Pereiti prie turinio

Cilinder

Nariai
  • Pranešimai

    37
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Cilinder sureagavo į dealeris Diena be delfi   
    Geras klausimas :)
    Aš šiek tiek anksčiau kokius metus praleidau visiškai be jokių žiniasklaidos priemonių: delfi, youtube, tv ir t.t. Nėra labai sunku atsisakyti kai pripranti ir apsisprendi.
     
    Šiaip delfi kolkas yra gana nekokybiškas žiniasklaidos šaltinis, kurio reikėtų privengti, nes pastoviai skaitant, išsikreipia pasaulio suvokimas.
    Matosi kažkokios iniciatyvos skatinti verslumą ir kartais pasirodo įkvėpiančių straipsnių, bet 90% turinio arba su apgaulingomis antraštėmis arba kaip kokia liga pasiglemžia vis jaunesnius arba intymūs reikalai. Jeigu reiktų delfi įsivaizduot kaip žmogų tai būtų sena davatka, kuri tau kaip ir linki gero, bet yra per kvaila, kad galėtų padėti, nes tiki burtais, mėgsta pletkus ir svetimus triusikus apžiūrinėti, o kvailas žmogus su gerais norais ir gaunantis daug dėmesio gali būti labai pavojingas :)
  2. Patinka
    Cilinder sureagavo į DosSantosLeite Forumai kurių didijį srautą sudaro milijonieriai?   
    Geras forumas tas StackThatMoney . Jie isleido produkta, kuris vadinasi 'Exclusive 6-Week Affiliate Mastery Challenge program'.
     
    Pridejau nuotrauka pasiskaityt kas cia yra:

    http://i.imgur.com/PxOq801.png
     
    Tai pardavinejama forume uz $1k. Idedu linka kur galite persisiusti visa info jei idomu. Tik turekit omeny,kad viskas uzima apie 40GB... :D
     
    Jei linkas nebeveiks,praneskit,pabandysiu kita padaryti.
     

    https://mega.co.nz/#F!r8xCia7A!YMdzcfPgOulGcWbw-AbOzQ
  3. Patinka
    Cilinder sureagavo į Mynde Trumpas #Twitter gidas. Populiariname naują paskyrą   
    Neseniai rašiau kaip galima nemokamai pritraukti lankytojų į jūsų svetainę, o dabar nusprendžiau plačiau apžvelgti vieną iš tų priemonių ir pasidalinti patirtimi apie, turbūt, mano patį mėgstamiausią socialinį tinklą – Twitter. Nesivelsiu į detales, kodėl tai man labiausiai patinkantis socialinis tinklas, tiesiog per daug metų išsivystė jam simpatija ir viskas :)
     
    Prieš pradedant, norėčiau tik pabrėžti, kad lietuvių ratas šiame tinkle yra tikrai labai mažas, ir jei jūs orientuojatės būtent į Lietuvos rinką, tai geriau rinkitės kitus socialinius tinklus, nes iš Twitter naudos turėsit labai mažai arba išvis jos neturėsite. O jei auditorija tarptautinė, tuomet pirmyn.
     
    Stengsiuosi viską pateikti kuo glausčiau, per daug nenuklystant į visokias smulkmenas, nes noriu palikti vietos ir patiems kažkiek pamąstyti bei pasitelkti šiek tiek fantazijos. Pateiksiu tik tai ką svarbu žinoti, o toliau laisvė jums spręsti ir kurti. Tikiuosi tai pavyks :D Taigi, pradedam!
     
    Pamirškite žodžius "fake", "bot" , "spam" ir pan.
     
    Tikiu, kad daugelis ir taip supranta, bet noriu dar kartą pasikartoti, kad tikrai visi perskaitytų ir suprastų, kad jokiu būdu nepirkite sekėjus už pinigus, nepaverskite paskyros bot'u ir nespaminkite. Tai pats tiesiausias kelias į nesėkmę. Geriau tuomet negaiškite laiko, ir nuveikite kažką naudingo kitoje srityje :D Jei norite kurti bendruomenę aplink save ar savo produktą, apie tokius dalykus negali būti net minties. Dabar naujienų srautas Twitter'yje yra milžiniškas, todėl naudotojai atsargiau renkasi, ką sekti, o ko ne. Taip pat yra nemažai sukurtų įrankių, kurie gana tiksliai parodo, kiek daug turite netikrų sekėjų. Todėl, jei nenorite susigadinti savo gero vardo, būtinai venkite tokių nesąmonių.
     
    Pirmas žingsnis – Jūsų anketa.
     
    Kurdamiesi anketą užpildykite kiek įmanoma daugiau informacijos. Būtinai pateikite tikrovę atitinkančius faktus, jokių apgavysčių. Būtinai naudokite su jumis susijusį paveiksliuką. Jei dalyvaujate šiame socialiniame tinkle kaip asmuo, naudokite savo geriausią asmeninę nuotrauką, o jei kaip įmonė ar produktas, tuomet naudokite logotipą. Jokių vogtų ar svetimų nuotraukų, jokių užrašų (nebent toks jūsų logotipas), jokių nuogų mergų (nebent tokia jūsų niša) ar kitokių efektingų paveiksliukų. Ir nepalikite kiaušinio :D Naudokite tokias pačias nuotraukas, kurias naudojate ir kituose socialiniuose tinkluose, taip tapsite lengviau atpažįstamas internete.
    Taip pat nepamirškite užpildyti informacijos apie save. Trumpai, 1-2 sakiniais nušvieskite kas jūs esate ir kuo užsiimate. Galite panaudoti kokį populiarų hashtag'ą susijusį su savo veikla, arba pateikti nuorodą, tarkim, į kitos įmonės paskyrą, jei esate jos atstovas ar darbuotojas. Štai keletas pavyzdžių, kaip atrodo gerai sutvarkytos paskyros.
     



     
    Būtinai išnaudokite didžiosios nuotraukos plotą. Tai puiki proga pareklamuoti savo naują produktą/paslaugą, renginį, knygą ir pan. Kaip matote aukščiau pateiktuose paveikslėliuose būtent taip ir padaryta.
     
    Pasiruošimas
     
    Tai labai svarbi dalis. Kuo geriau pasiruošite, tuo bus lengviau dirbti toliau. Štai pagrindinių darbų eiga:

    Susidarykite visų tiesioginių konkurentų sąrašą
    Susidarykite sąrašą žmonių, turinčių didžiausią įtaką jūsų nišoje
    Susidarykite visų populiariausių Hashtag'ų sąrašą, susijusių jūsų niša
    Išanalizuokite konkurentus ir susikurkite strategiją, kokią informaciją pateikinėsite Twitter'yje

    Tam, kad būtų lengva sekti kitas Twitter paskyras, patarčiau būtinai naudoti sąrašus (Lists). Galite susidaryti kiek tik norite skirtingų sąrašų ir vėliau pagal juos tikrinti naujienų srautus. Pavyzdžiui, galite susidėlioti atskirus sąrašus pagal tokias paskyras:

    Konkurentai
    Įtakingi asmenys
    Labiausiai su jumis bendraujantys
    Partneriai
    Kitos nišos specialistai ir pan

    Taip galėsite lengviau stebėti, kas vyksta aplink jus.
     
    Žinučių skelbimas
     
    Pirmiausia keletas svarbių dalykų, kuriuos jums reikėtų žinoti skelbiant žinutes:

    Niekada nenaudokite „Retweet“ mygtuko. Jeigu norite pasidalinti kieno nors mintimis, tuomet geriau nukopijuokite žinutę ir gale pridėkite nuorodą į jo paskyrą:

    Taip pat nenaudokite nuorodos į kitą paskyrą žinutės pradžioje, nes tokiu atveju tekstas bus matomas tik jums ir žmogui, kuriam tai skirta. Būtinai pradžioje padėkite bent jau taškelį, o dar geriau, nuorodą nukelkite į galą kaip ankstesniame pavyzdyje.
    Maksimalus žinutės ilgis gali būti 140 ženklų.

     
    Pradžioje, prieš pradedant vilioti sekėjus, patarčiau keletą dienų skelbti žinutes tuščioje anketoje, kad atėję lankytojai galėtų susidaryti pirmą įspūdį apie tai, kokios informacijos iš jūsų gali tikėtis ateityje.
    Štai keletas patarimų kaip reikėtų ir kaip nereikėtų elgtis Twitter'yje:

    Planuokite žinutes į priekį. Tai galima daryti pačiame Twitter'yje, bet patogiau naudoti atskirą įrankį. Aš, pavyzdžiui, naudoju TweetDeck. Su šiuo įrankiu galiu patogiai susiplanuoti žinutes į priekį ir nereikia kas keletą valandų prisijunginėti, kad paskelbti kažką naujo.
    Stenkitės kuo dažniau prie teksto naudoti nuotraukas. Tokiu atveju jūsų žinutė labiau išsiplečia ir tampa geriau matoma tarp kitų naujienų.
    Stenkitės skelbti ne daugiau kaip vieną žinutę per valandą. Tai yra maždaug 24 žinutės per parą. Per didelis žinučių srautas ima erzinti sekėjus. Nebūtina griežtai laikyti 24 žinučių per parą strategijos. Galima ir rečiau – kiekvienas individualiai turi surasti idealiausią intervalą.
    Neskelbkite vien tik nuorodas be jokio teksto. Kuo skambesnė antraštė tuo daugiau šansų, kad jūsų žinutė paplis tarp vartotojų.
    Jeigu cituojate kito žmogaus žinutę, būtinai įtraukite jo paskyros nuorodą į savo tekstą. Už tai žmonės dažnai padėkoja jus paminėdami savo paskyroje.
    Būtinai žinutėje naudokite populiarius Hashtag'us. Patartina nedaugiau kaip 2-3. Man asmeniškai didžioji dalis žinučių, turinčių bent vieną Hashtag'ą, pasiekiamumas yra beveik dvigubai didesnis nei be jų.

     
    80/20 taisyklė
     
    Taip jau protingų žmonių nustatyta, kad norint sėkmingai vystyti savo Twitter paskyrą, reikėtų laikytis šios taisyklės – 80 procentų jūsų skelbiamos informacijos turėtų būti paskyrų, kurias jūs sekate ir 20 procentų grynai jūsų pačios sukurtos informacijos.
    Aš asmeniškai tik iš dalies sutinku su šia taisykle. Naujoms paskyroms – taip, ši taisyklė turėtų būti taikoma. Nes šioje stadijoje jums svarbu atkreipti į save dėmesį bei užsitarnauti gerą vardą.
    Tačiau vėliau, kai jau esate labiau pastebimas kitų, tokia strategija, mano manymu, yra netikslinga. Šiame etape reikėtų pradėti labiau aktyvinti savo paties reklamą ir didinti tokių žinučių skaičių. Jums svarbiausia visą auditoriją nukreipti į savo svetainę ir paversti juos gerais pirkėjais. Svarbu tai daryti kuo subtiliau ir nesistengti viską kišti tiesiogiai. Sugalvokite kuo patrauklesnius variantus, tokius kaip tinklaraščių naujienas, nemokamus pavyzdžius, konkursus ir pan. Svarbiausia neįkyrėti.
     
