Pereiti prie turinio

Nekokybiškos prekės gražinimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

gal kas susidūrę ir galit patikslinti kokia turėtų būti gražinimo  procedūra.

Situacija tokia.  Buvo pirkta ofiso kėdė. Kaina ~250eur.   Per pirmus metus naudojimo sugedo atlošo reguliavimo mechanizmas. OK. Parašiau jiems,  Pirminiai atsakymai buvo standartiniai, gal blogai sureguliuota.  Vėliau viskas perėjo prie pasakymo, kad kėdė gali būti sulaužyta ir pasiūlyta nusipirkti nauja mechanizmą.  Tuo susirašinėjimas pasibaigė,  pristačiau kėdę  į jų "garantinį" servisą, per pora savaičių sugebėjo išardyti ir surinkti mechanizmą. Parsivežiau kėdę, na ir problema iš dalies sutvarkyta, bet neveikia taip kaip nauja, problema su fiksavimu išlikus.  Kėdė pirkta Vilniuje,  Garantini servisą įmonė turi tik Kaune,  o visas pristatymo išlaidos gula ant pirkėjo nelabai trykštu noru vežioti  pirmyn atgal kol sutvarkys.  Ar būtų įmanomas tiesiog prekės keitimas  / gražinimas?  Kaip viskas turėtų  vykti? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš mano patirties:

  1. Garantinio siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
  2. Netinkamos prekės turi būti suremontuojamos arba grąžinami pinigai, arba pakeičiama į naują prekę.

Nesenai susidūriau su

  1. Senukai atsiuntė netinkamą rūbų džiovyklę, pakeitė į naują, tačiau ir nauja buvo brokuota, galiausiai grąžino pinigus.
  2. Sportland batai neatlaikė nei pusės metų ir suplyšo, nors buvo tinkamai naudojami. Kadangi tokios pat prekės neturėjo, grąžino pinigus. Siuntimo išlaidas apmokėjo.
  3. Pirkau paspirtuką iš tam tikro tiekėjo, sugedo ir pradėjo nevažiuoti iki reikiamo greičio, apmokėjimo siuntimo išlaidas ir atliko remontą, kad prekė funkcionuotų kaip nauja.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 16 minučių, juodagalvis parašė:

Iš mano patirties:

  1. Garantinio siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
  2. Netinkamos prekės turi būti suremontuojamos arba grąžinami pinigai, arba pakeičiama į naują prekę.

Nesenai susidūriau su

  1. Senukai atsiuntė netinkamą rūbų džiovyklę, pakeitė į naują, tačiau ir nauja buvo brokuota, galiausiai grąžino pinigus.
  2. Sportland batai neatlaikė nei pusės metų ir suplyšo, nors buvo tinkamai naudojami. Kadangi tokios pat prekės neturėjo, grąžino pinigus. Siuntimo išlaidas apmokėjo.
  3. Pirkau paspirtuką iš tam tikro tiekėjo, sugedo ir pradėjo nevažiuoti iki reikiamo greičio, apmokėjimo siuntimo išlaidas ir atliko remontą, kad prekė funkcionuotų kaip nauja.

O kaip tokiu atveju, tiesiog siunti / veži  į pardavėjo garantinį, ar kontaktuoji su jais ir sako, kad atsiųsk ten ir ten 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš savo patirties turėjau du didesnius ir įsimintesnius garantinius atvejus.

1 - MSI laptopas, sugedo pagrindinė plokštė, atstovai Kaune užsakė kurjerį, kuris iš manęs apėmė laptopą, po savaitės su tuo pačiu kurjeriu atgavau veikiantį laptopą, sutvarkė ne tik pagrindinę plokštę (pakeitė nauja) bet ir pakeitė detalę, kuri dėl mano kaltės turėjo kosmetinį defektą. Aptarnavimas A++.

