Pereiti prie turinio

vilsta

Nariai
  • Pranešimai

    12
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    0%

vilsta paskutinį kartą laimėjo Rugsėjo 29 2020

vilsta patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie vilsta

  • Rangas
    Naujas veidas forume

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

  1. Kokie buvo šie metai lietuviams, pristačiusiems savo idėjas "Kickstarter" ir "Indiegogo" sutelktinio finansavimo platformose? Prieš kelis mėnesius sudariau lietuviškų projektų, kurie surinko bent €5000, sąrašą (jį galite rasti čia: https://www.igyvendinkideja.lt/lietuviu-top-projektai-kickstarter-ir-indiegogo-platformose/) ir jį nuolat papildau naujais projektais. Šiais metais turėjome septynis labai skirtingus projektus. Net du jų (arbata "Tealure" ir dviračių parkavimo sistema "Parkis") dalyvauja "Kickstarter" platformoje jau ne pirmą kartą. Didelio atgarsio susilaukusių kampanijų nebuvo,
  2. Ačiū, Andrejau! Sutinku, kad būtų naudinga sužinoti, kaip jiems sekasi dabar, bet tokiu atveju reiktų pereiti visą sąrašą nuo pradžios iki galo kartą ar du į metus. Turint omenyje, kad pats sąrašas tik ilgės, tai reikalaus gana daug laiko, tačiau nesinori vien ties šiuo dalyku apsistoti. Mano idėja buvo padaryti susistemintą minimalią informaciją su projektų pavadinimais ir sumomis, kad tai įkvėptų kitus lietuvius imtis savo idėjų įgyvendinimo. Ačiū, proactive, reiks tvarkyti :) Taip, "Filippo Loreti" padarė jau tris sėkmingas laikrodžių kampanijas, viena jų patenka į TOP 20 Kickstar
  3. Lietuvoje yra nemažai kūrėjų, sėkmingai įgyvendinusių savo idėjas per „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ sutelktinio finansavimo platformas. Deja, tęstinio lietuviškų projektų sąrašo taip niekas ir nepaskelbė (nors bandymų buvo), tad bandau užpildyti šią spragą. Čia rasite didžiausią finansavimą „Kickstarter“ ir „Indiegogo“ platformose surinkusius lietuvių projektus: https://www.igyvendinkideja.lt/lietuviu-top-projektai-kickstarter-ir-indiegogo-platformose Skelbiami tik tie projektai, kurie surinko virš €5000. Projektus lentelėje galite surikiuoti pagal datą arba gautą sumą. Jei kažką pra
  4. Ar kažkiek pasistūmėjai su šiuo projektu? Ar dar aktualus finansavimas? Siūlyčiau išbandyti "Kickstarter", nes platforma itin tinkama tokio tipo dalykams. Būtų gera proga įvertinti, ar tavo žaidimui yra paklausa ir, jei taip, surinkti pradinį finansavimą.
  5. Siūlau pasidomėti iniciatyva „Burės“ http://www.kelkbures.lt/. Jie bandė kažką tokio daryti, bet atrodo, kad veikla jau sustabdyta kurį laiką. Susirask asmenis, kurie kūrė šią iniciatyvą ir pakalbėk su jais. Esu tikras, kad iš jų gausi daugiausiai informacijos ;)
  6. Jei dar aktualu, rekomenduoju Justiną Jakštonį (kontaktus gali rasti įvedęs pilną vardą į Google). Jis turi tiesioginės patirties su "Kickstarter", per kurį pristatė socialinį-drabužių prekės ženklą "Not Yet Decided", taip pat prisidėjo prie Robert Kalinkin "Kickstarter" kampanijos "Play Pants". Abu projektai buvo sėkmingai finansuoti.
  7. Aš pakomentuosiu dėl šių crowdfunding platformų: Kickstarter ir Indiegogo (abi jos yra grįstos atlygiais, t.y. su rėmėjais/klientais atsiskaitai savo kurtais produktais). Esu tiesiogiai susidūręs su Kickstarter ir padaręs 16 interviu su lietuvių kūrėjais, dalyvavusiais tiek Kickstarter, tiek Indiegogo (paskui visa tai aprašiau knygoje). Iš to, ką tu sakai, manau, kad tokio tipo projektas nėra tinkamas būtent šioms platformoms, nes jos daugiau tinkamos apčiuopiamiems produktams, kuriuos būtų lengvai galima vizualizuoti ir trumpai pristatyti jų esmę. IT projektams, aplikacijoms reiktų ieškoti ki