     
    Taigi, šiek tiek aptarėme bendrus dalykus, kaip reikėtų elgtis Twitter'yje, todėl dabar galime žengti į įdomiausią dalį – tai kaip vis dėlto prisivilioti kuo daugiau sekėjų!?
     
    Follow/Unfollow
     
    Tai bene populiariausias ir geriausiai visiems žinomas būdas. Tiesiog jūs sekate kitus vartotojus ir tikitės, kad jie atsakys tuo pačiu. Patarčiau per dieną prie savo paskyros priskirti apie 50-60 naujų vartotojų (jei mėgstate riziką, tai galite bandyti iki 100). Jei pradėsite masiškai sekti po kelis šimtus vartotojų per dieną, tai labai greitai jūsų anketa gali būti pašalinta.
     
    Ieškokite tokių paskyrų, kurios gali būti susidomėjusios jūsų siūlomu produktu. Jas rasti galite tokiais būdais:

    Pasinaudojate pradžioje surinktu konkurentų sąrašu. Nueinate į jų paskyras ir tiesiog pradedate sekti jų sekėjus
    Susirandate labai populiarius straipsnius, kuo glaudžiau susijusius su jūsų niša, ir per topsy.com susirandate visus vartotojus, kurie dalinosi šia nuoroda bei pradedate juos sekti
    Pasinaudojate Twitter paieška. Įvedate su jūsų niša susijusius raktažodžiu ir iš pateikto sąrašo atsirenkate jums tinkamas paskyras.

     
    Svarbu žinoti, kad nauja anketa gali sekti tik 2000 vartotojų. Pasiekus šią ribą, automatiškai imamas skaičiuoti sekamų vartotojų ir sekėjų santykis. Norint, kad sistema leistų sekti virš 2000 vartotojų, jūsų sekėjų skaičius turi sudaryti bent 80% jūsų sekamų vartotojų. Tai yra, norint, kad leistų pridėti daugiau nei 2000 vartotojų, jūsų sekėjų skaičius turi viršyti 1800 paskyrų.
     
    Todėl, kad negautumėte to limito, reikia reguliariai prasivalyti sekamų vartotojų sąrašą, pašalinant tuos, kurie jūsų nepradėjo sekti. Man patogiausia tai daryti naudojant šį įrankį: https://manageflitter.com. Nemokama versija leidžia nusifiltruoti sąrašą vartotojų, kurie jūsų neseka ir kasdien pašalinti po 100 tokių paskyrų iš sąrašo. Tokį apsivalymą reikėtų daryti reguliariai, ir šalinti tuos vartotojus, kurie nepradėjo jūsų sekti per maždaug 4-7 dienas, nes tai greičiausiai reiškia, kad jie ir nepradės.
     
    Favourite
     
    Čia mano šių metų atradimas :) Štai šioje vietoje bus puiki proga panaudoti turimą hashtag'ų sąrašą. Taktika paprasta. Tiesiog vedate vieną iš hashtag'ų į paiešką ir jums pateikia visas žinutes su šiuo raktažodžiu. Tuomet tiesiog skenuojate per visas žinutes ir jei pamatote, kad tai susiję su jūsų niša, spaudžiate patinka ir viskas. Šiuo atveju negaliu pasakyti tikslios ribos, kiek patartina tokių paspaudimų atlikti per dieną, kad nesukelti įtarimo, bet aš padarau apie 50-100.
     
    PAPILDYTA:
     
    Neseniai radau vieną įdomų straipsnį apie Twitter, kur buvo aprašyta, kaip galima suspaudinėti "Favorite" ant keletos šimtų žinučių per keletą sekundžių. Pasirodo, dienos limitas tam yra 1000 paspaudimų. Tačiau tą padaryt rankiniu būdu tikrai užimtų daug laiko, todėl yra būdas kaip tai automatizuoti.
     
    Taigi, atsidarote Twitter paskyra su Google Chrome. Einate į paiešką, nusifiltruojate žinutes pagal kokį nors raktažodį ar hashtag'ą. Tuomet su Ctrl+Shift+J pasileidžiate Javascript komandinę eilutę ir įkeliate tokį kodą:
     

    a = setInterval(function () { window.scrollTo(0,document.body.scrollHeight); $('.ProfileTweet-actionButton.js-actionButton.js-actionFavorite:visible').click(); }, 1000)
     
    Spaudžiate ENTER. Puslapis automatiškai pradės scrollintis ir spaudinėti "Favorite" ant kiekvienos žinutės. Kai norėsite sustabdyti procesą, įveskite naują eilutę:
     

    clearInterval(a)
     
    Ir procesas sustos. Tokiu būdu sutaupysite nemažai laiko eidami per kiekvieną žinutę ir spaudinėdami jas. Tik svarbu, kad pasirinktumėte raktažodžius artimus jūsų nišai.
     
    Bendraukite su kitais vartotojais
     
    Norint atkreipti į save dėmesį, neužtenka vien kokybiškų žinučių. Būtina stengtis susibendrauti su kuo daugiau žmonių, kurie vėliau gali jums padėti dar labiau sustiprinti savo vardą. Keletas patarimų, kaip tai daryti:

    Dalinkitės kitų vartotojų žinutėmis ir būtinai paminėkite jų autorius
    Jei pamatėte gerą žinutę, prieš pasidalindami savo rate, nepabijokite ją pakomentuoti. Tik venkite banalių frazių, tokių kaip: „geras straipsnis“, „man patiko“ ir pan. Arba užduokite kokį nesudėtingą klausimą arba trumpai pakomentuokite, kodėl patiko
    Jei kažkas jus pacitavo, būtinai jam už tai padėkokite. Padėkoję, dar galite pabandyti užduoti kokį nesudėtingą klausimą, kad palaikyti ilgesnį bendravimą.
    Nebijokite savo paskyroje viešai skelbti įvairius nesudėtingus klausimus. Tokiu atveju, turėsite progą užmegzti naujus pokalbius su įvairiais žmonėmis.

     
    JustRetweet
     
    Ši platforma yra skirta būtent tam, kad padėtų jums padidinti savo auditoriją. Veikimo principas yra labai paprastas. Užsiregistruojate šiame puslapyje su savo Twitter paskyra.
    Pagrindiniame puslapyje matote sąrašą žinučių ir šalia kreditų skaičių, kiek gausite už tai jei pasidalinsite šia žinute. Atsirenkate žinutes pagal jums tinkamą kategoriją ir dalinatės šia informacija savo paskyroje ir už tai renkate kreditus. Vėliau už surinktus kreditus lygiai taip pat galite siūlyti savo žinutes kitiems vartotojams, kad pasidalintų savo paskyroje.
     
    Viral Content Buzz
     
    Veikimo principas lygiai toks pat kaip ir prieš tai paminėtoje platformoje, tik su griežtesne kontrole. Kiekviena paskelbta žinutė turi būti patvirtinta administracijos ir tik tada atsiranda pagrindiniame puslapyje.
    Taip pat, pastebėjau, kad čia lankosi šiek tiek rimtesni žmonės. Neseniai pavyko gauti vieną „Retweet“ iš tikrai man gerai žinomo žmogaus, kuris turėjo virš 15.000 sekėjų. Naudos buvo tikrai daug.
     
    Twitter chats
     
    Paskutiniu metu tokie pokalbiai pasidarė labai populiarūs Twitter'yje. Dažniausiai šiuo pokalbius organizuoja koks įtakingas žmogus ar prekinis ženklas, kuris turi daug sekėjų. Tiesiog, yra paskelbiama tiksli data ir laikas, kada pokalbis vyks ir visi norintys gali jame sudalyvauti. Svarbiausia yra turėti, ką pasakyti. Šiuose pokalbiuose, galima lengvai susirasti ne tik nemažai sekėjų bet ir pažinčių, todėl tikrai patarčiau pabandyti sudalyvauti. Norėdami sužinoti, kur kada ir kokie pokalbiai vyksta, gana didelį tvarkaraštį galite rasti čia: http://chatsalad.com
    O norėdami daugiau sužinoti, kaip šie pokalbiai vyksta ir kokios taisyklės galioja, patarčiau perskaityti šį straipsnį: http://www.postplanner.com/how-to-participate-in-twitter-chats/
     
    Pabaigai
     
    Taigi, štai mano trumpas (gal ir ne visai trumpas) gidas, kaip galima pradėti sunkų kelią link Twitter'io grietinėlės. Noriu dar kartą perspėti, kad tai nėra vienas iš super greitų būdų, kaip galima išpešti naudos iš Twitter'io. Svarbu kantrybė, o rezultatus tikrai pamatysite. Aišku, kaip ir visiems bus sunkiausia pradžioje, nes žmonės nėra labai linkę sekti nedideles ir naujas anketas (nebent esate tikrai gerai žinomas žmogus). Bet praėjus šį etapą bus tik lengviau ir sekėjų skaičius vis greičiau augs.
     
    Taip pat nuolat eksperimentuokite ir stebėkite, kada auditorija pradės pati organiškai augti ir nebebus poreikio naudoti kai kurių aukščiau išvardintų strategijų. Kai jūsų sekėjai vis dažniau pradės reaguoti į jūsų pranešimus, dalintis jūsų žinutėmis, tai reiškia, kad jau po truputį tampate atpažįstami. Tuomet patarčiau atsisakyti kitų anketų sekimo ir tiesiog leisti auditorijai augti natūraliai. Geriau skirkite daugiau dėmesio kuo geresnio turinio sukūrimui, kuriuo norėtų dalintis kuo daugiau žmonių.
     
    Taip pat nepamirškite labai galingo įrankio: https://analytics.twitter.com. Sekite statistiką, kokie žmonės jus seka, kokios žinutės turi daugiausiai pasisekimo ir kuriuo paros metu jūsų auditorija yra aktyviausia.
     
    Taigi, sėkmės visiems. Jei turite kokių nors klausimų, pastabų ar papildymų, būtinai rašykite. Bandysiu atsakyti ir tuo pačiu pildyti šį straipsnį.
  4. Patinka
    Cilinder sureagavo į Ainas Elon Musk Biografija | Sėkmės Istorija   
    "Elon Musk Biografija - Ainas.lt"



    SpaceX direktorius, Tesla Motors Architektas, SolarCity vadovas ir Paypal įkūrėjas. Elon Musk taip pat suprojektavo įtin didelio greičio transportacijos sistemą žinomą kaip Hyperloop. Elon Musk investuoja į projektus, kurie galimai gali pakeisti mūsū pasaulį.Jis nėra tik verslininkas, taip pat išradėjas ir inžinierius, kuris dalyvauja elektrinių mašinų ir kosmoso laivų kūrime.
     
