, d.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad servisas sukciausia nenustebciau. Bet cia gali buti ir tavo tevo su tavim nesusikalbejimas.

Ar jis tikrino, kad tikrai ta dalis, galbut darbuotojai pamate, kad kitos dalys ant ribos ir keite jas.

Begale niuansu, vienos tiesos nera.

 

 

bet kokiu atveju as tikrai pikciau daves uzduoti pakeisti detale A, gauti ceki be isankstines zinios apie pakeistas detales b, c, d.

 

Dabar jau niekas nebeaišku. Aš pats nenustebčiau, jei dar dalys buvo sudėtos ne naujos ir taip pat nenustebčiau, jei jų nereikėjo keisti išvis, bet buvo vistiek pakeistos serviso naudai.

 

Įdomu, ar sudėtinga patikrint tas dalis, kurios buvo keistos ir nustatyti, ar jos naujos, ar dėvėtos? Jie sakė keitė į naujas, bet dabar jau kyla visokiausių abejonių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš metus stipriai buvau papuolęs su servisais, tai teko domėtis išsamiai šita sritimi, t.y. autoservisų veiklos reguliavimu.

Jau kuris laikas autoservisai savivaliaudavo ir uždirbinėdavo kosminius pinigus iš žmonių. Ypač iš nenusimanančių automobilių remontuose. Čia tokia vieša paslaptis buvo. Gal net ir yra.

Todėl nuo 2016 m. gegužės 1 d. buvo atnaujinta tvarka, kurios autoservisai turi laikytis, priimdami automobilį remontui. Ir nuo tada servisas privalo priimdamas automobilį užpildyti užsakymo paraišką, kurioje turi būti nurodyti visi darbai, kuriuos servisas atliks, kiek tai preliminariai užtruks ir kainuos. Ir servisas gali atlikti tik tuos darbus.

Jeigu nori atlikti ką nors daugiau - turi susisiekti su automobilio savininku ir gauti iš jo sutikimą.

 

Daugiau info:

http://www.alfa.lt/straipsnis/50018589/autoservisu-siaubas-pasikeitusi-techninio-aptarnavimo-tvarka

http://auto.lrytas.lt/naujienos/2016/05/03/news/automobiliu-remontui-nauja-tvarka-kurios-tures-laikytis-visi-1370152/

https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/sugrieztejo-reikalavimai-automobiliu-servisams-vairuotojus-apgauti-bus-sunkiau-221-621777

 

Taigi, jeigu tavo servisas tokios paraiškos nepildė, gali drąsiai ginčytis su servisu ir ieškoti teisybes. Žinoma, jeigu tik turi tam laiko ir nervų. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš keičiant kitas dalis neplanuotas, turėtų pranešti, jog reikia keisti ir atsiklausti. Jei paprašai pakeisti viena, o tau puse mašinos pakeis, paskui reiks lizingą imt jog išsimokėt :D Eičiau iki to, jog nemokėčiau, jei tikrai tokia situacija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar jau niekas nebeaišku. Aš pats nenustebčiau, jei dar dalys buvo sudėtos ne naujos ir taip pat nenustebčiau, jei jų nereikėjo keisti išvis, bet buvo vistiek pakeistos serviso naudai.

 

Įdomu, ar sudėtinga patikrint tas dalis, kurios buvo keistos ir nustatyti, ar jos naujos, ar dėvėtos? Jie sakė keitė į naujas, bet dabar jau kyla visokiausių abejonių.

 

Nauja dalis nuo senos skiriasi kaip diena ir naktis, pirmiausia svara, apibrozdinimais, apsinesimu.

Lendi i duobe ir aiskiai matysi kas nauja, kas ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

....

Kitą kartą, kai atsidursi panašioje situacijoje, sakyk atsiprašau labai, nepasiėmiau tiek pinigų, tarėmės tik dėl šarnyro - važiuoju išsigryninti. Turėsi laiko. Tuo metu jau galėsi klausinėti ir nebus per vėlu, nes šio atveju jau nieko nebe padarysi. Nors galėjai.

 

Sutartys teisėje gali būti ir žodinės. Nuvažiavus į servisą ir susitarus dėl tam tikro darbo, tu, kaip paprastas žmogelis, buitiniams tikslams naudojantis remontuotiną auto, t. y. vartotojas, sudarei su servisu, t. y. verslininku, vartojimo rangos sutartį. Tai reiškia, kad susitarėte dėl tam tikro darbo atlikimo.

 

Man, kaip žmogui iš šalies, iš tavo pasakymo aišku, kad užsakei šarnyro remontą. Verslininkas sakys, kad užsakei viską, ką jis padarė. Kokiu būdu įrodysi priešingai?

 

Vienas narys rašė, kad servisai dabar turi pildyti popierius dėl užsakymo. Visa tai yra įrodinėjimo priemonė ir šiuo atveju ji būtų suveikusi kaip įrodymas kokius darbus užsakei. Įrodimų gali būti ir kitokių - garso įrašas ir pan. Kitą kartą kai važiuosi į servisą, pagalvok apie įrodymus, kurie atspindėtų konkretų tavo užsakymą, nes jie yra geras daiktas.

 

Geras daiktas todėl, kad "Užsakovas turi teisę atsisakyti apmokėti darbus ar paslaugas, kurie nebuvo numatyti sutartyje." (CK 6.673 str. 1 d.). Kaip ir sakiau, esmė remiantis šia norma yra įrodyti užsakymo apimtį/struktūrą. Jei ji nesutampa su faktiškai atliktais darbais, už papildomus nemoki. Beje, servisas neturi teisės reikalauti, kad būtų atlikti papildomi darbai (CK 6.673 str. 1 d.), jis turi teisę tik pasiūlyti juos.

 

Taigi, vakar didžiosios dalies pinigų sumos galėjai ir nemokėti. Žinoma, naujų dalių nepasiliksi - auto būtų pasiėmę ir dalys išmonatvę, sudėję senas.

Redagavo Gediminas8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...