Pereiti prie turinio

VytautasBa

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Kitaip sakant rezultatai gali nekristi, jei svetainės struktūros perdarymo darbai bus suplanuoti ir tinkamai įgyvendinti (atsižvelgiant į minėtą naują url struktūrą, turinio dubliavimo išvengimą, tinkamus nukreipimus ir t. t.). O jei bus perdaryta svetainė ir po to kažkaip bandoma "užkimšti" skyles, tai greičiausiai rezultatai labai stipriai kris.
  2. Į pagrindinį domeną bent jau pusę atgalinių nuorodų galėtų būti tiesiog domeno vardas. Bet čia vėl turbūt kiekvienas galėtų turėti savo nuomonę :) O šiaip šiais laikais gana sudėtinga sukūrus vieną ar kitą puslapį ne itin stiprioje svetainėje iškelti jį į patį viršų, jei konkurencija nemaža. Dažniausiai visas svetainės kontekstas turi būti susijęs raktiniais žodžiais. Jei patyrinėtumėte rezultatus su konkrečiomis frazėmis, tai matytumėte, kad visiškai skirtingi rezultatai rodomi pirmose vietose: pagal žodį odontologai pagrinde rodomos odontologijos klinikos, kuriose viskas aprašoma apie odon
  3. Rekomenduojama pradžioj stiprinti domeną, o ne atskirus puslapius. Taip pat nereikėtų persistengti su vienodomis tų pačių raktažodžių atgalinėmis nuorodomis į atitinkamus puslapius. Žinoma, trumpuoju laikotarpiu gali ir suveikti, bet kas bus ilguoju periodu sunku atspėti. Šiaip abi frazės nėra labai populiarios ir šiek tiek skirtingos savo tematika. Net ir būnant pirmose vietose pagal šias frazes bus sulaukiama maksimaliai keliasdešimt natūralių lankytojų per mėnesį. Žiūrėčiau globaliau į šį reikalą: vieną svetainę kurčiau apie odontologus ir optimizuočiau įvairioms frazėms, kurios tikra
  4. Taip pat pritariu dėl Screaming Frog SEO Spider - tikrai nepakeičiamas įrankis. Turinio auditui praverčia Website Auditor (https://www.link-assistant.com/website-auditor/). Konkurentų atgalinių nuorodų analizei patogu naudotis Ahrefs.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...