    Elon Musk savo laiką skiria kosmoso projektams ir ekologiniai energijai.Jis žaidžia ne standartinėmis taisyklėmis ir jam tai gerai sekąsi.Išskirtinos Elon Musk asmenybės bruožai yra atkaklumas, kritinis mąstymas, tiksli savo paties analyzė ir sunkus darbas (jis dirba 80-100р per savaitę)
     
    Ankstyvoji jaunystė
    Elon Reeve Musk gimė 1971 birželio 28 dieną pietų Afrikoje.Jis buvo vyriausias iš trejų vaikų, jo tėvas taip pat gimęs pietų Afrikoje inžinierius Errol Musk ir jo motina kanadietė dietologijos ekspertė Maya Musk. Elon Musk savo vaikystę praleido pietų afrikoje ir sulaukęs dešimties metų gavo savo pirmąjį kompiuterį, Elon Musk iškarto susidomėjo programavimu ir pradėjo jo mokintis savarankiškai. Sulaukęs 12 metų uždirbo 500$ parduodamas žaidimą Blastar (šaudyklę panašią į Space Invaders), kurią sukūrė vienas pats.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija.jpgElon Musk vaikystė
     
    Biografijos sėkmingų žmonių paprastai susideda iš svarbaus esminio epizodo, po kurio juos lydi į sėkmę. Elon Musk biografijoje mažiausiai yra 2 tokie epizodai. Pirmas kai Elon Musk padarė nuosprendį būdamas tik 17 metų. Kai baigė vidurinę mokyklą, jis nusprendė palikti namus ir be tėvų pagalbos emigruoti į Ameriką, tačiau jam nepavyko tuo met padaryti kaip norejo.
     
    1989, Elon Musk apsistojo Kanadoje pas savo mamos gimines.Tūrėdamas Kanados pilietybę Elon Musk nuvyko į Montrealį. Iš pirmo jis dirbo mažai apmokęstinamuose darbuose ir maždaug metus balansavo tarp skurdo ribos. Sulaukęs 19-lykos įžengė Queens Universitetą. 2000 susipažino su savo ateities žmona Justine Musk, kuri vėliau davė gyvybę penkiems jo sūnums: Damian, Griffin, Xavier, Saxon, Kai. Vis dėl to jis išsiskyrė su Justine po aštuonerių metų ir 2010, įvyko antroji santuoka su britų aktore Talulah Riley, su kuria gyveno 4 metus ir išsiskyrė 2014 metais.
     
    Elon Musk studijavo Ontario mieste du metus ir tada pagaliau jo svajonė virto realybe - 1992, jis persikraustė į Ameriką. Jisai galėjo emigruoti į Ameriką kai gavo mokslinį fiziko bakalurą iš Pennsylvania Universiteto, tačiau nusprendė pasilikti universitete dar vienerius metus ir gauti mokslinį ekonomikos išsilavinimą.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija1.jpg
    Elon Musk baigia University of Pennsylvania su moksliniu fizikos ir ekonomikos išsilavinimu
    Kai Elon Musk pradėjo kamuoti paaugliška depresija, pradėjo aktyviai skaityti, filosofinę ir religinę literatūrą. Lyg šiol įtin vertingas pamokas išmoko iš knygos: The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
     
    Elon Musk išmoko, kad sunkiausias dalykas yra užduoti sau tinkamus klausimus ir nuo dienos kai jis pradėjo daryti tai, visą kitą gaudavosi lengvai. Knygos epizodas kuris privedė jį prie tokios išvados, kur gigantiškas superkompiuteris po keletos milijonų metų gylaus mąstymo apie pagrindinę gyvenimo prasmę atsakė bereikšmiu skaičiu 42.
     


    "Kai aš lankiau koledža aš norėjau būtį tų dalykų dalimi kurie gali pakeisti pasaulį"
    - Elon Musk
     Elon Musk išsiaškino, kad žmonija turi išplėsti savo sąmonės suvokimą, kad galėtų išmokti klausti tinkamus klausimus; ir jisai surado savo paties klausimą:kokie dąlykai tūrėtų didelę reikšmę žmonijos likimui. Elon Musk nusprendė, kad tai būtų internetas, perėjimas į atnaujinamus energijos šaltinius ir kosmoso kolonizacija.
    Jis norėjo prisidėti prie visų trijų, kad galėtų daryti tai jam reikėjo pinigų.
     
    Zip2 ir Paypal
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija2.jpgKimbal Musk, Elon Musk brolis su kuriuo sukūrė Zip21995 vasarą
    Elon musk padarė antrą svarbiausią sprendimą savo gyvenimę.Baigęs universitetą perėjo į Stanford Universitetą siekti tolimesnio išsilavinimo ties Fizika, tačiau po dvejų dienų jis palieka universitetą ir kartu su savo broliu Kimbal Musk įkūria savo pirmąją IT kompaniją Zip2. Jis dirbdavo nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.Gyveno tose pačiose patalpose kur nuomavo ofisą ir , kad galėtų nusiprausti tūrėdavo eiti į persirengimo kambarius vietiniame stadijone. Pasekoje to susitaupė ir tai leido plaukti kompanijai toliau per pačius sunkiausius 2 metus.
     
    Tuo momentu, kai internetą aplankė spartus greito augimo periodas ir vystymasis, vis dėl to niekam neaplankė sėkmė iš to.Elon Musk kompanija buvo viena iš pirmųjų padariusių tai, jis sukūrė platformą kur naujienlaiškiai, - taip pat skaitomiausias New York Times - galėtų pasiūlytį savo klientams papildomas paslaugas.
     
    1999 populiariausia paieškos sistema AltaVista nusipirko Zip2 už 307 milijonus grynųjų ir 34 milijonus vertybinių popierių. Šis sandoris viršijo rekordą parduodant kompanija grynaisiais. Musk Elon iškarto išleido 20 milijonų prabangiam Maclaren F1 automobiliui ir privačiam lėktuvui.
     
    1999 Musk pradėjo dirbti su elektroninių mokėjimų sistemomis kurių populiarumas augo, X.com tapo jo naujuoju verslu. 2000 metais Kovo mėnesį,X.com susijungė su konkurentų kompanija Cofinity kurią įkūrė Peter Thiel ir Max Levchin. Cofinity sukurta programa leidžia sukurti pirmąją skaitmeninę valiutą. 2001, po susijungimo, X.com buvo pervadinta į Paypal ir Elon Musk tampa Paypal pirmininku.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija3.jpg
    Elon Musk tampa Paypal pirmininku.
    Buvo nesutarimų dėl strategijų ir valdymo tarp naujų komandų, bet jie niekada netūrejo efekto kompanijos dinamikai ir augimui. Elon Musk įsitraukė į naujų verslo modelių kūrimą, sėkmingai atliktą marketingo reklamą,kuri privede prie staigaus klientų augimo. 2002, Ebay nupirko Paypal už 1.5 bilijono. Elon Musk gavo $180 milijonų savo dalies iš Paypal ir tūrėjo pakankamai pinigų, kad siekti kitū tikslų: kosmoso inžinerijos ir alternativaus energijos šaltinio. Nuo tada Elon Musk nustojo investuoti į interneto verslą.
     
    Tesla Motors
     
    2003 metais inžinieriai Martin Eberhad ir Marc Tarpening įsteigė Tesla Motors.Nuo pat pradžių kompanija pozicionavo save kaip pirmąją elektrinių mašinų gamintojų kompaniją ir svajojo išlaisvinti žmoniją nuo degalų naštos. Elon Musk rėmė tokius siekius.
     
    Elon Musk prisijungė prie projekto 2004 metais, investuodamas $70 milijonų. Jis tapo vienas iš atsakingų už kompaniją. Elon Musk prisidėjo prie pirmosios elektroninės mašinos dizaino, kuri buvo Tesla Roadster sportinė mašina kurta pagal britų Lotus Elise. Jis reikalavo naudoti anglies pluošto kombinuotus metalus korpuse, kad sumąžintu svori, sukūre baterijos modūlį ir tam tikras dizaino dalis. 2006 metais projektas pateko į laikraščius ir Elon Musk gavo apdovanojimą už Tesla roadster dizainą. Tesla Motors augo ir dabar investu1otojų vis daugėjo, prisijungė ir Google kūrėjai, Larry Page ir Sergey Brin, o investicijos pasiekė virš $100 milijonų.
     


    Tesla Motors čia, kad nenustotų kovoti dėl elektrinių mašinų revoliucijos. - Elon Musk.
     Kad ir kaip būtų gaila, kai Tesla Roadster žengė į produkciją 2007 metais, Elon Musk užklupo nesėkmių periodas. keletą kūrimo klaidų privedė prie fakto, kad elektrinės mašinos sukūrimo kaina buvo beveik dvigubai didesnė nei numanoma. Martin Eberhard strategiškai neapskaičiavo, jo Tesla Roadster transmisijos konceptas įrodytas kaip neefektyvus ir mašinos išleidimo data buvo atidėta daugiau negu metam.
     
    Per šią krizę, Elon Musk parodė savo kritinius valdymo sugebėjimus, jis atleido kiekvieną kuris stabdė projekto tobūlėjimą, pridedant Eberhard ir kitus prisidėjusius žaidėjus. Po apvąlymo, jis rūpinosi kompanija vienas pats. Eberhard kreipėsi į teismą, kai jis buvo pakeistas į Michael Marks, bet problema buvo išspręsta taikiai ir taip efektyviai, kad jokių konflikto žinių nepasklido į viešūmą. 2007 metų gruodį, Ze'ev Drori buvo paskirtas kaip Ceo ir atsakingas už Tesla Motors. Elon Musk sekėsi žymiai geriau su Ze'ev Drori.
     
    Prie krizės ribos, Elon Musk sparčiai ir efektyviai mažino išlaidas, personalą, pareikalavo mažesnių kainų iš detalių tiekėjų ir uždarė keletą ofisų, dėl to Tesla Roadster išvydo pasaulį jau 2008 metais.
     
    Jo pačiu sunkiausiu gyvenimo momentu 2008 metais Elon Musk išsiskyrė su savo žmona, kuri teigė, kad jai vyras mažai skiria demėsio ir pasidarė tikras tyronas. Kad išsaugotų Tesla Motors, pasiimė $120 milijonų iš EverDream kompanijos kurios buvo pagrindinis akcininkas. Jis investavo savo paskutinius 20 milijonų į Tesla Motors, pardavė savo mėgstamiausią Mclaren F1 ir pagaliau išsaugojo kompanija nuo bankroto.
     
    Netrukus viskas ėjosi lengviau kas buvo ypač išskirtina palyginus su tradicinėms automobilių industrijomis. Vokiečių tarptautinė mašinų gamybos korporacija Daimler investavo 50 milijonų į Tesla Motors ir Amerikos energijos departamentas, kaip novatoriškai transporto kompanijai sumažino palūkanas. Vėliau skeptikai kritikavo valdžia dėl jų nuosprendžio paremti Tesla Motors, kurių produktas buvo koncentruotas įpatingai turtingiems žmonėms.
     


    Elektrinė mašina asocijuodavosi su kažkuo lėtu ir gremėzdišku, bet Tesla Motors atveju taip nėra. Tesla elektrinės mašinos yra greitos ir panašių galimybių į prabangiausias sportines mašinas. Tačiau yra planų sukurti labiau paprastesnius ir labiau prieinamus modelius. Tesla Motors inžinieriai taip pat bendradarbiauja su Toyota ir Daimler.
     
