-
Pranešimai
245 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
3 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas Dzigidzigi turinys
-
Aš kalbu, kad sveikesnis prioritetas - krypties pasirinkimas, o ne bandymas ją išlaikyt ar plėst. Atsižvelgiant į tavo pasakymą "Bet niuansas tame, kad yra nupirkta brangi technika, sakykim ekskavatorius, jo gi neismesi taip lengvai.", net ir tokiu atveju verta viską skaičiuoti ir sverti, nes negali žinot, gal žmogui padėsi ir pusę gyvenimo sutaupysi. Kalba eina apie ilgalaikį, patrauklų ir žmogaus potencialą realizuojantį verslą. Ir pasikartosiu - o JEIGU esi garantuotas, kad privalu investuoti resursus į ten "kas padaryta", tai visų pirmą analizuoji struktūrą, analizuoji ką reikia optimi
-
iShark ne nekonkretus, o ne toks kokio tikiesi. Pagrindinė mintis - įtakoja dažniausiai ne išoriniai (rinka, produktas ir pan.), o vidiniai veiksniai. Žmonės pratę sau meluoti ir ieškoti kaltės kituose, kad tik išvengti papildomų rūpesčių. Linkę svajoti apie greitą ir lengvą praturtėjimą. Apie amžinas atostogas.. Tuos pačius rūpesčius vieni suvokia kaip nuolatinę kovą, kiti kaip iššūkius ir progresą. Ir ateina laikas, kai jų realybė susipurto ir jie pavargsta kovoti. Pakartotinai atsakant į tavo klausimą (Kodėl taip yra?) - verta pirmiausia suprasti ir pažinti save, o tik po to bandyt užka
-
Verta paminėt ir kad daug kas nuo pačio verslininko bei jo požiūrio priklauso. Dažnas pasiduoda prie pirmų trikdžių, subliuškus nepamatuotiems lūkesčiams. Apgriuvus iliuzijoms.. Kalbant konkrečiai, iš asmeninės patirties ir reziumuojant - verta save suprasti ko nori, ką gali daryti ilgai ir su malonumu.
-
Truputį į šoną: Kaip manot, kiek finale žmogui kainuoja tokie gudravimai? Kokios pasekmės (apart, kad pagaus)?
-
Dvimpenkmečio turguje vaisiai/daržovės 30-50% pigiau (netoli prekybos centro "Savas").
-
Patikslink kur nusikalbu. :)
-
Tikslas yra, kai yra netikslumų. Būtent Jūs, mielasai, prikibote prie žodžių ir puolėte taisyti kas yra CDN, redirect, kaip derėtų interpretuoti žodį template ir pan. Patikslinau, kad kalbu apie projekto struktūrą, o tu tiesiog apie template. Paaiškinau ir kodėl tai darau. Kame bėda? Nejaugi taip sunku pripažinti, kad norėdamas pasimaivyt savo "išmanymu" per mažai įsigilinai ir apmąstei savo veiksmus? Tikriausiai būtų naivu to tikėtis, nes kur kas "protingiau" apsimesti (ir save kvailinti), kad nieko čia nėra, kad kitas susireikšminęs ir perdėtai kimba. ;)
-
Gerai, kad atskyrei žodžius unikalumas ir greitis. "Trumpai - jei, dizainas nėra reikalingas dėl lankytojų, tada neverta." gali paaiškint plačiau/suprantamiau? Sutinku su daugeliu dalykų, išskyrus pora: 1) Kad būna atvejų, kai galima nuspręsti jog funkcionalumas svarbesnis nei krovimo greitis. Abu yra gyvybiškai svarbūs, nes sugretinant analogiško funkcionalumo projektus, vartotojas rinksis tą, kuriuo gali pasinaudoti sklandžiau, o tai bet kokiu atveju įtakoja statistinius faktorius. 2) Kad "galima ignoruoti, nes Google ignoruoja". Visų pirma, kaip tos srities specialistas turėtum žinoti,
-
Jeigu skaitai kas rašoma (nepanašu), tai bendrai yra kalbama apie projekto (ne puslapio) struktūrą (ne template) ir minimi dalykai, kurie aktualūs žmogaus tikslams.