  8. Taip, dar galima pridėti Clickfunnels, Instapage, LaunchRock, Unbounce. Siūlau tiesiog bandyti ir žiūrėti, kas labiau tinka. Nesu "išdirbęs" kažkokios sėkmės formulės ar itin gerai konvertuojančio puslapio, bet kadangi domiuosi būtent sutelktinio finansavimo kampanijų (Kickstarter, Indiegogo) temomis, tai galiu pasakyti, kad vidutinė konversija iš kokybiško, apšildyto lead'o į rėmėją (klientą) yra apie 2-3%. T.y. iš 100 surinktų leadų 2-3 taps klientais. Tai galioja tuo atveju jei viskas (produkto USP, vizualizacijos, aprašymas, video, atlygiai) yra gerai paruošta, produktas konkurencingas i
  9. Keletas paprasčiausių būdų: * Susiję forumai, socialinių tinklų grupės ir pan. Atrinktose tikslinėse grupėse paskelbi įrašą, trumpai apibūdindamas produkto esmę ir pasiūlydamas kažką įdomaus (išbandyti produktą, patestuoti, ar registruotis ir būti pirmam, kuris gaus geriausią kainą) Pvz., lietuvių projektas "#keiksmažodis#und" https://www.indiegogo.com/projects/#keiksmažodis#und-audio-midi-interface-for-raspberry-pi rinko leadus tokiu būdu (Reddit, Facebook tikslinėse grupės) prieš paleidžiant projektą. Jie surinko apie tūkstantį kontaktų vos per parą. * Facebook reklama. Mokamas būdas, bet le
  10. Siūlau įvesti į google "one page layout template", yra daug vieno puslpaio svetainių pavyzdžių. Asmeniškai naudoju sukurtus WordPress šablonus iš https://themeforest.net, bet galima imti ir jau paruoštas svetaines iš LeadPages ar pan platformų, ten dar paprasčiau, tik mažiau lankstumo, jei norėsi papildomų modifikacijų padaryti. Testavimas supaprastintai atrodo taip: 1. Surenki susidomėjusius potencialius klientus (lead'us) 2. Siunti jiems emailą su nuoroda į tinklapį, kur galima pirkti (turi būti ribotas pasiūlymo laikas) 3. Stebi, kiek nuperka ir paskaičiuoji konversiją Jei nori detal
  11. „Lean startup“ metodikoje yra testavimo metodas, kuris vadinasi smoke testing. Šio proceso esmė ta, kad parduoti bandote neturėdami galutinio produkto. Tam užtenka surinkti bent šimtą potencialių vartotojų kontaktų (kuo didesnė auditorija, tuo tikslesni rezultatai) ir sukurti vieno puslapio svetainę, kurioje apibūdinamas projektas ir pridėta galimybė jį iš anksto užsisakyti, įvedus kreditinės kortelės ar PayPal paskyros duomenis. Šis testavimas padės įvertinti, ar kas nors išvis perka siūlomą produktą, o jei taip, kokia pardavimo konversija. Jei vis dėlto užsakymų nesulauksite, galite apkla
  12. Sveiki visi, Į šį forumą užklydau visai netikėtai, ieškodamas bendraminčių, kuriuos domintų „Kickstarter” tema. Prieš tris metus įgyvendinau savo projektą (knyga apie VoIP telefonijos verslą) per „Kickstarter”, surinkęs 200 rėmėjų iš 35 pasaulio šalių. Gavęs reikiamą finansavimą išleidau knygą ir patalpinau ją į Amazon. Po sėkmingo debiuto „Kickstarter” tema mane labai sudomino, nes versle surinkti išankstinius užsakymus iš užsienio klientų pristatant tik idėją ar prototipą yra tikrai kažkas nerealaus. Ypač kalbant apie jauną verslą, kai produktų autoriai dar nežino, ar jų produktas iš
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...