    Mašinos vadinamos hybridinėmis iš šių išvardintų kompanijų su elektriniu motoru ir vidaus degimo varikliu, naudoja Tesla Motors technologiją. 2007 metais General Motors generalinis direktorius Bob Lutz pavadino Tesla Motors pagrindine priežastimi pradėti kūrimą elektrinės mašinos Chevy Volt.
     Birželio 29 dieną 2010 metais, Tesla Motors pradėjo savo viešą akcijų platinimą. Tai buvo antroji mašinų gamybos kompanija (po Ford) Amerikos istorijoje kuri įvedė viešų akcijų pirkimą. Nepaisant to, kad buvo nepelninga pirmuosius dešimtį metų, buvo patalpinta į NASDAQ už 17$ per akciją ir pritraukė daugiau nei $225 milijonų investicijų. Tai buvo tikrai geriausias laikotarpis įvesti viešąsias akcijas. Vasario 5 2015 viena Tesla Motors bendrovės akcija kainavo $220.99 ir bendras rinkos kapitalas pasiekė $27.44 billion, Elon Musk priklauso 30% Tesla Motors kapitalo.
     
    Pagrindinė Tesla Motors finansinės sėkmės priežastis tapo sedanas Tesla Model S, su baterija kuri palaiko komfortinį vairavimą 426km kilometrus. Model S produkcija prasidėjo birželio mėnesį 2012 su pradine kaina $69,900 dolerių ir buvo reitinguota 99 taškais iš 100 pagal vartotojų įvertinimą.
     
    Per Modelio S prezentaciją Elon Musk kategoriškai pareiškė, kad per dvidešimt metų, daugiau negu puse pagamintų mašinų bus elektrinės. Jis net buvo pasiruošes lažintis dėl to. Dabar net optimistiškiausi analyzuotojai pareiškia, kad Elon Musk prognozės negali būti realizuotos. Tačiau tai negązdina Tesla Motors įkūrėjo.
     
    Elon Musk tiki, kad pasaulis pasidarė priklausomas nuo degalų. Ši priklausomybė veda prie klimato kaitos ir tarptautinės įtampos. Atsisąkymas vidaus degimo variklių ir pakeičiant į elektrinius gali padaryti skirtumą. Todėl Elonui Musk tai nėra paprastas verslas.
     
    Elon Musk sudaro sutartį su New York Times redaktoriais dėl Modelio S. Verta pamynėti, kad šių viešų reklamų triukų rezultatas per pirmąjį 2013 metų pusmetį buvo daugiau nei 10,500 Modelio S pardavimų.
     
    http://www.ainas.lt/wp-content/uploads/2015/05/elon-musk-biografija4.jpg
    Tesla Model S
    Spalio 9 dieną 2014 metais Tesla Motors komanda išleido S85D ir P85D Modelius. Tai buvo pirmoji elektrinė mašina su dvigubu varikliu.Model S P85В tūrėjo 691 arklio jėgų variklį ir neitikėtinai greitą išsibegėjimą: 97 kilometrų per valandą greitį po trejų sekundžių. Papildomai yra paruošta įdiegti revoliucinę automatinio vairąvimo sistemą, priekį ir galą matančios kameros, radaras ir 360 laipsnių jutimo davikliai, kurie aktyviai skanuoja aplinkui važiuojantį srautą. Su įjungtą autopilotavimo sistema, Modelis S gali automatiškai keisti juostas, atpažinti ir praleisti pėsčiuosius,išvengti susidūrimų ir net nuskaityti greičio ribojimo ženklus, nustatant ribotą greitį. Naujajam S Modeliui pailgino baterijos trukmę. Kaina prasideda nuo $79,900. 2014 metais vasario mėnesį,Tesla Modelis S, pagal vartotojų atsiliepimus įvertinta, kaip geriausia mašina pasaulyje.
     
    Neužilgo bus atskleistas Tesla Modelis X, kuris planuojamas būti išleistas į rinką ankstyvais 2016 metais. Elon Musk planuoja apkloti Ameriką, Europą ir Aziją su Superpakrovimo stotymis. Nuo 2015 metų Vasario 11 dienos, pasaulyje jau buvo 377 superpakrovimo stočių su 2,030 Superpakrovėjų pasaulyje.
     
    Solar City
     
    SolarCity korporacija yra elektros tiekėjas turintis būstines amerikos miestose: San Mateo, Kalifornijoje. Solarcity įkūrėjai yra du pusbroliai Lyndon ir per Peter Rive. Elon Musk yra kompanijos akcininkas. 2003 metais, investavo $10 milijonų į SolarCity.
     
    SolarCity tiekia elektrą namam, verslam ir valdžiai. Kompanija teikia keletą programų namų savininkams: "MyPower" paskolos programa, Solar nuomos ir Solar power mokėjimo sutartis.
     
    2008 metais Gegužės mėnesį kompanija sukūrė saulės energijos sistemą bendrovei British Motors ir Ebay, kad aprūpinti serverių būstinę.
     
    2015 metais sausio 15 dieną, SolarCity susijungė su Credit Suisse, kad sukurti naują saulės energijos finansavimo įrenginį verta $200 milijonų. Šis kredito įrenginys yra paskirtas kientams investuojantiems į saulės energiją per SolarCity "MyPower" programą. Šis elektros planas leido klientams nusipirkti savo saulės energijos sistemą, kad mokėti mažiau už elektrą.
     
    SolarCity kūrimo sąlygos yra ekonomiškai efektyvios, nekenksmingos aplinkai ir visiškai sutampa su Elon Musk principais. Kompanija tiekia saulės energiją superpakrovimo stotims Tesla Motors kompanijai.
     
    Lyderiavimas industrijoje neapsaugojo SolarCity nuo kritikos. Kai kurie skeptikai teigė, kad saulės energija niekada nevirs į efektyvaus verslo modelį ir atsižvelgiant į faktą, kad konkūrencija per didelė industrijoje, tai tūrėtų būti sunkus iššūkis palaikyti kompanija pirmaujančiose pozicijose. Vis dėl to 2012 metais gruodžio 10 dieną, nuo tada kai SolarCity įšleido viešąsias akcijas ir akcijų vertė nuo 8$ dolerių 2015 metais pakilo iki 57$ o bendras kapitalas siekė 5 bilijonus. Dabar Elon Musk priklauso 25% procentai SolarCity akcijų.
     
    Analitikai teigia, kad jo pasitikėjimas kompanijų perspektyvomis yra pagrindinė jo fenomeninės sėkmės priežastis. Wallstreet bendruomenė net sugalvojo terminą šiam fenomenui: Musk Efektas :)
     
    Space X
     
    Elon Musk pradėjo galvoti apie kosmoso tyrimui skirtas technologijas.Jis buvo inspiruotas ambicingos idėjos sumąžinti kosmoso transportacijos kainą, kad leisti žmonėms kolonizuotis Marse. Space X įkurtas 2002 ir jo būstinė yra Kalifornijoje, Hawthorne miestelyje.
     
    Elon Musk buvo sužavėtas galimybė kolonizuoti Marsą ir sukurti Marso Oazę.Tikslas šio projekto sukurti automatizuotus šiltnamius, kurie ateityje būtų pamatas savarankiškai ekosistemai. Pagrindinė problema buvo milžiniška šiltnamių transportacijos kaina. Elon Musk mąstė apie paleidimo raketų pirkimą iš Rusijos federacijos ir kalbėjo apie tai su Rusijos valdžia, bet nusprendė nedaryti sandorio su jais. Vėliau Elon Musk šovė įdėja sukurti savo paties daugkartinio naudojimo paleidimo raketą ir erdvėlaivius.
     
    2006 metų kovo mėnesį Elon Musk investavo daugiau nei $100 milijonų į SpaceX. Paleidimo variklio kaina svyravo nuo $15 milijonų Rusijos federacijoje iki $65 milijonų Amerikoje ir verslininkui tai atrodė per daug. Jis paskaičiavo, kad visos dalys reikalingos sukonstruoti paleidimo varikli yra tik 2% kainos, užkeltos Amerikoje. Šis faktas piktino Elon Musk. Problema kurią jis matė, tai kosmoso industrijos biurokratizacija, žemas konkurencingumas didelių korporacijų ir jų lobizmo pastangas užkirsti kelią atsirasti naujiems rinkos dalyviams.
     


    Jei kas nors yra suinteresuotas kosmoso saulės energija, tai
    turiu būti aš. - Elon Musk
     Elon Musk buvo įsitikinęs, kad kosmoso variklių kūrimas ir erdvėlaivių paleidimo kaina gali būti sumąžinta dešimteriopai. Iš pradžių jam reikėjo iš naujo perbrėžti pagrindinį kosmoso skrydžių tikslą. Pagrindinė SpaceX misija ne siuntos nugabenimas į orbitą, bet kolonizavimas kitų planetų kaip Marso ir Elon Musk nori tai daryti efektyviai. 2008 metais rugpjūčio mėnesį vienas žmogus investavo stambią sumą ir SpaceX surinko
    $50 milijonų.Dabar po visų investicijų Elon Musk priklauso 66% procentai SpaceX akcijų.
     
    SpaceX pradėjo dirbti su Falcon 1 paleidimo sistema 2002 metais.Prireikė ketverių metų ir šimtų milijonų investicijų, sukūrimui. per 2006 ir 2015 tokios kompanijos kaip DARPA, NASA.. Buvo suinteresuotos SpaceX projektu ir paleido keletą Falcon 1 testavimo
    raketų.
     
    2006-2008 pirmieji trys skrydžiai nepavyko. Rūgsėjo 28 dieną 2008 metais per 4 paleidimą Falcon 1 pasiekė orbitą. Nasa susidomėjo pasiekimais ir pasirašė 1.6 bilijonų kontraktą amerikiečių išskraidinimui į orbitą su SpaceX. Spalio mėnesį 2012 metais, SpaceX sukūre keletą rūšių kosmoso variklių: Kestrel, Merlin 1 ir Draco ir be jokios valstybės paramos.
     
    Visi lyg šiol Space X pasiekimai yra tik pradžia jo didžiajai svajonei - Marso ekspedicijai. SpaceX yra Marso kolonicacijos raketos kūrime, Taip pat dirba su kitais projektais kurie bus naudojami transportuoti žmones iš žemės į Marsą.
     
    Grassphopper ir Falcon 1 yra eksperimentinės paleidimo raketos kurios gali nusileisti vertikaliai. Sausio 10 dieną 2015 metais pirmasis bandymas nusileisti žemėje nepavyko - nusileido per šiurkščiai. Nepaisant to Space X komandai pavyko padaryti sunkesnį manevrą ir nusileisti ant jūros platformos Floridos pakrantėja.
     
    Vasario 12, 2015 Falcon 9 sėkmingai transportavo klimato observatorijos satelitą, satelitas buvo sukurtas, kad atpažinti ir informuoti apie saulės elektromagnetinių bangų spinduliavimą.
     
    Neitikėtinas Elon Musk gyvenimas yra nuostabus pavyzdys vyruko kuris įgyvendino savo vaikystės svajonę, Marso kolonizacija greitai taps realybe, ačiū už SpaceX išradimus kosmoso industrijoje.
     
    Hyperloop
     
    Elon Musk yra reiklus perfekcionistas ir išradėjas technologijų industrijoje. Jo išsilavinimas savo srityse, fizikoje ir ekonomikoje leidžia jam matyti tiesą ir atskirti ją nuo spekuliacinių prognozių. Jis mąsto plačiai. Sumanus pavyzdys būtų 5 jo projektas Hyperloop.
     