-
Projekto struktūra kuo toliau, tuo svarbiau tavo pozicijoms. Kaip ir minėjo viršuje, tai susideda iš daugelio faktorių (greitis) - servas, puslapio struktūra, failų dydžiai (skriptai, elementai, nuotraukos) ir net tokie dalykai kaip domeno nukreipimai ir pan. Vienareikšmiškai rekomenduoju į tai kreipti dėmesį, nes ne tik, kad tai įtakoja tavo pozicijas, bet ir reklamos kainas bei vartotojų pasitenkinimą ir grįžtamumą. Priklausomai nuo platformos, yra efektyvių ir suprantamų įrankių/sprendimų bei informacijos tai susitvarkyti. Priedo rekomenduoju pasidomėti AMP, CDN.
-
Fabergé
-
Tiek šalis, tiek kalba (ne iškalba) ir produktas ČIA mažiausiai svarbūs. Svarbiausia požiūris ir pardavimo principai, kuriuos Loganas išgrynino tiems, kurie per mažai skaldo visą procesą ar mato tik kvailus pirkėjus, prastą produktą ir stebuklingą receptą atradusį senuliuką. Kitaip sakant, svarbiau ne pati idėja, o jos įgyvendinimas ir jeigu teisingai sugebėsit įdarbint visus šiuos principus, sėkmė garantuota.
-
Asmeniškai mane, labiausiai atstumia kai: 1) Poroje kažkuris perdėtai dominuoja 3) Kai žmogus jaučiasi už visus gudresnis 2) Kai bendraudamas žmogus arba nusižemina arba žiūri iš aukšto O šiaip tai vadovaujuosi tokiu požiūriu, kad visi yra skirtinguose savo augimo/sąmoningėjimo etapuose, ir kažko iš kažko reikalaudami (tarkim būti tokiais wow kaip mes), stokojame tolerancijos. Kitaip sakant, visi kažkada darėm panašių klaidų ir geriausia ką galim padaryti, tai suprasti ir užjausti, o ne smerkti. Į tą pačią mintį dar jaučiu pareigą pridėti vieno šviesiausių žmonijos proto patarimą - žmogui
-
Tie kas pasidavė sociumo spaudimui ir savo baimėms, visada ras argumentų kodėl ta "mada" pavojinga. Tai ne mada, o žmonės tiesiog sąmoningėja ir informacija skaidrėja.
-
Tarptautiniams mokėjimų surinkimams per kreditines korteles rekomenduoju stripe, nes jų interface supaprastintas ir gerai konvertuojasi.
-
Visų pirma, sveikintina tai ką darai ir tame yra realios vertės, tik ne visi geba, o kartais ir ne visi nori ją susirast. Visų antra, liūdna matyti, kad darosi įprotis ir norma užsipulti dažną forumo iniciatyvą. Išminčiai ir detektyvai, kreipiuosi į jus: Kada ateis ta diena, kai suprasit, kad ne tik, kad trukdot bendruomenei augti, o ir iš savęs darot artistus? Kada suprasit, kad sveikai augama per kūrybą, o ne konkurenciją? P.S. Tiems kas bandys pateikti argumentus, kad tai vardan kokybės ar kad konkurencija skatina augimą - atsakau iškart, kad tai tik pora stereotipų, kurie užprog
-
Koks produktas ir klientas? Jeigu nesugalvosi kaip kurti pridėtinę vertę, skaičiuokis ilgalaikę kliento vertę ir žinosi kiek gali skirti kliento pritraukimui. Jeigu turi gerą klientų išlaikymo strategiją, pirmas kontaktas gali būti net nuostolingas. Jeigu privalėsi kelti kainas, kelk nuosekliai ir mažomis dalimis. Taip sumažinsi nepasitenkinimą.