2 - Batai iš ecco, nešiojau beveik pusantrų metų, ir po jų per padą pradėjo leisti vandenį, ko pasekoje net einant per šlapią žemę, sušlapdavo kojinės. Nunešiau į artimiausią ecco parduotuvę, ten expertai patikrino, ir pripažino broką, grąžino visus pinigus, už kuriuos nusipirkau kitus naujus batus iš jų pačių. Premium batai, super supportas. Šeip nebūčiau į juos kreipesis, bet pažįstamas pasakojo panašią istoriją, todėl pagalvojau kodėl nepabandžius. Dabar net neturiu kitų batų, kurie nebūtų pirkti iš ecco.

 

Apibendrinant, manau visas tas garantinis ir pogarantinis aptarnavimas stipriai atsiremia į pardavėjo norą išlaikyti reputaciją, bei gerą vardą.

Jei kėdę turi vežioti į Kauną ir grąžina net nesutvarkę, bet tikisi kad paeis, tai tiesiog apeini tokią parduotuvę ir nebegaišti laiko. Tokios šūdparduotuvės bankrutuoja savaime

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-11-17 15:52, xeimax parašė:

O kaip tokiu atveju, tiesiog siunti / veži  į pardavėjo garantinį, ar kontaktuoji su jais ir sako, kad atsiųsk ten ir ten 

http://www.teisidas.lt/?newsid=1306

Kreipkis ne dėl remonto, o rašyk prašymą, kad prekė yra nekokybiška ir reikalauk pinigų gražinimo. Taip pat "Netinkamos kokybės daikto grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui." Tai rašai jiems griežtą emailą, kad prekė vis tiek yra brokuota, ji tavęs netenkina ir nori atgauti už ją sumokėtus pinigus. Gali bandyti reikalauti kompensacijos ir už perteklinį vežiojimą į servisą už savo lėšas, bet čia gali būti kebliau ir gali reikėti advokato konsultacijos, kad suruoštų normalų raštą, tai manau tiek neužsiimk

p.s. Patirties tiek asmeninė, tiek draugam/kolegom/šeimos nariam padėjau. Tai reziume apie 7 telefonai grąžinti, dulkių siurblys, plančetė, kelios batų poros. Dauguma daiktų tarnavo antrus savo garantinius metus. Nejaučiu jokios sąžinės graužaties. Jei daiktas turi "laikyti" du metus, tai ar po mėnesio, ar po metų ir 9 mėnesių ramia sąžine reikalausiu grąžinti už jį pinigus, jeigu jis tapo nekokybiškas

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-11-17 15:34, juodagalvis parašė:

Iš mano patirties:

  1. Garantinio siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
  2. Netinkamos prekės turi būti suremontuojamos arba grąžinami pinigai, arba pakeičiama į naują prekę.

Nesenai susidūriau su

  1. Senukai atsiuntė netinkamą rūbų džiovyklę, pakeitė į naują, tačiau ir nauja buvo brokuota, galiausiai grąžino pinigus.
  2. Sportland batai neatlaikė nei pusės metų ir suplyšo, nors buvo tinkamai naudojami. Kadangi tokios pat prekės neturėjo, grąžino pinigus. Siuntimo išlaidas apmokėjo.
  3. Pirkau paspirtuką iš tam tikro tiekėjo, sugedo ir pradėjo nevažiuoti iki reikiamo greičio, apmokėjimo siuntimo išlaidas ir atliko remontą, kad prekė funkcionuotų kaip nauja.

Mažas pastebėjimas, pardavejas neprivalo finansuoti prekių siuntimo/vežimo į garantinį kaštų, bet gali tai daryti savanoriškai, nebent preke sveria daugiau kaip 10 kg. 

Ir pinigai grazinamai tik tuok atveju, jeigu preke nauja arba nuo pirkimo momento buvo problemų, kitu atveju tik remontuojama, nebent pardavejas sutinka grąžinti pinigus. 

 

Tai siuo atveju jeigu norima kažką pasiekti, meginame tai daryti gražiuoju, kitu atveju pardavejas vadovausis teises aktais. 