    Rugpjūčio 12, 2013, Elon Musk pasidalino 58 puslapių Hyperlopp prezentacija, kuri atskleidė Hyperloop struktūra ir funkcijas. Hyperloop yra saulės energijos transportacijos sistema, kuri tūrėtų atgabenti žmonės nuo Los Angelo iki San Francisco, per 30 minučių ir įveikti 614 kilometrų distanciją.Hyperloop kuriama remiantis magnetinės levitacijos technologija pritaikyta traukiniams.Elektromagnetinis impulsas ir mažas oro spaudimas leidžia išvystyti didesnį greitį negu bet kuri kita transportacijos priemonė žemėje.
     
    Hyperloop bus du kartus greitesnis už lėktuvą ir nebus limituotast bet kokiam grafikui. Elon Musk nori pasidalinti Hyperloop konceptu su Amerikos prezidentu Barack Obama, kaip sukurti šią efektyvią transportavimo priemone artimoje ateityje. Elon Musk mąno, kad Hyperloop gali būti geresnė alternatyva negu valstybės planas pastatyti didelio greitkelio geležinkelį tarp San Francisco ir Los Angelo, kuris kainuos daugiau nei $70 bilijonų. Jo nuomone išleisti tiek daug į tokį lėtą transportacijos metoda yra neteisinga.
     
    Hyperloop transportacijos sistemą sudaro plieno vamzdžiai. Tie Vamzdžiai bus sumontuoti ant stulpelių ir kapsulės viduje leis pasiekti 1287 kilometrų per valandą greitį. Hyperloop transportacijos sistema bus padaryta su saulės kolektoriais visame kelyje. SolarCity prisidės prie saulės kolektorių kūrimo.
     
    Viena kapsule galės sutalpinti iki 28 keleivių. Pradinis kapsules išsibegėjimas bus panašus į lektuvo. Bus 70 kapsulių tame pačiam maršrute su minimaliu 30 sekundžių laukimo intervalu. Investicijų atsipirkimo laikotarpis 20 metų, jei vieno bilieto kaina 20$ dolerių ir metinis transportuotų keleivių skaičius pasiekia septynis su puse milijono.
     
    Pirmoji Hyperloop transportacijos sistema planuota sukurti prie kalifornijos tarpmiestinio greitkelio 5. Elon Musk keleiviam pažada aukštą apsaugą. Projekto inžinieriai jau pastatė apsaugas, kad sumąžinti žemės drebėjimų riziką.
     
    Hyperloop bus nuostabus transportacijos būdas didesniem miestam įsikūrusiem toliau nei 1500km kilometų nuo vienas kito.
     
    Elon Musk Hyperloop projektą padarė viešai prieinama, leidžiantį kiekvienam patobūlinti esamą versiją. Kaip Elon Musk sakė, jis nebijo ko nors prarasti finansiškai su Hyperloop, tiesiog būtų nuostabu sukurti naują transportacijos būdą.
     


    Manau labai svarbu, kai kasnors turi gerą širdį. - Elon Musk
     Sausio 15, 2015 metais Elon Musk per savo kalbą minint Teksaso transporto forumo dešimties 10 metų metines pareiškė, kad pirmoji Hyperloop testąvimo versija bus teksase, o ilgis sieks 8km kilometrus.
     
    Vasario 26, 2015, Hyperloop Transportavimo technologijos pasirašė sutartį pradėti pirmosios testavimo trasos kūrimą 2016 metais ir baigti konstrukciją 2019 metais
     
    Elon Musk mėgstamų knygų sąrašas
     
    Per vieną iš savo interviu Elon Musk pareiškė, kad jis mėgsta
    fantastines knygas ir žymių žmonių biografijas:
    "Benjamin Franklin: An American Life" by Walter Isaacson, "Tesla: Inventor of the Electrical Age" by B. Carlson, "Structures: Or Why Things Don't Fall Down" by J.E. Gordon .Taip pat dievina Dale Carnegie knygas ir žinoma daugybė inžinerijos, dizaino, verslo ir fizikos.
     
    Elon Musk yra 21 amžiaus išradėjas, kuris įgyvendina fantastiškiausias idėjas. Ačiū Elon Musk už jo atkaklumą, sunkų darbą ir žinoma ačiū už jo absoliutų pasitikėjimą savo projektuose. Tikiuosi, kad jūs mėgavotės
    tyrinėjant Elon Musk biografiją ir sėkmės istoriją, o ji jus
    įkvėpė naujiems atradimams
     
     
    Skaityk, tobulėk ir būtinai sugrįžk, įdomiausios pasaulio naujienos ir straipsniai tau - Ainas.lt
    --->Spausk ir skaityk daugiau<---
    Prašau atsidėkodami paspauskite Facebook like mygtuką,- Ainas.lt puslapyje, kai surinksiu pirmuosius 100 like pasidalinsiu straipsniu apie genijų sukūrusį daugiausiai išradimų.

    http://www.ainas.lt/sekmes-istorijos/elon-musk-biografija-sekmes-istorija/
  5. Patinka
    Cilinder sureagavo į shwiesele Kaip išmuitinti siuntą iš DHL?   
    ateis pas tave
     
    TRANSLAINERIS
    numaus paskutines kelnes ir seip netaip atiduos siunta
     
     
     
     
    uzjauciu
     
     
     
  6. Patinka
    Cilinder sureagavo į Mynde Mano sąrašas būdų, kaip nemokamai pritraukti lankytojų į savo internetinę svetainę   
    Turbūt daugelis esate ieškoję būdų, kaip nemokamai išreklamuoti savo svetainę. Nusprendžiau sudaryti sąrašą man žinomų taktikų, kaip būtų galima pritraukti lankytojų į savo svetainę, neišleidžiant nė cento. Prie kiekvieno metodo parašiau tik po trumpą komentarą, nes norint gilintis atskirai, reikėtų kiekvienam kurti naujas temas. Tikiuosi, šis sąrašas bus naudingas bent vienam forumo nariui.
     
    Nuorodos talpinimas direktorijose.
     
    Tai senas ir visiems labai gerai žinomas būdas. Man asmeniškai tai niekada nepasiteisina, tačiau vis dar tenka matyti nemažai atsiliepimų, jog kitiems tai duoda naudos.
     
    Parašas su nuoroda jūsų el. laiškuose
     
    Turbūt visi turite savo asmeninius el. paštus ir greičiausiai net ne po vieną. Susikurkite parašus juose, kad kiekvieną kartą siunčiant laišką, teksto pabaigoje automatiškai būtų pridėta ir nuoroda į jūsų svetainę.
     
    Komentavimas tinklaraščiuose
     
    Sudarykite sąrašą populiariausių tinklaraščių jūsų nišoje, kuriuose komentuojant yra galimybė palikti svetainės nuorodą. Sekite naujausius straipsnius ir komentuokite juos. Kuo protingesnis bus jūsų komentaras, tuo daugiau dėmesio susilauksite.
     
    Yahoo Answers, Quora ir panašūs puslapiai
     
    Tai gana geras būdas pritraukti lankytojų, jei turite tinklaraštį. Sekite klausimus susijusius su jūsų tinklaraščio tematika. Padėkite žmonėms pateikdami atsakymus į klausimus, kuriuos gerai išmanote. Jei problemos sprendimo būdą jau ankščiau aprašėte savo tinklaraštyje, tuomet pateikdami išsamų atsakymą dar pridėkite nuorodą į straipsnį tiems, kurie norės daugiau apie tai pasiskaityti.
     
    Dalyvavimas forumuose
     
    Kaip žinia, daugelis forumų leidžia turėti savo asmeninius parašus, kuriuose galima patalpinti nuorodas. Kiekvieną kartą kai paliekate pranešimą forume, po juo matosi ir jūsų parašas. Jei aktyviai dalyvaujate forumuose, tuomet būtinai susikurkite parašą su savo nuoroda.
     
    Digg.com
     
    Vieta, kur skelbiamos nuorodos su paskutinėmis naujienomis iš skirtingų šaltinių. Didžiausią dėmesį čia sulaukia pagrindiniai naujienų puslapiai, todėl patekti tarp jų yra labai labai sudėtinga, bet įmanoma.
     
    Naujienlaiškiai
     
    Būtina reklamos priemonė beveik kiekvienai internetinei svetainei. Tai puiki proga nuolat apie save priminti jūsų lankytojams. Būtinai naudokite naujienlaiškių prenumeratos formas geriausiai matomose vietose. Taip pat pasiūlykite vartotojui naudingos nemokamos informacijos ar kokį savo produktą mainais į elektroninio pašto adresą. Didelis el laiškų sąrašas garantuoja nuolatinį srautą į jūsų svetainę.
     
    Straipsnių talpinimas kituose tinklaraščiuose (Guest blogging)
     
    Išanalizuokite savo nišą ir sudarykite populiariausių tinklaraščių sąrašą. Sukurkite išsamų straipsnį įdomia bei populiaria tema, kuris tiktų šiems tinklaraščiams ir pasiūlykite įsidėti į savo svetainę. Tokiu atveju savininkas gauna įdomų straipsnį nemokamai, o jūs gaunate nuorodą į savo svetainę.
     
    Leiskite vartotojams pasijusti svarbiais
     
    Tai ne visoms svetainėms pritaikoma taktika. Labiau tinkama tinklaraščiams, bet galima panaudoti ir kitokio tipo projektuose. Esmė tokia, kad jei lankytojas jūsų svetainėje jaučiasi svarbus, jis yra labiau linkęs apie jus pasakoti, dalintis informacija socialiniuose tinkluose bei kituose kanaluose. Kai kurie tinklaraščiai, tokią taktiką naudoja skelbdami savaitės ar mėnesio skaitytojus, kurie aktyviausiai dalyvauja projekto gyvenime. Tokiu atveju vartotojas pasijaučia ypatingai svarbus, pasakoje apie tai aplinkiniams, o jūs už tai gaunate nemokamą reklamą.
     
    Bendradarbiaukite su kitais panašios tematikos projektais
     
    Stenkitės užmegzti santykius su tos panašios ar panašios tematikos internetinių projektų savininkais ir pasiūlykite bendradarbiauti populiarinant vienas kito projektus. Bendradarbiavimas gali būti įvairių formų: nuorodų mainai, reklamos mainai, bendrų konkursų organizavimas ir pan.
     
    Pasiūlykite lankytojams kažką nemokamai
     
    Visi mėgsta ką nors gauti už dyką. Tai gali būti vienas skyrius iš jūsų parašytos knygos, o gal net visa knyga, tai gali būti internetinės svetainės dizainas, nemokamas jūsų kurtas paveiksliukas ar jūsų sukurtas įrankis. Visi nemokamai gauti daiktai sukelia gerus pojūčius lankytojams, o jie mainais yra linkę apie tai pasidalinti su aplinkiniais.
     
    Youtube
     
    Visi žino kas tai yra, bet tik nedaugelis pasinaudoja šiuo įrankiu populiarinti savo svetainę. Šiais laikais norint sukurti įdomų video nebereikia didelių investicijų. Netgi paprastos kameros išmaniuosiuose telefonuose leidžia įrašyti geros kokybės vaizdą, o įvairios programos dar ir patobulinti. Jei turite įdomių minčių, kaip vaizdinė medžiaga galėtų papildyti jūsų internetinį projektą, tuomet būtinai tuo pasinaudokite.
     
