Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Kaip dalyvis esu šviežias, o stebetojas -  ne vieneri metai.

Taigi iškilo klausimas, ar kas nors iš čia esančių žmonių patys formuoją metinę finansinę ataskaitą už, sakykim, 2023m.? Įmonė "gimė" praeitais metais, prieš pat gruodį. Nebuvo vykdomos jokios finansinės operacijos. Pas buhalterės toks malonumas kainuoja apie 100eur. Kažkaip nesinori tiek mokėti, kai reliai tuo metu buvo vieni nuliai.

 

Į VMI kreipiausi, bet iš jų pateiktos infomacijos, supratau lygiai nulį. Na, supratau, kad formas pildyti, o kaip jas pildyti - juodas miškas.

Padėkite prašau, kolegos. Arba nukreipkite teisinga linkme, gal koks "freelanceris" "pigiau" daro, ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš perėmiau įmonės (MB) valdymą, tai už pirmus metus (2022) pildžiau tik GPM312 formą ir naudos gavėjų formą ir tiek žinių - nedariau darbo iki galo, tiesiog deklaravausi, kad GPM susimokėt galėčiau. Šiemet pasamdžiau pažįstamą buhalterį, jis už du metus padarė VMI ir Registrų centrui deklaracijas, taip pat įsivedė mane pas save Rivile sistemoj kainavo 300. Nesiūlau taip daryti, bet pirmus metus aš tai prastūmiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...