 

P. S. Is mano patirties, nusipirkau kelnias, kurios suplyso po 4 menesiu naudojimo. Parasiau pardavejui, jis atsisake keisti kelnias i kitas. Toliau skundziausi vartotojo teisems, kurios gyne pardavėją. Išvados tokios, jog kelnės per siūlę suplyso galimai dėl mano kaltės.  Todel, jog kai kuriems cia kazkurie pardavejai keicia suplysusius batus, turėtų tokius pardavėjus garbinti, nes vartotoju teises tokius defektus nuraso vartotojo kaltei. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 47 minutes, dawnofwar parašė:

Ir pinigai grazinamai tik tuok atveju, jeigu preke nauja arba nuo pirkimo momento buvo problemų, kitu atveju tik remontuojama, nebent pardavejas sutinka grąžinti pinigus. 

Kam kalbėti nesamones? Taip, šitą dalyką dažnai sako pardavėjai. Bet tai nėra tiesa. CK nurodo, kad jei prekė yra nekokybiška ir defektas nėra menkavertis, tai PIRKĖJO teisė rinktis ko jis nori-remonoto, prekės pakeitimo, atitinkamai sumažintos prekės kainos ar pinigų gražinimo. 

Redagavo lasickui
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 22 valandas, lasickui parašė:

Kam kalbėti nesamones? Taip, šitą dalyką dažnai sako pardavėjai. Bet tai nėra tiesa. CK nurodo, kad jei prekė yra nekokybiška ir defektas nėra menkavertis, tai PIRKĖJO teisė rinktis ko jis nori-remonoto, prekės pakeitimo, atitinkamai sumažintos prekės kainos ar pinigų gražinimo. 

Gali persiskaityti tik paskutinia pastraipą. Dirbu prekyboje, tai per 3 metus nei karto neteko grąžinti pinigų klientui ir apskritai tik 1 is 10 skundu vvtat patvirtina kaip pagrįstą. Tiesiog kai įmonė yra kompetetinga savo srityje tai gan nesunku įrodyti, jog defektai yra menkaverčiai, net ekspertus yra teke samdyti, kai klientas norejo atgauti pinigus uz daiktą kuris kainavo netoli 4 nuliu zonos. tai pavyko irodyti, jog klientas pats kaltas, kadangi daiktas buvo eksplotuojamas ne pagal reikalavimus tai siuo atveju liko ir be garantijos ir su neveikianciu daiktu. Dažnu atveju įmonė kurioj dirbu, nusileidžia ir pasiūlo klientams kažkokį tai variantą, jeigu klientui netinka, tuomet skundžiasi vvtat ir finale lieka nieko negavę, aisku tai galioja tik tiems atvejams, kai yra abejonių ar daiktas pats sugedo ar buvo sugadytas. 

 

P. S. Jog negalvotute jog dažnai tenka tureti reikalu su vvtat tai imones metine apyvarta skaiciuojant su pvm yra apie 2 mln, o daiktu verte del kuriu kreipiasi yra iki 3000 eur, isskyrus vienetini papasakota atveji, o su kitais klientais taikiai susitariam.  Ir seip pastebejau, jog dažnu atveju susikalbeti neina su klientais iš provincijos ?

Screenshot_20221120_204527_com.android.chrome_edit_573347930206782.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 16 minučių, xeimax parašė:

ok, tarkim ofiso kėdė. Kur riba tarp menkaverčio ir didelio defekto?

Neissivaizduoju, vvtat sita klausimą sprendžia tai jų reikia ir paklausti kaip jie tai interpretuoja, kuris defektas didelis, o kuris menkavertis. Pardavejas visada tvirtins, jog visi defektai yra menkaverciai ir lengvai pasalinami, nes dazniausiai taip ir buna. Galimai didelis defektas, kai pardavejas atsisako remontuoti preke, o ją keičia kita. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, dawnofwar parašė:

Gali persiskaityti tik paskutinia pastraipą. Dirbu prekyboje, tai per 3 metus nei karto neteko grąžinti pinigų klientui ir apskritai tik 1 is 10 skundu vvtat patvirtina kaip pagrįstą. Tiesiog kai įmonė yra kompetetinga savo srityje tai gan nesunku įrodyti, jog defektai yra menkaverčiai, net ekspertus yra teke samdyti, kai klientas norejo atgauti pinigus uz daiktą kuris kainavo netoli 4 nuliu zonos. tai pavyko irodyti, jog klientas pats kaltas, kadangi daiktas buvo eksplotuojamas ne pagal reikalavimus tai siuo atveju liko ir be garantijos ir su neveikianciu daiktu. Dažnu atveju įmonė kurioj dirbu, nusileidžia ir pasiūlo klientams kažkokį tai variantą, jeigu klientui netinka, tuomet skundžiasi vvtat ir finale lieka nieko negavę, aisku tai galioja tik tiems atvejams, kai yra abejonių ar daiktas pats sugedo ar buvo sugadytas. 

P. S. Jog negalvotute jog dažnai tenka tureti reikalu su vvtat tai imones metine apyvarta skaiciuojant su pvm yra apie 2 mln, o daiktu verte del kuriu kreipiasi yra iki 3000 eur, isskyrus vienetini papasakota atveji, o su kitais klientais taikiai susitariam.  Ir seip pastebejau, jog dažnu atveju susikalbeti neina su klientais iš provincijos ?

Screenshot_20221120_204527_com.android.chrome_edit_573347930206782.jpg

Tai čia atskira tema. Telefono korpusas gali turėti minimalų įlenkimą ar ekranas įskilimą ir viso įrenginio garantija nebegalioja. Esmė yra tas "menkavertis" defektas. Neveikiantis piršto antspaudo skaitytuvas s22 tau atrodo menkavertis defektas? Kai jį sutvarkyti reikia pakeisti pusę telefono vidurių, o telefonui dar tik trys mėnesiai ir kolega nenorėjo turėti beveik naujo, bet jau perrinkto telefono. Arba iPad pro su skirtingo atspalvio dėme ant ekrano? O neveikianti telefono kamera? Visais atvejais defektai buvo pakankami, kad be vvtat ir be remontų prekės būtų gražintos ir atsiimti pinigai. Tavo situaciją sunku komentuoti nežinant apie kokias prekes kalbama. Tačiau sutinku, kad jei prekė naudota ne pagal paskirtį ir garantija anuliuota, tai pinigų gražinimas nepriklauso, kaip ir sudaužyto telefono atveju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, lasickui parašė:

Tai čia atskira tema. Telefono korpusas gali turėti minimalų įlenkimą ar ekranas įskilimą ir viso įrenginio garantija nebegalioja. Esmė yra tas "menkavertis" defektas. Neveikiantis piršto antspaudo skaitytuvas s22 tau atrodo menkavertis defektas? Kai jį sutvarkyti reikia pakeisti pusę telefono vidurių, o telefonui dar tik trys mėnesiai ir kolega nenorėjo turėti beveik naujo, bet jau perrinkto telefono. Arba iPad pro su skirtingo atspalvio dėme ant ekrano? O neveikianti telefono kamera? Visais atvejais defektai buvo pakankami, kad be vvtat ir be remontų prekės būtų gražintos ir atsiimti pinigai. Tavo situaciją sunku komentuoti nežinant apie kokias prekes kalbama. Tačiau sutinku, kad jei prekė naudota ne pagal paskirtį ir garantija anuliuota, tai pinigų gražinimas nepriklauso, kaip ir sudaužyto telefono atveju

Tai viskas tvarkoje, elektronikos prekems, tokioms kaip televizoriai, laikrodziai ir telefonai vienas gedimas netgi musu akimis ziurint nedidelis, gali reiksti dideles islaidas jį norint suremontuoti tai viskas kaip ir aišku su šiomis prekėmis.  Bet nusipirkus automobili ir jam sugedus, jums pinigu tikrai niekas negrazins, pakeis sugedusia detale ir viskas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, xeimax parašė:

ok, tarkim ofiso kėdė. Kur riba tarp menkaverčio ir didelio defekto?

Didelis defektas - prekes negalima naudoti pagal paskirti arba neveikia features funkcijos. 

Menkavertis - preke vis dar galima naudoti pagal paskirti, dazniausiai vizualus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...