    Konkursai
     
    Konkursai visada turi didelį potencialą paplisti po internetą kaip virusas. Jei parduodate kokį produktą, tuomet būtinai turite pasiūlyti ir galimybę keletą vienetų laimėti lankytojams nemokamai. Konkursai gali būti įvairiausių formų: tiek paprasčiausia anketa, tiek įvairūs klausimai, tiek įdomios užduotys. Pažymėtina, kad kuo lengvesnės dalyvavimo sąlygos, tuo labiau lankytojas linkęs sudalyvauti.
     
    Hubpages
     
    Tai lyg atskira tinklaraštininkų bendruomenė. Čia renkasi žmonės ir rašo įvairiausiomis temomis. Populiariausi straipsniai yra skelbiami pagrindiniame puslapyje. Lankytojai dalinasi savo žiniomis, skaito kitų straipsnius, bendrauja tarpusavyje ir dalinasi įdomiu turiniu. Dažnas tinklaraštininkas naudoja šią bendruomenę savo pagrindinei svetainei populiarinti, straipsniuose pateikdamas nuorodas į ją.
     
    E-knygos
     
    Jeigu mėgstate rašyti ir tikrai turite, ką pasakyti, tuomet jums būtinai reikėtų parašyti savo e-knygą. Tai neturi būti kelių šimtų puslapių romanas. Užtenka 30-60 puslapių. Knygoje galite atitinkamose vietose palikti nuorodas į savo svetainę. Taip savo knygą galite patalpinti e-knygų direktorijose ir savo svetainėje. Be to, savo svetainėje už nemokamą knygą tuo pačiu dar galite paprašyti pateikti ir savo el pašto adresą, kurį vėliau galėsite panaudoti naujienlaiškiams.
     
    Interviu
     
    Ši taktika dažniausiai taikoma tinklaraščiams ir naujienų svetainėms. Susidarykite įdomių žmonių sąrašą, kurie yra svarbūs jūsų nišoje, susikurkite įdomų klausimyną ir jiems išsiuntinėkite. Iš gautų atsakymų sukurkite straipsnį cituodami šių žmonių mintis. Taip pat nepamirškite ir pridėti nuorodas į jų projektus. Didelė tikimybė, kad po straipsnio paskelbimo tie patys žmonės jūsų straipsniu pasidalins savo aplinkoje, o jūs gausite nemokamos reklamos.
     
    Reddit
     
    Tai platforma panaši į jau anksčiau minėtą Digg.com, skirtą platinti įdomų turinį. Tai gali būti nuorodos, nuotraukos, video ir kitokia medžiaga. Lankytojai balsuoja už jiems patikusį turinį ir kuo daugiau balsų surenkate, tuo jūsų turinys stovi aukščiau sąraše. Pakilus pakankamai aukštai galima sulaukti šimtus ar net tūkstančius lankytojų.
     
    Turinio saugyklos (content aggregators)
     
    Tai vieta, kur skelbiamas naujienų srautas iš įvairių internetinių svetainių. Alltop, Growth Hackers, Affposts, AffBuzz ir AffDaily yra neabejotini šios rinkos lyderiai, tačiau dėl griežtų reikalavimų pas juos patekti yra labai sunku.
     
    JustRetweet
     
    Tai vieta skirta dalintis kitų turiniu savo socialiniuose tinkuose (Facebook, Twitter ir Google+). Už tai, kad dalinatės kitų turiniu, jūs gaunate kreditų, kuriuos vėliau galite panaudoti tam, jog kiti platintų jūsų žinutę.
     
    Viral Content Buzz
     
    Ši platforma taip pat skirta dalintis turiniu, tačiau ji veikia šiek tiek kitaip. Pirmiausia, kiekviena jūsų sukurta žinutė turi būti patvirtinta administracijos, todėl turite labai kruopščiai paruošti tekstą. Kitas išskirtinumas, kad jūs nematote, kas yra žinutės autorius, todėl, ar verta dalintis, sprendžiate tik iš turinio.
     
    Įsidiekite referral arba affiliate sistemą
     
    Jei parduodate produktą ar paslaugą, tai ši sistema gali būti kaip tik jums. Sistemos principas, kad jūs mokate lankytojams komisinius už atvestus pirkėjus. Vadinasi išleidžiate tik tuomet, kada pats gaunate pajamų, o pirkėjų pritraukimu rūpinasi jūsų programos narys.
     
    Talpinkite pamokas(tutorials) specialiose svetainės
     
    Susiraskite populiariausias svetaines, kuriose yra leidžiama talpinti įvairias pamokas. Sukurkite mokomąjį straipsnį, kuriame būtų paminėta jūsų nuoroda ir patalpinkite tokios svetainėse.
     
     
    Tinklaraštininkų bendruomenės
     
     
    Šiuo metu tai vienas populiariausių įrankių tarp tinklaraštininkų. Šių bendruomenių pagrindinis tikslas yra bendradarbiauti tarpusavyje ir dalintis vienas kito turiniu su savo auditorija, taip padedant tiek naujiems, tiek seniems tinklaraščiams padidinti lankytojų srautą. Tokios bendruomenės dažniausiai yra labai griežtai kontroliuojamos, į kai kurias būna netgi labai sunku patekti. Svarbiausia yra unikalus bei kokybiškas jūsų svetainės turinys. Taip pat tai puiki vieta užmegzti santykius su kitais tinklaraštininkais.
    Pabandysiu išvardinti pagrindines bendruomenes:
     
    Triberr
     
    Tai turbūt pati populiariausia tinklaraštininkų bendruomenė šiuo metu. Čia galima sutikti pačius populiariausius tinklaraščių savininkus. Veikimo principas paremtas „gentimis(Tribes)“. Jūsų tikslas yra sukurti savo „gentį“ arba įstoti į jau esamą. „Gentis“ turi savo naujienų srautą, kuriame kiekvienas šios grupės narys gali dalintis savo turiniu. Kiti nariai pamatę naujieną, aktyviai komentuoja bei dalinasi savo socialiniuose tinkluose ar kitai kanalais. Atranka į šias grupes yra labai griežta. Nariai privalo būti aktyvūs, kitaip gali būti išmesti. Patekus į vieną iš populiaresnių „genčių“, didelis lankytojų srautas beveik garantuotas.
     
     
    Bizsugar
     
    Šios bendruomenės veikimo principas daug paprastesnis ir atranka nėra tokia griežta. Jūs tiesiog dalinatės savo turiniu, o kiti nariai balsuoja už jiems patikusius straipsnius. Surinkus atitinkamą kiekį balsų, jūsų straipsnis atsiranda pagrindiniame puslapyje, taip pat gali būti įtrauktas į periodinius naujienlaiškius bei paplatintas socialiniuose tinkluose. Pateikti į pirmus puslapius nėra taip lengva, bet su geru turiniu tikrai įmanoma.
     
    DoSplash
     
    Tai gana nauja bendruomenė. Veikimo principas taip pat panašus. Nariai dalinasi įdomiu turiniu, balsuoja bei komentuoja. Nemažai žinomų tinklaraštininkų taip pat lankosi čia. Vienintelis minusas - tai registracija, kuri patvirtinama rankiniu būdu ir gali užtrukti apie 2-3 dienas.
     
    Klinkk
     
    Taip pat visai nauja ir sparčiai populiarėjanti bendruomenė. Veikimo principas toks pat kaip ir prieš tai išvardintų projektų.
     
    Medium
     
    Šios bendruomenės bendrasavininkas yra vienas iš Twitter įkūrėjų. Veikimo principas panašus kaip ir kitų bendruomenių, tik šis projektas turi papildomą funkciją – tai laiko reitingavimas, kuris prie kiekvieno straipsnio parodo, kiek maždaug laiko užtruks skaitymas.
     
    Inbound.org
     
    Ši bendruomenė išsiskiria savo paprastumu. Jokių įmantrių funkcijų. Tiesiog jūs dalinatės savo turiniu, bendraujate su kitais tinklaraštininkais bei balsuojate už jums patikusius straipsnius. Jei straipsnis surenka daug balsų, jis patalpinamas į pagrindinį puslapį.
     
    Kingged
     
    Ši bendruomenė išsiskiria savo aktyvumu. Visi nariai yra labai aktyvūs ir linkę komentuoti dauguma straipsnių. Vienas iš unikalių šios bendruomenės bruožų yra tai – kad projekto administratoriai reguliariai apdovanoja aktyviausius narius
     
     
     
    Socialiniai tinklai
     
     
    Apie socialinių tinklų svarbą plėtojant projektus turbūt nebe pasakysiu nieko naujo. Visi žinome kokią reikšmę ji turi šiuolaikiniame marketinge ir kad tai tapo vienu iš pagrindinių šiuolaikinės reklamos įrankių. Nauji socialiniai tinklai dygsta kaip grybai po lietaus. Vieni greitai dingsta, kiti suranda savo vietą po saule. Pateikiu šiuo metu populiariausius ir daugiausia naudos atnešančius socialinius tinklus.
     
    Facebook
     
    Tai neabejotinai populiariausias ir didžiausias socialinis tinklas pasaulyje. Vis labiau skundžiamasi, kad natūraliai ir neišleidžiant pinigų pritraukti vartotojus darosi neįmanom, tačiau įdėjus pastangų, tai padaryti tikrai galima. Keletas pagrindinių būdų, kaip tai padaryti:
    Reklamuokite projektą savo asmeniniame profilyje
    Susikurkite fanų puslapį
    Dalyvaukite diskusijose Facebook grupėse
     
    Twitter
     
    Dar vienas unikalus ir labai populiarus socialinis tinklas. Išskirtinumas tas, kad viena žinutė turi būti neilgesnė nei 140 ženklų.
    Keletas būdų kaip populiarinti savo paskyrą:
    Sekite kitus vartotojus, o jie ims sekti jus
    Stenkitės susibendrauti su jau spėjusiais išpopuliarėti savo nišos žmonėmis
    Dalinkitės įdomiu turiniu, nepamiršdami paminėt autoriaus Twitter paskyros nuorodą
    Dalyvaukite Twitter pokalbiuose.
     
    Google+
     
    Tai ne toks populiarus socialinis tinklas kaip išvardinti anksčiau, tačiau šios platformos tikrai negalima ignoruoti. Tai yra Google produktas ir jo naudojimas gali turėti įtakos jūsų SEO rezultatams. Šiuo tinklu yra labai patogu ir paprasta naudotis. Google+ yra labai populiarus dėl savo bendruomenių. Jas sudaro šimtai tūkstančių narių, todėl tikrai verta juose dalyvauti. Aktyviai dalyvaujant ir retkarčiais pasidalinant savo turiniu, galima pritraukti daugybę lankytojų į savo svetainę.
     
    LinkedIn
     
    Sukurtas kaip darbuotojų paieškai skirtas tinklas su laiku išsirutuliojo į galingą bendruomenę, kur renkasi įvairių sričių profesionalai. Kaip ir Google+, šiame tinkle didelę reikšmę turi bendruomenės. Susiraskite populiariausias bendruomenes savo nišoje ir aktyviai jose dalyvaukite. Jei sugebėsite atkreipti į save dėmesį, tai neabejotinai pritrauksite daugybę lankytojų į svetainę.
     
    Pinterest
     
    Šis socialinis tinklas įdomus tuo, jog yra skirtas dalintis tik vaizdais. Jei jūsų projektas turi daug vaizdinės medžiagos, kuri nuolat pildoma, tai būtinai visa tai patalpinkite ir šiame socialiniame tinkle. Ir būtinai suteikite jūsų vartotojams galimybe dalintis šiais vaizdais tiesiai iš jūsų svetainės.
     
    Instagram
     
    Dar vienas sparčiai augantis socialinis tinklas. Šiame tinkle vartotojai dalinasi nuotraukomis. Ši platforma yra labai vertinama daugelio kompanijų, nes kiekvienas pranešimas sulaukia daug daugiau dėmesio nei kituose socialiniuose tinkluose.
     
    StumbleUpon
     
    Tai gana populiarus, tačiau viešumoje mažai apkalbamas socialinis tinklas. Veikimo principas yra gana įdomus. Jei kuriam nors vartotojui patinka atitinkama nuoroda, ji automatiškai patalpinama į specialų sąrašą. Kai kitas vartotojas ieško straipsnių su raktažodžiais atitinkančiai jūsų turinį, automatiškai jam parodoma nuoroda iš to sąrašo. Populiarios nuorodos sulaukia šimtus ir net tūkstančius vartotojų iš šio socialinio tinklo.
     
    Tumblr
     
    Tai mikro-tinklaraščių ir socialinių tinklų mišinys. Jūs galite ne tik rašyti straipsnius, bet sekti kitus rašytojus, dalintis jų turiniu, mėgti straipsnius bei naudoti #hashtags kaip Twitter'yje. Pagrindinis tikslas yra suburti kuo didesnę bendruomenę aplink save ir pateikti įdomiu straipsnius, kurie būtų susieti su jūsų projektu.
     
     
     
    Taigi, pateikiau daugiau nei 30 kanalų, kaip būtų galima nemokamai išpopuliarinti savo svetainę. Panaudoti visas priemones vienu metu turbūt yra neįmanoma (nebent turite pagalbininką), todėl patartina išsirinkti keletą jums patraukliausių variantų ir visą dėmesį skirti būtent jiems. Kai kurios taktikos reikalauja labai daug darbo ir laiko, tačiau ateityje tai atsipirks su kaupu.
     
    Jei žinote ir daugiau priemonių nepaminėtų šiame straipsnyje, būtinai pasidalinkite.
  7. Patinka
    Cilinder sureagavo į IdejosVerslui Apple: kodėl jie mus ir vėl nustebino?   
    Vakar vakare patogiai įsitaisiau priešais iPhone ekraną ir įsijungiau taip lauktą Apple Keynote pranešimą. Esu jau rašęs apie tai, ką dauguma žurnalistų praleido pro akis, kai Apple pristatė iPhone 6 ir iPhone 6 Plus. Tačiau ir šį kartą Apple visus nustebino. Vėl. Dar kartą. Ir tokių „kartų“, manau, bus dar ne vienas.
     
    Jau pilnas internetas straipsnių apie tai, koks brangus naujasis Apple Watch Edition (pagamintas iš 18 karatų aukso), kainuosiantis 10,000 USD. Rašoma ir apie tai, kaip Apple vaikosi prabangos, kodėl tik viena USB-C (naujasis standartas, kurio dėka jungtis gali tiek atlikti įkrovimo fukciją, tiek USB, tiek video išėjimo funkciją ir taip toliau) jungtis naująjame MacBook ir panašiai. Ir vėl niekas nepastebi svarbiausio dalyko, kuris buvo pristatyme – žmonių galimybės kasdien dalyvauti medicininiuose tyrimuose ir tam reikalingos programinės įrangos kodo paskelbimo viešai (Open Source). Tikrai galėčiau parašyti straipsnį apie būtent šios technologijos naudą žmonijai, apie tai, kokį milžinišką žingsnį žengė Apple, tačiau straipsnis bus kiek apie kitką: kaip Apple sugeba mus nustebinti?
    Verslo forumai ir diskusijos LinkedIn’e „sproginėja“ nuo komentarų ir pasisakymų Apple tema. Vienas dalykas, kuris tikrai man užkliūna, yra žmonių pasakymas, kad „Steve Jobs netikėjo rinkos tyrimais ir jam jų nereikėjo„. Tai, švelniai tariant, yra nesąmonė ir Jobs’o žodžių iškraipymas. Nejaugi tikrai manote, kad įmanoma sukurti pačią brangiausią (ir daugiausiai vertą; ir turinčią daugiausiai pinigų) kompaniją pasaulyje, netiriant ir/ar nesuprantant vartotojų bei jų elgsenos ar poreikių?
     
    Didžioji dauguma „naujai iškeptų“ verslininkų mano, kad rinkos tyrimai (net ne produkto, o net pačios verslo idėjos) juos tik „sulėtins“, o gal net stipriai sukritikuos produktą, kad reikės jo atsisakyti „taip ir nepristačius jo plačiąjai visuomenei“. Pateiksiu Jums pavyzdį, kaip yra iš tikrųjų: visai nesenai, viename verslo forume, jo narė (kiek pamenu – tai buvo mergina) tiesiai-šviesiai paskelbė savo verslo idėją ir paprašė kitų narių tą idėją įvertinti. Tai, mielieji, ir yra savotiškas rinkos tyrimas. Labai didelė dauguma narių palaikė idėją puikia ir naudinga (tame tarpe ir aš), pateikė kelis patarimus, kaip pagerinti procesą, padaryti idėją efektyvesnia ir taip toliau. Mano subjektyvia nuomone – tai yra tikrai geriau, nei „slėpti idėją“, užsidaryti rūsyje, gaminti produktą, investuoti į sklaidos kanalus ir… Galų gale suprasti, kad niekam to produkto nereikia. Kuriuo atveju pralaimėsite labiau? Pasidalinę mintimi ir atlikę rinkos tyrimą, ar tyliai pagaminę niekam nereikalingą ir neįdomų produktą, į kurį būsite investavę ne tik laiką, tačiau ir pinigus? Pagalvokite apie tai. Ir skaitykite toliau.
     
    Ką Steve Jobs iš tikrųjų sakė
     
    Kai buvo planuojama kurti Apple Macintosh (oficialiai pristatytas 1984 m.), kažkas iš kūrėjų komandos pasiūlė atlikti rinkos tyrimus, „kad suprasti, ko nori klientai“. Steve Jobs atsakymas buvo kategoriškas: „Ne, nes klientai nežino, ko jie nori, kol mes jiems to neparodėme„. Tą dieną, kai Apple Macintosh buvo pristatytas visuomenei, „Popular Science“ žurnalo reporteris paklausė Jobs’o apie tai, kokius rinkos tyrimus Apple atliko. Steve Jobs atsakymas: „Kokius rinkos tyrimus atliko Alexander Graham Bell prieš tai, kai išrado telefoną?”.
     
    Steve Jobs tikrai pasižymėjo labai dviprasmiškais išsireiškimais, kuriuos tikrai galima suprasti dvejopai. Vien pagal tai, kas yra pateikta aukščiau, galima lyg ir daryti išvadą, kad jis tikrai buvo nusistatęs „prieš“ rinkos tyrimus. Tačiau yra dar kai kas, ką Steve Jobs yra sakęs:
     
    - Kai kurie žmonės sako: „Duokite klientams tai, ko jie nori“. Tačiau tai nėra tas būdas, kuriuo remiantis aš dirbu. Mūsų darbas yra suprasti, ko nori klientai, dar prieš tai, kaip jie patys tai supras. Berods, Henry Ford’as (pirmojo automobilio kūrėjas – aut. past.) yra pasakęs: „Jeigu aš būčiau paklausęs savo klientų, ko jie nori, jie būtų man atsakę, kad nori greitesnio žirgo“. Žmonės nežino, ko jie nori, kol jiems tai nėra parodoma. Todėl aš nepasitikiu įprastiniais rinkos tyrimais. Mūsų užduotis yra perskaityti tai, kas dar ant popieriaus nėra parašyta.
     
    Ir belieka tik sutikti su šiais išsireiškimais. Tikrai negalima tirti rinkos ir klausinėti (potencialių) klientų „ko jie nori“. Tačiau ši klaida yra daroma vėl, ir vėl, ir vėl… Ši klaida kartojama praktiškai kiekvieną dieną ir tai daro tikrai nemažas kiekis verslo savininkų. Norite pavyzdžio? Prašom:
     
    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2015/03/Fiat_Multipla_25-1024x682.jpg
     
    Štai Jums automobilis, kuris buvo sukurtas remiantis tik tuo, „ko nori klientai“. Komentarų, manau, nereikia?
     
    Rinkos tyrimai, kurie yra naudingi
     
    Pirma – turite pilnai ištirti Jūsų (potencialių) klientų įpročius, įsitikinimus ir dar nepatenkintus poreikius. Negalima klausti žmonių „ką mes galime išrasti, kas padarytų Jūsų gyvenimą lengvesniu?“. Vietoje to – stebėkite savo klientus, nagrinėkite duomenis, srautus, interesus, užsiėmimus ir problemas. Esu jau ne kartą minėjęs, kad tam, jog suprasti savo klientus, Jūs turite galvoti kaip klientas. Neseniai viena įmonė paprašė nustatyti, kokių produktų nėra jų ir konkurentų parduotuvėse, pateikti tų produktų sąrašą ir pagrįsti, kodėl tie produktai turėtų atsirasti Lietuvos rinkoje. Tai atlikęs ir pateikęs sąrašą, gavau atsakymą:
     
    - Mes dvi kategorijas produktų iš šio sąrašo turime.
    - Ne, neturite.
    - Kaip neturime, jeigu turime?
    - Neturite, nes aš, kaip klientas, ieškojau būtent šių produktų ir neradau. Neradau ten, kur tikėjausi juos rasti, o ieškoti kažkur toliau – nesivarginau. Elgiausi taip, kaip būtų pasielgęs bet kuris klientas. Ir mano, kaip „kliento“ akimis – Jūs to produktų neturite.
    Jeigu bandote būti inovatyvūs savo versle – Jūsų užduotis yra suprasti kliento požiūrį, elgseną, mąstymą. Turite „nuspėti“ sekančius kliento žingsnius ir norus. Ir kai sugebėsite tai padaryti, galėsite sukurti tikrą inovaciją – produktą (prekę/paslaugą), kuris maloniai nustebins Jūsų klientą.
     
    Ir šioje vietoje, Steve Jobs buvo genialus. Jis puikiai nuspėdavo tai, ko gali užsimanyti klientas. Jis matė, kad žmonėms įdomu naudotis kompiuteriais, tačiau malonią naudojimosi patirtį užgožia naudojimosi komplikuotumas. Jis suprato, ko nori žmonės iš savo MP3 grotuvų, kas laukia telefonų ir taip toliau. Ir netgi mano aukščiau minėtas Apple Watch nėra naujiena rinkoje. Bill Gates ir Microsoft pristatė tokią „naujieną“ dar 2002 metais. Tai buvo SPOT (Smart Personal Object Technology) laikrodžiai. Tiesa, po 10-ies nesėkmingų metų, 2012-ųjų sausio 01 dieną, Microsoft laikrodžių veikimą palaikanti technologija buvo išjungta. Pačių laikrodžių pardavimai buvo sustabdyti dar 2008-aisiais, tačiau Jūs, manau, net nežinojote, kad toks produktas iš viso buvo rinkoje. Ir štai dabar, praėjus 7-eriems metams, Apple pristato „naują/nenaują“ produktą. Ir tai jie daro todėl, kad atliko pakankamai rinkos tyrimų, ko reikia žmonėms.
     
    Kai Steve Jobs sakė, kad nepasitiki rinkos tyrimais – manau, jog jis turėjo omenyje tai, jog didžioji dauguma kompanijų rinkos tyrimus atlieka neteisingai. Visus Apple gaminamus produktų prototipus Steve Jobs’as testuodavo asmeniškai. Tačiau į tuos produktus jis mokėjo pažiūrėti ne kaip įmonės vadovas, o kaip paprastas klientas. Galbūt todėl Apple produktai vis dar „diktuoja madas“? Net kai nebėra įmonės įkūrėjo – yra likęs jo požiūris į teisingą rinkos tyrimą.
     
    Svarbiausi yra žmonės, o ne skaičiai
     
    Didžioji dauguma rinkos tyrimus atliekančių kompanijų (ar kompanijų padalinių) generuoja skaičius. Ir tai yra „sausi skaičiai“ – kiek žmonių patinka/nepatinka parodytas produktas, kiek iš jų jį pirktų ir panašiai. Šiose kompanijose/padaliniuose dažniausiai dirba žmonės, kurie įprastai dirba su skaičiais ir žiūri tik į skaičius, kad „nuspėti“ produkto sėkmę. Tai yra neteisingas požiūris. Vietoje to, kad klausti (potencialių) klientų „ar Jums patinka šis produktas?“, reikia klausti „kas Jums šiame produkte patinka ar nepatinka?“. Atsakymai į šį klausimą bus daug vertingesni tyrimo prasme, nei sausi skaičiai. Dėka atsakymų į tokį klausimą, galite sukurti tikrai išskirtinį ir reikalingą produktą.
     
    Niekada neatlikinėkite tyrimo, kad kažką „patvirtinti“
     
    Tikrai yra tekę girdėti tokius žodžius: „mums tikrai patinka ši mintis, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, pažiūrėti, kaip į tai reaguoja (potencialūs) klientai“ arba „investuotojas nori nešališko patvirtinimo, kad šis produktas yra reikalingas/veikia“. Patikėkite – visada galima organizuoti tyrimą, kuris „patvirtintų“ arba „paneigtų“ praktiškai bet ką. Tyrimu galima „papasakoti“ bet kokią istoriją, kad gauti siekiamą rezultatą. Šioje vietoje pasiūlyčiau pažiūrėti, kaip tai daro politikai, tačiau Lietuvoje ši praktika politikams netaikoma. Kad ir ką jie darytų – jie daro tai neteisingai.
     
    Rinkos tyrimai turi būti atliekami tik dėl dviejų priežasčių: idėjos testavimui arba siekiant pagerinti produktą (prekę/paslaugą). Kiti tyrimai yra bereikšmiai ir juos atlikdami, greičiausiai, gausite neteisingą rezultatą.
     
    Tikrai galima sutikti nemažai verslininkų, kurie tiki savo idėja (kas yra sveikintina), tačiau netiki „rinka“. Ir nemaža jų dalis remiasi būtent Steve Jobs’o pasisakymais. Nors jo žodžiai yra teisingi – manau, neteisinga jų interpretacija. Nesuprasdami, ko reikia Jūsų (potencialiems) klientams – Jūs pasmerkiate savo verslą žlugti. Nebent esate tokie, kaip Fiat ir Jums priklauso Ferrari.
     
    Gero verslo!
     
    Straipsnis patalpintas iš portalo Verslo.Guru.
  8. Patinka
    Cilinder gavo reakciją nuo 0xfff Gėda eiti pas daktarę   
    Tapk impotentu ir nereikės jaudintis :D O šjp ką aš žinau. Jeigu problema rimta, geriau kreptis, nes pasaulyje bus dar tų moterų :)
  9. Patinka
    Cilinder sureagavo į Brilijant Projektas - "prezidento alga"   
    Naujas "Brilijant" ir "Peledazmogis" projektas - "Prezidento alga"

  10. Patinka
    Cilinder sureagavo į pavis Pigiausios internetinės parduotuvės   
    Sveiki, kaip jums tinydeal kokybė, nepavedė?
    Mano atvejis: 1 užsakymas: Iš 10 kolonėlių idealiai veikė tik 4, visos kitos neveikia, cirškia, net grojant mažu garsu, beveik pas visus usb reikia klibinti kol susilies kontaktai ir pradės krauti.
    2 užsakymas: užsakiau 2 VGA adapterius (maniau kad vienas neveiks, apsidraust norėjau), akurat nei vienas neveikė. Led laikrodis 1/2; skačiuotuvai 5/7; Grandinėlė kaklui sulankstyta nepataisomai, laikrodis "baba" ; Ausinės 0/2.
    Visas smagumas prasidėjo tada, kai prekes gavo klientai..
    Ką manot? gal susidūrėt? Ką patartumėt?
    Nes teko užbaigti šį savo mini bizniuka, bet su malonumu jį atgaivinčiau.
     
    Tai va ką tik prisiminiau koks supykęs buvau, tad nusprendžiau dar jiems parašyti, čia katik (nepykit dėl prastos anglų kalbos, nesinaudojau vertėju):
    Dear Customer,
    Welcome to our on-line shop. To help us serve you faster and better, please provide some information before chatting. Thanks for your patience and understanding. You are now chatting with 'George'
     
    George: hi
     
    Pavel: Hi, i don't understand why i am always getting broken products from you. For example i have bought 10 pieces of this speakers http://www.tinydeal.com/mini-hamburger-shaped-35mm-jack-speaker-with-key-chain-p-56113.html
     
    Pavel: And only four of them are working good
     
    Pavel: others are with broken
     
    George: We accept paypal first.If you can’t pay in paypal , we accept Western Union, Yandex money, Webmoney, QIWI, RBK money,Ebanx, Visa/Master/Jcb credit card.
     
    George: You can check the FAQ for details:
     
    George: http://help.tinydeal.com/faq/detail/69
     
    George: May I ask for your order number for checking please? Thank you.
     
    George: May I ask for your order number for checking please? Thank you.
     
    Pavel: Others are with broken usb or not working, imagine how i am feeling when my clients waiting for 30 days getting and broken product
     
    Pavel: yeas, wait a minute
     
    George: ok
     
    Pavel: 5470028568760001072128
     
    Pavel: in this order Led watch, earphones and thermometre andnecklace was broken
     
    George: May I ask for the item model or the link of the item for checking?
     
    Pavel: yes, also i forget to say about watch it was also broken. Wait
     
    Pavel: Now you will get links for broken items i have got
     
    Pavel: http://www.tinydeal.com/unique-style-quartz-watch-for-lady-white-p-15465.html
     
    Pavel: http://www.tinydeal.com/rose-style-necklace-earrings-bridal-rhinestones-jewel-p-45515.html
     
    Pavel: http://www.tinydeal.com/cute-baby-thermometer-p-5588.html
     
    Pavel: http://www.tinydeal.com/red-led-digital-bangle-watch-for-male-female-white-p-18808.html
     
    Pavel: http://www.tinydeal.com/35mm-in-ear-stereo-earphones-earpieces-for-cell-phones-p-95274.html
     
    Pavel: This make me feel "very happy" when i have ordered two because i knew tha one can be broken, but i am so "lucky" because both of them was broken: http://www.tinydeal.com/male-dvi-d-dual-link-to-female-vga-adapter-converter-p-41371.html
     
    George: could you please send us some pictures ?
     
    Pavel: I am afraid that i must leave my bussiness..
     
    Pavel: what pictures do you want?
     
    Pavel: i also need to send you pictures of items that you have send me? why?
     
    George: We are terribly sorry to learn that the item was broken; it may be damaged on the way as it is a long distance and it is the fragile item.
     
    George: It is the policy of DOA (Dead on Arrival) Item: http://faq.tinydeal.com/Default/Faq_Info/495
     
    George: 1, Please send a picture of the custom declaration form on the parcel and the opposite side to us, so we will know the weight of package and the package details. Photos of the front and back of the TD packaging envelope or box (http://downloads.tinydeal.com/packaging.jpg)
     
    George: The photos of the PO number of the item (http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
     
    George: 2 Please send a picture of the model and PO number that we mark on the item, if it is packed by the box; it is beside the box. The photos of the PO number of the item (http://downloads.tinydeal.com/PO-number.jpg)
     
    George: Please login your TD account, enter http://help.tinydeal.com/contact-us
     
    George: Choose the email type: Broken or Defective items received
     
    George: Then upload all the images and sent the message to us
     
    George: Your cooperation will be highly appreciated, thus we can contact our delivery department to find the cause of the incident easily to ensure the item packed well in future.
     
    George: Do the item’s other functions work fine? If the items really can’t work, please don't worry, we are sure to solve the trouble to make your satisfaction.
     
    George: Your early reply will be much appreciated,
     
    George: Again, please accept our sincere apologies!
     
    Pavel: I bought this many months ago. And i dont have any of those packages. So now i understand that my complaint is just waste of time. Sorry for disturbing you. Maby next time i will send you photos and you will solve this problem. But also i want to ask you how i can get quality that i need, i mean i want to get packages wich does not break during the travel and are always checked before sending from you.
     
    George: please send us pictures
     
    Pavel: I cant because i already threw the package many months ago.
     
    Pavel: But also i want to ask you how i can get quality that i need, i mean i want to get packages wich does not break during the travel and are always checked before sending from you.
     
    George: ok
     
    Pavel: Speakers does not damaged on the way as it is a long distance and it is the fragile item, they were produced by faults.
     
    Pavel: Godbye, i think next time i will better choose ebay sellers.
     
    George: bye
     
    George: Thanks for your support to our website.In order to improve our customer satisfaction. Could you please click CLOSE on the top right corner to evaluate our service. Have a nice day!
     
    Pavel: no
     
    Pavel: i am copying this chat and shareing with whole world now
     
    George: please send us pictures for checking first
     
    George: then we can solve your problem
     
    Pavel: You should train employees to quality by raising their salaries
     
     
  11. Patinka
    Cilinder sureagavo į anon Du kokybiški produktai, kaip realizuoti?   
    Nepyk už kritiką. Nežinau kokios tos kepurės, bet... nuotraukų kokybė tai EIK TU NA****. Neužkabina visiškai.
    Jei jau užklydai į šį forumą tai būk mielas investuok į fotografą ir modelį, tada žmogų kuris paphotoshopins. O tada jau skelbk nuotraukas.
     
    Panos išblyškusios atrodo, kad saulės nemačiusios, o bernas vienoje fotkėje tai tarsi atėjęs po gero baliaus.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...